quote:
?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Trots op NL zeker
Of hoe die tokkie pagina ook heet
Nee die film is wel ok, maar ik kijk vanuit bed dus slapen is nogal laagdrempelig.quote:
The search for Spock.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ga niet vragen welke want dat hoef ik toch niet te weten denk ik.
Ik lag ook in te kakken bij El Patron, toen werden weer wat agenten en presidentkandidaten afgeschoten en zat weer op het puntje van m'n stoelquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee die film is wel ok, maar ik kijk vanuit bed dus slapen is nogal laagdrempelig.
Zo bijzonder ben je niet lieverdquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:30 schreef girlygirl8 het volgende:
1 dag, 1 fucking dag met amper slaap emotioneel op leden gereageerd en dat wordt nu helemaal uitgemolken
leeches gewoon
Log anders gewoon uitquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:30 schreef girlygirl8 het volgende:
1 dag, 1 fucking dag met amper slaap emotioneel op leden gereageerd en dat wordt nu helemaal uitgemolken
leeches gewoon
Je doet het beter dan Jimmy, dat geef ik je welquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:30 schreef girlygirl8 het volgende:
leeches gewoon
Zijn ook altijd dezelfden.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:30 schreef girlygirl8 het volgende:
leeches gewoon
daar gaat mijn droomquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zo bijzonder ben je niet lieverd
Opso was in het begin ook zo.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:30 schreef girlygirl8 het volgende:
leeches gewoon
Schelden is niet islamitisch verantwoord.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:30 schreef girlygirl8 het volgende:
leeches gewoon
ze is ook geen moslimquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Schelden is niet islamitisch verantwoord.
jouw gedrag idemquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Schelden is niet islamitisch verantwoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |