like je ze danquote:Op maandag 31 oktober 2016 01:19 schreef Paxcon het volgende:
Volgens mij is dat wel te omzeilen
Zie in tinder bio wel eens mensen die zeggen: ben 17
Is alleen te omzeilen als je Facebook-account toevallig al 18+ isquote:Op maandag 31 oktober 2016 01:19 schreef Paxcon het volgende:
Oh vandaar dat ik dat zoveel zie laatste tijd.quote:Op maandag 31 oktober 2016 01:19 schreef Paxcon het volgende:
jij moet eerst antwoord gevenquote:Op maandag 31 oktober 2016 01:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
waarom open jij dit topic eigenlijk
Wel gezellig zo, 's nachts in YNG wanneer fylie slaaptquote:
ja jammer dat hij er nu niet isquote:Op maandag 31 oktober 2016 01:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel gezellig zo, 's nachts in YNG wanneer fylie slaapt
zit jij op Hockeyquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:02 schreef richolio het volgende:
In Feuten zien die dispuutjes er wel sick uit enzo, maar volgens mij zijn het allemaal nerdjes in het echt
pardonquote:Op maandag 31 oktober 2016 01:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel gezellig zo, 's nachts in YNG wanneer fylie slaapt
tuurlijk welquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
was je nog niet achter dat de OP een troll is?
ja dat kan iedereen er neer zetten hequote:Op maandag 31 oktober 2016 02:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
heb je de tag in de tt niet gelezen?
dat doe ik morgenochtend wel als iedereen uitgenachtbaggert isquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom zit er hier nog geen slotje op
hou je er rekening mee dat ik in een andere tijdzone zitquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
dat doe ik morgenochtend wel als iedereen uitgenachtbaggert is
Is goed xxquote:
Ja dat hoor ik ookquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik hoor idd dat die feesten goed zijn ja.
neequote:Op maandag 31 oktober 2016 02:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
hou je er rekening mee dat ik in een andere tijdzone zit
Wil je ruilen?quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:05 schreef richolio het volgende:
Ik heb pas woensdag weer schoolBen dat thuis zitten nu wel zat
Zij jou misschien welquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:06 schreef Fylax het volgende:
Heb echt totaal geen zin om mijn leraren en klasgenoten weer te moeten zien.
zit je nu in 5havo?quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:06 schreef Fylax het volgende:
Leuk toch kun je socializen met 16/17jarige meidsquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:06 schreef richolio het volgende:
[..]
Nee, want dan moet ik weer terug naar de middelbare
Waarom niet?quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:06 schreef Fylax het volgende:
oh nouja ik accepteer mn verlies, jij bent de blauwe hierquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja maar ik hou toch lekker mn eigen tijdzone vast
Ik maak mijn huiswerk niet eensquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
laat ze je huiswekr overschrijven om virenden te maken
welke kant wil je opquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
denk niet dat ik het nog 2 jaar trek hier dus zal hbo worden
Ja oke, dat wel.quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Leuk toch kun je socializen met 16/17jarige meids
Ja. Hopelijk.quote:
da's kutquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja. Hopelijk.
Duits gaat moeilijk worden en sta een 4,2 voor wiskunde omdat die 4,2 is meegenomen van de laatste toets vorig jaar
moet je minimaal een 5 hebben op nederlands/engels/wiskunde een 6 op de andere twee?quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja. Hopelijk.
Duits gaat moeilijk worden en sta een 4,2 voor wiskunde omdat die 4,2 is meegenomen van de laatste toets vorig jaar
Ik ben hier al eerder geweest.quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Leuk dat je je gezicht ook laat zien in YNG
Jaquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
moet je ook nog elke week een dag in pak naar school?
Aquote:
Jupquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
moet je minimaal een 5 hebben op nederlands/engels/wiskunde een 6 op de andere twee?
je praat wel tegen een multitasktalent hequote:Op maandag 31 oktober 2016 02:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hopelijk heb je nog wel tijd over om te studeren nu je MOD bent
Wat?quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
zou het verschil tussen nCr en nPr niet meer weten
oja sorryquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
je praat wel tegen een multitasktalent he
vandaar je 4,2quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh ja ik let totaal niet op bij wiskunde
Hey Fielaks.quote:
Helemaal gek worden? Nee denk dat ze daar te stabiel voor is.quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hehe verwacht jij ook dat opso een keer een djedje doet
Is moeilijk met een leraar waar je de aandacht er niet bij kan houdenquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
gewoon voortaan opletten
het enige advies dat ik je kan meegeven
Hey Etsuquote:
Gewoon lief en leuk doen en dan is er niets aan de hand.quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hey Fielaks.
Was best bang om hier te posten, hoorde enge verhalen van Hermann.
waarom kan je dat nietquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is moeilijk met een leraar waar je de aandacht er niet bij kan houden
is ze lekkerquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is moeilijk met een leraar waar je de aandacht er niet bij kan houden
omdat het echt een kutleraar is die 250x in een lesuur ehhh ehhh ehhh zegt en monotoon praatquote:
ohquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
omdat het echt een kutleraar is die 250x in een lesuur ehhh ehhh ehhh zegt en monotoon praat
dat zie jij op snapchat?quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:16 schreef Fylax het volgende:
Ik heb DjeDje trouwens op Snapchat, ze is aardig hoor.
wat stuur jij haar voor soort snapsquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:16 schreef Fylax het volgende:
Ik heb DjeDje trouwens op Snapchat, ze is aardig hoor.
quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh
mijn wiskunde docente op de havo toen kon ook echt niet uitleggen, toen haalde op de 3 na (waaronder ik) een onvoldoende voor het eerste schoolexamen, toen werd ze ontslagen
ja maar zonder geluid dus ik snap er niks vanquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:18 schreef Etsu het volgende:
heb je mn snaps van net gezien fylie?
ernstig he
nee ik vind dit niet kloppenquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:18 schreef Mortaxx het volgende:
Fylax ik hoorde dat kwai op ebru umar lijkt klopt dit
er zat ook geen geluid bij?quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja maar zonder geluid dus ik snap er niks van
anders kan je altijd een topic in YNG openen, mortaxx en ik zijn bereid je te helpenquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Iedereen uit m'n klas vindt hem een goede leraar dus t zal wel aan mij liggen
Ze is niet zo gek als dat jullie denkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:19 schreef richolio het volgende:
[..]
Ze is niet zo gek als dat jullie denkenWow. Dat je zo over je ex praat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
een auto staat hier al drie jaar en is echt vies, en gisteren hebben ze vaginas en piemels erop getekendquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:19 schreef richolio het volgende:
[..]
Ze is niet zo gek als dat jullie denkengek op jou toch welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
richolio sc was de beste, maar die krijgen we ooit nog wel terugquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:20 schreef Amarantha het volgende:
Wel tof dat YNG nu toch een SC heeft.
allemaal begonnen bij mortaxxquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:20 schreef Amarantha het volgende:
neequote:Op maandag 31 oktober 2016 02:20 schreef Paxcon het volgende:
mortie heb jij wel eens relatie gehad eigk
heeft het niet hoorquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:20 schreef Amarantha het volgende:
Sowquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
beetje triest, je eigen fantasieën en gedachten op anderen projecteren
geen autocorrect voor je naam aanwezigquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:21 schreef richolio het volgende:
[..]
Echt neit
Zo spel je mijn naam ook niet
Waarom doe je dit?
waarom denk jij datquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:23 schreef Etsu het volgende:
ik denk dat Fylax over een tijd donkerblauw wordt
en daarna rood
eng eng engquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:24 schreef richolio het volgende:
Braddie liet een vies binnenmonds boertje hier
[ [
hij heeft vandaag chick aangeduwd hoorde ik op de live streamquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:24 schreef richolio het volgende:
Braddie liet een vies binnenmonds boertje hier
[ ] ]
Ja en achter de knopen ook. Post je weer gezellig mee?quote:
Ja ene Julia ofzoquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hij heeft vandaag chick aangeduwd hoorde ik op de live stream
mooie naamquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:25 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja ene Julia ofzo
Vraag me af wat daarvan waar is
Haha okayquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou je bent in t zwart begonnen, toen FP, weblog, toen fobo, toen mod, FA en A volgen daarna
ik geloof hemquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:25 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja ene Julia ofzo
Vraag me af wat daarvan waar is
Mooi zo.quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja en achter de knopen ook. Post je weer gezellig mee?
Waarom ken jij zulke oude vrouwenquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Spreek haar soms ja.
Ken haar trouwens al jaren, al voor FOK
zo oud is ze nietquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom ken jij zulke oude vrouwen
Niet herkenbaar maar vooruit.quote:
nee dat vind ik zieligquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
misschien moet je je moeder wakker maken
i see what u did therequote:Op maandag 31 oktober 2016 02:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Emma, Julia, Sophia
Vrouwen namen op a en twee lettergrepen
Goed opgemerkt, Catkiller.quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:29 schreef Catkiller het volgende:
Fylax hoort als mod ook niet in kliekjes want dat kan zijn beoordelingsvermogen beïnvloeden in conflicten die users onderling hebben.
wat een verstandige postquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:29 schreef Catkiller het volgende:
Fylax hoort als mod ook niet in kliekjes want dat kan zijn beoordelingsvermogen beïnvloeden in conflicten die users onderling hebben.
Hartstikke nat nuquote:
Wat een analytisch vermogen heb jij.quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:29 schreef Catkiller het volgende:
Bedankt, dit zeggen ze normaal nooit tegen mij.quote:
quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:30 schreef richolio het volgende:
[..]
Waarom niet? Je viel toch op jongens
Zou graag wat analytisch vermogen inruilen voor wat normaal vermogen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat een analytisch vermogen heb jij.
jij bent een kind van het heelalquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou graag wat analytisch vermogen inruilen voor wat normaal vermogen.
Wat een lieve postquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij bent een kind van het heelal
niet minder dan de bomen en de sterren
en ook al is het je wel of niet duidelijk, jouw leven ontvouwt zich zoals het zich ontvouwt en zo is het goed
Geilquote:
Ik kan weinig met deze post want ik gebruik geen drugs.quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij bent een kind van het heelal
niet minder dan de bomen en de sterren
en ook al is het je wel of niet duidelijk, jouw leven ontvouwt zich zoals het zich ontvouwt en zo is het goed
je verstikt alle poeziequote:Op maandag 31 oktober 2016 02:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik kan weinig met deze post want ik gebruik geen drugs.
Nu komen we op een kritiek punt, normaalquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:32 schreef Fylax het volgende:
doe anders maar ff niet die foto's van braddie hier
is beter
Gelukkig duwt hij niet al 15 jaar lang zijn privé leven in ons gezichtquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:32 schreef Fylax het volgende:
doe anders maar ff niet die foto's van braddie hier
is beter
neejoh blijf lekkerquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nu komen we op een kritiek punt, normaalik je weg als je de regelnicht zit te spelen maar hier heb je het nog voor het zeggen ook. Ik ga snel offline.
ja nouja moet dat dan ook nog eens hier in dit topicquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:34 schreef richolio het volgende:
[..]
Gelukkig duwt hij niet al 15 jaar lang zijn privé leven in ons gezicht
Verlaat me nietquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nu komen we op een kritiek punt, normaalik je weg als je de regelnicht zit te spelen maar hier heb je het nog voor het zeggen ook. Ik ga snel offline.
heel goed fylaxquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja nouja moet dat dan ook nog eens hier in dit topic
hoef jij z'n bek niet in ons gezicht te duwenquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:34 schreef richolio het volgende:
[..]
Gelukkig duwt hij niet al 15 jaar lang zijn privé leven in ons gezicht
Ga je nog dat filmtopic doen? Ik wil een nieuwe banner makenquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja nouja moet dat dan ook nog eens hier in dit topic
quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoef jij z'n bek niet in ons gezicht te duwen
Ja zoiets ja. Maar dan wat netter verwoord.quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat doe je nou ineens agressief? Borderline ditdatquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is oudemensenbedtijdquote:
Ja, maar was ik tot nu toe vergetenquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:36 schreef richolio het volgende:
[..]
Ga je nog dat filmtopic doen? Ik wil een nieuwe banner maken
Sorry vergat dequote:Op maandag 31 oktober 2016 02:36 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat doe je nou ineens agressief? Borderline ditdat
Heel serieus.quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
neem je je taak als mod wel serieus
ja nu nog een meisje vindenquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
wow wat ben je toch ook zo lief en zorgzaam
ik heb wel een paar meisjes voor jequote:Op maandag 31 oktober 2016 02:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja nu nog een meisje vinden
Zijn we toch weer ontopic!
Moesten we een liedje maken (in MUZ), een coverquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:38 schreef richolio het volgende:
[..]
Moesten we een liedje maken (in MUZ), een cover
Ik was alleen de enige inzending, dus had al snel gewonnen
wat een smerige baardquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:38 schreef richolio het volgende:
Al de covers van deze gast zijn echt goed
Dit is maar één voorbeeld, die andere zin ook goed
stuur maar picaquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:39 schreef Etsu het volgende:
er zit hier een leuk meisje uit finland
blauwe ogen, bruin haar, leuk gezichtje, niet te dik, niet te dun
is dat wat voor jou
Ja denk het welquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:39 schreef Etsu het volgende:
er zit hier een leuk meisje uit finland
blauwe ogen, bruin haar, leuk gezichtje, niet te dik, niet te dun
is dat wat voor jou
link naar toppa aubquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:41 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik had één stem van Leonos
[ afbeelding ]
mooi kleurtje heb je jezelf gegevenquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:41 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik had één stem van Leonos
[ afbeelding ]
nicequote:Op maandag 31 oktober 2016 02:44 schreef richolio het volgende:
[..]
MUZ / De grote FOK! vakantiecoverwedstrijd
Ik wil 'm wel veranderen eigenlijk, maar autisme weet je wel. TS is altijd paars bij mijquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mooi kleurtje heb je jezelf gegeven
krijg ik morgen weer een snap van jou slapend in de auto?quote:
bij mij zijn vrienden paarsquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:46 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik wil 'm wel veranderen eigenlijk, maar autisme weet je wel. TS is altijd paars bij mij
jij zou een goede vader zijnquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:48 schreef Mortaxx het volgende:
Fylax zou alleen van 20-22 op fok mogen. Mits hij zijn huiswerk af heeft
Niet verantwoord dit
iemand moet YNG in de gaten houden als jij er postquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:48 schreef Mortaxx het volgende:
Fylax zou alleen van 20-22 op fok mogen. Mits hij zijn huiswerk af heeft
Niet verantwoord dit
Vrienden?quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
bij mij zijn vrienden paars
ts is groen en ik blauw
half 9quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:46 schreef richolio het volgende:
[..]
Hoelaat moet je morgen naar school?
nee slapend op de fietsquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
krijg ik morgen weer een snap van jou slapend in de auto?
geniet van je abo zolang het nog kanquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
bij mij zijn vrienden paars
ts is groen en ik blauw
quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
da's wel gevaarlijk
ben je nog korter mod dan toto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |