Nee dat is Paris Hilton.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Is zij die nazaat van die hotelketenfamilie? Of haal ik nu allerhande dronken troela's door melkander?
Dit was in Nederland, neem ik aan? Zal ze wel blij zijn dat er hier niet meteen een fotograaf opduikt.
Die Halina doet het maar goedquote:Op donderdag 3 november 2016 15:35 schreef static het volgende:
Twee vliegen in één klap: Daniel de Ridder op de scooter zonder helm en Halina Reijn op de fiets (eigenlijk best cute zonder al die plamuur). Beide in de van Baerlestraat.
Wie?quote:Op donderdag 3 november 2016 19:47 schreef Vicky het volgende:
Van de week Thomas Verhoef in Drievliet
Thomas van eigen huis en tuinquote:
zou ik echt niet herkennen, zo'n generieke hipsterhoofdquote:Op vrijdag 4 november 2016 11:55 schreef SEMTEX het volgende:
Ik stond laatst bij een treindeur en Streetlab's Jasper stapte uit:
[ afbeelding ]
Allemaal wachten op Schiphol ?quote:Op donderdag 3 november 2016 22:08 schreef Skaai het volgende:
Maxima, Raemon Sluiter, OMNIA en Fatima Moreira de Melo (niet samen met Raemon)
Amsterdam Stadionplein.quote:Op zaterdag 5 november 2016 17:06 schreef Angel-A het volgende:
[..]
AH Amstelveen Stadshart toevallig? Daar heb ik hem wel eens gezien.
Voor mij wel hoorquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:00 schreef BlackEyedAngel het volgende:
John de Heuvel kom ik af en toe eens tegen op het werk.. of telt dat niet mee als 'in het wild' ?
Tenzij je crimineel bent, dan telt het niet mee.quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:00 schreef BlackEyedAngel het volgende:
John de Heuvel kom ik af en toe eens tegen op het werk.. of telt dat niet mee als 'in het wild' ?
Laat mij raden: FG 2.0?quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:16 schreef Debsterr het volgende:
Paul de Leeuw zat zondagavond in hetzelfde restaurant in Rotterdam als waar ik zat te eten.
Nee allemaal passagiers die vertrokken vanaf Schipholquote:Op zaterdag 5 november 2016 21:59 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Allemaal wachten op Schiphol ?![]()
was hij met zijn kinderen?quote:
Nope. Ik herkende 'm overigens niet eensquote:
Was ie waarschijnlijk met m'n broer.quote:Op maandag 10 april 2017 17:47 schreef SEMTEX het volgende:
Torre Florim van De Staat op station Den Bosch.
Nou nou nou, het is een voetballert. Was. Is? Nederlands elftal, WK 2010. 2014? Licht getint. Toch?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 13:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Wilfred Bouma op school. Maar volgens mij kennen alleen mannen die.
Idd een voetballer al is hij al even met pensioen.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 17:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou nou nou, het is een voetballert. Was. Is? Nederlands elftal, WK 2010. 2014? Licht getint. Toch?
Oké ik geef je een beetje gelijk.
En helemaal als het niet die voetballert blijkt te zijn. Dusssss.
Die man blijft er ook goed uitzien, teken je toch voor.quote:Op zondag 16 juli 2017 10:30 schreef Karina het volgende:
Rod Stewart met zijn vrouw en zoon die aan het ijshockeyen was in de SSE Arena in Belfast.
[ afbeelding ]
Ik heb zelf een foto maar daarop is hij niet echt herkenbaar helaas.
Voetballer van PSV ?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 13:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Wilfred Bouma op school. Maar volgens mij kennen alleen mannen die.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |