a leading African rumba singer-songwriterquote:
wat bedoelt u daarmee meneer Hut?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:57 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
a leading African rumba singer-songwriter
Nou ik wilde eigenlijk de topictitel doen.quote:
Sterkte Fannquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:01 schreef FANN het volgende:
Over een uur komt medische zus, ik hoop dat ik het droog hou
Misschien wil Sas het veranderen voor jequote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nou ik wilde eigenlijk de topictitel doen.
Kijk Sas eens lief aanquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nou ik wilde eigenlijk de topictitel doen.
Is Nederland weer een harde werker rijker, toch......................quote:
moddergevecht?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:01 schreef FANN het volgende:
Over een uur komt medische zus, ik hoop dat ik het droog hou
Neh...quote:
hoe kan dat nou toch verdommequote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:03 schreef tong80 het volgende:
Uw. Bij dokter geweest. Weer parasieten in buik. Medicatie gehaald en bloed laten prikken.
godsamme Tongquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:03 schreef tong80 het volgende:
Uw. Bij dokter geweest. Weer parasieten in buik. Medicatie gehaald en bloed laten prikken.
Te slecht voor mezelf zorgen.quote:
Het noodlotquote:
dinsdag pas Moquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is Nederland weer een harde werker rijker, toch......................
Dat roep ik al jaaaarenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe dat dan ook nieeeeeeeehieeeeeeet...................
Bij Tong is het ook een beetje zijn eigen schuld hoor als ie niet goed voor zichzelf zorgt....quote:
Ik dacht maandag, ik wens je iig bij deze alvast veel succes en hopelijk ook plezier.quote:
ik ken er nog een die had een herseninfarcrt (56) en nou kan hij niet meer zo goed lopen revalidatietrajectquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij Tong is het ook een beetje zijn eigen schuld hoor als ie niet goed voor zichzelf zorgt....
voornamelijk de muren hierquote:
Dank jequote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht maandag, ik wens je iig bij deze alvast veel succes en hopelijk ook plezier.
onze patientquote:
Visquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb mijn hele leven teveel gezopen, veel geblowd, sigaretten gerookt, onregelmatig gegeten en geslapen, niet gesport en ben zo gezond als een vis.
En op de alcohol na (ik drink sinds 2 jaar nog maar zeer matig) ben ik niet van plan mijn leefstijl te veranderen.
Of ik heb goede genen, of het is een psychosomatische kwestie, misschien een combi van beide.
Even afkloppen.
Eet ik zelden, ben Limburger, weinig zee hier in de buurt.quote:
Dat is net boter, haringquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik hou overigens wel van een stukkie gebakken vis of een gerookte makreel of paling, maar met een haring jaag je me echt weg, ik vind het idee alleen al erg goor.
Ik hou niet van rauwe uien, maar ook zonder eet ik absoluut geen haring, dat spul is toch rauw of vergis ik me?quote:
Sushi komt uit Japanquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hou niet van rauwe uien, maar ook zonder eet ik absoluut geen haring, dat spul is toch rauw of vergis ik me?
Net zoiets als sushi, snap niet wat daar zo bijzonder aan kan zijn, volgens mij is het ook gewoon een hype, neemt niet weg dat iedereen die het te gek vind het lekker moet blijven eten, zou ik namelijk ook doen.
Klopt ging een tijd goed. Viel weer terug. Harde les.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij Tong is het ook een beetje zijn eigen schuld hoor als ie niet goed voor zichzelf zorgt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Lesjes zijn om te leren....quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt ging een tijd goed. Viel weer terug. Harde les.
Ben je al eens bij een psych geweest?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt ging een tijd goed. Viel weer terug. Harde les.
ja Vis met witte rijstquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:27 schreef Treehut362 het volgende:
Niet schrikkenwie is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier zit er eenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben je al eens bij een psych geweest?
Nu nog een baanquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb mijn hele leven teveel gezopen, veel geblowd, sigaretten gerookt, onregelmatig gegeten en geslapen, niet gesport en ben zo gezond als een vis.
En op de alcohol na (ik drink sinds 2 jaar nog maar zeer matig) ben ik niet van plan mijn leefstijl te veranderen.
No school No job No problemquote:
Wie nietquote:
Lichamelijk wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Omdat je zo gezond bent als een vis zeg je net zelf
School vissenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Omdat je zo gezond bent als een vis zeg je net zelf
aha welke DSMivquote:
MP = marktplaatsquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb ook een fiets, maar ik dnk dat ik hem maar op MP ga zetten, ik val er vanaf
Ik heb tot m'n 40ste veel gesport. Alleen in het weekend gedronken. Wel veel. Laatste 10 jaar elke dag gezopen. Ben slecht gaan eten, weinig bewogen. Eigen schuld dikke bult. Was al een keer gewaarschuwd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Of ik heb goede genen, of het is een psychosomatische kwestie, misschien een combi van beide.
Even afkloppen.
en nu?quote:
Heb er wel een aantal gesproken ja, aardige lui, maar je moet ze niet te serieus nemen.......quote:
Ik moet nu extra m'n best gaan doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Lesjes zijn om te leren....
komt goed dan
Maar je bent psygisch niet in orde zeg je zelf?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb er wel een aantal gesproken ja, aardige lui, maar je moet ze niet te serieus nemen.......
Conclusie, sporten zet geen zoden aan de dijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb tot m'n 40ste veel gesport. Alleen in het weekend gedronken. Wel veel. Laatste 10 jaar elke dag gezopen. Ben slecht gaan eten, weinig bewogen. Eigen schuld dikke bult. Was al een keer gewaarschuwd.
Zeker. Heb nu een SPVster omde twee weken hier thuis.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben je al eens bij een psych geweest?
ja beetje wel heh....quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moet nu extra m'n best gaan doen.
Ik heb nergens last van, maar de lat schijnt ergens anders te liggen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar je bent psygisch niet in orde zeg je zelf?
oké........
Ik weeg nu 100 kilo, toen ik sportte 80. Na 30 jaar roken 2 jaar geleden gestopt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Conclusie, sporten zet geen zoden aan de dijk.
Ik heb nog nooit in mijn leven meer dan 70 kg gewogen, dat is zelfs onmogelijk, zoveel eten krijg ik niet eens weg, en als je van zuipen dik zou worden dan woog ik nu 130 kg.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weeg nu 100 kilo, toen ik sportte 80. Na 30 jaar roken 2 jaar geleden gestopt.
Veel plezierquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in mijn leven meer dan 70 kg gewogen, dat is zelfs onmogelijk, zoveel eten krijg ik niet eens weg, en als je van zuipen dik zou worden dan woog ik nu 130 kg.![]()
Roken doe ik sinds mijn 12e als een ketter.![]()
En altijd een bloedhekel aan sport gehad, al die rare macho's, ik moet er niks van hebben.
Dat zouden op verpakkingen van voedingsmiddelen ook moeten doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:50 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Veel plezier
als je die verpakkingen ziet...
iemand anders de schuld gevenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zouden op verpakkingen van voedingsmiddelen ook moeten doen.
Ze moeten die roversnesten ook gewoon sluiten.quote:De drukte in de coffeeshops rondom het centrum (van A'dam) loopt uit de hand: bezoekers kunnen niet meer naar binnen, de zitplaatsen zijn op, waardoor ze noodgedwongen op straat blowen. De gemeente moet sluiting van coffeeshops staken.
dat weet ik niet preciesquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:07 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
dat weet ik niet precies
ik weet wel dat tabaksrook +70 stoffen bevat die kanker veroorzaken en als iemand er aan krepeert dan gaat hij/zij dat hier echt niet posten.
Het is inderdaad heel erg moeilijk om te stoppen met roken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er zijn zoveel invloeden in het leven die slecht voor je gezondheid zijn, fijnstof....etc...als je je overal druk om gaat maken krijg je uiteindelijk vanzelf wel een of andere aandoening vanwege stress.![]()
Eerlijk gezegd heb ik daar nog nooit over nagedacht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:16 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Het is inderdaad heel erg moeilijk om te stoppen met roken.
Slechte gewoontesquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik daar nog nooit over nagedacht.
Maar het zal best zo zijn.
Ik ben van mening dat iedereen voor zichzelf mag bepalen wat ie slecht vindt, het is tenslotte mijn leven en lichaam, de enige die daar iets over te zeggen heeft ben ik zelf, en ik kan er mee leven en zie het helemaal niet als een 'slechte' gewoonte, waarmee ik overigens niet mee wil suggereren dat het geen nadelige lichamelijke gevolgen heeft.quote:
Before/afterquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat iedereen voor zichzelf mag bepalen wat ie slecht vindt, het is tenslotte mijn leven en lichaam, de enige die daar iets over te zeggen heeft ben ik zelf, en ik kan er mee leven en zie het helemaal niet als een 'slechte' gewoonte, waarmee ik overigens niet mee wil suggereren dat het geen nadelige lichamelijke gevolgen heeft.
De gevolgen van een botox behandeling zijn ernstiger....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat is dan nog de Sheriffandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:29 schreef Treehut362 het volgende:
deze is eng...Dat wijf zit op de crystal meth, da's heel iets anders dan een sigaretje of een jonko roken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
o sorry bij mij leeft dat niet zoquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat wijf zit op de crystal meth, da's heel iets anders dan een sigaretje of een jonko roken.
Dat drugs slecht voor een mens zijn daar zijn we het wel over eens, welke middelen precies tot die categorie behoren is een ander verhaal, maar goed, die discussie ga ik niet voeren, drugs are bad for your health, i totally agree.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:31 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
o sorry bij mij leeft dat niet zo
Volgens mijn bescheiden mening is dat suicidaal gedragquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb mijn brunch inmiddels achter de kiezen, nu heb ik wel een bong verdient, al zeg ik het zelf. [ afbeelding ]
En volgens mijn bescheiden mening is dat volkomen nonsens, zonder enige onderbouwing.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:46 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Volgens mijn bescheiden mening is dat suicidaal gedrag
ok het magquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En volgens mijn bescheiden mening is dat volkomen nonsens, zonder enige onderbouwing.
Integendeel, ik ga zo slapenquote:
Bon nuitquote:
Is je slaapkamer al klaar ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:04 schreef tong80 het volgende:
Weltrusten. Hoop dat ik me morgen wat beter voel.
Ik ben er nog wel even hoor.. Max rijdt nu in Mexicoquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:09 schreef sacha het volgende:
zeg, zit ik helemaal klaar voor het vrijdagavond geweld, gaan ze allemaal slapen
Nee, zit allemaal tegen. Zal maandag worden. Ik ga wel legge. Ziekjes.quote:
Beterschap dan maar weer...quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 21:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, zit allemaal tegen. Zal maandag worden. Ik ga wel legge. Ziekjes.
Trusten jongens.
Ik vaker zoals bekend..quote:
quote:
Mogge en Middagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was zoooooooooooooooooooooo lekker![]()
Dat ga ik eerst aan Hut vragen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 12:39 schreef FANN het volgende:
hmmmm eigenlijk mag je hier alleen vragen stellen aan Hut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Daar heb ik ook wel eens wat van gezien...quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 12:46 schreef FANN het volgende:
Voor wie nog aan Narco gaat beginnen... er schijnt een nog beter serie te zijn
TV / Pablo Escobar, el patrón del mal
Ga ik die ook maar eens bekijken
ik wil wel alles achterelkaar zienquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 12:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel eens wat van gezien...
tja wie appelen vaart..quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 12:58 schreef chufi het volgende:
Mijn ex had een verre neef of oom en die werkte op de Spaanse ambassade.. Eerst jaren in Columbia en daarna in Cuba..Ja strak van de coke stond ie..
Hij is aan het oefenen voor zijn boekquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat is de bedoeling van die lange dubbelpost?
Dan kan ie beter door blijven zuipen, doen schrijvers allemaal.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij is aan het oefenen voor zijn boek![]()
Post jij eens 1 pagina van je boek in wording
Van je boek?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wil je de voor of achterkant?
Speel je nu dat Blonde mokkel met die dikke memmen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:27 schreef FANN het volgende:
en ik vind eigenlijk dat Tong wel leuk kan schrijven om héél eerlijk te zijn![]()
bite me
Waarom ben jij zo voorspelbaar ? Duurde nog lang. Heb hem zelfs vier keer gepost.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat is de bedoeling van die lange dubbelpost?
zal ik toch eerst wat opvullig moeten kopenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Speel je nu dat Blonde mokkel met die dikke memmen?
Geef mij de achterkant maar. Er hoort een streepje achter "of".quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan kan ie beter door blijven zuipen, doen schrijvers allemaal.
Wil je de voor of achterkant?
Ik correspondeer met Frénk van der Linden. Die wil me in Kunstof om 19.00-20.00 uur Radio1.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:27 schreef FANN het volgende:
en ik vind eigenlijk dat Tong wel leuk kan schrijven om héél eerlijk te zijn![]()
bite me
Pietje neemt liever een knolquote:
Als je je goed voelt moet je dat gewoon doen, maar zorg eerst even dat je je beter voelt dan...quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik correspondeer met Frénk van der Linden. Die wil me in Kunstof om 19.00-20.00 uur Radio1.
Ik doe het niet. Ben een schijtluis. Moet ik naar het mediapark. Schijt nu al in m'n broek.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Als je je goed voelt moet je dat gewoon doen, maar zorg eerst even dat je je beter voelt dan...
Kom kom.... je bent Pim Fortuyn nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik doe het niet. Ben een schijtluis. Moet ik naar het mediapark. Schijt nu al in m'n broek.
Ha ha haquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Kom kom.... je bent Pim Fortuyn niet
Was samen met 9-11 DE gebeurtenis op FOK!quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:52 schreef FANN het volgende:
Vond ik trouwens een drama..............
Toen kende ik Fok nog niet eensquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was samen met 9-11 DE gebeurtenis op FOK!
waarom sorry?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Ik zat toen op Mallorcca... oh sorry Fann
Ja, ja ik had een seconde nodig maar toen had ik het doorquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat jij er ook bijna zou zitten ...
Hoe was je bezoek ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ja ik had een seconde nodig maar toen had ik het door
Maakt niet uit, al post je hem 10 keer, maar ik weet het nu wel, je schrijft zelf dat je dinsdag weer eentje drinkt, stop daar dan eens mee en kom me niet met verhalen over hoeveel je gezopen hebt en hoelang en hoe moeilijk dat wel niet is, stop gewoon.....quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 14:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo voorspelbaar ? Duurde nog lang. Heb hem zelfs vier keer gepost.
"Dat heet satire." Zou Nico Dijkshoorn tegen Patty Brard zeggen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maakt niet uit, al post je hem 10 keer, maar ik weet het nu wel, je schrijft zelf dat je dinsdag weer eentje drinkt, stop daar dan eens mee en kom me niet met verhalen over hoeveel je gezopen hebt en hoelang en hoe moeilijk dat wel niet is, stop gewoon.....
meequote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zou er met oppassen, voor je het weet ben je eraan verslaafd.
Ik sla regelmatig een dag overquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zou er met oppassen, voor je het weet ben je eraan verslaafd.
Satire, tsss, slappe hap zul je bedoelen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
"Dat heet satire." Zou Nico Dijkshoorn tegen Patty Brard zeggen.
Of van Gaal: "Ben ik nou zo slim, of jij zo dom."
Voel me kut nu. Ga weer zweten en pijntjes. Loop wiebelend.
Ja meestal welquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee maar dat is toch normaal bij ESF?
Over een jaar komt zijn broer 'm weer redden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Satire, tsss, slappe hap zul je bedoelen.
Ik ben weg hier.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Over een jaar komt zijn broer 'm weer redden.
en hoe ga je dat doen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:06 schreef sacha het volgende:
ik ga kinderen weer spinazie laten eten
Wat een helden heh...quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:10 schreef sacha het volgende:
het was weer gezellig op de apenrots![]()
*teruggelezen heeft*
Je hebt gelijk ben nu hyper gewoon aan het trippen door en iets minder slechte periode. Kom net terug uit hetzelfde als vanochtend. Tussendoor ging het beter. Dat verhaal er in 10 minuten uitgeramd.Toen het net weer slecht ging huisartsendienst gebeld. Veel vragen. Wel geruststellende antwoorden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Goffer, laat je niet zo opnaaien... het is Mo maar![]()
Ik heb pompoensoep
Carlquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:10 schreef FANN het volgende:
Spinzie á la creme met boursin is trouwens ook lekker Sas, en dan met dinges noten
Met ei en soldaatjes?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:06 schreef sacha het volgende:
ik ga kinderen weer spinazie laten eten
Ik vind er weinig stoers aan om iemand die zijn best doet om met alchohol te stoppenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga jij maar zoete broodjes bakken.
Als je hyper bent beter even rust nemen Tongquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ben nu hyper gewoon aan het trippen door en iets minder slechte periode. Kom net terug uit hetzelfde als vanochtend. Tussendoor ging het beter. Dat verhaal er in 10 minuten uitgeramd.Toen het net weer slecht ging huisartsendienst gebeld. Veel vragen. Wel geruststellende antwoorden.
Dat gejankzak kan ook in 1 topic. Doei.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vind er weinig stoers aan om iemand die zijn best doet om met alchohol te stoppen
af te branden, kan ik ook niks aan doen...
en gehaktquote:
Ik zit te rammen als een gekquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Als je hyper bent beter even rust nemen Tong
Nah... mag ik ook niet meer af en toe jankzakken hieroquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat gejankzak kan ook in 1 topic. Doei.
Doeiquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat gejankzak kan ook in 1 topic. Doei.
Maar toch lief van jequote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:09 schreef FANN het volgende:
Chuf ik heb je kaart net gepost trouwens![]()
niet veel bijzonders, kon niet écht iets naar mijn zin vinden
ik vind boursin te nep smakenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:10 schreef FANN het volgende:
Spinzie á la creme met boursin is trouwens ook lekker Sas, en dan met dinges noten
Oh.... dat klinkt goedquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:17 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vind boursin te nep smaken![]()
ik bak spekjes uit plus knoflook, ui, peper, spinazie en bekertje crème fraîche als saus, pasta koken, ongezouten cashewnoten even bakken en er overheen strooien, klaar!
vergetenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:09 schreef FANN het volgende:
Chuf ik heb je kaart net gepost trouwens![]()
niet veel bijzonders, kon niet écht iets naar mijn zin vinden
http://www.nederlands-dis(...)azie-met-soldaatjes/quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik hou daar ook wel van eigenlijk![]()
ook van andere dingen maar ook van datte
schuin doormidden die laatste dan hebben jullie beide een puntjequote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:20 schreef FANN het volgende:
Straks mijn laatste vierkante pita broodje
ik ééntje en die Griek de andere twee
ik kreeg en wit blad met de teks Helaas er is iets mis gegaan met het laden van deze webpaginaquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:22 schreef chufi het volgende:
[..]
http://www.nederlands-dis(...)azie-met-soldaatjes/
Fok is dan ook meteen weg.... alle tabbladen die open staan zijn dan weg...quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had het ook met mijn externe opslag-site
Heb ik het weer gedaan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Goffer, laat je niet zo opnaaien... het is Mo maar![]()
Ik heb pompoensoep
Gewoon stoppen met zuipen dus...zo simpel kan het zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vind er weinig stoers aan om iemand die zijn best doet om met alchohol te stoppen
af te branden, kan ik ook niks aan doen...
dat is best een gevaarlijk advies als je de dagelijkse hoeveelheden niet kentquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon stoppen met zuipen dus...zo simpel kan het zijn.
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:31 schreef sacha het volgende:
[..]
nee hoor, uiteindelijk is het altijd mijn schuld
Ik kom van dezelfde plek .....quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:33 schreef sacha het volgende:
[..]
dat is best een gevaarlijk advies als je de dagelijkse hoeveelheden niet kent
Jus en een sausje?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vandaag bloemkool met aardappelen en een gehaktbal.
Het kost me ook moeite hoor, gisteravond zat baardaap hier ook met een pilsje en ik niet...quote:
Ik ga me vanaf maandag beperken tot het weekend..quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het kost me ook moeite hoor, gisteravond zat baardaap hier ook met een pilsje en ik niet...
Ben vrij hard voor mezelf, ik moet wel.
En ach, ik kan nog altijd zonder problemen mijn bong roken, ook lekker.![]()
Ik ken mezelf, als iets moet dan kan ik het best wel, ben nergens afhankelijk van, ja, zuurstof, maar dat is logisch en af en toe een hap te eten en iets te drinken is ook wel fijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga me vanaf maandag beperken tot het weekend..
Ja ik weet dat ook, daarom snap ik het al hélemaaaaaaaaaal niet....quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:11 schreef sacha het volgende:
hoi hut, wil je mij je adres even pm-en?
bovenin de boom?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet alleen het nummer niet.. Wel dat ie bovenin woont
Daarom juist, als ik het kan dan kan iedereen het toch, zoveel bijzonders ben ik nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ik weet dat ook, daarom snap ik het al hélemaaaaaaaaaal niet....
Het eerste wat jij doet na een controle is een biertje pakken, mag van mij, maar moet je een ander
geen slappe hap noemen![]()
En voor de rest...
Nog nooit gegeten die soldaatjes
Wij kregen vroeger altijd een gekookt ei bij Spinazie
Doe gewoon rustig tong.. Heb je nu al wel of nog steeds geen digitale TV?quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:54 schreef tong80 het volgende:
Ik kreeg een mail van Sascha dat ik moest uitkijken. Ik was manisch. Dat heb je zelf niet in de gaten.
Dus ik ging naar bed op haar advies. Gevaarlijk dit. Internetverslaafd en afkicken. Eigenlijk onverantwoord weet ik nu. Jullie hadden gelijk. Nu voel ik me redelijk. En dacht aan die woorden. Gevraagd of ze het topic wil weghalen. Ik ben nu bezig het verhaal te verwijderen in andere topics. Ik hoop dat jullie mijn excuses willen aannemen.
Zpu deze week gebeurenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe gewoon rustig tong.. Heb je nu al wel of nog steeds geen digitale TV?
Goed van Sas en goed van jou, ja je bent af en toe zo hyper als de pest Tongquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 18:54 schreef tong80 het volgende:
Ik kreeg een mail van Sascha dat ik moest uitkijken. Ik was manisch. Dat heb je zelf niet in de gaten. Ik begreep haar verkeerd. Ze bedoelde dat ik niet stoer moest doen tegen jullie.
Dus ik ging naar bed op haar advies. Gevaarlijk dit. Internetverslaafd en afkicken. Eigenlijk onverantwoord weet ik nu. Jullie hadden gelijk. Nu voel ik me redelijk. En dacht aan die woorden. Ik ben nu bezig het verhaal te verwijderen in andere topics. Ik hoop dat jullie mijn excuses willen aannemen.
Binnen 5 minuten klaar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:55 schreef sacha het volgende:
[..]
3 pannen, 4 borden, 4 lepels & vorken, klaar!
Ik was beter af dan zo'n ding.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 20:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had er ooit wel 1 en dan stinkt dat ding alleen maar in je eentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |