Ik maak mijn huiswerk niet eensquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
laat ze je huiswekr overschrijven om virenden te maken
welke kant wil je opquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
denk niet dat ik het nog 2 jaar trek hier dus zal hbo worden
Ja oke, dat wel.quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Leuk toch kun je socializen met 16/17jarige meids
Ja. Hopelijk.quote:
da's kutquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja. Hopelijk.
Duits gaat moeilijk worden en sta een 4,2 voor wiskunde omdat die 4,2 is meegenomen van de laatste toets vorig jaar
moet je minimaal een 5 hebben op nederlands/engels/wiskunde een 6 op de andere twee?quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja. Hopelijk.
Duits gaat moeilijk worden en sta een 4,2 voor wiskunde omdat die 4,2 is meegenomen van de laatste toets vorig jaar
Ik ben hier al eerder geweest.quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Leuk dat je je gezicht ook laat zien in YNG
Jaquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
moet je ook nog elke week een dag in pak naar school?
Aquote:
Jupquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
moet je minimaal een 5 hebben op nederlands/engels/wiskunde een 6 op de andere twee?
je praat wel tegen een multitasktalent hequote:Op maandag 31 oktober 2016 02:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hopelijk heb je nog wel tijd over om te studeren nu je MOD bent
Wat?quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
zou het verschil tussen nCr en nPr niet meer weten
oja sorryquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
je praat wel tegen een multitasktalent he
vandaar je 4,2quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh ja ik let totaal niet op bij wiskunde
Hey Fielaks.quote:
Helemaal gek worden? Nee denk dat ze daar te stabiel voor is.quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hehe verwacht jij ook dat opso een keer een djedje doet
Is moeilijk met een leraar waar je de aandacht er niet bij kan houdenquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
gewoon voortaan opletten
het enige advies dat ik je kan meegeven
Hey Etsuquote:
Gewoon lief en leuk doen en dan is er niets aan de hand.quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hey Fielaks.
Was best bang om hier te posten, hoorde enge verhalen van Hermann.
waarom kan je dat nietquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is moeilijk met een leraar waar je de aandacht er niet bij kan houden
is ze lekkerquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is moeilijk met een leraar waar je de aandacht er niet bij kan houden
omdat het echt een kutleraar is die 250x in een lesuur ehhh ehhh ehhh zegt en monotoon praatquote:
ohquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
omdat het echt een kutleraar is die 250x in een lesuur ehhh ehhh ehhh zegt en monotoon praat
dat zie jij op snapchat?quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:16 schreef Fylax het volgende:
Ik heb DjeDje trouwens op Snapchat, ze is aardig hoor.
wat stuur jij haar voor soort snapsquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:16 schreef Fylax het volgende:
Ik heb DjeDje trouwens op Snapchat, ze is aardig hoor.
quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh
mijn wiskunde docente op de havo toen kon ook echt niet uitleggen, toen haalde op de 3 na (waaronder ik) een onvoldoende voor het eerste schoolexamen, toen werd ze ontslagen
ja maar zonder geluid dus ik snap er niks vanquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:18 schreef Etsu het volgende:
heb je mn snaps van net gezien fylie?
ernstig he
nee ik vind dit niet kloppenquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:18 schreef Mortaxx het volgende:
Fylax ik hoorde dat kwai op ebru umar lijkt klopt dit
er zat ook geen geluid bij?quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja maar zonder geluid dus ik snap er niks van
anders kan je altijd een topic in YNG openen, mortaxx en ik zijn bereid je te helpenquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Iedereen uit m'n klas vindt hem een goede leraar dus t zal wel aan mij liggen
Ze is niet zo gek als dat jullie denkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:19 schreef richolio het volgende:
[..]
Ze is niet zo gek als dat jullie denkenWow. Dat je zo over je ex praat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |