abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166262898
Even een kloon.
Ik zit met een probleem en wil graag weten of er mensen dit misschien ook hebben meegemaakt en mij kunnen adviseren.

Ik heb sinds 10 jaar een relatie. Hij is nu 33 en ik 30. Het ging naar mijn idee redelijk goed. Geen grote up and downs, gewoon zijn gangetje. Eind 2014 kregen wij ons eerste kindje. Toen hij bijna een jaar was, ging het even wat minder. Ik kan niet eens zeggen wat er precies loos was, maar mijn partner leek onbereikbaar. Hij was meer weg en als hij wel aanwezig was, was hij toch afwezig. Bij jullie gaan nu misschien de alarmbellen rinkelen, maar bij mij niet. Ik ben niet wantrouwend; als je iemand goed kunt voorliegen ben ik het wel. We kabbelden wat voort en hij zei dat er niets was. Ondertussen bleek in november vorig jaar dat ik zwanger was. Niet helemaal gepland maar wel gewenst en welkom. Hij leek ook blij maar was nog steeds veel weg. Uit verschillende hoeken begon ik berichten te krijgen dat hij was gespot met een andere dame en wel in onze woonplaats! Toen begon ik wat door te krijgen. Het is een erg gesloten man en hij heeft geen vrouwelijke vriendinnen, dus het was onwaarschijnlijk dat hij gewoon "gezellig" wat aan het drinken was. Uiteraard ontkende hij alles. Ik wilde hem zo graag geloven.

De bewijzen stapelden zich op. Een maand voor de uitgerekende datum ben ik achter de pijnlijke waarheid gekomen. Er was geen ontkomen meer aan; Hij heeft sinds september 2016 een relatie gehad met een ander. Niet een scharrel, iets eenmaligs, maar gewoon maandenlang een affaire. De grond zakte onder mijn voeten vandaan. Hij heeft een dubbelleven geleid, ook terwijl ik zwanger was. Hoogzwanger heb ik mij laten testen, verder nog geen actie ondernomen. Het kindje werd al bijna geboren en wist niet wat ik kon doen. Hij gaf alles toe en we besloten na de geboorte verder te denken over de toekomst. We hebben elkaar wekenlang genegeerd en zelfs tijdens de bevalling was er een ijskoude sfeer.

In juli werd onze zoon geboren. De kraamweken waren prachtig en hels tegelijk. Naar buiten waren we het perfecte gezinnetje, van mijn kant wist niemand ervan. Van zijn kant bleken vrienden en een enkel familielid op de hoogte. Nu is ons zoontje alweer een paar maanden en kabbelt het voort. Vorige maand heb ik de "andere vrouw" benaderd. We hebben goed gepraat. Ergens kon ik het nog steeds niet geloven maar eht werd me duidelijk hoe ver hun contact ging. Zij is ook voorgelogen. Ze stuurde me screenshots die er niet om logen. Het ergste was dat ze elkaar in augustus nog hebben gezien, na de bevalling dus. Toen wist ik al van de affaire en ging hij doodleuk verder. Nadat zij ook achter de hele waarheid kwam, heeft hij haar zelfs nog verteld dat hij niet op het kindje zat te wachten, niet meer van me hield en alleen bij me bleef vanwege de kinderen. Ik las nog veel meer dingen, maar die maken het verhaal iets te herkenbaar. Het was heel pijnlijk en liet niks te raden over.

Ik weet niet meer wat te doen. Uit elkaar gaan heeft zoveel consequenties. Het bizarre is dat we ons leventje gewoon doorleven alsof er niets is. We gaan als gezin naar familiefeesten en zorgen samen voor de kinderen. Hij is een goede vader. Soms denk ik dat dit leventje wel vol te houden is voor de komende jaren, soms komt er weer zoveel walging naar boven. Walging over bijna een jaar liegen en bedriegen, de meest vreselijke dingen over mij zeggen en doodeluk bij mij in bed kruipen nadat hij met haar was. Ik zou zo graag mijn zoontjes een gezinssituatie bieden met vader en moeder in 1 huis.

Wie heeft er zoiets meegemaakt? Ben je toen gebleven of weggegaan?
pi_166262982
Uit elkaar gaan en goede afspraken maken over co-ouderschap.

Succes en sterkte.
Ja doei.
pi_166263048
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:44 schreef motorbloempje het volgende:
Uit elkaar gaan en goede afspraken maken over co-ouderschap.

Succes en sterkte.
Dank voor je advies. Zelf neig ik nu meer naar blijven, maar wel met grote twijfel.
pi_166263070
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:47 schreef proudmum86 het volgende:

[..]

Dank voor je advies. Zelf neig ik nu meer naar blijven, maar wel met grote twijfel.
Inderdaad, gewoon blijven. Voor de kinderen.

Misschien helpt het om nog een kind met hem te maken, meestal helpt een kind om de relatie te verbeteren.
pi_166263104
Sterkte, succes.

Er is geen alternatief, gewoon uit elkaar gaan. Je zal zien, dat het uiteindelijk zal opluchten en je meer adem geeft
pi_166263113
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:48 schreef zarGon het volgende:

[..]

Inderdaad, gewoon blijven. Voor de kinderen.

Misschien helpt het om nog een kind met hem te maken, meestal helpt een kind om de relatie te verbeteren.
Blijkbaar niet :') Ik snap je sacasme maar het is niet eenvoudig om weg te gaan in deze situatie.
pi_166263114
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:47 schreef proudmum86 het volgende:

[..]

Blijven bij iemand die willens en wetens voor blijft liegen is jezelf voor de gek houden en ook nog eens slecht voor je eigen welzijn. Eenmaal vergeten, soit, maar als iemand dan gewoon doorgaat zou echt einde verhaal moeten zijn.

Ja, je kind is belangrijk, maar jij bent dat ook,

Daarbij, opgroeien met een moeder die ongelukkig is, en een vader misschien ook, die bij de vader blijven 'voor de kinderen' is voor de kinderen ook niet ideaal, dat gaan ze ook wel merken.
Ja doei.
pi_166263158
Je blijft toch niet bij zo'n gast? Een affaire is toch wel iets heel anders dan een keer vreemdgaan. Uit alles blijkt dat hij niet meer van jou houdt. Wil je serieus bij iemand blijven die eigenlijk niet meer bij jou wil zijn?

Vooral het feit dat hij rustig doorgaat met de affaire terwijl jij het weet moet toch toch wel helpen bij de beslissing. Waar is je zelfrespect gebleven??
pi_166263167
Hoe is t nu met hem en haar?
Hebben ze nog contact?
Weet je wat híj wil?
compact en kleverig.
pi_166263172
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:49 schreef proudmum86 het volgende:

[..]

Blijkbaar niet :') Ik snap je sacasme maar het is niet eenvoudig om weg te gaan in deze situatie.
Nope, is niet makkelijk. Het alternatief, toch bij elkaar blijven, is ook niet makkelijk. Ik denk zelfs op termijn veel zwaarder. En de vader wil het ook (neem ik aan)
pi_166263204
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoe is t nu met hem en haar?
Hebben ze nog contact?
Weet je wat híj wil?
Hij wil niet weg bij zijn kinderen, dus een soort verstandshuwelijk houden. Hij heeft haar overal geblokkeerd.
pi_166263220
Wat wil hij dan? Wel bij elkaar blijven?

Waarom neig je naar blijven ?
pi_166263240
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:54 schreef proudmum86 het volgende:

[..]

Hij wil niet weg bij zijn kinderen, dus een soort verstandshuwelijk houden. Hij heeft haar overal geblokkeerd.
Waarom heeft hij haar geblokkeerd?
pi_166263261
quote:

[..]

maar waarom een verstandshuwelijk? En geen gewoon huwelijk?

En waarom zou hij in een verstandshuwelijk niet weerbuiten de pot pissen? Dan lijkt de eenzaamheid en dus de verleiding me nog groter
pi_166263268
quote:
dus een soort verstandshuwelijk houden
Ja, nee dus. Jij wilt je leven op z'n minst 15 jaar 'on hold' zetten zogenaamd voor het welzijn van je kinderen? uiteindelijk zijn jullie van zo'n beslissing allemaal de dupe....

Uit elkaar gaan en alles goed regelen kost moeite ja, wrsch ook heel veel moeite de komende jaren die nog volgen, maar als het meezit leer je in die nieuwe periode beide iemand kennen die jullie daar liefdevol in kunnen steunen. Anders sta je er helemaal alleen voor.
Ja doei.
pi_166263322
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:52 schreef Zure het volgende:
Je blijft toch niet bij zo'n gast? Een affaire is toch wel iets heel anders dan een keer vreemdgaan. Uit alles blijkt dat hij niet meer van jou houdt. Wil je serieus bij iemand blijven die eigenlijk niet meer bij jou wil zijn?

Vooral het feit dat hij rustig doorgaat met de affaire terwijl jij het weet moet toch toch wel helpen bij de beslissing. Waar is je zelfrespect gebleven??
Ja, dat heeft hij tegen haar gezegd, dat hij niet van mij houdt. Zelf kreeg ik de indruk dat hij heus wel van me hield. Aanvaarden dat het niet zo is, is lastig.
pi_166263348
quote:

[..]

hij wil dus niet júllie relatie houden en verbeteren, hij wil niet weer samen met jou een echt stel zijn?

En jij, zou jij dat wíllen?

Even trots, boosheid, wat je zou moeten willen/voelen en de wat je wil voor de kinferen kinderen daargelaten.
Wat zou jij willen, met hem?
compact en kleverig.
pi_166263350
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:55 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Waarom heeft hij haar geblokkeerd?
Hij wil met haar kappen, omdat hij zijn kinderen dagelijks wil blijven zien.
pi_166263360
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:59 schreef proudmum86 het volgende:

[..]

En neit omdat hij dus van jou houdt. Dát is belangrijk in een relatie/huwelijk. Als hij z'n kinderen wil blijven zien kan dat ook op een volwassen manier als jullie uit elkaar zijn.
Ja doei.
pi_166263375
quote:

[..]

maar niet om jou dus. Dat is toch super pijnlijk? Wat vind je daar oke aan? Hij doet iets wat super kwetsend is en wil dan bij je blijven, niet voor jou maar voor zijn eigen gewin
pi_166263378
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:41 schreef proudmum86 het volgende:
Even een kloon.

:')
pi_166263391
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:59 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

hij wil dus niet júllie relatie houden en verbeteren, hij wil niet weer samen met jou een echt stel zijn?

En jij, zou jij dat wíllen?

Even trots, boosheid, wat je zou moeten willen/voelen en de kinderen daargelaten.
Wat zou jij willen, met hem?
Sorry, ik heb er geen antwoord op. Hij wil er een soort van het beste ervan maken. Dus proberen minder ruzie, een betere verstandhouding en als gezin verder.

Wat ik zelf wil, nog geen idee.
pi_166263409
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 15:00 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

:')
:') ?? Wat is er?
pi_166263435
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, nee dus. Jij wilt je leven op z'n minst 15 jaar 'on hold' zetten zogenaamd voor het welzijn van je kinderen? uiteindelijk zijn jullie van zo'n beslissing allemaal de dupe....

Uit elkaar gaan en alles goed regelen kost moeite ja, wrsch ook heel veel moeite de komende jaren die nog volgen, maar als het meezit leer je in die nieuwe periode beide iemand kennen die jullie daar liefdevol in kunnen steunen. Anders sta je er helemaal alleen voor.
Het idee dat er een soort stiefmoeder gaat komen, breekt mijn hart. Je hebt natuurlijk wel gelijk.
pi_166263458
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 15:02 schreef proudmum86 het volgende:

[..]

Het idee dat er een soort stiefmoeder gaat komen, breekt mijn hart. Je hebt natuurlijk wel gelijk.
Ach, als je het samen goed regelt kunnen de kinderen twéé liefdevolle ouderparen hebben waar ze op terug kunnen vallen. Als je zo blijft aanmodderen hebben ze wrsch het gevoel niet in een liefdevol afstandelijk gezin op te groeien...
Ja doei.
pi_166263470
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:49 schreef proudmum86 het volgende:

[..]

Weet je wat het is?

Blijkbaar is de situatie nog houdbaar en niet erg genoeg voor je. Blijkbaar vind je het prima hoe je wordt behandeld. Je bent boos, maar je bent het niet zat genoeg om er iets aan te willen veranderen.

Advies is daarom ook een beetje nutteloos, want wij kunnen je niet overtuigen om actie te ondernemen, omdat jij je kookpunt nog niet hebt bereikt.

Het is niet eenvoudig, dat wil ik ook niet beweren. Maar besef wel het volgende:
- Je bent bij iemand die jouw vertrouwen heeft geschaad en blijft schaden, bij iemand die geen respect voor je heeft.
- Hij zal doorgaan met zijn gedrag, je accepteert het toch wel; voor hem zijn er geen gevolgen aan verbonden.
- Je twee kinderen op laat groeien in een omgeving waar de ouders geen liefde voor elkaar kennen, waarschijnlijk levert dat wrijvingen op en dat zullen ze merken.
- Zolang je bij hem blijft, werk je niet aan je eigen geluk. Hoe eerder je begint met losraken, des te eerder je weer aan je eigen toekomst en geluk kunt werken.

Het is eng om opnieuw te beginnen, maar jij en je kinderen zullen daar gelukkiger mee zijn. Zolang jullie bij elkaar blijven kan het alleen maar giftiger worden en zal dat alleen maar nadelen hebben voor jullie allemaal.

Misschien is het slim om even te bedenken wat jij zelf wil. En wat jij voor je kinderen wil.
pi_166263491
quote:

[..]

Dat is nu. Zou hij dat de komende twintig jaar nog steeds willen? En daarna wel uit elkaar?

En hoe gaan jullie twee met elkaar om in die twintig jaar, nog steeds als twee individuen die niks van elkaar willen weten? Alsof hij niet opnieuw verliefd wordt op een ander of zijn driften buiten de deur gaat exploiteren...

Doe jezelf en vooral je kinderen dit niet aan, stuur hem weg. Kap er mee, kom op zeg, ga leven en wordt weer verliefd
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 15:06:12 #28
243112 Roland_Deschain
The last surviving gunslinger
pi_166263508
Bij elkaar blijven omwille van de kinderen lijkt me uiteindelijk niet goed voor de kinderen.
"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"
pi_166263549
Als je blijft ben je echt een grote debiel! Sorry dat ik het zo hard verwoord.
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 15:13:29 #30
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_166263639
Ga vol voor de relatietherapie. Leg alles op tafel. Kijk of er een streep kan onder zijn misstappen en of jullie een basis kunnen vinden om weer een respect- en liefdevolle relatie met elkaar op te bouwen. Lukt dat niet, dan heb je er in ieder geval wel alles aan gedaan.
The love you take is equal to the love you make.
pi_166263643
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 15:04 schreef zarGon het volgende:

[..]

Weet je wat het is?

Blijkbaar is de situatie nog houdbaar en niet erg genoeg voor je. Blijkbaar vind je het prima hoe je wordt behandeld. Je bent boos, maar je bent het niet zat genoeg om er iets aan te willen veranderen.

Advies is daarom ook een beetje nutteloos, want wij kunnen je niet overtuigen om actie te ondernemen, omdat jij je kookpunt nog niet hebt bereikt.

Het is niet eenvoudig, dat wil ik ook niet beweren. Maar besef wel het volgende:
- Je bent bij iemand die jouw vertrouwen heeft geschaad en blijft schaden, bij iemand die geen respect voor je heeft.
- Hij zal doorgaan met zijn gedrag, je accepteert het toch wel; voor hem zijn er geen gevolgen aan verbonden.
- Je twee kinderen op laat groeien in een omgeving waar de ouders geen liefde voor elkaar kennen, waarschijnlijk levert dat wrijvingen op en dat zullen ze merken.
- Zolang je bij hem blijft, werk je niet aan je eigen geluk. Hoe eerder je begint met losraken, des te eerder je weer aan je eigen toekomst en geluk kunt werken.

Het is eng om opnieuw te beginnen, maar jij en je kinderen zullen daar gelukkiger mee zijn. Zolang jullie bij elkaar blijven kan het alleen maar giftiger worden en zal dat alleen maar nadelen hebben voor jullie allemaal.

Misschien is het slim om even te bedenken wat jij zelf wil. En wat jij voor je kinderen wil.
dit!!

En waarschijnlijk gaat ie alsnog bij je weg, als hij een situatie vind die voor hem het beste werkt. Maar dan heb jij jezelf jaren lang opgeofferd en weet je niet meer wie je zelf bent
Als klink je niet heel erg als iemand die het nu wel weet
pi_166263926
Dank aan iedereen, behalve die ene dan die het nodig vindt dat ik mijn identiteit onthul. Omdat ik een plicht heb naar andere vrouwen, yeah right.

Ik weet dat jullie gelijk hebben en ergens zal het uiteindelijk stukgaan. Of ik nou nu wegga, hij weggaat of dat eht ver een tijdje knalt.

Ergens weet ik wat me te doen staat. Jullie bevestigen dat.
  Milf vrijdag 28 oktober 2016 @ 15:31:23 #33
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_166263944
Ik begrijp dat je er alles aan wilt doen om een gezin te zijn voor de kinderen. Ik heb in een soortgelijke situatie gezeten.

Wat zou jouw advies zijn wanneer jouw kind in zo'n situatie zou zitten? Dat iemand respectloos met haar/zoon gevoelens omgaat. Wil je daarnaast een voorbeeld zijn voor je kinderen daar het oké is dat iemand je zo behandeld? Wens je je eigen kinderen een betere relatie?

Wat Lienekien zei vind ik ook wel een mooie. Kijk of jullie er samen uit kunnen komen. Wanneer dit lukt, dan is het prachtig. Lukt het niet, dan heb je er alles aan gedaan. Wil hij niet? Dan houdt het ook op.

Kies er niet voor om in een ongelukkig huwelijk/relatie te blijven plakken. Daar is niemand bij gebaat.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_166263996
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 15:31 schreef nikky het volgende:
Ik begrijp dat je er alles aan wilt doen om een gezin te zijn voor de kinderen. Ik heb in een soortgelijke situatie gezeten.

Wat zou jouw advies zijn wanneer jouw kind in zo'n situatie zou zitten? Dat iemand respectloos met haar/zoon gevoelens omgaat. Wil je daarnaast een voorbeeld zijn voor je kinderen daar het oké is dat iemand je zo behandeld? Wens je je eigen kinderen een betere relatie?

Wat Lienekien zei vind ik ook wel een mooie. Kijk of jullie er samen uit kunnen komen. Wanneer dit lukt, dan is het prachtig. Lukt het niet, dan heb je er alles aan gedaan. Wil hij niet? Dan houdt het ook op.

Kies er niet voor om in een ongelukkig huwelijk/relatie te blijven plakken. Daar is niemand bij gebaat.
Hoe heb jij het aangepakt?
pi_166264067
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 15:13 schreef Lienekien het volgende:
Ga vol voor de relatietherapie. Leg alles op tafel. Kijk of er een streep kan onder zijn misstappen en of jullie een basis kunnen vinden om weer een respect- en liefdevolle relatie met elkaar op te bouwen. Lukt dat niet, dan heb je er in ieder geval wel alles aan gedaan.
Hier sluit ik me bij aan.

Alleen moet je duidelijk krijgen van beiden kanten of er iets is om voor te vechten.

Huwelijken kennen soms zware tijden en misstappen, het is enkel aan jullie om te bepalen of je elkaar kunt vergeven en of er nog een basis is om op te bouwen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_166264077
Gewoon weggaan....
Ja kan nog zoveel leuke mannen ontmoeten.
  Milf vrijdag 28 oktober 2016 @ 15:42:08 #37
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_166264141
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 15:34 schreef proudmum86 het volgende:

[..]

Hoe heb jij het aangepakt?
De relatie beëindigd. Ik laat me door niemand behandelen zoals hij me behandelde.

Over het hoe en wat kan ik niet vertellen. Ik houd niet van kwaadspreken en de vader is hier bekend (en ik post niet onder een kloon).
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_166264170
Die is gewoon niet te vertrouwen en dan is het aan jou hoe jij ermee omgaat.
pi_166264332
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 15:38 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hier sluit ik me bij aan.

Alleen moet je duidelijk krijgen van beiden kanten of er iets is om voor te vechten.

Huwelijken kennen soms zware tijden en misstappen, het is enkel aan jullie om te bepalen of je elkaar kunt vergeven en of er nog een basis is om op te bouwen.
maar hij wil geen gewoon huwelijk meer
pi_166264479
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 15:50 schreef Allures het volgende:

[..]

Als dat duidelijk is, dan is de keus simpel.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_166264484
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 15:50 schreef Allures het volgende:

[..]

voor hem is het ook allemaal heel vers en hoe je het ook wendt of keert, hij moet ook dingen verwerken en op een rijtje krijgen nu.

Daarom vraag ik ook wat TS en hij wíllen nu, met elkaar. Als ze uiteindelijk wel verder willen, kan dat wellicht nog, eventueel(misschien beter) met hulp idd.
Zoals t nu klinkt, lijkt t of hij niet wil en zij wel.
Als dat echt t geval is, inderdaad kappen, want dan gaat t niet werken.
compact en kleverig.
pi_166264545
Mijn ex ging btw vreemd tijdens de zwangerschap, een aantal maanden.
Wij wilden wel verder met elkaar en hebben dat ook gedaan. Dat heeft na dat besluit tussen ons geen rol meer gespeeld, ik kon het hem vergeven omdat ik wist dat hij míj wilde en niet stiekem toch haar.

Onze relatie was verder bagger, maar dat had daar niets mee te maken :')
compact en kleverig.
pi_166264759
Je klinkt alsof je nog compleet in shock bent ervan. Is er misschien een mogelijkheid om tijdelijk uit elkaar te gaan zodat jij in alle rust bij kan komen en kan gaan kijken naar wat je nu echt wil?
Een plek voor hem vlakbij waardoor hij zijn contact met zijn kinderen kan houden, maar jullie niet zo op de automatische piloot doorgaan?

Het lijkt me echt heel erg onwerkelijk aanvoelen om zo door te gaan alsof er niets gebeurd is, die schijn zo op te houden. Dat kan nooit goed zijn. Ik denk dat het heel erg goed voor je zal zijn om even wat afstand te nemen om de zaken echt even op een rijtje te zetten voor jezelf.
Wat hij wil (afgezien van een betrokken vader zijn) zou ik me nu even niet te druk om maken, zet jezelf even voorop.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_166264832
Hoe sta je er financieel voor?
pi_166264971
En de tips om het te proberen van mensen, ben ik het zwaar mee oneens. Hij heeft geen spijt en zelfs nadat ze achter de affaire is gekomen, gaat hij door met die ander.

Wss boeit het hem niet eens als de relatie kapot gaat.
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 16:29:33 #46
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_166265175
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 16:20 schreef Voetstappen het volgende:
Wss boeit het hem niet eens als de relatie kapot gaat.
Het boeit hem niet zolang ts geen consequenties verbindt aan zijn bedrog.
pi_166265216
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 16:29 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Het interesseert hem gewoon niet. Zij interesseert hem niet. Als je nadat het uitkomt nog steeds doorgaat met een affaire, is dat wel de ultieme middelvinger naar iemand toe.

Dan moet je niet eens overwegen om een relatie te beëindigen of om ergens aan te werken, dan beëindig je de relatie gewoon. Punt.
pi_166265311
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 16:29 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

wat stel je voor?
Eerste maanden niet meer alleen naar buiten?
Voor straf alle luiers verschonen?

Hij heeft zijn tussendoortje geblokkeerd, dat is n consequentie. En er zal hoe dan ook nog wel n hoop gedoe uit voortkomen, ook een consequentie.

Je kan niet een soort van 'straf' geven als je samen verder wil, dan moet je er nl ook uit komen op den duur, blijven straffen helpt daar niet bij.

Het belangrijkste lijkt mij nu erachter komen wat beiden willen met elkaar en daarop voortborduren. Hij zal wel moeten laten zien dat hij t meent als hij aangeeft dat hij bij haar wil blijven.
compact en kleverig.
pi_166265318
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 16:31 schreef Voetstappen het volgende:

[..]

Het interesseert hem gewoon niet. Zij interesseert hem niet. Als je nadat het uitkomt nog steeds doorgaat met een affaire, is dat wel de ultieme middelvinger naar iemand toe.

Dan moet je niet eens overwegen om een relatie te beëindigen of om ergens aan te werken, dan beëindig je de relatie gewoon. Punt.
ja, leuk. Niet iedereen is zoals jij. :{
compact en kleverig.
pi_166265341
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 16:37 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ja, leuk. Niet iedereen is zoals jij. :{
Hoeft ook niet. Maar dan laat je wel heel sneu over je heenlopen als je het presteert om bij zo iemand te blijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')