Hateboerquote:Op vrijdag 4 november 2016 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Stellinkje: Dumfries is de tweede beste rechtsback in de Eredivisie na Karsdorp die momenteel ook in de basis staat.
quote:
Nee, dat is ook alweer sinds de openingswedstrijd van 2013/14 niet meer voorgekomen volgens mij.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax hoeft zeker niet meer op vrijdag te spelen tegenwoordig?
Och, ik kan me daar nog steeds over opwinden hoe Diks structureel is genegeerd bij Jong Oranje.quote:
Speelt die nog wel eens bij Fiorentina?quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Och, ik kan me daar nog steeds over opwinden hoe Diks structureel is genegeerd bij Jong Oranje.
2 minuten slechts.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speelt die nog wel eens bij Fiorentina?
Ik vind de stap van Diks sowieso erg zonde.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Och, ik kan me daar nog steeds over opwinden hoe Diks structureel is genegeerd bij Jong Oranje.
Wat mij betreft nog steeds een geweldige rechtsback voor een PSV of Ajax, die Diks.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vind de stap van Diks sowieso erg zonde.
Ze spelen haast niet eens met een systeem wat hem ligt. Meer een kerstboom formatie.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Debiele keuze ook weer om daarheen te gaan vanaf Vitesse.
Wel beter dan Dumfries op dit moment denk ik. Zou prima zijn voor Ajax ja.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat mij betreft nog steeds een geweldige rechtsback voor een PSV of Ajax, die Diks.
Als het voor Tete passe is, zie ik hem of Dumfries heel erg graag komen.
Net zo'n rare stap dus als Elia die naar Juventus ging, en toen besloten ze zonder vleugelspelers te spelen (lol)quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze spelen haast niet eens met een systeem wat hem ligt. Meer een kerstboom formatie.
Nee. Morgen speelt hij tegen Man City, dus dan kan hij zichzelf eens bewijzenquote:Op vrijdag 4 november 2016 20:41 schreef Rabieluh het volgende:
Is De Roon nou al eens opgeroepen? Ik hoor goeie dingen en wil dat zien zonder naar M'borough te moeten kijken.
Nee die speelt geen CL net als Fer en Pieters. Zeegelaar speelt wel CL dus dan ben je goed genoeg volgens Blind.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:41 schreef Rabieluh het volgende:
Is De Roon nou al eens opgeroepen? Ik hoor goeie dingen en wil dat zien zonder naar M'borough te moeten kijken.
Over Fer gesproken, de Fer-vloek gaat uitkomen. Swansea gaat degraderen en dat gun ik ze van harte.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee die speelt geen CL net als Fer en Pieters. Zeegelaar speelt wel CL dus dan ben je goed genoeg volgens Blind.
Nouri is zo'n ongelooflijke voetbalgodquote:Op vrijdag 4 november 2016 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
El Ghazi snoert mondjes. Wat een actie van Nouri.
Fresia financieringen?quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fresia blijft een heerlijk chickie.
Vergeet Jong PSV niet.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
De meeste van die Jong teams staan wel vrij laag in hun divisies viel me op.
Alleen Jong AZ niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |