Die hoeft geen broodjes te smeren 's ochtends, jelly hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:44 schreef Rozevla het volgende:
De test persoon eet ieder uur kipnuggets om de kwaliteit te waarborgen van de kipnuggets.
Tering.........
Nee fatty dat ben jij.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Bitch pls je gedraagt je de hele dag labiel hier.
Dan draag j dus wel make up.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:45 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Crip. Ik draag geen make-up.
Voor we een conflict kregen had ik het idee om het haar te vragen (voor thuis te dragen), maar ja dat kan nu niet meer
Ik weet niet wat je denkt ofzo maar ik heb met niemand ruzie ofzo hier. Denk dat je dit echt allemaal 1000x minder serieus moet nemen.quote:
Moeilijk, neem dingen soms te snel serieus. Achter the digital world, schuilen echte mensen van vlees, bloed en met feelings.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je denkt ofzo maar ik heb met niemand ruzie ofzo hier. Denk dat je dit echt allemaal 1000x minder serieus moet nemen.
Pics or it didnt happenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:52 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik draag er geen, maar hoezo concludeer je dat adhv mijn tekst?
Fok is geen plek om te feelen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:54 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Moeilijk, neem dingen soms te snel serieus. Achter the digital world, schuilen echte mensen van vlees, bloed en met feelings.
Neeheey, misschien moet ik dit gewoon als compliment opvatten? Jd heeft een top persoonlijkheid.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:51 schreef Remqo het volgende:
Ik begin echt te denken dat girly8 een kloon van Jimmy is.
Ik vind je nu al de slimste user van de SCquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:58 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Neeheey, misschien moet ik dit gewoon als compliment opvatten? Jd heeft een top persoonlijkheid.
Ik heb jou al, echte vrouw, die kinderen kunnen mij niet meer boeien.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben benieuwd of girly wel hapt op jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |