Dank voor je advies. Zelf neig ik nu meer naar blijven, maar wel met grote twijfel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:44 schreef motorbloempje het volgende:
Uit elkaar gaan en goede afspraken maken over co-ouderschap.
Succes en sterkte.
Inderdaad, gewoon blijven. Voor de kinderen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:47 schreef proudmum86 het volgende:
[..]
Dank voor je advies. Zelf neig ik nu meer naar blijven, maar wel met grote twijfel.
Blijkbaar nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon blijven. Voor de kinderen.
Misschien helpt het om nog een kind met hem te maken, meestal helpt een kind om de relatie te verbeteren.
Blijven bij iemand die willens en wetens voor blijft liegen is jezelf voor de gek houden en ook nog eens slecht voor je eigen welzijn. Eenmaal vergeten, soit, maar als iemand dan gewoon doorgaat zou echt einde verhaal moeten zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:47 schreef proudmum86 het volgende:
[..]
Dank voor je advies. Zelf neig ik nu meer naar blijven, maar wel met grote twijfel.
Nope, is niet makkelijk. Het alternatief, toch bij elkaar blijven, is ook niet makkelijk. Ik denk zelfs op termijn veel zwaarder. En de vader wil het ook (neem ik aan)quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:49 schreef proudmum86 het volgende:
[..]
Blijkbaar nietIk snap je sacasme maar het is niet eenvoudig om weg te gaan in deze situatie.
Hij wil niet weg bij zijn kinderen, dus een soort verstandshuwelijk houden. Hij heeft haar overal geblokkeerd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoe is t nu met hem en haar?
Hebben ze nog contact?
Weet je wat híj wil?
Waarom heeft hij haar geblokkeerd?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:54 schreef proudmum86 het volgende:
[..]
Hij wil niet weg bij zijn kinderen, dus een soort verstandshuwelijk houden. Hij heeft haar overal geblokkeerd.
maar waarom een verstandshuwelijk? En geen gewoon huwelijk?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:54 schreef proudmum86 het volgende:
[..]
Hij wil niet weg bij zijn kinderen, dus een soort verstandshuwelijk houden. Hij heeft haar overal geblokkeerd.
Ja, nee dus. Jij wilt je leven op z'n minst 15 jaar 'on hold' zetten zogenaamd voor het welzijn van je kinderen? uiteindelijk zijn jullie van zo'n beslissing allemaal de dupe....quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:54 schreef proudmum86 het volgende:
dus een soort verstandshuwelijk houden
Ja, dat heeft hij tegen haar gezegd, dat hij niet van mij houdt. Zelf kreeg ik de indruk dat hij heus wel van me hield. Aanvaarden dat het niet zo is, is lastig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:52 schreef Zure het volgende:
Je blijft toch niet bij zo'n gast? Een affaire is toch wel iets heel anders dan een keer vreemdgaan. Uit alles blijkt dat hij niet meer van jou houdt. Wil je serieus bij iemand blijven die eigenlijk niet meer bij jou wil zijn?
Vooral het feit dat hij rustig doorgaat met de affaire terwijl jij het weet moet toch toch wel helpen bij de beslissing. Waar is je zelfrespect gebleven??
hij wil dus niet júllie relatie houden en verbeteren, hij wil niet weer samen met jou een echt stel zijn?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:54 schreef proudmum86 het volgende:
[..]
Hij wil met haar kappen, omdat hij zijn kinderen dagelijks wil blijven zien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Waarom heeft hij haar geblokkeerd?
En neit omdat hij dus van jou houdt. Dát is belangrijk in een relatie/huwelijk. Als hij z'n kinderen wil blijven zien kan dat ook op een volwassen manier als jullie uit elkaar zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:59 schreef proudmum86 het volgende:
[..]
Hij wil met haar kappen, omdat hij zijn kinderen dagelijks wil blijven zien.
maar niet om jou dus. Dat is toch super pijnlijk? Wat vind je daar oke aan? Hij doet iets wat super kwetsend is en wil dan bij je blijven, niet voor jou maar voor zijn eigen gewinquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:59 schreef proudmum86 het volgende:
[..]
Sorry, ik heb er geen antwoord op. Hij wil er een soort van het beste ervan maken. Dus proberen minder ruzie, een betere verstandhouding en als gezin verder.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij wil dus niet júllie relatie houden en verbeteren, hij wil niet weer samen met jou een echt stel zijn?
En jij, zou jij dat wíllen?
Even trots, boosheid, wat je zou moeten willen/voelen en de kinderen daargelaten.
Wat zou jij willen, met hem?
Het idee dat er een soort stiefmoeder gaat komen, breekt mijn hart. Je hebt natuurlijk wel gelijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, nee dus. Jij wilt je leven op z'n minst 15 jaar 'on hold' zetten zogenaamd voor het welzijn van je kinderen? uiteindelijk zijn jullie van zo'n beslissing allemaal de dupe....
Uit elkaar gaan en alles goed regelen kost moeite ja, wrsch ook heel veel moeite de komende jaren die nog volgen, maar als het meezit leer je in die nieuwe periode beide iemand kennen die jullie daar liefdevol in kunnen steunen. Anders sta je er helemaal alleen voor.
Ach, als je het samen goed regelt kunnen de kinderen twéé liefdevolle ouderparen hebben waar ze op terug kunnen vallen. Als je zo blijft aanmodderen hebben ze wrsch het gevoel niet in een liefdevol afstandelijk gezin op te groeien...quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:02 schreef proudmum86 het volgende:
[..]
Het idee dat er een soort stiefmoeder gaat komen, breekt mijn hart. Je hebt natuurlijk wel gelijk.
Weet je wat het is?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:49 schreef proudmum86 het volgende:
[..]
Blijkbaar nietIk snap je sacasme maar het is niet eenvoudig om weg te gaan in deze situatie.
Dat is nu. Zou hij dat de komende twintig jaar nog steeds willen? En daarna wel uit elkaar?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:59 schreef proudmum86 het volgende:
[..]
dit!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weet je wat het is?
Blijkbaar is de situatie nog houdbaar en niet erg genoeg voor je. Blijkbaar vind je het prima hoe je wordt behandeld. Je bent boos, maar je bent het niet zat genoeg om er iets aan te willen veranderen.
Advies is daarom ook een beetje nutteloos, want wij kunnen je niet overtuigen om actie te ondernemen, omdat jij je kookpunt nog niet hebt bereikt.
Het is niet eenvoudig, dat wil ik ook niet beweren. Maar besef wel het volgende:
- Je bent bij iemand die jouw vertrouwen heeft geschaad en blijft schaden, bij iemand die geen respect voor je heeft.
- Hij zal doorgaan met zijn gedrag, je accepteert het toch wel; voor hem zijn er geen gevolgen aan verbonden.
- Je twee kinderen op laat groeien in een omgeving waar de ouders geen liefde voor elkaar kennen, waarschijnlijk levert dat wrijvingen op en dat zullen ze merken.
- Zolang je bij hem blijft, werk je niet aan je eigen geluk. Hoe eerder je begint met losraken, des te eerder je weer aan je eigen toekomst en geluk kunt werken.
Het is eng om opnieuw te beginnen, maar jij en je kinderen zullen daar gelukkiger mee zijn. Zolang jullie bij elkaar blijven kan het alleen maar giftiger worden en zal dat alleen maar nadelen hebben voor jullie allemaal.
Misschien is het slim om even te bedenken wat jij zelf wil. En wat jij voor je kinderen wil.
Hoe heb jij het aangepakt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:31 schreef nikky het volgende:
Ik begrijp dat je er alles aan wilt doen om een gezin te zijn voor de kinderen. Ik heb in een soortgelijke situatie gezeten.
Wat zou jouw advies zijn wanneer jouw kind in zo'n situatie zou zitten? Dat iemand respectloos met haar/zoon gevoelens omgaat. Wil je daarnaast een voorbeeld zijn voor je kinderen daar het oké is dat iemand je zo behandeld? Wens je je eigen kinderen een betere relatie?
Wat Lienekien zei vind ik ook wel een mooie. Kijk of jullie er samen uit kunnen komen. Wanneer dit lukt, dan is het prachtig. Lukt het niet, dan heb je er alles aan gedaan. Wil hij niet? Dan houdt het ook op.
Kies er niet voor om in een ongelukkig huwelijk/relatie te blijven plakken. Daar is niemand bij gebaat.
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:13 schreef Lienekien het volgende:
Ga vol voor de relatietherapie. Leg alles op tafel. Kijk of er een streep kan onder zijn misstappen en of jullie een basis kunnen vinden om weer een respect- en liefdevolle relatie met elkaar op te bouwen. Lukt dat niet, dan heb je er in ieder geval wel alles aan gedaan.
De relatie beëindigd. Ik laat me door niemand behandelen zoals hij me behandelde.quote:
maar hij wil geen gewoon huwelijk meerquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan.
Alleen moet je duidelijk krijgen van beiden kanten of er iets is om voor te vechten.
Huwelijken kennen soms zware tijden en misstappen, het is enkel aan jullie om te bepalen of je elkaar kunt vergeven en of er nog een basis is om op te bouwen.
Als dat duidelijk is, dan is de keus simpel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:50 schreef Allures het volgende:
[..]
maar hij wil geen gewoon huwelijk meer
voor hem is het ook allemaal heel vers en hoe je het ook wendt of keert, hij moet ook dingen verwerken en op een rijtje krijgen nu.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:50 schreef Allures het volgende:
[..]
maar hij wil geen gewoon huwelijk meer
Het boeit hem niet zolang ts geen consequenties verbindt aan zijn bedrog.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 16:20 schreef Voetstappen het volgende:
Wss boeit het hem niet eens als de relatie kapot gaat.
Het interesseert hem gewoon niet. Zij interesseert hem niet. Als je nadat het uitkomt nog steeds doorgaat met een affaire, is dat wel de ultieme middelvinger naar iemand toe.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 16:29 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Het boeit hem niet zolang ts geen consequenties verbindt aan zijn bedrog.
wat stel je voor?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 16:29 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Het boeit hem niet zolang ts geen consequenties verbindt aan zijn bedrog.
ja, leuk. Niet iedereen is zoals jij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 16:31 schreef Voetstappen het volgende:
[..]
Het interesseert hem gewoon niet. Zij interesseert hem niet. Als je nadat het uitkomt nog steeds doorgaat met een affaire, is dat wel de ultieme middelvinger naar iemand toe.
Dan moet je niet eens overwegen om een relatie te beëindigen of om ergens aan te werken, dan beëindig je de relatie gewoon. Punt.
Hoeft ook niet. Maar dan laat je wel heel sneu over je heenlopen als je het presteert om bij zo iemand te blijven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 16:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, leuk. Niet iedereen is zoals jij.
Okquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 16:38 schreef Voetstappen het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Maar dan laat je wel heel sneu over je heenlopen als je het presteert om bij zo iemand te blijven.
Wtf. Zijn tussendoortje blokkeren een consequentie noemen. Ben je wel goed? Hij gaat vreemd, kleineert haar, praat respectloos over haar (hij wil haar niet, wil geen kinderen met d'r) en de consequentie is dat hij z'n tussendoortje voor haar blokkeert. In jouw ogen. En dat is dan een prestatie zijn?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 16:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat stel je voor?
Eerste maanden niet meer alleen naar buiten?
Voor straf alle luiers verschonen?
Hij heeft zijn tussendoortje geblokkeerd, dat is n consequentie. En er zal hoe dan ook nog wel n hoop gedoe uit voortkomen, ook een consequentie.
Je kan niet een soort van 'straf' geven als je samen verder wil, dan moet je er nl ook uit komen op den duur, blijven straffen helpt daar niet bij.
Het belangrijkste lijkt mij nu erachter komen wat beiden willen met elkaar en daarop voortborduren. Hij zal wel moeten laten zien dat hij t meent als hij aangeeft dat hij bij haar wil blijven.
Sneu is niet het juiste woord. Er is net een baby geboren, die is nog piepjong. Dat betekend dat ze waarschijnlijk aardig moe is en nog aan het uitzwangeren is (dat duurt ook een maand of 9 tot een jaar). In al een zeer hectische periode ook dit er nog eens bij. Dan is het best een veelvoorkomend iets dat je voor een deel op de automatische piloot gaat, zaken aan de kant schuift ipv echt verwerkt, simpelweg omdat het teveel is allemaal bij elkaar. Dat is een overlevingsmechanisme, maar echt goed is dat ook weer niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 16:38 schreef Voetstappen het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Maar dan laat je wel heel sneu over je heenlopen als je het presteert om bij zo iemand te blijven.
een prestatie?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 16:46 schreef Voetstappen het volgende:
[..]
Wtf. Zijn tussendoortje blokkeren een consequentie noemen. Ben je wel goed? Hij gaat vreemd, kleineert haar, praat respectloos over haar (hij wil haar niet, wil geen kinderen met d'r) en de consequentie is dat hij z'n tussendoortje voor haar blokkeert. In jouw ogen. En dat is dan een prestatie zijn?
Een consequentie daar wordt mee bedoeld dat je grenzen aangeeft, gok ik zo. Geen straf, maar duidelijk aangeven tot hier en niet verder.
Ho zeg met dat laatste!!! De ts zegt dat hij een goede vader is, dat hij het cadeautjeskind misschien liever niet had gehad betekend niet dat hij dat kind nu niet wil of er niet goed voor is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:08 schreef Mishu het volgende:
Ik zou een scheidingsadvocaat bezoeken en een plan maken om er financieel zo goed mogelijk uit te komen. En daarna doorpakken.
Niet met hem praten over dingen want dan is hij voorbereid.
Succes.
Hij wilt geen kinderen met jou? Mooi, komt goed uit, want hij gaat ze vanaf nu ook minder zien.
Ze zegt alleen iets dat hoe dan ook waar is als je gaat scheiden. Beide ouders zien de kinderen dan minder dan daarvoor, dat betekent niet dat je ze gebruikt om wraak te nemen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:34 schreef erodome het volgende:
[..]
Ho zeg met dat laatste!!! De ts zegt dat hij een goede vader is, dat hij het cadeautjeskind misschien liever niet had gehad betekend niet dat hij dat kind nu niet wil of er niet goed voor is.
De kinderen minder laten zien omdat je boos bent is echt een heel slecht idee, die kinderen zijn geen middel om de wrok tussen beiden te beslechten. Laat die daarbuiten, die hebben baat bij een betrokken vader en een betrokken moeder.
Wat de ts ook beslist voor zichzelf en de relatie tussen hun 2, de kinderen horen daar niet in misbruikt te worden. Vind het echt heel erg slecht dat je dit zo zegt.
Bij elkaar blijven ook.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:41 schreef proudmum86 het volgende:
Uit elkaar gaan heeft zoveel consequenties.
Dat zal ik dan ook nooit doen. Ik ben er heilig van overtuigd dat iemand een slechte partner en tegelijkertijd een supergoede vader kan zijn. Dat laatste is hij namelijk echt. En hij houdt ook ontzettend van zijn kinderen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:34 schreef erodome het volgende:
[..]
Ho zeg met dat laatste!!! De ts zegt dat hij een goede vader is, dat hij het cadeautjeskind misschien liever niet had gehad betekend niet dat hij dat kind nu niet wil of er niet goed voor is.
De kinderen minder laten zien omdat je boos bent is echt een heel slecht idee, die kinderen zijn geen middel om de wrok tussen beiden te beslechten. Laat die daarbuiten, die hebben baat bij een betrokken vader en een betrokken moeder.
Wat de ts ook beslist voor zichzelf en de relatie tussen hun 2, de kinderen horen daar niet in misbruikt te worden. Vind het echt heel erg slecht dat je dit zo zegt.
Dat op die manier zeggen, als in hij heeft tegen haar gezegd dat hij geen kinderen met jou wil klinkt toch verdomde veel als wrok. De kinderen als speelbal gebruiken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze zegt alleen iets dat hoe dan ook waar is als je gaat scheiden. Beide ouders zien de kinderen dan minder dan daarvoor, dat betekent niet dat je ze gebruikt om wraak te nemen.
Als paps ook zijn deel doet is hij niet fris en vrolijk hoor. Dat werkt alleen zo als paps de koters maar naar mams schuift zodat hij lekker de frisse vent uit kan hangen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:39 schreef PeneGrande het volgende:
[..]
De waarheid is voor sommige dom gelul...
Jammer dat de man het ook moet ontgelden terwijl hij de kostwinner is en het hoofd van het gezin. Een beetje vrouw ontziet haar man.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Als paps ook zijn deel doet is hij niet fris en vrolijk hoor. Dat werkt alleen zo als paps de koters maar naar mams schuift zodat hij lekker de frisse vent uit kan hangen.
En die babytijd duurt niet eeuwig, sneller dan je denkt als kersverse ouder komt er meer ruimte dan je denkt.
Klaar nu met je gebash op vrouwen, als je zelf wat tekort komt hoef je dat niet te reflecteren op andere users hier.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:54 schreef PeneGrande het volgende:
[..]
Jammer dat de man het ook moet ontgelden terwijl hij de kostwinner is en het hoofd van het gezin. Een beetje vrouw ontziet haar man.
Ik blijf bij mijn advies, neem even wat rust en ruimte van elkaar. Stop met die automatische piloot.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:48 schreef proudmum86 het volgende:
[..]
Dat zal ik dan ook nooit doen. Ik ben er heilig van overtuigd dat iemand een slechte partner en tegelijkertijd een supergoede vader kan zijn. Dat laatste is hij namelijk echt. En hij houdt ook ontzettend van zijn kinderen.
Diep in mijn hart weet ik dat het niet goed gaat komen. Nu nog even de consequenties in kaart brengen, en de kracht vinden om door te zetten.
Een beetje man houdt van zijn kinderen en wil heel graag een essentieel deel van hun leven zijn. Die wil niet "ontzien" worden, die wil vader zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:54 schreef PeneGrande het volgende:
[..]
Jammer dat de man het ook moet ontgelden terwijl hij de kostwinner is en het hoofd van het gezin. Een beetje vrouw ontziet haar man.
Welk gebash ? Ik heb 4 kinderen bij 4 vrouwen. Ik deel alleen mijn ervaringen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Klaar nu met je gebash op vrouwen, als je zelf wat tekort komt hoef je dat niet te reflecteren op andere users hier.
Posts verwijderd, ontopic en lief doen.
Je praat denigrerend over vrouwen en het is com-pleet irrelevant voor deze discussie. Je mag zelf een topic openen met je ervaringen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:58 schreef PeneGrande het volgende:
[..]
Welk gebash ? Ik heb 4 kinderen bij 4 vrouwen. Ik deel alleen mijn ervaringen.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:44 schreef motorbloempje het volgende:
Succes en sterkte.
En waren de moeders van je kinderen het daar ook mee eens?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:54 schreef PeneGrande het volgende:
[..]
Die zoeken nog steeds mijn alimentatie adres.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:26 schreef madam-april het volgende:
[..]
En waren de moeders van je kinderen het daar ook mee eens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door vera166 op 28-10-2016 19:53:23 ]
er komt wel een andere 'haar'.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:54 schreef proudmum86 het volgende:
[..]
Waarom zou ts met kinderen weggaan? Laat hem maar voorlopig ophoepelen en dan kunnen de kinderen in hun eigen huis blijven voor nu.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:46 schreef vera166 het volgende:
Ik zou weggaan en wel deze avond nog. Met mijn kinderen.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:46 schreef vera166 het volgende:
Ik zou weggaan en wel deze avond nog. Met mijn kinderen.
Hij wil nu wel lekker blijven doorgaan maar misschien komt ie over een jaar wel iemand tegen met wie hij zelf verder wil, en ik kan me niet voorstellen dat hij dan nog denkt aan de uitspraken die hij recent gedaan heeft met betrekking tot jullie situatie op dit moment. Ik denk dat ie jou dan zomaar aan de kant zet zonder stil te staan bij de afgelopen periode en al het besprokene.
En ik denk als bovenstaande gebeurd, dat je altijd spijt hebt dat je niet zélf bent weggegaan. Dat kleine beetje waar je wel zelf de hand in hebt gehad, heb je jezelf dan ook door de neus geboord.
Je man (ex) is echt een loeder eerste klas en ik hoop dat je vanavond nog vertrektSucces.
Echt een zwijn. Onbegrijpelijk dat er mensen zijn die dit pikken. Ik zou weggaan zonder twijfel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is eigenlijk beter verwoord. Dat is een goed ideequote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:55 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Waarom zou ts met kinderen weggaan? Laat hem maar voorlopig ophoepelen en dan kunnen de kinderen in hun eigen huis blijven voor nu.
Wat is een alimentatie adres?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:32 schreef PeneGrande het volgende:
[..]
Die zoeken nog steeds mijn alimentatie adres.
Hij is zomaar een keer vreemd gegaan. Hij heeft haar maanden lang bedrogen en ging hier zelfs nadat ze hier achter was gekomen nog mee door. Hij had al een affaire toen hij haar zwanger maakte.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:01 schreef luxerobots het volgende:
Ik wil toch even advocaat van de duivel spelen. Hij is vreemd gegaan, ook nog eens op een slecht moment (in hoeverre er goeie momenten zijn natuurlijk). Dat is gewoon slecht, maar hoeft nog geen einde van je relatie te betekenen.
Hij heeft inmiddels gebroken met zijn maîtresse. Stel jezelf de vraag, in hoeverre is een relatie met hem nog mogelijk? Kan hij voor jou kiezen en dat voor langere tijd? Daarbij is relatietherapie ook nog een goed middel.
Kortom, je hebt de keuze tussen bij elkaar blijven en uit elkaar gaan. En met therapie heb je tenminste alles geprobeerd.
In ieder geval succes!
Ik vind de informatie die we hebben erg summier. Ik zou graag van TS zelf horen wat ze ervan vindt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:52 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hij is zomaar een keer vreemd gegaan. Hij heeft haar maanden lang bedrogen en ging hier zelfs nadat ze hier achter was gekomen nog mee door. Hij had al een affaire toen hij haar zwanger maakte.
Hij zegt dat hij samen wil blijven omdat hij zijn kinderen dagelijks wil blijven zien, niet omdat hij van haar houdt, niet omdat hij bij haar wil zijn maar omdat hij zijn kinderen dagelijks wil blijven zien. Dat is geen basis voor een relatie.
Maar ook een leuke stiefvader, iemand die 100% voor jou gaat. Je kunt beter krijgen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:02 schreef proudmum86 het volgende:
[..]
Het idee dat er een soort stiefmoeder gaat komen, breekt mijn hart. Je hebt natuurlijk wel gelijk.
Misschien roept iedereen dit omdat in heel het verhaal van TS inbreekt dat de vent echt verder wil, dat hij spijt heeft en TS "terug wil winnen". Het enige wat we horen is eerder het tegenovergestelde, hij houdt zijn kop en negeert haar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 09:23 schreef Doum het volgende:
Ik vind het echt bizar dat zoveel mensen doodleuk schreeuwen dat je maar weg moet gaan bij dat varken. Tot ze zelf kinderen hebben en dit meemaken.
Die man is 10 jaar bij je geweest en krijgt nu ineens aandacht van een andere vrouw. Hij dacht met z'n piemel, niet met z'n verstand. Voelde zich waarschijnlijk hartstikke schuldig en praatte zichzelf daarom aan dat hij verliefd was of van haar houdt en niet meer van jou. Terwijl het gewoon seks en een beetje genegenheid was, niets meer.
Ga in relatie therapie en bedenk hoe jullie verder willen. Een verstandshuwelijk hoeft lang niet slecht te zijn. De meeste huwelijken zijn zo. Hij lijkt verder een prima partner, drinkt niet, gokt niet, slaat niet, zorgt voor zijn gezin. Wil je je zoontjes aandoen dat ze zonder hun vader opgroeien alleen omdat hij een paar keer z'n piemel in een andere poes stopt na 10 jaar? Omdat het leven afwijkt van een Hollywood film? Ik overdrijft een beetje, but you get the message
Je bagatelliseert de situatie. Hij heeft niet zijn piemel een paar keer in een andere poes gestopt. Hij had een relatie met iemand anders en vertelde de ander bovendien dat hij niet van zijn vrouw hield en dat hij alleen bleef voor de kinderen. Minder respect kun je haast niet voor je vrouw opbrengen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 09:23 schreef Doum het volgende:
Ik vind het echt bizar dat zoveel mensen doodleuk schreeuwen dat je maar weg moet gaan bij dat varken. Tot ze zelf kinderen hebben en dit meemaken.
Die man is 10 jaar bij je geweest en krijgt nu ineens aandacht van een andere vrouw. Hij dacht met z'n piemel, niet met z'n verstand. Voelde zich waarschijnlijk hartstikke schuldig en praatte zichzelf daarom aan dat hij verliefd was of van haar houdt en niet meer van jou. Terwijl het gewoon seks en een beetje genegenheid was, niets meer.
Ga in relatie therapie en bedenk hoe jullie verder willen. Een verstandshuwelijk hoeft lang niet slecht te zijn. De meeste huwelijken zijn zo. Hij lijkt verder een prima partner, drinkt niet, gokt niet, slaat niet, zorgt voor zijn gezin. Wil je je zoontjes aandoen dat ze zonder hun vader opgroeien alleen omdat hij een paar keer z'n piemel in een andere poes stopt na 10 jaar? Omdat het leven afwijkt van een Hollywood film? Ik overdrijft een beetje, but you get the message
Wtf. Bizar wat die kerel gedaan heeft. Maar vanuit je luie stiel zo stellig beweren dat het uit moet gaan is niet slim.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:44 schreef motorbloempje het volgende:
Succes en sterkte.
Zo, dat zijn veel aannames in 1 post. Hoe weet je dat allemaal?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 09:23 schreef Doum het volgende:
Je laat je serieus overtuigen door mensen op een forum die je niet eens kent?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:02 schreef proudmum86 het volgende:
[..]
Waar maak jij uit op dat ze zich laat overtuigen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 10:02 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Je laat je serieus overtuigen door mensen op een forum die je niet eens kent?
Wacht het af en praat er veel over.
het is op zich volgens mij vrij normaal dat je 'de ander' verleidt door hem of haar een verhaaltje op de mouw te spelden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 10:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je bagatelliseert de situatie. Hij heeft niet zijn piemel een paar keer in een andere poes gestopt. Hij had een relatie met iemand anders en vertelde de ander bovendien dat hij niet van zijn vrouw hield en dat hij alleen bleef voor de kinderen. Minder respect kun je haast niet voor je vrouw opbrengen.
Dat is wat anders als een keertje met je zatte kop een grote fout maken. Excuses aanbieden, paar weken janken en ruzien samen en dan kun je weer door.
Hoe een liefdeloos leven te leiden zonder zelfrespect.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 09:53 schreef Copycat het volgende:
Ik las 'Met' ipv 'Net', maar ook met 'Net' zou een liefdeloos huwelijk voor mij geen optie zijn. Wat geef je je kinderen zo ook mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |