a leading African rumba singer-songwriterquote:
wat bedoelt u daarmee meneer Hut?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:57 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
a leading African rumba singer-songwriter
Nou ik wilde eigenlijk de topictitel doen.quote:
Sterkte Fannquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:01 schreef FANN het volgende:
Over een uur komt medische zus, ik hoop dat ik het droog hou
Misschien wil Sas het veranderen voor jequote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nou ik wilde eigenlijk de topictitel doen.
Kijk Sas eens lief aanquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nou ik wilde eigenlijk de topictitel doen.
Is Nederland weer een harde werker rijker, toch......................quote:
moddergevecht?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:01 schreef FANN het volgende:
Over een uur komt medische zus, ik hoop dat ik het droog hou
Neh...quote:
hoe kan dat nou toch verdommequote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:03 schreef tong80 het volgende:
Uw. Bij dokter geweest. Weer parasieten in buik. Medicatie gehaald en bloed laten prikken.
godsamme Tongquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:03 schreef tong80 het volgende:
Uw. Bij dokter geweest. Weer parasieten in buik. Medicatie gehaald en bloed laten prikken.
Te slecht voor mezelf zorgen.quote:
Het noodlotquote:
dinsdag pas Moquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is Nederland weer een harde werker rijker, toch......................
Dat roep ik al jaaaarenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe dat dan ook nieeeeeeeehieeeeeeet...................
Bij Tong is het ook een beetje zijn eigen schuld hoor als ie niet goed voor zichzelf zorgt....quote:
Ik dacht maandag, ik wens je iig bij deze alvast veel succes en hopelijk ook plezier.quote:
ik ken er nog een die had een herseninfarcrt (56) en nou kan hij niet meer zo goed lopen revalidatietrajectquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij Tong is het ook een beetje zijn eigen schuld hoor als ie niet goed voor zichzelf zorgt....
voornamelijk de muren hierquote:
Dank jequote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht maandag, ik wens je iig bij deze alvast veel succes en hopelijk ook plezier.
onze patientquote:
Visquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb mijn hele leven teveel gezopen, veel geblowd, sigaretten gerookt, onregelmatig gegeten en geslapen, niet gesport en ben zo gezond als een vis.
En op de alcohol na (ik drink sinds 2 jaar nog maar zeer matig) ben ik niet van plan mijn leefstijl te veranderen.
Of ik heb goede genen, of het is een psychosomatische kwestie, misschien een combi van beide.
Even afkloppen.
Eet ik zelden, ben Limburger, weinig zee hier in de buurt.quote:
Dat is net boter, haringquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik hou overigens wel van een stukkie gebakken vis of een gerookte makreel of paling, maar met een haring jaag je me echt weg, ik vind het idee alleen al erg goor.
Ik hou niet van rauwe uien, maar ook zonder eet ik absoluut geen haring, dat spul is toch rauw of vergis ik me?quote:
Sushi komt uit Japanquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hou niet van rauwe uien, maar ook zonder eet ik absoluut geen haring, dat spul is toch rauw of vergis ik me?
Net zoiets als sushi, snap niet wat daar zo bijzonder aan kan zijn, volgens mij is het ook gewoon een hype, neemt niet weg dat iedereen die het te gek vind het lekker moet blijven eten, zou ik namelijk ook doen.
Klopt ging een tijd goed. Viel weer terug. Harde les.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij Tong is het ook een beetje zijn eigen schuld hoor als ie niet goed voor zichzelf zorgt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Lesjes zijn om te leren....quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt ging een tijd goed. Viel weer terug. Harde les.
Ben je al eens bij een psych geweest?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt ging een tijd goed. Viel weer terug. Harde les.
ja Vis met witte rijstquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:27 schreef Treehut362 het volgende:
Niet schrikkenwie is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier zit er eenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben je al eens bij een psych geweest?
Nu nog een baanquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb mijn hele leven teveel gezopen, veel geblowd, sigaretten gerookt, onregelmatig gegeten en geslapen, niet gesport en ben zo gezond als een vis.
En op de alcohol na (ik drink sinds 2 jaar nog maar zeer matig) ben ik niet van plan mijn leefstijl te veranderen.
No school No job No problemquote:
Wie nietquote:
Lichamelijk wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Omdat je zo gezond bent als een vis zeg je net zelf
School vissenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Omdat je zo gezond bent als een vis zeg je net zelf
aha welke DSMivquote:
MP = marktplaatsquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb ook een fiets, maar ik dnk dat ik hem maar op MP ga zetten, ik val er vanaf
Ik heb tot m'n 40ste veel gesport. Alleen in het weekend gedronken. Wel veel. Laatste 10 jaar elke dag gezopen. Ben slecht gaan eten, weinig bewogen. Eigen schuld dikke bult. Was al een keer gewaarschuwd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Of ik heb goede genen, of het is een psychosomatische kwestie, misschien een combi van beide.
Even afkloppen.
en nu?quote:
Heb er wel een aantal gesproken ja, aardige lui, maar je moet ze niet te serieus nemen.......quote:
Ik moet nu extra m'n best gaan doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Lesjes zijn om te leren....
komt goed dan
Maar je bent psygisch niet in orde zeg je zelf?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb er wel een aantal gesproken ja, aardige lui, maar je moet ze niet te serieus nemen.......
Conclusie, sporten zet geen zoden aan de dijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb tot m'n 40ste veel gesport. Alleen in het weekend gedronken. Wel veel. Laatste 10 jaar elke dag gezopen. Ben slecht gaan eten, weinig bewogen. Eigen schuld dikke bult. Was al een keer gewaarschuwd.
Zeker. Heb nu een SPVster omde twee weken hier thuis.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben je al eens bij een psych geweest?
ja beetje wel heh....quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moet nu extra m'n best gaan doen.
Ik heb nergens last van, maar de lat schijnt ergens anders te liggen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar je bent psygisch niet in orde zeg je zelf?
oké........
Ik weeg nu 100 kilo, toen ik sportte 80. Na 30 jaar roken 2 jaar geleden gestopt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Conclusie, sporten zet geen zoden aan de dijk.
Ik heb nog nooit in mijn leven meer dan 70 kg gewogen, dat is zelfs onmogelijk, zoveel eten krijg ik niet eens weg, en als je van zuipen dik zou worden dan woog ik nu 130 kg.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weeg nu 100 kilo, toen ik sportte 80. Na 30 jaar roken 2 jaar geleden gestopt.
Veel plezierquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in mijn leven meer dan 70 kg gewogen, dat is zelfs onmogelijk, zoveel eten krijg ik niet eens weg, en als je van zuipen dik zou worden dan woog ik nu 130 kg.![]()
Roken doe ik sinds mijn 12e als een ketter.![]()
En altijd een bloedhekel aan sport gehad, al die rare macho's, ik moet er niks van hebben.
Dat zouden op verpakkingen van voedingsmiddelen ook moeten doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:50 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Veel plezier
als je die verpakkingen ziet...
iemand anders de schuld gevenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zouden op verpakkingen van voedingsmiddelen ook moeten doen.
Ze moeten die roversnesten ook gewoon sluiten.quote:De drukte in de coffeeshops rondom het centrum (van A'dam) loopt uit de hand: bezoekers kunnen niet meer naar binnen, de zitplaatsen zijn op, waardoor ze noodgedwongen op straat blowen. De gemeente moet sluiting van coffeeshops staken.
dat weet ik niet preciesquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:07 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
dat weet ik niet precies
ik weet wel dat tabaksrook +70 stoffen bevat die kanker veroorzaken en als iemand er aan krepeert dan gaat hij/zij dat hier echt niet posten.
Het is inderdaad heel erg moeilijk om te stoppen met roken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er zijn zoveel invloeden in het leven die slecht voor je gezondheid zijn, fijnstof....etc...als je je overal druk om gaat maken krijg je uiteindelijk vanzelf wel een of andere aandoening vanwege stress.![]()
Eerlijk gezegd heb ik daar nog nooit over nagedacht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:16 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Het is inderdaad heel erg moeilijk om te stoppen met roken.
Slechte gewoontesquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik daar nog nooit over nagedacht.
Maar het zal best zo zijn.
Ik ben van mening dat iedereen voor zichzelf mag bepalen wat ie slecht vindt, het is tenslotte mijn leven en lichaam, de enige die daar iets over te zeggen heeft ben ik zelf, en ik kan er mee leven en zie het helemaal niet als een 'slechte' gewoonte, waarmee ik overigens niet mee wil suggereren dat het geen nadelige lichamelijke gevolgen heeft.quote:
Before/afterquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat iedereen voor zichzelf mag bepalen wat ie slecht vindt, het is tenslotte mijn leven en lichaam, de enige die daar iets over te zeggen heeft ben ik zelf, en ik kan er mee leven en zie het helemaal niet als een 'slechte' gewoonte, waarmee ik overigens niet mee wil suggereren dat het geen nadelige lichamelijke gevolgen heeft.
De gevolgen van een botox behandeling zijn ernstiger....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dat is dan nog de Sheriffandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:29 schreef Treehut362 het volgende:
deze is eng...Dat wijf zit op de crystal meth, da's heel iets anders dan een sigaretje of een jonko roken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
o sorry bij mij leeft dat niet zoquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat wijf zit op de crystal meth, da's heel iets anders dan een sigaretje of een jonko roken.
Dat drugs slecht voor een mens zijn daar zijn we het wel over eens, welke middelen precies tot die categorie behoren is een ander verhaal, maar goed, die discussie ga ik niet voeren, drugs are bad for your health, i totally agree.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 12:31 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
o sorry bij mij leeft dat niet zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |