bij de Griek tijdje geleden weer goed gegeten, maar ze zagen ons kennelijk niet zitten, drankjes bestellen lukte nauwelijks.quote:Op maandag 31 oktober 2016 09:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben goede maatjes met de Griek hier.
Ze beginnen al te lachen wanneer ik binnenkom, binnenkort neem ik kleinzoon meequote:Op maandag 31 oktober 2016 09:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij de Griek tijdje geleden weer goed gegeten, maar ze zagen ons kennelijk niet zitten, drankjes bestellen lukte nauwelijks.
Nope, dat is dan echt wel een tegenvaller!quote:Op maandag 31 oktober 2016 09:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de pastasauzen waren heerlijk, maar dat was het dan ook. Lullige voorgerechtjes, mijn spaghetti was veel te gaar, de tagliatelle van Symph had harde stukjes erin en 3 kleine rivierkreeftjes is echt een belachelijke hoeveelheid. Als ik als toetje cassata bestel dan verwacht ik geen bolletjes supermarktijs vanille, aardbei en pistache met kristallen erin met een toef slagroom erbij. Zo jammer. We hadden de halve dag op 24kitchen naar een Italiaanse kok gekeken en dan als afsluiting zoiets, echt niet leuk.
Maar... kan die ook kokenquote:Op maandag 31 oktober 2016 09:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben goede maatjes met de Griek hier.
Ik heb gisteren het dubbele betaaldquote:Op maandag 31 oktober 2016 09:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja Grillschotel voor 10 Euro..
Lekker tochquote:Op maandag 31 oktober 2016 10:13 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben hier twee Grieken, de ene op loopafstand is waardeloos, half koud eten, uren wachten, slechte bediening, die bij het winkelcentrum is prima. Ik neem meestal een 3gangenmenu en wissel dan mijn toetje met Symph. Bij het driegangenmenu zit namelijk geen kataifi, maar wel een dame blanche, dus da's altijd makkelijk wisselen.
quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:13 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben hier twee Grieken, de ene op loopafstand is waardeloos, half koud eten, uren wachten, slechte bediening, die bij het winkelcentrum is prima. Ik neem meestal een 3gangenmenu en wissel dan mijn toetje met Symph. Bij het driegangenmenu zit namelijk geen kataifi, maar wel een dame blanche, dus da's altijd makkelijk wisselen.
Geniale Griek hier en grillen kan ie.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:07 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb gisteren het dubbele betaald
maar het was het wel dubbel en dwars waard
heerlijk weer ja. Er hangen twee wassen aan de droogmolen en het droogt echt bizar goed vandaag. Straks maar even met een omweg naar de Aldi lopen, beetje herfstlucht opsnuiven. Schuifpui staat ook lekker open.quote:Op maandag 31 oktober 2016 13:04 schreef just me het volgende:
schitterend weer
![]()
jammer dat er gewerkt moet worden
quote:Op maandag 31 oktober 2016 14:05 schreef robdriessen het volgende:
Mmmm grieks...
En kusjes voor Ome Melting. Ik mis jou ook
Dit kan ik wel waarderen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |