een auto staat hier al drie jaar en is echt vies, en gisteren hebben ze vaginas en piemels erop getekendquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:19 schreef richolio het volgende:
[..]
Ze is niet zo gek als dat jullie denkengek op jou toch welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
richolio sc was de beste, maar die krijgen we ooit nog wel terugquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:20 schreef Amarantha het volgende:
Wel tof dat YNG nu toch een SC heeft.
allemaal begonnen bij mortaxxquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:20 schreef Amarantha het volgende:
neequote:Op maandag 31 oktober 2016 02:20 schreef Paxcon het volgende:
mortie heb jij wel eens relatie gehad eigk
heeft het niet hoorquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:20 schreef Amarantha het volgende:
Sowquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
beetje triest, je eigen fantasieėn en gedachten op anderen projecteren
geen autocorrect voor je naam aanwezigquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:21 schreef richolio het volgende:
[..]
Echt neit
Zo spel je mijn naam ook niet
Waarom doe je dit?
waarom denk jij datquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:23 schreef Etsu het volgende:
ik denk dat Fylax over een tijd donkerblauw wordt
en daarna rood
eng eng engquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:24 schreef richolio het volgende:
Braddie liet een vies binnenmonds boertje hier
[ [
hij heeft vandaag chick aangeduwd hoorde ik op de live streamquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:24 schreef richolio het volgende:
Braddie liet een vies binnenmonds boertje hier
[ ] ]
Ja en achter de knopen ook. Post je weer gezellig mee?quote:
Ja ene Julia ofzoquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hij heeft vandaag chick aangeduwd hoorde ik op de live stream
mooie naamquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:25 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja ene Julia ofzo
Vraag me af wat daarvan waar is
Haha okayquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou je bent in t zwart begonnen, toen FP, weblog, toen fobo, toen mod, FA en A volgen daarna
ik geloof hemquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:25 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja ene Julia ofzo
Vraag me af wat daarvan waar is
Mooi zo.quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja en achter de knopen ook. Post je weer gezellig mee?
Waarom ken jij zulke oude vrouwenquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Spreek haar soms ja.
Ken haar trouwens al jaren, al voor FOK
zo oud is ze nietquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom ken jij zulke oude vrouwen
Niet herkenbaar maar vooruit.quote:
nee dat vind ik zieligquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
misschien moet je je moeder wakker maken
i see what u did therequote:Op maandag 31 oktober 2016 02:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Emma, Julia, Sophia
Vrouwen namen op a en twee lettergrepen
Goed opgemerkt, Catkiller.quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:29 schreef Catkiller het volgende:
Fylax hoort als mod ook niet in kliekjes want dat kan zijn beoordelingsvermogen beļnvloeden in conflicten die users onderling hebben.
wat een verstandige postquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:29 schreef Catkiller het volgende:
Fylax hoort als mod ook niet in kliekjes want dat kan zijn beoordelingsvermogen beļnvloeden in conflicten die users onderling hebben.
Hartstikke nat nuquote:
Wat een analytisch vermogen heb jij.quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:29 schreef Catkiller het volgende:
Bedankt, dit zeggen ze normaal nooit tegen mij.quote:
quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:30 schreef richolio het volgende:
[..]
Waarom niet? Je viel toch op jongens
Zou graag wat analytisch vermogen inruilen voor wat normaal vermogen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat een analytisch vermogen heb jij.
jij bent een kind van het heelalquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou graag wat analytisch vermogen inruilen voor wat normaal vermogen.
Wat een lieve postquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij bent een kind van het heelal
niet minder dan de bomen en de sterren
en ook al is het je wel of niet duidelijk, jouw leven ontvouwt zich zoals het zich ontvouwt en zo is het goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |