SPOILER: zw versiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:00 schreef Prisha het volgende:
Heb ik het goed gedaan? Dit is geen spoiler toch?
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:00 schreef Prisha het volgende:
Heb ik het goed gedaan? Dit is geen spoiler toch?
dat was ik dus ook aan typenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:00 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik snap nu waarom Dio altijd een hoed op heeft
wist niet of je had gezien dat je lapo had...wilde snel doorquote:
Zag te laat geeft nietquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
wist niet of je had gezien dat je lapo had...wilde snel door
ja maar we zijn er nog nietquote:
leuk leuk leukquote:
Het is net uncle Phil.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:04 schreef Prisha het volgende:
oh nu snap ik die opmerking over Dio en zijn hoed
voorspelden we dat niet vorige week?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:04 schreef Moira. het volgende:
Shit hier heeft Klowee wel een ziek voordeel
Maak wel een gifje als ik even tijd heb dit weekend.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
SJongejonge maak dan een close up van de bikini's tijdens de sprint
quote:
En Suzanne is compleet uitgeput van dat roeien/zwemmen/rennen terwijl Chloe geen enkele spier heeft gebruiktquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:05 schreef thijsz92 het volgende:
Sws dat Chloe dit wint, ze weegt niks..
Die was wel beterquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:05 schreef F1gamer het volgende:
moet denken aan de samensmeltingsproef waar ze aan een kruis moesten hangen
ja viel die ene toen niet flauw of zoiets?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:05 schreef F1gamer het volgende:
Talpa pakte het wat extremer aanquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:05 schreef F1gamer het volgende:
Ja die aansteller.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja viel die ene toen niet flauw of zoiets?
Sanne Vogel.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja viel die ene toen niet flauw of zoiets?
Gooi dat varken op de tafelquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:06 schreef noodgang het volgende:
Krijg je van die ranzige noodles met gore saus
Honger is de beste kok.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:06 schreef noodgang het volgende:
Krijg je van die ranzige noodles met gore saus
was er niet ene keer dat ze konden kiezen, extra stemmen of eten? had eentje alleen een zakje chipsquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
laatste maanden veel ER terug gekeken samensmelting was altijd Friet met hamburgers en nu rijst wat ze op het eiland normaal ook al krijgen matig samensmelting.
Ik zou wel balen hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
laatste maanden veel ER terug gekeken samensmelting was altijd Friet met hamburgers en nu rijst wat ze op het eiland normaal ook al krijgen matig samensmelting.
Toen met Powned Jan hadden ze een hele tafel inclusief taart.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Da's altijd het leukste deelquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:08 schreef Karina het volgende:
Ik kijk ook maar weer eens. Wat is dit voor rare quest danBeetje toekijken hoe mensen zitten te vreten. Die zullen straks trouwens wel aan de schijterij zitten.
Misschien word dit het hardcore seizoen zonder winnaarseiland of patat.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
oeh dat zou mooi zijn...vooral geen winaarseilandquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:09 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Misschien word dit het hardcore seizoen zonder winnaarseiland of patat.
Ook de 2 seizoenen met eindbaas Bjorn teruggekeken?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
dit jaquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
oeh dat zou mooi zijn...vooral geen winaarseiland
Wordt leuk als ze flink wat van die srirachasaus hebben gehadquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:08 schreef Karina het volgende:
Ik kijk ook maar weer eens. Wat is dit voor rare quest danBeetje toekijken hoe mensen zitten te vreten. Die zullen straks trouwens wel aan de schijterij zitten.
anders denkt ie misschien dat mensen hem een poesje vinden...quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:10 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Dave moet wel altijd even duidelijk maken hoeveel hij drinkt en wat voor drugs hij gebruikt.
Sneu.
Go-tan lijkt mij.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Lekker hoor al die conimex op tafel, lekker traditioneel
valt ook niet op of zoquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
uiteraard in zijn tweede wel erg slecht met hem omgegaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ook de 2 seizoenen met eindbaas Bjorn teruggekeken?![]()
me like!quote:
echt he, dat dacht ik ook meteenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Beter dan die zakje fishermens friend die ze de afgelopen seizoenen er elke keer bijhaalden.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Zou wel niet hoop het wel dat seizoen was het beste drie afleveringen voor de finale opeens alle afvallers terug in het spel. Twee van de andere kandidaten gaven spontaan op waardoor de afvallers in de meerheid waren.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:12 schreef Moira. het volgende:
Huh mogen de afvallers toch wel al meedoen aan de samensmelting?
lekker kluiven aan botjesquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:12 schreef Inca het volgende:
Afval van het eten is voor de afvallers
topshow iddquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:13 schreef F1gamer het volgende:
Ik was bijna vergeten dat de topshow van Jensen vanavond is
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:13 schreef F1gamer het volgende:
Was toch ook tijdens het eten?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Talpa pakte het wat extremer aan
quote:
Best benieuwd hoe hij er tegenwoordig uitziet komt dat hierna?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:13 schreef F1gamer het volgende:
hij is ietswat ontploftquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Best benieuwd hoe hij er tegenwoordig uitziet komt dat hierna?
Volgens mij nietquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:22 schreef Leandra het volgende:
Mag de winnaar zo nog aanschuiven aan tafel?
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:23 schreef Moira. het volgende:
Jaaaaa ChloéEerlijk weggestemd, nu ook eerlijk optyfen
homoquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Is Koos eigenlijk homo of slechts flink flamboyant?
heumeuquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Homo.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
het tweedequote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:23 schreef Leandra het volgende:
Dat doet Suzanne toch maar even mooi met haar 53 jaar....
Iddquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:23 schreef Leandra het volgende:
oh joh, is ze 53?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:23 schreef Leandra het volgende:
ach ze hebben slechtere dingen gegetenquote:
jaaaaaquote:
En ondertussen alleen maar liggen en klagen en niks betekenen voor de groep etc.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:26 schreef Karina het volgende:
Ik snap waarom jullie die Chloe irritant vonden, dat stemmetje
Ah ja zo eentje. Heb het verder niet gekeken maar er was niks andersquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
En ondertussen alleen maar liggen en klagen en niks betekenen voor de groep etc.
En misschien ook nog wel een eetbon?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:26 schreef Moira. het volgende:
Nu komen er natuurlijk ook een paar met immuniteit langs, die voor die immuniteit na de samensmelting waren gegaan
Draai er nou maar niet omheen. Zou jij Dave doen als zoon van jouw held?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:26 schreef Karina het volgende:
Cloe was wel liev, maar wel irritant piepstemmetje.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:26 schreef Karina het volgende:
Nee maar de zoon van Danny misschien welquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Draai er nou maar niet omheen. Zou jij Dave doen als zoon van jouw held?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |