quote:
?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Trots op NL zeker
Of hoe die tokkie pagina ook heet
Nee die film is wel ok, maar ik kijk vanuit bed dus slapen is nogal laagdrempelig.quote:
The search for Spock.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ga niet vragen welke want dat hoef ik toch niet te weten denk ik.
Ik lag ook in te kakken bij El Patron, toen werden weer wat agenten en presidentkandidaten afgeschoten en zat weer op het puntje van m'n stoelquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee die film is wel ok, maar ik kijk vanuit bed dus slapen is nogal laagdrempelig.
Zo bijzonder ben je niet lieverdquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:30 schreef girlygirl8 het volgende:
1 dag, 1 fucking dag met amper slaap emotioneel op leden gereageerd en dat wordt nu helemaal uitgemolken
leeches gewoon
Log anders gewoon uitquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:30 schreef girlygirl8 het volgende:
1 dag, 1 fucking dag met amper slaap emotioneel op leden gereageerd en dat wordt nu helemaal uitgemolken
leeches gewoon
Je doet het beter dan Jimmy, dat geef ik je welquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:30 schreef girlygirl8 het volgende:
leeches gewoon
Zijn ook altijd dezelfden.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:30 schreef girlygirl8 het volgende:
leeches gewoon
daar gaat mijn droomquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zo bijzonder ben je niet lieverd
Opso was in het begin ook zo.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:30 schreef girlygirl8 het volgende:
leeches gewoon
Schelden is niet islamitisch verantwoord.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:30 schreef girlygirl8 het volgende:
leeches gewoon
ze is ook geen moslimquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Schelden is niet islamitisch verantwoord.
jouw gedrag idemquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:34 schreef Crip het volgende:
[..]
De rest van haar achterlijke posts ook nietquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik hoef het jou niet te bewijzen, maar doe toch de shahadah omdat ik er trots op ben:quote:
Aandacht niet, wel seks.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:35 schreef Stimorol- het volgende:
Montolly heb je CC nog gedmt om aandacht?
Crip houd je kutbek nouquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Nasee7a niet als een volwassene ontvangen is niet islamitisch verantwoord
jij geeft geen naseehaquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Nasee7a niet als een volwassene ontvangen is niet islamitisch verantwoord
Ik denk dat ze Jimmy-kloon is, ze vindt jouw UI ook niet zo tofquote:
Ik vraag me af wie hier betere makeupje kan zetten, jij of Crip.quote:
Heb je Niels uitgenodigd?quote:
Lekker basic.quote:
Crip. Ik draag geen make-up.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie hier betere makeupje kan zetten, jij of Crip.
Kzou dan voor altijd haten op nuggetsquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:44 schreef Rozevla het volgende:
De test persoon eet ieder uur kipnuggets om de kwaliteit te waarborgen van de kipnuggets.
Tering.........
Welk conflictquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:45 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Crip. Ik draag geen make-up.
Voor we een conflict kregen had ik het idee om het haar te vragen (voor thuis te dragen), maar ja dat kan nu niet meer
Omdat je, zoals je zelf al aangaf toen ik jou aansprak op dat onderwerp, naseeha in privé hoort te doen.quote:
Die hoeft geen broodjes te smeren 's ochtends, jelly hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:44 schreef Rozevla het volgende:
De test persoon eet ieder uur kipnuggets om de kwaliteit te waarborgen van de kipnuggets.
Tering.........
Nee fatty dat ben jij.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Bitch pls je gedraagt je de hele dag labiel hier.
Dan draag j dus wel make up.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:45 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Crip. Ik draag geen make-up.
Voor we een conflict kregen had ik het idee om het haar te vragen (voor thuis te dragen), maar ja dat kan nu niet meer
Ik weet niet wat je denkt ofzo maar ik heb met niemand ruzie ofzo hier. Denk dat je dit echt allemaal 1000x minder serieus moet nemen.quote:
Moeilijk, neem dingen soms te snel serieus. Achter the digital world, schuilen echte mensen van vlees, bloed en met feelings.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je denkt ofzo maar ik heb met niemand ruzie ofzo hier. Denk dat je dit echt allemaal 1000x minder serieus moet nemen.
Pics or it didnt happenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:52 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik draag er geen, maar hoezo concludeer je dat adhv mijn tekst?
Fok is geen plek om te feelen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:54 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Moeilijk, neem dingen soms te snel serieus. Achter the digital world, schuilen echte mensen van vlees, bloed en met feelings.
Neeheey, misschien moet ik dit gewoon als compliment opvatten? Jd heeft een top persoonlijkheid.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:51 schreef Remqo het volgende:
Ik begin echt te denken dat girly8 een kloon van Jimmy is.
Ik vind je nu al de slimste user van de SCquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:58 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Neeheey, misschien moet ik dit gewoon als compliment opvatten? Jd heeft een top persoonlijkheid.
Ik heb jou al, echte vrouw, die kinderen kunnen mij niet meer boeien.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben benieuwd of girly wel hapt op jou.
Hey Jimmyquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:58 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Neeheey, misschien moet ik dit gewoon als compliment opvatten? Jd heeft een top persoonlijkheid.
Omg ik wil ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:58 schreef Remqo het volgende:
Ik ga echt wel foute hawaii-shirtjes kopen op vakantie
zijn latina of lo resquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
moslimmeisjes met hoofddoek op
Smooth.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik heb jou al, echte vrouw, die kinderen kunnen mij niet meer boeien.
beter lesbian stepdaughterquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wow sorry hoor ik zal nog eens antwoord geven
Geen idee heb die dingen nooit op. Hoor het van je of ze bevallen, wat doe je normaal gesproken op je pannenkoeken?😀quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:00 schreef Stimorol- het volgende:
Montelly zijn proteine pannekoeken lekker? Heb een proefje hier liggen. To bake or not.
Je krijgt al kaartjes niet te veeleisend wordenquote:
Was ook maar een grapje hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je krijgt al kaartjes niet te veeleisend worden
Bosbessenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
Geen idee heb die dingen nooit op. Hoor het van je of ze bevallen, wat doe je normaal gesproken op je pannenkoeken?😀
Nooit jam of honing?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bosbessenen een halve banaan.
Oeh en kaneel.
Nog niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:04 schreef Montelly het volgende:
Heb je weer halve body&fit leeggekocht?
is toch role playing johquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je bent echt raar ventje hè :S
Neem m'n hoed wel meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |