Dan zou ik nog even een paar lesjes aanvragen bij Mani89.quote:
Weet je met wat voor team Celta gaat aantreden donderdag?quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:10 schreef Koffieplanter het volgende:
52' Las Palmas - Celta Vigo 0-3
67' Las Palmas - Celta Vigo 3-3
Niets beters dan LaLiga. Las Palmas gaat hier nog winnen ook.
Gewoon de B-ploeg is mijn verwachting. Zoveel hebben ze niet te vrezen voor Standard - die ze nog thuis krijgen - en die Grieken. Komend weekend krijgen ze Valencia, dus veel risico zal Toto Berizzo niet gaan nemen denk ik.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:30 schreef Brammess het volgende:
[..]
Weet je met wat voor team Celta gaat aantreden donderdag?
Maar er staat wel mogelijk groepswinst op het spel, dat Ajax en Celta doorgaan is wel duidelijk.quote:Op zondag 30 oktober 2016 22:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gewoon de B-ploeg is mijn verwachting. Zoveel hebben ze niet te vrezen voor Standard - die ze nog thuis krijgen - en die Grieken. Komend weekend krijgen ze Valencia, dus veel risico zal Toto Berizzo niet gaan nemen denk ik.
Hoe doe jij dat? Want ik zie als ik de website bezoek dat deze niet voor NL ( IP) beschikbaar isquote:
Ik woon in Spanje.quote:Op maandag 31 oktober 2016 11:58 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat? Want ik zie als ik de website bezoek dat deze niet voor NL ( IP) beschikbaar is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |