SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik had NAC-Jong Ajax opstaanquote:Op vrijdag 4 november 2016 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen zit te wachten op de diarree van Derksen en co om 20:30!1!!1!1
Lekker interviewtjes met Blind kijken.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen zit te wachten op de diarree van Derksen en co om 20:30!1!!1!1
Lekker terugkijken met een tosti erbij.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Lekker interviewtjes met Blind kijken.
Als ik namen voorbij hoor komen die Blind op de radar heeft, en niet alleen Kuwas, vraag ik me echt af in welke parallelle wereld ik leef.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Lekker interviewtjes met Blind kijken.
Dat is het leuke aan voetbal.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel bizar. Eerste tien minuten bakt Sparta er geen reet van, Heerenveen volkomen terecht op 0-1 en dan paf is Sparta alert en Heerenveen ingekakt.
Wie nog meer dan?quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik namen voorbij hoor komen die Blind op de radar heeft, en niet alleen Kuwas, vraag ik me echt af in welke parallelle wereld ik leef.
Nwah, ik kan me herinneren dat ik redelijk debiele namen voorbij hoorde komen in september en oktober bij persco's. Dat heb ik niet 1-2-3 bij de hand.quote:
Ajax mag hem wel oppikken als Tete weggaat.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Stellinkje: Dumfries is de tweede beste rechtsback in de Eredivisie na Karsdorp die momenteel ook in de basis staat.
Ik schat de kans op zo'n 85% dat PSV op hem ligt te loeren voor wanneer Arias de afslag neemt.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax mag hem wel oppikken als Tete weggaat.
Moet Ajax sneller zijn hè.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik schat de kans op zo'n 85% dat PSV op hem ligt te loeren voor wanneer Arias de afslag neemt.
En die Calero kan ook wel ballen.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Zegt wel wat dat Sparta voorin gewoon de luxe heeft om een speler als Brogno op de bank te kunnen zetten.
Ik zie Veltman niet geloosd worden op het moment. Hij is wel zelf eerlijk dat hij liever naar Spanje of Duitsland gaat vanwege het type voetbal.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet Ajax sneller zijn hè.
Kan je Veltman ook meteen lozen.
Gewoon hopen dat hij net als Klaassen 'de stap' wil maken. Maar zal allemaal pas in de zomer gebeuren.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie Veltman niet geloosd worden op het moment. Hij is wel zelf eerlijk dat hij liever naar Spanje of Duitsland gaat vanwege het type voetbal.
Mwah, Arias is wel iets beter maar niet veel nee.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Stellinkje: Dumfries is de tweede beste rechtsback in de Eredivisie na Karsdorp die momenteel ook in de basis staat.
Arias is toch niet best bezig, of ben ik dronken? Dat hij een buitenspelgoal binnentikt, boeit me niets.quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, Arias is wel iets beter maar niet veel nee.
Ajax hoeft zeker niet meer op vrijdag te spelen tegenwoordig?quote:Op vrijdag 4 november 2016 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb even de lijst met vrijdagavondwedstrijden bekeken voor de rest van het seizoen en ik zeg dat Vitesse - Sparta de enige andere pot met potentie is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |