Geilquote:
Ik kan weinig met deze post want ik gebruik geen drugs.quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij bent een kind van het heelal
niet minder dan de bomen en de sterren
en ook al is het je wel of niet duidelijk, jouw leven ontvouwt zich zoals het zich ontvouwt en zo is het goed
je verstikt alle poeziequote:Op maandag 31 oktober 2016 02:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik kan weinig met deze post want ik gebruik geen drugs.
Nu komen we op een kritiek punt, normaalquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:32 schreef Fylax het volgende:
doe anders maar ff niet die foto's van braddie hier
is beter
Gelukkig duwt hij niet al 15 jaar lang zijn privé leven in ons gezichtquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:32 schreef Fylax het volgende:
doe anders maar ff niet die foto's van braddie hier
is beter
neejoh blijf lekkerquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nu komen we op een kritiek punt, normaalik je weg als je de regelnicht zit te spelen maar hier heb je het nog voor het zeggen ook. Ik ga snel offline.
ja nouja moet dat dan ook nog eens hier in dit topicquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:34 schreef richolio het volgende:
[..]
Gelukkig duwt hij niet al 15 jaar lang zijn privé leven in ons gezicht
Verlaat me nietquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nu komen we op een kritiek punt, normaalik je weg als je de regelnicht zit te spelen maar hier heb je het nog voor het zeggen ook. Ik ga snel offline.
heel goed fylaxquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja nouja moet dat dan ook nog eens hier in dit topic
hoef jij z'n bek niet in ons gezicht te duwenquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:34 schreef richolio het volgende:
[..]
Gelukkig duwt hij niet al 15 jaar lang zijn privé leven in ons gezicht
Ga je nog dat filmtopic doen? Ik wil een nieuwe banner makenquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja nouja moet dat dan ook nog eens hier in dit topic
quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoef jij z'n bek niet in ons gezicht te duwen
Ja zoiets ja. Maar dan wat netter verwoord.quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat doe je nou ineens agressief? Borderline ditdatquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |