Ervaren advocaat. Ook vaak te zien op RTV Oost. Hij is een beetje de Bram Moskowicz van Overijssel, zeg maar...quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Advocaat doet het best goed voor de bagger die hij moet verdedigen
De hulppiet van Danny. Nu mag hij ook anti- Zwarte Piet reacties weghalenquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
De hulppiet van Danny. Nu mag hij ook anti- Zwarte Piet reacties weghalen
Zou het Caland zijn?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:25 schreef Specularium het volgende:
Dit zijn toch allemaal grappen uit de VBL SC?
VBL bashquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:25 schreef Specularium het volgende:
Dit zijn toch allemaal grappen uit de VBL SC?
En hij is hier want dat is relevant omdat...?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vooraanstaande Neder-moslim. Een soort Arnoud van Doorn, maar dan eerder.
Hij is kenner van het dossier, ving ik net op.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
En hij is hier want dat is relevant omdat...?
Ah, oke.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij is kenner van het dossier, ving ik net op.
Het een aanval op moslims was, en het altijd leuk is om twee uitersten tegenover elkaar te zettenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
En hij is hier want dat is relevant omdat...?
Over een jaar PVV-lid, hij volgt de omgekeerde weg. Bij dit soort idioten is alles mogelijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vooraanstaande Neder-moslim. Een soort Arnoud van Doorn, maar dan eerder.
Papa Trump wil juist de familie van terroristen afmaken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:28 schreef timmmmm het volgende:
Ja joh, je moet terroristen niet veroordelen omdat het zielig is voor de familie
Ik snap ook niet dat die advocaat niet even zegt dat ze beter thuis kan blijven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:29 schreef Gnittoo het volgende:
Die vrouw voegt echt 0,0 toe aan deze discussie
Is waarschijnlijk ook zwakbegaafd, misschien zelfs ontoerekeningsvatbaar voor eigen uitsprakenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:29 schreef Gnittoo het volgende:
Die vrouw voegt echt 0,0 toe aan deze discussie
Geen idee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:28 schreef Martinello het volgende:
[..]
Over een jaar PVV-lid, hij volgt de omgekeerde weg. Bij dit soort idioten is alles mogelijk.
Als ik het niveau van die vrouw als graadmeter mag nemen, durf ik te zeggen dat dat niet noodzakelijk een slecht idee moet zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Papa Trump wil juist de familie van terroristen afmaken.
Zit je met je 12+ jarige opleidingquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:32 schreef monkyyy het volgende:
Binnen 20 jaar wordt 95% van de operaties gedaan door robots. Tenminste, dat zegt mijn zus, die werkt in een ziekenhuis.
Ja en die moeten ook bestuurd worden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:32 schreef monkyyy het volgende:
Binnen 20 jaar wordt 95% van de operaties gedaan door robots. Tenminste, dat zegt mijn zus, die werkt in een ziekenhuis.
zelfmoord?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
Kennissen van mijn ouders hebben een dochter verloren omdat de huisarts haar een aansteller vond.
Waarschijnlijk was ze dan ook gewoon een aansteller. Ook als je daadwerkelijk iets hebt, heb je van die mensen die het drama 10x groter maken waardoor ze niet serieus genomen worden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
Kennissen van mijn ouders hebben een dochter verloren omdat de huisarts haar een aansteller vond.
Ja, das wel klote.quote:
Mijn vader was bijna dood door blinde darm onsteking; de huisarts was er kapot van.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
Nee. Huisartsen nam klachten niet serieus en stuurde haar weg. Uiteindelijk bleek ze wel degelijk (ernstig) ziek te zijn en was het te laat om haar nog te redden. Ben vergeten welke ziekte / aandoening het was. Ik weet wel dat is overleden terwijl ze pas een jaar of 30 was.quote:
Ik ben ook fashionably late.quote:
Gelukkig maar. Al die jolige programma's die zichzelf komen promoten mogen van mij lekker oprotten naar Late Nightquote:
Bij ouderen gaat dat wat sneller.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:52 schreef monkyyy het volgende:
Hoe lang moet je op bed liggen voordat je doorligwonden krijgt?
Ik ben op tal van plekken op FOK! te vinden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:49 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het wel fijn dat we in ieder geval nog één topic samen hebben elfje, ik mis je wel
Niet zo gek lang, dat kan echt snel gebeuren. Dan heb ik het wel over categorie 1, voor de zweren ontstaan ben je wel even verder. 3-4 dagen veel liggen en weinig verliggen en dan ben je er alquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:52 schreef monkyyy het volgende:
Hoe lang moet je op bed liggen voordat je doorligwonden krijgt?
Ja, maar ik ben op niet zo heel veel plekken te vinden eigenlijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben op tal van plekken op FOK! te vinden.
Tja....quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben op niet zo heel veel plekken te vinden eigenlijk
Met z'n allen De Woonboot en Daar Moet Een Piemel In zingen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 00:01 schreef timmmmm het volgende:
Het is tijd voor een FOK!meetje bij Pauw
Vreemd hier niet.quote:
Nou stuk voor stuk interessante onderwerpen, geen tv-programma's, geen sportquote:Strafzaak Geert Wilders
Vandaag is de strafzaak tegen Geert Wilders begonnen om zijn minder Marokkanen-uitspraken, in totaal zijn er 6474 aangiftes gedaan. Bij ons te gast strafrechtadvocaat Gerard Spong, met hem bespreken we de zaak. Wat kunnen we komende zittingsdagen verwachten?
GERARD SPONG
Rob Timmerman en Arianne Kattenberg over vluchtelingenwerk op Lesbos en op zee
Rob Timmerman en Arianne Kattenberg zijn beide werkzaam bij Stichting Bootvluchteling. Rob werkt als coördinator van het reddingsteam op zee en Arianne is werkzaam als medical op Lesbos. Vanavond vertellen ze bij Pauw over hun werk, de verhalen die ze horen en wat dit met ze doet.
ROB TIMMERMAN
ARIANNE KATTENBERG
Sofie van den Enk over presidentsverkiezingen Amerika
Nog 8 dagen en dan gaat Amerika naar de stembus. Clinton en Trump staan nagenoeg gelijk in de peilingen. Wat hebben ze nog achter de hand om de ander te verslaan? Sofie van den Enk volgt het op voet.
SOFIE VAN DEN ENK
Henk Kuipers wordt lijsttrekker van politieke partij Rechtdoor
De voorman van motorclub No Surrender Henk Kuipers wordt lijsttrekker van politieke partij Rechtdoor. De motorbaas wil bij de komende Tweede Kamerverkiezingen minimaal één zetel veroveren. Vanavond schuift hij aan bij ons aan tafel om zijn speerpunten te presenteren.
HENK KUIPERS
Xander van der Wulp over het gegoochel van premier Rutte
Premier Rutte ziet toch nog mogelijkheden om het associatieverdrag van de EU met Oekraīne te ratificeren. Het kabinet moest voor 1 november aan de Tweede Kamer laten weten wat er gebeurt met de nee-stem bij het referendum van 6 april. Vanmiddag meldden premier Rutte en minister van buitenlandse zaken Bert Koenders dat zij de komende weken in Brussel concessies willen binnenhalen. Als dat lukt, stuurt het kabinet een wetsvoorstel naar de Kamer om de ratificatieprocedure af te ronden. Parlementair verslaggever Xander van der Wulp is vanavond te gast.
Gezellig, het wordt weer een ouderwets propaganda avondje.quote:Op maandag 31 oktober 2016 21:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nou stuk voor stuk interessante onderwerpen, geen tv-programma's, geen sport
Ik heb zelfs appeltaart gebakken om het te vieren.quote:Op maandag 31 oktober 2016 22:04 schreef WammesWaggel het volgende:
Lekker haten op al dat rechts is, heerlijk ontspannen met speculaasjes op de bank meezeuren.
Wat een vermaak.quote:De voorman van motorclub No Surrender Henk Kuipers wordt lijsttrekker van politieke partij Rechtdoor. De motorbaas wil bij de komende Tweede Kamerverkiezingen minimaal één zetel veroveren. Vanavond schuift hij aan bij ons aan tafel om zijn speerpunten te presenteren.
Anjer bijbleken en een ongelimiteerde voorraad jonge willige exotische jongens doen een man goed.quote:Op maandag 31 oktober 2016 23:01 schreef Pedroso het volgende:
Gerard ziet er uitgerust uit, vakantie in India heeft hem goed gedaan !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |