SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
ik snap het ook wel aan de ene kant.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:00 schreef Sarabi het volgende:
Maar jij bent al veel verder in het proces dan PP dus ik snap de reacties hier wel.
Dat is 100% waar, maar dat moet ze zelf doen. En elke keer zeggen dat "voedingsmiddel X" niet gezond is gaat dan ook niet helpen, want dat weet ze heus wel.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:01 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Maar jij roept niet al weken hier dat je moet stoppen met ongezonde rotzooi in je bek te duwen.
Vind ik zelf ook nog veel lekkerder dan een broodje Hema ook nog.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:07 schreef MutedFaith het volgende:
een O of L van 400/500 kcal is hier ook vrij normaal overigens. Maar ook ik merk dat ik op 500 kcal aan kwark met havermout en pindakaas veel langer zonder honger kan teren dan op evenveel kcal aan brood.
Weet ook niet of het bij mij emoties zijn, maar soms heb ik zo'n dag.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:09 schreef MutedFaith het volgende:
Emotie eten doe ik niet trouwens. Of 'zin in hamburgers' moet een emotie zijn.
Kwestie van bijstellen en klaar dus. Dat lukt nu goed?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:14 schreef MutedFaith het volgende:
Teveel avondeten was hier ook een probleem. Maar meer vanwege het slecht in kunnen schatten van hoeveelheden en dan alles maar opmaken, want weggooien is zonde.
Ik heb nu een maaltijdbox van Hello Fresh. Maar die heeft me wel een beetje t idee gegeven van wat normale porties zijn qua pasta/aardappelen/rijst. Dus op dagen dat ik nu gewoon zelf iets verzin en kook gaat t ook prima.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kwestie van bijstellen en klaar dus. Dat lukt nu goed?
Ik weet precies hoeveel ik nodig heb om precies genoeg teveel eten te maken
Owja die boxen zullen er ook wel bij helpen. Nicequote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:24 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Ik heb nu een maaltijdbox van Hello Fresh. Maar die heeft me wel een beetje t idee gegeven van wat normale porties zijn qua pasta/aardappelen/rijst. Dus op dagen dat ik nu gewoon zelf iets verzin en kook gaat t ook prima.
dan heb jij beslist mijn honger... ik heb mijn tussendoortjes nog op kantoor staanquote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb vandaag gewoon een bodemloze honger dag
Wat gooi je daar nou bij zodat het een beetje te nassen is?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:53 schreef Barreltje het volgende:
Overnight Oats!
Goed ontbijt voor morgen ( ik ben een beetje aan het scharrelen met de spullen die we nog in huis hebben)
*gaat het nu klaar maken *
bosbessen, banaan of ander fruit.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:02 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Wat gooi je daar nou bij zodat het een beetje te nassen is?
Good for you, succes ermee!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:15 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hoi,
Even niet meegelezen maar zie hier dat het over mij gaat?
Ik heb een goede dag gehad vandaag. Wel besloten om eerst even flink de diepte in te gaan met therapie, maar dat betekend niet dat ik het eten ga verslonzen. Zit gewoon niet lekker in m'n vel en moet gewoon om hulp vragen. Ik zal wat minder hier posten maar wel meelezen.
quote:
Thanks. Ooit eens geprobeerd met pindakaas en chiazaad, was niet weg te krijgenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:13 schreef Barreltje het volgende:
Ik was van plan om er een schepje pundakaas bij te doen. En evt een zakje bwl.
Er gaat sowieso een scheutje citroensap overheen..dat doet mij wel goed..
Ja!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:26 schreef Adnap het volgende:
Valt je complete huis (woonkamer, keuken, gang, wc, badkamer en 3 slaapkamers) in 2,5 uur soppen, stofzuigen en dweilen ook onder sporten?
Ben in elk geval flink an 't zweten geweest.
Sporten niet, wel beweging imoquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:26 schreef Adnap het volgende:
Valt je complete huis (woonkamer, keuken, gang, wc, badkamer en 3 slaapkamers) in 2,5 uur soppen, stofzuigen en dweilen ook onder sporten?
Niet onverstandig denk ik. Veel succes in elk geval!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:15 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hoi,
Even niet meegelezen maar zie hier dat het over mij gaat?
Ik heb een goede dag gehad vandaag. Wel besloten om eerst even flink de diepte in te gaan met therapie, maar dat betekend niet dat ik het eten ga verslonzen. Zit gewoon niet lekker in m'n vel en moet gewoon om hulp vragen. Ik zal wat minder hier posten maar wel meelezen.
Pindakaasquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:13 schreef Barreltje het volgende:
Ik was van plan om er een schepje pundakaas bij te doen. En evt een zakje bwl.
Er gaat sowieso een scheutje citroensap overheen..dat doet mij wel goed..
Have fun!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:42 schreef Negentiendertig het volgende:
Over sport gesproken, morgen voor het eerst crossfitten
Goed voor het dieet.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:15 schreef MutedFaith het volgende:
Ik was weer hartstikke gelukkig met mijn helm met volledig gezichtsmasker bij de training van vanavond. Anders had ik tandjes kunnen rapen; kwam een puck recht op m'n gezicht af.
Heb je geprobeert het in een sneller tempo te doen als de vorige keer?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:26 schreef Adnap het volgende:
Water drinken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 07:45 schreef Cue_ het volgende:
Vraagje, hoe lossen jullie t volgende dilemma op.
Vanavond is er een feestje in de kroeg, welke altijd erg gezellig is en ik er echt wel even behoefte aan heb door een slechte week. Rest van y weekend weinig gepland dus anders is t drie avonden thuiszitten.
In de kroeg is t voor mij of water of wijn, want ze hebben geen nniet-koopzuurhoudend drinken.
Ene kant wil ik echt gaan, maar geheid dat er dan een wijntje of 4 ingaat (en dan ben ik heel langzaam bezig) . Of niet gaan, beter voor t gewicht en vervelen. (En nee, iets anders inplannen zit er niet in)
Ik heb hem nu. 2 uurtjes aan het werk en alle T's al opquote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb vandaag gewoon een bodemloze honger dag
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 07:50 schreef MutedFaith het volgende:
Of gewoon zoals heel Nederland TVOH kijken op de bank met je kat.
Omdat er daar geen vraag naar is, is gewoon een buurtkroegje.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 09:14 schreef DonnaRush het volgende:
Wat is dat voor kroeg dat ze geen niet koolzuurhoudende dranken hebben? En hebben ze ook niet thee of koffie?
Ik zou gewoon water drinken, maar dat doe ik altijd in de kroeg. Heel soms 1 wijntje en dan de rest van de avond water.
Dat kijk ik terug, kan ik alle zeikverhalen en reclame doorspoelenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 07:50 schreef MutedFaith het volgende:
Of gewoon zoals heel Nederland TVOH kijken op de bank met je kat.
Ik heb je typfout even aangepast. Als je al weet wat je gaat doen, waarom vraag je het dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 09:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat er daar geen vraag naar is, is gewoon een buurtkroegje.
Enkel op water teren wil ik niet, daarvoor hangt alcohol teveel aan gezelligheid. Ben al best tevreden dat ik er 1 per uur doe tegenwoordig ipv 4
Ik ben ten eerste gewoon benieuwd ben hoe jullie met dergelijke situaties omgaan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 09:23 schreef LadyOracle het volgende:
Ik heb je typfout even aangepast. Als je al weet wat je gaat doen, waarom vraag je het dan?
Bevestiging dat een alcoholverslaving acceptabel is in deze maatschappijquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 09:23 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik heb je typfout even aangepast. Als je al weet wat je gaat doen, waarom vraag je het dan?
Ik heb gesport en ben ook 1 kilo zwaarder. Jeej voor vocht.quote:
Ha, ja ik weet. En ook vocht. Gisteren heel veel gedronken en gesport. Maar jonge, is veelquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 09:56 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik heb gesport en ben ook 1 kilo zwaarder. Jeej voor vocht.
Jij moet het gewoon weer even uitkakken en dan is het weer klaar
Ik drink een wijntje of 2. En dan een hele lekkere, die misschien iets te duur is. En bij ieder wijntje 2 glazen water.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 09:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben ten eerste gewoon benieuwd ben hoe jullie met dergelijke situaties omgaan.
Daarbij ben ik er nog niet uit en zal ik het pas vanavond beslissen.
Ja het is niet leuk. Ik wist het eigenlijk wel zeker en toch ging ik op de weegschaal staan vanochtend. Dom van mezelf.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 09:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ha, ja ik weet. En ook vocht. Gisteren heel veel gedronken en gesport. Maar jonge, is veel
+1quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:01 schreef Lonaa het volgende:
Ik drink, of ik drink niet. Ik ken geen tusssenweg.
zo herkenbaarquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:02 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ja het is niet leuk. Ik wist het eigenlijk wel zeker en toch ging ik op de weegschaal staan vanochtend. Dom van mezelf.![]()
Had beter morgenochtend of zondagochtend pas weer kunnen gaan haha.
Juist.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:08 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
+1
En dan kan ik me vantevoren heel hard voornemen 1 bier te drinken. En na die ene denk ik 'ach, 2 kan ook wel'. En daarna zeg ik al snel tegen mijn vrouw: "Jij rijdt."
Ik blijf gewoon dik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 09:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben ten eerste gewoon benieuwd ben hoe jullie met dergelijke situaties omgaan.
Daarbij ben ik er nog niet uit en zal ik het pas vanavond beslissen.
Het maakt de keuze wel makkelijker ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:19 schreef Negentiendertig het volgende:
Blij dat ik helemaal niet drink
Yuh, daar heb ik nog "reviews" over geschreven in dit topicquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:08 schreef DonnaRush het volgende:
Hebben jullie 'Protein' al ontdekt? Van Melkunie?
Oh was dat die! Ik zat toen niet echt op te letten denk ik. Sorry haha!quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:31 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Yuh, daar heb ik nog "reviews" over geschreven in dit topic
Vooral omdat het lekker is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:31 schreef Pizzapuntje het volgende:
Maarre, waarom? Omdat je niks in huis hebt, of geen zin om te koken?
Het is zeker lekker ja, daar ben ik het mee eens, maar niet het meest verantwoorde. Zin maken om naar de super te gaan? Desnoods pak je de auto als je die hebt. (Wauw, dat ik dit ooit nog zou zeggenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vooral omdat het lekker is.
Maar nu je het zegt. Heb volgens mij ook weinig in huis en geen zin om naar de Super te gaan.
Die is niet aanwezig. Pff nadenken wat te halen, wat te willen eten. En dan heen slecht spul halen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:34 schreef Pizzapuntje het volgende:
Het is zeker lekker ja, daar ben ik het mee eens, maar niet het meest verantwoorde. Zin maken om naar de super te gaan? Desnoods pak je de auto als je die hebt. (Wauw, dat ik dit ooit nog zou zeggen)
Ligt er een beetje aan. Ik ben dezequote:Op zondag 30 oktober 2016 12:31 schreef Cue_ het volgende:
Vanaf morgen 5 dagen achter elkaar sporten (moest vrijnemen van de baas. Dus dacht, laat ik het nuttig spenderen)
Enerzijds erg veel zin in, anderzijds zal het vast erg zwaar worden
Goed voornemen!quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:31 schreef Cue_ het volgende:
Vanaf morgen 5 dagen achter elkaar sporten (moest vrijnemen van de baas. Dus dacht, laat ik het nuttig spenderen)
Enerzijds erg veel zin in, anderzijds zal het vast erg zwaar worden
Heb een trainer die op me let. Dus moet wel goedkomen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 12:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan. Ik ben deze
week ook 6x naar de sportschool geweest en vandaag nog 6.5 km gewandeld.
Op jezelf letten is het belangrijkste.
Haha ja hoor. Heb teveel verlofuren staan, die op moeten. Dus maar een halve week opgenomen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 13:11 schreef Jinkx het volgende:
[..]
Goed voornemen!
En je moest vrijnemen? Ik hoop met een positieve reden
ik heb de weegschaal ook 3 dagen ontweken : nu gaat het weer wat beterquote:
All time low, ook al is dat natuurlijk onzin want in je kindertijd woog je minder.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:46 schreef Cue_ het volgende:
Atl? Waar staat t eif precies voor? Begrijp me wel maar snap m niet![]()
Eerste training deze week zit erop. Kom mezelf steeds vaker mentaal tegen. Niet leuk. Of t nu komt doordat ik mezelf tegenwetk of doordat de trainer meer van me is gaan vragen weet ik nog niet. Baal er wel flink van.
Ik was een erg dikke puber dus daar zit ik gelukkig al ver onderquote:Op maandag 31 oktober 2016 10:50 schreef DonnaRush het volgende:
Ik gebruik ATL voor m`n volwassen 'gewicht'. Dus sinds m`n 17de ongeveer. Daarna kwam ik aan, viel ik weer af en kwam ik aan. Ik ben nu net zo licht als in m`n puberteit. Dus ATL
quote:Op maandag 31 oktober 2016 13:49 schreef Tink89 het volgende:
Aan het einde van de basisschool was ik iets kleiner dan ik nu ben en woog ik 60 kilo. Ik droeg toen maat 38-40. Nu is maat 40 meestal te groot, dus ik vind het wel prima dat ik nu iets zwaarder ben. Is deels ook gewoon curves en tieten
Op zich ook wel weer gaaf dat je dan nu kunt zeggen dat je minder weegt dan in groep 8!quote:
Dat ga ik nooit meer halen, denk ik. Met mijn 1,73 vind ik minder dan 60 kilo niet echt een goed doel. Ik blijf wel bij mijn +- 72 hangen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 14:02 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
[..]
Op zich ook wel weer gaaf dat je dan nu kunt zeggen dat je minder weegt dan in groep 8!
Ik ook niet hoor, ik was in groep 8 denk ik nog geen 40kgquote:Op maandag 31 oktober 2016 14:03 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Dat ga ik nooit meer halen, denk ik. Met mijn 1,73 vind ik minder dan 60 kilo niet echt een goed doel. Ik blijf wel bij mijn +- 72 hangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
Mij werd altijd verteld dat ik dik was, dus ik geloofde dat. Achteraf echt grote onzin. Als ik die foto's zie denk ik echt "waaaaaaaaarom geloofde ik dat?". Maar ja. Zelfs mijn ouders zeiden het en ik moest echt al van kleuter af aan mijn snoep inleveren omdat ik zo snel dik werd volgens mijn moeder.quote:Op maandag 31 oktober 2016 16:26 schreef Shandaly het volgende:
Ik zou het ook echt niet meer weten wat ik vroeger woog... Voor mijn gevoel altijd te dik geweest al weet ik nu dat dat vroeger best meeviel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tsja. Een jaar later was ik echt wel een stuk dikker/minder slank![]()
Fok challenge op Fitbit jeej!quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:19 schreef Bleie het volgende:
Verstandige keuze PP, hopelijk krijgt ze de hulp die ze nodig heeft.
Ik heb vandaag een Fitbit besteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 november 2016 08:21 schreef Cue_ het volgende:
De 8 kilo vanmorgen aangetiktBijna op de helft!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
Ik probeerde het gewoon positief te benaderen. Ik roep op dinsdag ook altijd "bijna weekend!"quote:
Haha okequote:Op dinsdag 1 november 2016 09:05 schreef LadyOracle het volgende:
Ik probeerde het gewoon positief te benaderen. Ik roep op dinsdag ook altijd "bijna weekend!"
This Time Lowquote:
Ieders de helft. Oefening afmaken voor je verder mag. Je mag die 25 herhalingen pp wel verdelen, dus bijv. 10 om 10 of 5 om 5. Als je maar ieder de helft doet en de oefening eerst afmaakt voor je de volgende gaat doen. Als de 1 werkt, heeft de ander rust.quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:37 schreef Cue_ het volgende:
Pfff.. das wel flink zwaar! Maar begrijp dat je dat dan met z'n tweeen mag doen? dus splitsen / net wat iemand beter ligt?
10 minuten in een bakje lauw water leggen, is het ook ontdooid. Eventueel water halverwege verversen.quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:25 schreef Barreltje het volgende:
Witvis ( crap vergeten uit de diepvries te halen!! )
Die andijviestamppot was wel goed te eten. Had ik gisteren.quote:Op dinsdag 1 november 2016 12:34 schreef Bleie het volgende:
[..]
10 minuten in een bakje lauw water leggen, is het ook ontdooid. Eventueel water halverwege verversen.
Lijstje:
O: kwark met peer en mandarijn
T: plak 'healthy' chocoladecake
L: kikkererwtensalade
D: HF, ofwel ovenschotel met bloemkool ofwel andijviestamppot. Allebei niet erg mager.
S: vanochtend yoga (zonnegroet), fietsen naar werk (=16 km totaal)
Bleie als je MutedFaith of mij een DM stuurt met je Fitbit email dan kunnen wij je toevoegen als vriend en toevoegen aan de challenge.quote:Op dinsdag 1 november 2016 17:47 schreef Bleie het volgende:
Balen Tink. Hopelijk komt het met medicatie snel goed.
MF: die lasagne hadden wij gisteren. Was lekker, maar hij had wat langer in de oven gemoeten (en de courgette grillen is waarschijnlijk nog lekkerder, maar dat kost wel heel veel tijd). Hier is het de andijvie geworden (ten minste, straks, meneer Bleie staat in de keuken).
Oh, en m'n Fitbit is binnen, dus ben die nu aan het uitvogelen. Hoe werkt het met die challenge?
Ah zo. Ga ik nog even over nadenken, want die heb ik gekoppeld aan mijn gewone e-mail en eigen naam en zo. Maar is wel leuk...quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:20 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Bleie als je MutedFaith of mij een DM stuurt met je Fitbit email dan kunnen wij je toevoegen als vriend en toevoegen aan de challenge.
Succes!
Ja wij hebben dat ook, maar ik snap je terughoudend zijn. Denk er maar eens over na!quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:24 schreef Bleie het volgende:
[..]
Ah zo. Ga ik nog even over nadenken, want die heb ik gekoppeld aan mijn gewone e-mail en eigen naam en zo. Maar is wel leuk...
Juist leukquote:Op dinsdag 1 november 2016 10:33 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil even uithuilen bij iemand die ook crossfit doet.![]()
DUO wod:
50 KBS 16 kg
50 Wall ball shots 6 kg
50 over the box burpees
50 Deadlifts 30 kg
800 meter run pp
100 sit ups
50 back squats 30 kg
50 pull ups
50 lunges alternated.
600 single unders
Nu ben ik op.
Wow! netjes!quote:Op woensdag 2 november 2016 07:59 schreef DonnaRush het volgende:
Jeej 22,2 afgevallen. Team 58 komt nu wel heel dichtbij!
Ja. En volgens mij snap jij ook dat het ontzettend leuk en toch ook heel naar kan zijnquote:
Andere situatie, maar toch; Nu ik weer wat eet val ik in verhouding ook sneller af.quote:Op woensdag 2 november 2016 08:19 schreef MutedFaith het volgende:
5 dagen 3k+ kcal gegeten. Weeg nog steeds een halve kilo minder dan vrijdagochtend.
Embrace the pain.quote:Op woensdag 2 november 2016 08:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. En volgens mij snap jij ook dat het ontzettend leuk en toch ook heel naar kan zijn
Ik kan er weinig meer van op aan.quote:Op woensdag 2 november 2016 08:19 schreef MutedFaith het volgende:
5 dagen 3k+ kcal gegeten. Weeg nog steeds een halve kilo minder dan vrijdagochtend.
Elke gram koolhydraten houdt ook 4 gram water vast of zo, dus dat is niet zo gek..quote:Op woensdag 2 november 2016 09:30 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik kan er weinig meer van op aan.
Vorige week vrij weinig maar wel wat meer koolhydraten gegeten (2500kcal) en zondag +2.
De 12 weken ervoor zo'n 2800kcal per dag en geen kg aangekomen![]()
Overigens is de normale weging op zaterdagmorgen, dus dat is het grootste verschil.
Ben ik mij bewust van en ik stress er ook niet om.quote:Op woensdag 2 november 2016 09:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Elke gram koolhydraten houdt ook 4 gram water vast of zo, dus dat is niet zo gek..
Gewoon überhaupt geen aandacht aan besteden.. Het gaat erom dat jij je nu beter in je lichaam voelt dan toen, wat maakt het hun uit hoe dat gegaan is. En natuurlijk is er nog steeds heel veel wilskracht voor nodig om minder te eten dan je verbruikt..quote:Op woensdag 2 november 2016 10:05 schreef Tink89 het volgende:
Go Sarabi!
Ik krijg aan alle kanten naar m'n hoofd geslingerd dat ik dus echt niet zelf afgevallen ben. Kan iemand die mensen op hun bek slaan? Mijn schildklierwaarden zijn begin vorig jaar nog geprikt en toen waren ze prima. En ik ben al drie jaar op gewicht. Word er zo boos van dat ik mezelf steeds moet verdedigen. Gadverdamme...
Jep, van vervelende tantes tot bemoeizieke collega's...quote:Op woensdag 2 november 2016 10:15 schreef Sarabi het volgende:
Huh zijn er echt mensen die dat zeggen Tink?
Lijst:
O: kwark
L: crackers met kaas
D: quiche
S: 1,5 uur danstraining
T: bites of kwark
Wat een onzin zeg.... Gewoon negeren je bent ze geen antwoord schuldigquote:Op woensdag 2 november 2016 10:16 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Jep, van vervelende tantes tot bemoeizieke collega's...
quote:Op woensdag 2 november 2016 10:05 schreef Tink89 het volgende:
Go Sarabi!
Ik krijg aan alle kanten naar m'n hoofd geslingerd dat ik dus echt niet zelf afgevallen ben. Kan iemand die mensen op hun bek slaan? Mijn schildklierwaarden zijn begin vorig jaar nog geprikt en toen waren ze prima. En ik ben al drie jaar op gewicht. Word er zo boos van dat ik mezelf steeds moet verdedigen. Gadverdamme...
Dat dusquote:Op woensdag 2 november 2016 11:34 schreef Barreltje het volgende:
en zoals al gezegd. voor de mensen die het kunnen weten ( wij dus in dit draadje![]()
) ben je gewoon een voorbeeld PUNT.
Fijn dames, nu zit ik onder m'n dekentje op de bank me zielig te voelen door de bijwerkingen en een potje te janken omdat jullie zo lief zijn...quote:Op woensdag 2 november 2016 11:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat dus
Zou bijna zelfs het voorbeeld willen zeggen.
Brrr krijg je dat weg?quote:
Werken schattige dierenfilmpjes en plaatjes?quote:Op woensdag 2 november 2016 11:43 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Fijn dames, nu zit ik onder m'n dekentje op de bank me zielig te voelen door de bijwerkingen en een potje te janken omdat jullie zo lief zijn...![]()
Vast. Poezen, konijnen en paardjes zijn favoriet.quote:Op woensdag 2 november 2016 11:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Werken schattige dierenfilmpjes en plaatjes?
quote:Op woensdag 2 november 2016 11:56 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Vast. Poezen, konijnen en paardjes zijn favoriet.
Ik heb net ook het logeerpartijtje van m'n neefjes en nichtje afgezegd. Het gaat gewoon niet. Dat wordt een stil weekend...
redelijkquote:
Die Tony heb ik nav een eerdere post van jou ook gehaald, maar wtf, er zitten kleine blobjes marsepein inquote:Op woensdag 2 november 2016 12:25 schreef MutedFaith het volgende:
Laat je niet gek maken Tink. Je blijft onze thinspiration. Mensen zijn gewoon jaloers op jouw succes.
Mijn lijst voor vandaag:
O: 2 meergranen bollen met kipfilet / gehakt en mosterd
T: 2 Haver-stroopkoeken
T: Rozijnenbol
L: Kwark met havermout, pindakaas en banaan
T: Peer
T: Cup a soup kip
D: HF Knolselderij-bataatsoep met een kaasbroodje
T: Stukje Tony met marsepein
Will doquote:Op woensdag 2 november 2016 13:26 schreef Shandaly het volgende:
Tink
Bah, word gewoon boos op die bemoeizuchtige tantes en irritante collega's... bemoei je met je eigen!
Versnellen... en denk het niet. Gezond is het niet echt, zegmaar. Hartslag van 120 slagen per minuut in rust. Bovendien ga je je er niet echt lekkerder door voelenquote:Op woensdag 2 november 2016 13:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Als dat zo zou zijn zouden medicijnen die de schildklier versnellen (of vertragen, wat was het nou?) wel de nieuwe hype zijn ipv gastric bypasses toch
Nee, maar dat is een gastric bypass ook niet toch? Ik dacht te herinneren dat dat weer geassocieerd werd met hoger risico op beroerte en natuurlijk de risico's van de operatie zelf.quote:Op woensdag 2 november 2016 14:00 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Versnellen... en denk het niet. Gezond is het niet echt, zegmaar. Hartslag van 120 slagen per minuut in rust. Bovendien ga je je er niet echt lekkerder door voelen![]()
Anyway, vriendjelief maakt vanavond een broodje hamburger met gegrilde ananas voor me. Jum!
Ja hoe durf ik hequote:Op woensdag 2 november 2016 15:40 schreef Cue_ het volgende:
Hoe durf je dikmakers aan je kind te geven!![]()
Ook noten.quote:Op woensdag 2 november 2016 16:04 schreef Barreltje het volgende:
![]()
en de pepernoten dan?
nu heb ik trek in kruidnoten
Dan maar beginnen aan de grapefruit
En wijn is een fruitsaladequote:Op woensdag 2 november 2016 16:04 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Yes. En chocola komt van een plant dus het is sla. Sla
quote:
dan heb ik mijn portie fruit wel weer gehad dit weekendquote:
Ze krijgt ze pas volgende week. Maar ivm allergie even gekeken wat wel of niet kan.quote:Op woensdag 2 november 2016 16:41 schreef Bleie het volgende:
Ik heb tot nu toe de kruidnoten nog in de winkel laten liggen, en heb gezegd dat die pas na Sint-Maarten het huis inkomen, en dat ik ze dan zelf ga bakken met mijn dochter.
Maar ja, volgende week is het dus Sint-Maarten, en dat levert altijd een hele berg snoep op...
Oh, en komend weekend hebben we vriendenweekend, dan eten we ons meestal ook ongans.
Vooral negeren, waarschijnlijk stront jaloers. Ik krijg de vraag of het niet te snel gaat zo'n 2435x per dag. Kan ik er wat aan doen dat ik in ketose goed afval? Ben alleen maar blij dat ik weer in mijn oude kleding ga passenquote:Op woensdag 2 november 2016 10:16 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Jep, van vervelende tantes tot bemoeizieke collega's...
Wat dat betreft ben ik wel blij dat het bij mij lang duurde voordat je iets zag. Ik ben nu langer dan een half jaar bezig en dan vinden mensen het niet zo heel snel meer.quote:Op donderdag 3 november 2016 07:05 schreef Adnap het volgende:
[..]
Vooral negeren, waarschijnlijk stront jaloers. Ik krijg de vraag of het niet te snel gaat zo'n 2435x per dag. Kan ik er wat aan doen dat ik in ketose goed afval? Ben alleen maar blij dat ik weer in mijn oude kleding ga passen
quote:Op donderdag 3 november 2016 09:43 schreef Sarabi het volgende:
En we gaan gewoon door-300gr
Nu in totaal 3,5 kilo kwijt sinds de nieuwe weegschaal
ik heb het misschien gemist, maar wat is nu een typisch lijstje voor jou dan?quote:Op donderdag 3 november 2016 09:12 schreef DonnaRush het volgende:
Gisteren kon ik door omstandigheden niet naar de coach, maar vandaag gaat het opbouwen weer verder. Vanaf nu mag ik fruit en zuivel toevoegen en koolhydraten bij de avondmaaltijd eten, maar low carb bevalt me prima, dus dat zet ik lekker door.
Waarschijnlijk. Op dit moment zit en ligt alles oncomfortabelquote:Op donderdag 3 november 2016 13:05 schreef Tink89 het volgende:
Achossie Lonaa... was het dan ook niet een beetje veel van het goede?
Ik heb nog niet echt een lijstje, want ik heb nog deels maaltijdvervangers. Als ik weer gewoon eet zal ik wel lijstjes plaatsen.quote:Op donderdag 3 november 2016 14:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb het misschien gemist, maar wat is nu een typisch lijstje voor jou dan?
ik was juistt benieuwd naar een huidig lijstje.. zo in combi met eenquote:Op donderdag 3 november 2016 19:33 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik heb nog niet echt een lijstje, want ik heb nog deels maaltijdvervangers. Als ik weer gewoon eet zal ik wel lijstjes plaatsen.
Vandaagquote:Op donderdag 3 november 2016 20:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik was juistt benieuwd naar een huidig lijstje.. zo in combi met een
waarom?quote:Op donderdag 3 november 2016 20:13 schreef Cue_ het volgende:
Blik perziken op siroop weggewerkt![]()
Zit nu overvol
ok prima, maar waarom dan een heel blik perziken op siroop?quote:
Gewoonte, half is net te weinig vind ik altijd. En daartussenin is ook zo raar want dan houd je te weinig over voor een volgende keerquote:Op donderdag 3 november 2016 22:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ok prima, maar waarom dan een heel blik perziken op siroop?
en dan hebben we het over een blik van 225, 410 of 820 gram? En wat doe je met de siroop? Het kleinste blikje levert al 45 gram suiker op, maar dat zal wel inclusief de siroop zijn.quote:Op donderdag 3 november 2016 22:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoonte, half is net te weinig vind ik altijd. En daartussenin is ook zo raar want dan houd je te weinig over voor een volgende keer
5 halve perziken dan ongeveer? Wat heb je voor de rest gegeten vandaag? Gewoon nieiwsgierigheid hoor, ik ben me nogal aan het verdiepen in wat mensen onder een 'normale portie' verstaan en dat loopt nogal uiteenquote:
8 halve denk ik.quote:Op donderdag 3 november 2016 23:21 schreef Sjeen het volgende:
[..]
5 halve perziken dan ongeveer? Wat heb je voor de rest gegeten vandaag? Gewoon nieiwsgierigheid hoor, ik ben me nogal aan het verdiepen in wat mensen onder een 'normale portie' verstaan en dat loopt nogal uiteen
een andere naam voor een Kakifruitquote:Op vrijdag 4 november 2016 07:21 schreef MutedFaith het volgende:
wats persimon? Een goedkope versie van pokemon?
dus 4 perziken, 2 persimon/kaki en 1 appel, dat is best een fruit(suiker)rijke dag zo. Ben je zelf tevreden met een dag als deze?quote:Op vrijdag 4 november 2016 06:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
8 halve denk ik.
O kwark met appel
S vooral cardio
T persimon
L sla met beetje pasta, komkommer, 2 gekookte ei
T persimon
A Pasta met saus van gister
T perziken en komkommer
Dacht dat dit t was.
Die perziken had niet genieten.quote:Op vrijdag 4 november 2016 08:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
dus 4 perziken, 2 persimon/kaki en 1 appel, dat is best een fruit(suiker)rijke dag zo. Ben je zelf tevreden met een dag als deze?
https://en.wikipedia.org/wiki/Salish_Sea_human_foot_discoveriesquote:Op zaterdag 5 november 2016 08:46 schreef MutedFaith het volgende:
Per ongeluk een voet verloren vanacht?
Nope, zitten er nog.quote:Op zaterdag 5 november 2016 08:46 schreef MutedFaith het volgende:
Per ongeluk een voet verloren vanacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |