Het kan véél ouderquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich
Lekker oud
Jack Skeletonquote:
Genaamd Sparta?quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
Madness heeft trouwens net weer een nieuw album uit.
Casperquote:
zuid-oosten wind hequote:Op maandag 31 oktober 2016 20:21 schreef just me het volgende:
[..]
ow jee is er weer iemand komen aanwaaien
dat optreden op het dak van Buckingham Palace was echt een aanfluitingquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
Helaas...quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
Neequote:
leonard Cohen ookquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
Ze moeten gewoon helemaal geen nieuwe albums meer maken...quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
NeeMaar het klinkt nogal crappy. Gewoon geen goede producer aan de knoppen - en dat hoor je er helaas aan af.
I know. Op #1 binnengekomen in de Nederlandse Album Top 100 - en afgelopen vrijdag nog in mijn show gedraaidquote:
nummer wat ik hoorde klonk echt goedquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Een uur lang gekraak met wat muziek er onder?
Zoiets. Maar toch heeft het watquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Een uur lang gekraak met wat muziek er onder?
Toch wel?quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nummer wat ik hoorde klonk echt goed
het viel echt 100% meequote:Op maandag 31 oktober 2016 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Toch wel?Ik dacht dat zijn stem inmiddels helemaal naar de tyfus was?
was een fijn nummer dat zelfs in dit thema pastquote:Op maandag 31 oktober 2016 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Toch wel?Ik dacht dat zijn stem inmiddels helemaal naar de tyfus was?
Tot nu toe zijn het lekkere, passende muziekjes die Muis draait.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was een fijn nummer dat zelfs in dit thema past
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |