doen ze niet, want ze zijn omgekocht.quote:Op maandag 20 februari 2017 20:42 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
de politie daar moet er wat aan doen.

denk het niet. is meer een iets van; we laten de yakuza met rust.quote:Op maandag 20 februari 2017 20:52 schreef Oscar. het volgende:
[..]
doen ze niet, want ze zijn omgekocht.

Wat heb je uiteindelijk geboekt?quote:Op maandag 16 januari 2017 14:08 schreef Bronson het volgende:
[..]
Als ik in de loop van deze week een beetje een opzetje heb laat ik jouw wijze oordeel er wel even over glijden.

Zoals in onderstaande nieuwsartikelen.
  Zoals in onderstaande nieuwsartikelen. !). En trekt een boekje tevoorschijn met eerdere donaties van andere mensen.
  !). En trekt een boekje tevoorschijn met eerdere donaties van andere mensen.  ammehoela ben gekke jantje niet
  ammehoela ben gekke jantje niet  
  Ja! gaf hem dat geld en hij verdween weer chagrijnig
   Ja! gaf hem dat geld en hij verdween weer chagrijnig   
  Njah was weer een mooi armbandje rijker.
 Njah was weer een mooi armbandje rijker.

ter plekke gekocht, omdat vergeten te reserveren. We konden het bij een supermarktje halen en alsnog naar binnenquote:Op donderdag 19 januari 2017 14:10 schreef Oscar. het volgende:
[..]
en dan bedoelen we weken van te voren

We moeten nog boeken.quote:

Dan heb je wel erg geluk gehad!, al hoewel volgens mij hebben ze ook een paar acties ingezet tegen ticket scalpers, dus misschien verklaart dat hetquote:Op dinsdag 21 februari 2017 06:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
ter plekke gekocht, omdat vergeten te reserveren. We konden het bij een supermarktje halen en alsnog naar binnen
 normaal was bijna alles direct uitverkocht zodra de verkoop begon.
 normaal was bijna alles direct uitverkocht zodra de verkoop begon.

Wat een onzin weer. Pff.quote:Op woensdag 22 februari 2017 13:03 schreef RipCity het volgende:
http://www.ad.nl/buitenla(...)-verleiden~a68d674c/

Tsja...quote:Op woensdag 22 februari 2017 16:45 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Wat een onzin weer. Pff.

Die tentoonstelling lijkt me wel leuk, is voor mij ookm nog eens gratisquote:Op woensdag 22 februari 2017 17:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja...
Die tentoonstelling Cool Japan ga ik wel bezoeken, dat stond al in de planning...

Behalve bij de kastelen, uit toeristisch oogpunt, ben ik het nauwelijks tegen gekomen.quote:Op woensdag 22 februari 2017 20:59 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Die tentoonstelling lijkt me wel leuk, is voor mij ookm nog eens gratis
Maar al dat ninjagedoe in Japan zelf vind ik zo, zo jammer. Doet de authenticiteit van het land en z'n cultuur teniet.

) - moet nog even kijken hoe ik snel in het hotel kom, zag dat de laatste trein rond 12 uur rijdt.
 ) - moet nog even kijken hoe ik snel in het hotel kom, zag dat de laatste trein rond 12 uur rijdt. ), onsen (in ons hotel)
 ), onsen (in ons hotel) )
 )

En Uji is niet zo heel boeiend. Veel theewinkeltjes en een tempel, maar wmb niet de moeite waard als je niet heel veel tijd hebt.
 En Uji is niet zo heel boeiend. Veel theewinkeltjes en een tempel, maar wmb niet de moeite waard als je niet heel veel tijd hebt.

Ah oké, dus ik kan beter in Nara uitkomen en dan de volgende dag bezoeken?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 14:24 schreef Negentiendertig het volgende:
Fushimi en Uji en Nara op 1 dag is wel erg veel hoorEn Uji is niet zo heel boeiend. Veel theewinkeltjes en een tempel, maar wmb niet de moeite waard als je niet heel veel tijd hebt.

waarom niet gewoon een dagje osaka? of zelfs twee?quote:

Waar zit je in Hakone? Daar zoek ik mogelijk ook nog een hotel.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 14:20 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Dinsdag: Hakone loop, view Mt Fuji (we hebben een kamer met uitzicht op deze berg), onsen (in ons hotel)

Dit dus. Uji is leuk (heb er gewoond), maar nara, himeji en fushimi-inari zijn leuker.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 16:39 schreef Negentiendertig het volgende:
Voor je (grote) baggage zou je Takkyubin kunnen gebruiken.
En voor die laatste paar dagen zou ik ervoor kiezen om in Kyoto te verblijven en vanuit Kyoto day trips naar Nara en Himeji te doen.

Is dat nog interessant? Ik had het vooral als tussenstop gedacht voor wat dagtochten (Ise, Takayama) maar Nagoya zelf leek me minder bijzonder.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 16:06 schreef matthijst het volgende:
Ga 5 april weer, 2.5 week. Heen naar Osaka, terug vanaf Tokyo. Tussendoor nog naar Nagoya.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |