abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 15 november 2016 @ 22:54:20 #201
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_166682740
bramtankink twitterde op dinsdag 15-11-2016 om 22:38:57 Heb net een fles wijn op. Pfff. Wat zal ik nu weer eens gaan doen... reageer retweet
josvanemden twitterde op dinsdag 15-11-2016 om 22:55:08 @bramtankink blijven waar je bent! Ik breng handdoeken en een onbeperkte internetbundel mee.....! reageer retweet
  dinsdag 15 november 2016 @ 22:57:52 #202
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_166682862
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 22:54 schreef Momo... het volgende:
bramtankink twitterde op dinsdag 15-11-2016 om 22:38:57 Heb net een fles wijn op. Pfff. Wat zal ik nu weer eens gaan doen... reageer retweet
josvanemden twitterde op dinsdag 15-11-2016 om 22:55:08 @bramtankink blijven waar je bent! Ik breng handdoeken en een onbeperkte internetbundel mee.....! reageer retweet
_O-
  Moderator dinsdag 15 november 2016 @ 23:03:06 #203
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_166682999
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 22:54 schreef Momo... het volgende:
bramtankink twitterde op dinsdag 15-11-2016 om 22:38:57 Heb net een fles wijn op. Pfff. Wat zal ik nu weer eens gaan doen... reageer retweet
josvanemden twitterde op dinsdag 15-11-2016 om 22:55:08 @bramtankink blijven waar je bent! Ik breng handdoeken en een onbeperkte internetbundel mee.....! reageer retweet
Djos _O_
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator dinsdag 15 november 2016 @ 23:06:40 #204
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_166683106
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 22:54 schreef Momo... het volgende:
bramtankink twitterde op dinsdag 15-11-2016 om 22:38:57 Heb net een fles wijn op. Pfff. Wat zal ik nu weer eens gaan doen... reageer retweet
josvanemden twitterde op dinsdag 15-11-2016 om 22:55:08 @bramtankink blijven waar je bent! Ik breng handdoeken en een onbeperkte internetbundel mee.....! reageer retweet
:D _O-
pi_166683167
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 22:54 schreef Momo... het volgende:
bramtankink twitterde op dinsdag 15-11-2016 om 22:38:57 Heb net een fles wijn op. Pfff. Wat zal ik nu weer eens gaan doen... reageer retweet
josvanemden twitterde op dinsdag 15-11-2016 om 22:55:08 @bramtankink blijven waar je bent! Ik breng handdoeken en een onbeperkte internetbundel mee.....! reageer retweet
die 2 moeten straks een tour doen door het land als een olijk duo
pi_166684929
Mein Kampf door Thijs Zonneveld
pi_166687042
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 22:54 schreef Momo... het volgende:
bramtankink twitterde op dinsdag 15-11-2016 om 22:38:57 Heb net een fles wijn op. Pfff. Wat zal ik nu weer eens gaan doen... reageer retweet
josvanemden twitterde op dinsdag 15-11-2016 om 22:55:08 @bramtankink blijven waar je bent! Ik breng handdoeken en een onbeperkte internetbundel mee.....! reageer retweet
Godsamme _O-
pi_166687555
Ik snap dat mensen houden van een beetje sensatie en dat boek gaan kopen. Beetje jammer dat je daarmee die losers van Dekker en Zonneveld geeft waar het hen om te doen is.

Het zal overigens best wel grotendeels waar zijn wat over Boogerd is geschreven, waarom zou hij anders steeds aan Zonneveld hebben gevraagd welke anekdotes er in het boek komen? Maar het doet er niet toe of het allemaal echt gebeurd is. Wie over de rug van anderen snel geld wil verdienen aan een niet-integer boek is degene die de strontkar verdient, niet de personen over wie geschreven wordt.
pi_166687651
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 17:39 schreef rubbereend het volgende:

[..]

het was me mijn belastinggeld meer dan waard *O*
Van te voren zat er al 5 miljoen euro van de provincie Gelderland in. Dat was niet in deze tekort-berekening meegenomen De Girostart is gefinancierd met 93% gemeenschapsgeld.
pi_166687790
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 09:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik snap dat mensen houden van een beetje sensatie en dat boek gaan kopen. Beetje jammer dat je daarmee die losers van Dekker en Zonneveld geeft waar het hen om te doen is.

Het zal overigens best wel grotendeels waar zijn wat over Boogerd is geschreven, waarom zou hij anders steeds aan Zonneveld hebben gevraagd welke anekdotes er in het boek komen? Maar het doet er niet toe of het allemaal echt gebeurd is. Wie over de rug van anderen snel geld wil verdienen aan een niet-integer boek is degene die de strontkar verdient, niet de personen over wie geschreven wordt.
Ja, en met name de passage over Steven de Jongh kan ik niet negatief vinden. Je zit wat te rukken in een hotelkamer. Als je maat dat naar buiten meent te moeten brengen, dan zegt dat meer over de zieligheid van Thomas.
De vrouw van Steven ziet dat gelukkig ook zo.



http://www.ad.nl/wielrenn(...)igt-bewust~a2b01129/
  Moderator woensdag 16 november 2016 @ 09:23:05 #211
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_166687794
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 22:10 schreef Marcoss het volgende:
ZicoWaeytens twitterde op dinsdag 15-11-2016 om 19:00:05 Zouden we ons niet beter concentreren op het wielrennen van nu en iemand als Thomas Dekker snel vergeten en liefst ver wegsteken ?! #danku reageer retweet
Haha Zicootje :').
pi_166689123
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 09:22 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Ja, en met name de passage over Steven de Jongh kan ik niet negatief vinden. Je zit wat te rukken in een hotelkamer. Als je maat dat naar buiten meent te moeten brengen, dan zegt dat meer over de zieligheid van Thomas.
De vrouw van Steven ziet dat gelukkig ook zo.

[ afbeelding ]

http://www.ad.nl/wielrenn(...)igt-bewust~a2b01129/
Die vrouw heeft hij wel pas na zijn wielercarrière leren kennen, volgens mij..

(Sowieso gaan zowat alle wielrenners scheiden als ze gestopt zijn :D )
pi_166689161
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 09:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik snap dat mensen houden van een beetje sensatie en dat boek gaan kopen. Beetje jammer dat je daarmee die losers van Dekker en Zonneveld geeft waar het hen om te doen is.

Het zal overigens best wel grotendeels waar zijn wat over Boogerd is geschreven, waarom zou hij anders steeds aan Zonneveld hebben gevraagd welke anekdotes er in het boek komen? Maar het doet er niet toe of het allemaal echt gebeurd is. Wie over de rug van anderen snel geld wil verdienen aan een niet-integer boek is degene die de strontkar verdient, niet de personen over wie geschreven wordt.
Denk dat het Boogerd ook niet eens te doen is om de dingen die wel\niet gebeurd zijn (hij zegt ook nergens dat het niet gebeurd is), maar dat hij als enige (net als de Jongh, maar dat is iets anders) echt bij naam genoemd wordt, terwijl er over E Dekker niks in het boek staat, als ik het zo hoor, terwijl Thomas daar vast ook genoeg over weet.

(zoals Boogerd eigenlijk ook als enige van zijn generatie doorgezaagd is over doping en de rest met rust werd gelaten)
  woensdag 16 november 2016 @ 11:12:44 #214
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_166689247
Het enige dat over Erik in het boek staat is dat Thomas, toen hij bij hem op de kamer lag, hem ooit naar doping vroeg en Erik resoluut duidelijk maakte het daar niet over te willen hebben.

Ik begin dan ook opeens te begrijpen hoe Erik Dekker nog steeds niet voor de bijl is gegaan.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_166689350
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 09:22 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Ja, en met name de passage over Steven de Jongh kan ik niet negatief vinden. Je zit wat te rukken in een hotelkamer. Als je maat dat naar buiten meent te moeten brengen, dan zegt dat meer over de zieligheid van Thomas.
De vrouw van Steven ziet dat gelukkig ook zo.

[ afbeelding ]

http://www.ad.nl/wielrenn(...)igt-bewust~a2b01129/
Ik denk dat hij die passage er in op heeft genomen omdat het soort inwijdingsritueel/ontgroening was voor de jonkies, in dat perspectief snap ik nog dat je het meldt... Beckham moest dat toch ook in de kleedkamer van ManU als broekie? :D

Als het geen ritueel was is het des te bizarder dat een heteroseksuele dertiger aan een jonkie vraagt om even lekker samen te rukken _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 16 november 2016 @ 11:29:28 #216
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_166689485
Sfeertje hoor, daar bij de Ronde van Rwanda _O_

Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_166689547
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 11:19 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik denk dat hij die passage er in op heeft genomen omdat het soort inwijdingsritueel/ontgroening was voor de jonkies, in dat perspectief snap ik nog dat je het meldt... Beckham moest dat toch ook in de kleedkamer van ManU als broekie? :D

Als het geen ritueel was is het des te bizarder dat een heteroseksuele dertiger aan een jonkie vraagt om even lekker samen te rukken _O-
Ik zag het meer zo. De volgende dag zit je weer de hele dag op het zadel. En je wilt je toekomstig verwenapparaat voor je vrouw zoveel mogelijk ontzien.
Want je wilt niet dat als je na de wekenlange rittenkoers thuiskomt dan nog zoveel last hebben, dat je vrouw liever weer de tarzanboy uit het nachtkastje gaat halen.
pi_166690334
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 11:12 schreef Mani89 het volgende:
Het enige dat over Erik in het boek staat is dat Thomas, toen hij bij hem op de kamer lag, hem ooit naar doping vroeg en Erik resoluut duidelijk maakte het daar niet over te willen hebben.

Ik begin dan ook opeens te begrijpen hoe Erik Dekker nog steeds niet voor de bijl is gegaan.
Misschien wel de grootste kwaliteit toendertijd.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_166691263
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 11:34 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Ik zag het meer zo. De volgende dag zit je weer de hele dag op het zadel. En je wilt je toekomstig verwenapparaat voor je vrouw zoveel mogelijk ontzien.
Want je wilt niet dat als je na de wekenlange rittenkoers thuiskomt dan nog zoveel last hebben, dat je vrouw liever weer de tarzanboy uit het nachtkastje gaat halen.
Je kunt dan ook gewoon even zelf rukken op het toilet of in de douche lijkt me... niet perse nodig omdat om die reden in duovorm te doen :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 16 november 2016 @ 14:04:00 #220
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_166692189
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 09:11 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Van te voren zat er al 5 miljoen euro van de provincie Gelderland in. Dat was niet in deze tekort-berekening meegenomen De Girostart is gefinancierd met 93% gemeenschapsgeld.
allemaal waard *O*
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 16 november 2016 @ 14:06:23 #221
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_166692217
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 11:12 schreef Mani89 het volgende:
Het enige dat over Erik in het boek staat is dat Thomas, toen hij bij hem op de kamer lag, hem ooit naar doping vroeg en Erik resoluut duidelijk maakte het daar niet over te willen hebben.

Ik begin dan ook opeens te begrijpen hoe Erik Dekker nog steeds niet voor de bijl is gegaan.
E. Dekker heeft daar duidelijk over nagedacht
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_166692534
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 11:12 schreef Mani89 het volgende:
Het enige dat over Erik in het boek staat is dat Thomas, toen hij bij hem op de kamer lag, hem ooit naar doping vroeg en Erik resoluut duidelijk maakte het daar niet over te willen hebben.

Ik begin dan ook opeens te begrijpen hoe Erik Dekker nog steeds niet voor de bijl is gegaan.
Dat hoeft geen verbazing te wekken aangezien hij zelfs zijn zoontje keihard voorliegt.
pi_166693975
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 11:05 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Denk dat het Boogerd ook niet eens te doen is om de dingen die wel\niet gebeurd zijn (hij zegt ook nergens dat het niet gebeurd is), maar dat hij als enige (net als de Jongh, maar dat is iets anders) echt bij naam genoemd wordt, terwijl er over E Dekker niks in het boek staat, als ik het zo hoor, terwijl Thomas daar vast ook genoeg over weet.

(zoals Boogerd eigenlijk ook als enige van zijn generatie doorgezaagd is over doping en de rest met rust werd gelaten)
Thomas heeft dan ook aangegeven alleen over zaken te vertellen in zijn boek waar hij direct bij aanwezig was en niet over zaken die hij van horen zeggen heeft.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_166694290
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 15:46 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Thomas heeft dan ook aangegeven alleen over zaken te vertellen in zijn boek waar hij direct bij aanwezig was en niet over zaken die hij van horen zeggen heeft.
Dat bewaart hij voor deel 2, wanneer het geld op is
pi_166694388
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2016 16:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dat bewaart hij voor deel 2, wanneer het geld op is
~O> oO/
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_166695804
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2016 16:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dat bewaart hij voor deel 2, wanneer het geld op is
Als ie bij die jetset Milf van hem blijft, zal het geld nooit op zijn.
pi_166696132
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 17:12 schreef TheArt het volgende:

[..]

Als ie bij die jetset Milf van hem blijft, zal het geld nooit op zijn.
Zakgeld verlaging...
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_166697448
quote:
In ‘Mijn gevecht’ schrijft Thomas Dekker ook dat ploegarts Jan Mathieu hem in zijn periode bij Silence-Lotto behandelde met cortisone-injecties op basis van valse voorschriften. Mathieu zelf ontkent dat: “Cortisone-infiltraties gebeurden alleen bij medische noodzaak en volgens de WADA-voorschriften.”

Thomas Dekker reed in 2009 zes maanden voor het Belgische Silence-Lotto, tot hij bij een heranalyse van een staal uit zijn Rabobank-periode (24 december 2007) positief testte op Dynepo. In zijn boek schrijft Dekker dat cortisone­gebruik (een cortico-steroïde) bij de Lotto-ploeg schering en inslag was: “Wel krijg ik van de ploegarts, Jan Mathieu, cortisone-injecties met een vervalst medisch attest. (…) Mathieu verzint elke keer een nieuwe blessure: de ene keer heb ik last van mijn linkerknie, de andere keer doet mijn schouder of mijn zitvlak zeer.”

Dekker preciseert dat Mathieu – momenteel niet meer actief bij Lotto-Soudal – bij injecties werkte met een systeem van streepjes: “Als hij het heeft over hoeveelheden, dan spreekt hij in streepjes – de streepjes op de injectienaald. Elk streepje is een tiende milliliter. Op de donderdag voor de Amstel Gold Race krijg ik vijf streepjes, op zaterdag nog tweeënhalf. Hij zet de injecties met de deur dicht, zodat de anderen niks zien. Maar tegelijkertijd spreekt hij wel over de injecties bij andere renners. Het wordt me duidelijk dat het een vast gebruik is in de ploeg.”

Gevraagd om een reactie ontkent Mathieu dat er sprake was van misbruik: “Lokale cortisone-infiltraties gebeurden alleen in geval van medische noodzaak en volgens de voorschriften van WADA. Daar wil ik het bij laten.”

Ploegmanager Marc Sergeant is momenteel op reis en was niet bereikbaar voor commentaar. Feit is wel dat Dekker bij een vraag om toelichting bij de omstreden passage opvallend mild is voor de Lotto-ploeg: “Ik kon geen boek schrijven en mijn passage bij Silence-Lotto onvermeld laten. Maar verder vind ik Jan Mathieu een heel lieve man. Hij had een hart voor de sport, wilde zijn renners zo goed mogelijk bijstaan, in de tijdgeest van toen. Ik denk niet dat hij vandaag nog hetzelfde zou doen.”

Nette ploeg

Dekker kwam in 2008 in moeilijke omstandigheden bij Silence-Lotto. Hij was eerder bij Rabobank op straat gezet omdat zij op basis van zijn bloedprofielen niet langer geloofden dat hij een cleane renner was. Om dezelfde reden kreeg Dekker nadien geen contract bij de Garmin-ploeg van Jonathan Vaughters. Is Silence-Lotto destijds niet nalatig geweest in de screening van zijn nieuwe renner? “Het bloedpaspoort is geïntroduceerd in 2008”, nuanceert Dekker. “Precies toen ik mijn contract tekende. Het was een overgangsperiode. Vandaag zal Lotto zijn nieuwe renners waarschijnlijk wel screenen op bloedwaarden.”

In het boek beschrijft Dekker het intakegesprek dat hij destijds had met Marc Sergeant: “Aan het einde zegt hij: We zijn een nette ploeg. Wij doen geen rare dingen. Ik vat het op als een waarschuwing. Maar tegelijkertijd snap ik niet goed waarom hij dan mij én Bernhard Kohl (later ook betrapt, nvdr.) heeft aangetrokken.”

Vandaag zwakt Dekker ook dat af: “Neen, de boodschap was zeker niet: Doe wat je wil, zolang wij het maar niet weten. Marc Sergeant had naar mijn gevoel echt het beste voor met de wielersport. Behalve het cortisonegebruik heb ik nooit weet gehad van andere dopingpraktijken bij Silence-Lotto.”

In een plastische passage in het boek schetst Dekker dat ook de niet-doping gerelateerde excessen van bij Rabobank veel minder aan de orde waren bij het Belgische team: “Tijdens trainingskampen gaan we met een klein groepje nog wel stiekem uit, ’s avonds, maar het loopt niet zo uit de hand als in mijn jaren bij Rabobank. We drinken wel in clubs waar vrouwen zijn met te weinig kleren aan, maar we pissen niet in de gordijnen.”
pi_166697714
Best een treurig figuur zoals hij zichzelf beschrijft. Extreem beïnvloedbaar. Staat er trouwens niks in over de tijd bij Cecchini? Als iets een openbaring moet zijn geweest is het die move naar Italië.
  Moderator woensdag 16 november 2016 @ 18:46:21 #230
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_166697797
Maar we pissen niet in de gordijnen :').
pi_166698048
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 18:43 schreef Ericr het volgende:
Best een treurig figuur zoals hij zichzelf beschrijft. Extreem beïnvloedbaar. Staat er trouwens niks in over de tijd bij Cecchini? Als iets een openbaring moet zijn geweest is het die move naar Italië.
Ja, dat had Vaughters ook al over hem gezegd, dat hij extreem onzeker is.
pi_166698121
Sunfield nu bij RTL Boulevard.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_166698151
En dan te bedenken dat de Rabo ploeg altijd een brave Hendrinken imago had destijds
  woensdag 16 november 2016 @ 19:06:05 #234
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_166698308
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 18:43 schreef Ericr het volgende:
Best een treurig figuur zoals hij zichzelf beschrijft. Extreem beïnvloedbaar. Staat er trouwens niks in over de tijd bij Cecchini? Als iets een openbaring moet zijn geweest is het die move naar Italië.
Ja Cecchini wordt uitvoerig beschreven, maar hij herhaalt nogmaals dat Cecchini het met hem nooit over doping heeft gehad.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_166698984
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 19:00 schreef Evertjan het volgende:
En dan te bedenken dat de Rabo ploeg altijd een brave Hendrinken imago had destijds
Toch krijg je wel het idee dat het bij de Raboploeg niet heel georganiseerd was, maar dat renners het vooral zelf maar uit moesten zoeken (maar misschien dat dat in het hele boek onderuit gehaald wordt), terwijl het bij andere grote ploegen uit die tijd waarschijnlijk wel vanuit de ploeg zelf georganiseerd werd en het in ieder geval een stuk professioneler ging.
pi_166699011
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 11:29 schreef heywoodu het volgende:
Sfeertje hoor, daar bij de Ronde van Rwanda _O_

UCI zou dit soort koersen meer moeten steunen i.p.v. in andere verre landen waar het publiek toch niet op wielrennen zit te wachten.
  woensdag 16 november 2016 @ 19:33:07 #237
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_166699050
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 19:30 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Toch krijg je wel het idee dat het bij de Raboploeg niet heel georganiseerd was, maar dat renners het vooral zelf maar uit moesten zoeken (maar misschien dat dat in het hele boek onderuit gehaald wordt), terwijl het bij andere grote ploegen uit die tijd waarschijnlijk wel vanuit de ploeg zelf georganiseerd werd en het in ieder geval een stuk professioneler ging.
Uiteindelijk is het allemaal de schuld van Simon Vroemen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_166699104


Spannend!!!!11111!!
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 16 november 2016 @ 19:35:32 #239
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_166699114
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 19:31 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

UCI zou dit soort koersen meer moeten steunen i.p.v. in andere verre landen waar het publiek toch niet op wielrennen zit te wachten.
Als je als World Tour-team ballen hebt stuur je samen met wat andere teams wat renners naar zo'n Ronde van Rwanda. Dat het daar wél leeft lijkt me duidelijk.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 16 november 2016 @ 19:35:39 #240
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_166699118
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]

Spannend!!!!11111!!
Waarom is dit een gifje?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 16 november 2016 @ 19:36:09 #241
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_166699132
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]

Spannend!!!!11111!!
Boogerd moet via Twitter aan Tankink z'n telefoonnummer komen? Z'n sociale netwerk zal wel redelijk dood zijn :')
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 16 november 2016 @ 19:37:45 #242
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_166699186
Ik had ook wel verwacht dat Boogie het nummer al zou hebben
pi_166699207
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 19:35 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Waarom is dit een gifje?
Dit moest van God.
pi_166699313
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 19:30 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Toch krijg je wel het idee dat het bij de Raboploeg niet heel georganiseerd was, maar dat renners het vooral zelf maar uit moesten zoeken (maar misschien dat dat in het hele boek onderuit gehaald wordt), terwijl het bij andere grote ploegen uit die tijd waarschijnlijk wel vanuit de ploeg zelf georganiseerd werd en het in ieder geval een stuk professioneler ging.
Ik heb meer het idee dat het wel georganiseerd was, maar heel slecht georganiseerd. God zegene de greep.
pi_166699363
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2016 19:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ik heb meer het idee dat het wel georganiseerd was, maar heel slecht georganiseerd. God zegene de greep.
Maar op wat voor manier dan? Alleen een 'inner circle' waarmee ze aan de slag gingen?

Of liegt Dekker nu glashard dat een Ten Dam er bijv. niet aan meedeed? Het lijkt mij niet dat je voor Rabo kon rijden en dan niet met het 'teamprogramma' mee zou doen, al was het bij een hoop andere ploegen ook wel weer zo dat alleen een kerngroep echt meedeed met het georganiseerde programma...
Jack does it in real time...
  woensdag 16 november 2016 @ 19:52:38 #246
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_166699602
Het was gewoon oogluikend toegestaan, maar je moest wel verantwoording afleggen aan de dokters en het binnen de perken houden. Makkelijk toch?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 16 november 2016 @ 19:53:21 #247
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_166699622
Overigens toen Fuentes werd opgerold is Dekker uit nood gewoon langs de Rabo dokters gegaan en die hebben hem een EPO kuur meegegeven met een schema en alles.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator woensdag 16 november 2016 @ 19:53:23 #248
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_166699624
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]

Spannend!!!!11111!!
Alle adressjes van die hoeren waarschijnlijk.
  Moderator woensdag 16 november 2016 @ 19:56:42 #249
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_166699701
Mathieu van der Poel liked dat bericht trouwens. Maar dit geheel terzijde.
pi_166700347
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 19:44 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Maar op wat voor manier dan? Alleen een 'inner circle' waarmee ze aan de slag gingen?

Of liegt Dekker nu glashard dat een Ten Dam er bijv. niet aan meedeed? Het lijkt mij niet dat je voor Rabo kon rijden en dan niet met het 'teamprogramma' mee zou doen, al was het bij een hoop andere ploegen ook wel weer zo dat alleen een kerngroep echt meedeed met het georganiseerde programma...
Ik denk dat het meer ad hoc ging. De rol van Leinders is natuurlijk uitgebreid gedocumenteerd. Die diende liefhebbers EPO en bloedtransfusies toe, maar dat zo'n Boogerd bloed van z'n broer (en Rasmussen evt. van z'n vader :') )moest gebruiken komt op mij nogal amateuristisch over. Vandaar dat ze bloedtransfusies toen geoutsourced hebben naar Oostenrijk. Maar georganiseerd is het wel als je a) de mogelijkheden biedt en b) op een gegeven moment besluit Leinders te promoveren naar de directie van het team.

Maar volgens mij zijn er niet superveel aanwijzingen dat renners gedwongen / actief aangemoedigd werden te gebruiken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')