SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
ik snap het ook wel aan de ene kant.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:00 schreef Sarabi het volgende:
Maar jij bent al veel verder in het proces dan PP dus ik snap de reacties hier wel.
Dat is 100% waar, maar dat moet ze zelf doen. En elke keer zeggen dat "voedingsmiddel X" niet gezond is gaat dan ook niet helpen, want dat weet ze heus wel.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:01 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Maar jij roept niet al weken hier dat je moet stoppen met ongezonde rotzooi in je bek te duwen.
Vind ik zelf ook nog veel lekkerder dan een broodje Hema ook nog.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:07 schreef MutedFaith het volgende:
een O of L van 400/500 kcal is hier ook vrij normaal overigens. Maar ook ik merk dat ik op 500 kcal aan kwark met havermout en pindakaas veel langer zonder honger kan teren dan op evenveel kcal aan brood.
Weet ook niet of het bij mij emoties zijn, maar soms heb ik zo'n dag.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:09 schreef MutedFaith het volgende:
Emotie eten doe ik niet trouwens. Of 'zin in hamburgers' moet een emotie zijn.
Kwestie van bijstellen en klaar dus. Dat lukt nu goed?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:14 schreef MutedFaith het volgende:
Teveel avondeten was hier ook een probleem. Maar meer vanwege het slecht in kunnen schatten van hoeveelheden en dan alles maar opmaken, want weggooien is zonde.
Ik heb nu een maaltijdbox van Hello Fresh. Maar die heeft me wel een beetje t idee gegeven van wat normale porties zijn qua pasta/aardappelen/rijst. Dus op dagen dat ik nu gewoon zelf iets verzin en kook gaat t ook prima.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kwestie van bijstellen en klaar dus. Dat lukt nu goed?
Ik weet precies hoeveel ik nodig heb om precies genoeg teveel eten te maken
Owja die boxen zullen er ook wel bij helpen. Nicequote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:24 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Ik heb nu een maaltijdbox van Hello Fresh. Maar die heeft me wel een beetje t idee gegeven van wat normale porties zijn qua pasta/aardappelen/rijst. Dus op dagen dat ik nu gewoon zelf iets verzin en kook gaat t ook prima.
dan heb jij beslist mijn honger... ik heb mijn tussendoortjes nog op kantoor staanquote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb vandaag gewoon een bodemloze honger dag
Wat gooi je daar nou bij zodat het een beetje te nassen is?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:53 schreef Barreltje het volgende:
Overnight Oats!
Goed ontbijt voor morgen ( ik ben een beetje aan het scharrelen met de spullen die we nog in huis hebben)
*gaat het nu klaar maken *
bosbessen, banaan of ander fruit.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:02 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Wat gooi je daar nou bij zodat het een beetje te nassen is?
Good for you, succes ermee!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:15 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hoi,
Even niet meegelezen maar zie hier dat het over mij gaat?
Ik heb een goede dag gehad vandaag. Wel besloten om eerst even flink de diepte in te gaan met therapie, maar dat betekend niet dat ik het eten ga verslonzen. Zit gewoon niet lekker in m'n vel en moet gewoon om hulp vragen. Ik zal wat minder hier posten maar wel meelezen.
quote:
Thanks. Ooit eens geprobeerd met pindakaas en chiazaad, was niet weg te krijgenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:13 schreef Barreltje het volgende:
Ik was van plan om er een schepje pundakaas bij te doen. En evt een zakje bwl.
Er gaat sowieso een scheutje citroensap overheen..dat doet mij wel goed..
Ja!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:26 schreef Adnap het volgende:
Valt je complete huis (woonkamer, keuken, gang, wc, badkamer en 3 slaapkamers) in 2,5 uur soppen, stofzuigen en dweilen ook onder sporten?
Ben in elk geval flink an 't zweten geweest.
Sporten niet, wel beweging imoquote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:26 schreef Adnap het volgende:
Valt je complete huis (woonkamer, keuken, gang, wc, badkamer en 3 slaapkamers) in 2,5 uur soppen, stofzuigen en dweilen ook onder sporten?
Niet onverstandig denk ik. Veel succes in elk geval!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:15 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hoi,
Even niet meegelezen maar zie hier dat het over mij gaat?
Ik heb een goede dag gehad vandaag. Wel besloten om eerst even flink de diepte in te gaan met therapie, maar dat betekend niet dat ik het eten ga verslonzen. Zit gewoon niet lekker in m'n vel en moet gewoon om hulp vragen. Ik zal wat minder hier posten maar wel meelezen.
Pindakaasquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:13 schreef Barreltje het volgende:
Ik was van plan om er een schepje pundakaas bij te doen. En evt een zakje bwl.
Er gaat sowieso een scheutje citroensap overheen..dat doet mij wel goed..
Have fun!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:42 schreef Negentiendertig het volgende:
Over sport gesproken, morgen voor het eerst crossfitten
Goed voor het dieet.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 23:15 schreef MutedFaith het volgende:
Ik was weer hartstikke gelukkig met mijn helm met volledig gezichtsmasker bij de training van vanavond. Anders had ik tandjes kunnen rapen; kwam een puck recht op m'n gezicht af.
Heb je geprobeert het in een sneller tempo te doen als de vorige keer?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 21:26 schreef Adnap het volgende:
Water drinken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 07:45 schreef Cue_ het volgende:
Vraagje, hoe lossen jullie t volgende dilemma op.
Vanavond is er een feestje in de kroeg, welke altijd erg gezellig is en ik er echt wel even behoefte aan heb door een slechte week. Rest van y weekend weinig gepland dus anders is t drie avonden thuiszitten.
In de kroeg is t voor mij of water of wijn, want ze hebben geen nniet-koopzuurhoudend drinken.
Ene kant wil ik echt gaan, maar geheid dat er dan een wijntje of 4 ingaat (en dan ben ik heel langzaam bezig) . Of niet gaan, beter voor t gewicht en vervelen. (En nee, iets anders inplannen zit er niet in)
Ik heb hem nu. 2 uurtjes aan het werk en alle T's al opquote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb vandaag gewoon een bodemloze honger dag
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 07:50 schreef MutedFaith het volgende:
Of gewoon zoals heel Nederland TVOH kijken op de bank met je kat.
Omdat er daar geen vraag naar is, is gewoon een buurtkroegje.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 09:14 schreef DonnaRush het volgende:
Wat is dat voor kroeg dat ze geen niet koolzuurhoudende dranken hebben? En hebben ze ook niet thee of koffie?
Ik zou gewoon water drinken, maar dat doe ik altijd in de kroeg. Heel soms 1 wijntje en dan de rest van de avond water.
Dat kijk ik terug, kan ik alle zeikverhalen en reclame doorspoelenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 07:50 schreef MutedFaith het volgende:
Of gewoon zoals heel Nederland TVOH kijken op de bank met je kat.
Ik heb je typfout even aangepast. Als je al weet wat je gaat doen, waarom vraag je het dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 09:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat er daar geen vraag naar is, is gewoon een buurtkroegje.
Enkel op water teren wil ik niet, daarvoor hangt alcohol teveel aan gezelligheid. Ben al best tevreden dat ik er 1 per uur doe tegenwoordig ipv 4
Ik ben ten eerste gewoon benieuwd ben hoe jullie met dergelijke situaties omgaan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 09:23 schreef LadyOracle het volgende:
Ik heb je typfout even aangepast. Als je al weet wat je gaat doen, waarom vraag je het dan?
Bevestiging dat een alcoholverslaving acceptabel is in deze maatschappijquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 09:23 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik heb je typfout even aangepast. Als je al weet wat je gaat doen, waarom vraag je het dan?
Ik heb gesport en ben ook 1 kilo zwaarder. Jeej voor vocht.quote:
Ha, ja ik weet. En ook vocht. Gisteren heel veel gedronken en gesport. Maar jonge, is veelquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 09:56 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik heb gesport en ben ook 1 kilo zwaarder. Jeej voor vocht.
Jij moet het gewoon weer even uitkakken en dan is het weer klaar
Ik drink een wijntje of 2. En dan een hele lekkere, die misschien iets te duur is. En bij ieder wijntje 2 glazen water.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 09:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben ten eerste gewoon benieuwd ben hoe jullie met dergelijke situaties omgaan.
Daarbij ben ik er nog niet uit en zal ik het pas vanavond beslissen.
Ja het is niet leuk. Ik wist het eigenlijk wel zeker en toch ging ik op de weegschaal staan vanochtend. Dom van mezelf.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 09:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ha, ja ik weet. En ook vocht. Gisteren heel veel gedronken en gesport. Maar jonge, is veel
+1quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:01 schreef Lonaa het volgende:
Ik drink, of ik drink niet. Ik ken geen tusssenweg.
zo herkenbaarquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:02 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ja het is niet leuk. Ik wist het eigenlijk wel zeker en toch ging ik op de weegschaal staan vanochtend. Dom van mezelf.![]()
Had beter morgenochtend of zondagochtend pas weer kunnen gaan haha.
Juist.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:08 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
+1
En dan kan ik me vantevoren heel hard voornemen 1 bier te drinken. En na die ene denk ik 'ach, 2 kan ook wel'. En daarna zeg ik al snel tegen mijn vrouw: "Jij rijdt."
Ik blijf gewoon dik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 09:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben ten eerste gewoon benieuwd ben hoe jullie met dergelijke situaties omgaan.
Daarbij ben ik er nog niet uit en zal ik het pas vanavond beslissen.
Het maakt de keuze wel makkelijker ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 10:19 schreef Negentiendertig het volgende:
Blij dat ik helemaal niet drink
Yuh, daar heb ik nog "reviews" over geschreven in dit topicquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:08 schreef DonnaRush het volgende:
Hebben jullie 'Protein' al ontdekt? Van Melkunie?
Oh was dat die! Ik zat toen niet echt op te letten denk ik. Sorry haha!quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:31 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Yuh, daar heb ik nog "reviews" over geschreven in dit topic
Vooral omdat het lekker is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:31 schreef Pizzapuntje het volgende:
Maarre, waarom? Omdat je niks in huis hebt, of geen zin om te koken?
Het is zeker lekker ja, daar ben ik het mee eens, maar niet het meest verantwoorde. Zin maken om naar de super te gaan? Desnoods pak je de auto als je die hebt. (Wauw, dat ik dit ooit nog zou zeggenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vooral omdat het lekker is.
Maar nu je het zegt. Heb volgens mij ook weinig in huis en geen zin om naar de Super te gaan.
Die is niet aanwezig. Pff nadenken wat te halen, wat te willen eten. En dan heen slecht spul halen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 17:34 schreef Pizzapuntje het volgende:
Het is zeker lekker ja, daar ben ik het mee eens, maar niet het meest verantwoorde. Zin maken om naar de super te gaan? Desnoods pak je de auto als je die hebt. (Wauw, dat ik dit ooit nog zou zeggen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |