can't get enough.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alle films zijn zo slecht maar tegelijkertijd![]()
zo hard gelachen om clinten. dat fucking trump de moral highground kon pakken.quote:
zoals gewend Ettoquote:
Er is hier niks meer open nu.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:33 schreef Crip het volgende:
ik trakteer jullie waar jullie zin in hebben via thuisbezorgd.
ben srs tho
heb zelf money en ben bang voor je neven.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:33 schreef Crip het volgende:
ben srs tho
Nee bedankt, ik eet niet om half 12quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:33 schreef Crip het volgende:
ben srs tho
Hmm ja, de 1980s...quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niks mis met Police Academy, Etto. Dat is toch van jouw tijd
hoezo?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
zo hard gelachen om clinten. dat fucking trump de moral highground kon pakken.dan ben je echt diep gezonken.
mauriciusstraat paramariboquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:33 schreef Crip het volgende:
ben srs tho
plsquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb zelf money en ben bang voor je neven.
hebben ze daar uberhaupt thuisbezorgdquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mauriciusstraat paramaribo
één heel gefrituurd zwijn svpquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:34 schreef Crip het volgende:
[..]
pls
ik vind mensen feeden srs leuk
er is wat mis met mi
stuur adressquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
één heel gefrituurd zwijn svp
Deze man is laatst heen gegaanquote:
ik gooi mezelf liever op een xxl tarzan vibratorquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:35 schreef girlygirl8 het volgende:
Wie nu nog gelooft dat crip een daadwerkelijke moslima is, mag zichzelf van een hoge berg afgooien
Wat een walgelijke opmerking. Volgens mij hang je nogal de sharia aanquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:35 schreef girlygirl8 het volgende:
Wie nu nog gelooft dat crip een daadwerkelijke moslima is, mag zichzelf van een hoge berg afgooien
clinton "half of trumps voters are deplorables" volgens de ratings 25% van amerika dus.quote:
zou jou van een toren gooien, om samen met de homos onderaan te sterven. kan je zien wat jouw medestanders in geloof doen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:35 schreef girlygirl8 het volgende:
Wat ben je toch gefixeerd op Crip zeg, laat haar lekker zeg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:35 schreef girlygirl8 het volgende:
sharia aanhangenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een walgelijke opmerking. Volgens mij hang je nogal de sharia aan
denk 't nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:35 schreef Crip het volgende:
[..]
hebben ze daar uberhaupt thuisbezorgd
wil wel serieus schapenkop halen als je het brein met mij wil bereiden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:34 schreef Crip het volgende:
[..]
pls
ik vind mensen feeden srs leuk
er is wat mis met mi
wut?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:33 schreef Crip het volgende:
ben srs tho
yaaaassssquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb vandaag 350 euro uitgegeven aan kleding
Crip is trots op me
Zaanstad trekt zich uit de Brabantse enclavequote:
wat heb je gekocht?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Crip is trots op me
jou niet jij bent een mongool dadelijk heb ik een dood op mijn naam omdat je nauwelijks kan kauwenquote:
Jeetje zoveel besteed ik niet eens in een paar jaar tijd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Crip is trots op me
Dat gaat zo maar niet, er zijn PROTOCOLLEN en STATUTEN...quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zaanstad trekt zich uit de Brabantse enclave
nog nooit gebeurd, maar ben dan ook nog nooit in mijn omgeving zo n rare moslim? tegengekomenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:36 schreef Crip het volgende:
che die girly is iedereen kaffir aan het noemen dadelijk doet ze dat ook bi moslims in haar omgeving![]()
snap t probleem ook niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Sowieso dat gezeik op seksualiteit de hele tijd... Mensen worden vermoord, gaan kapot aan de meest gruwelijke ziektes, er is honger, oorlog, ellende... maar twee mensen die van elkaar genieten, daar moet meneer pastoor/dominee/imam wat van zeggen.
wut?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:35 schreef girlygirl8 het volgende:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:37 schreef Crip het volgende:
[..]
jou niet jij bent een mongool dadelijk heb ik een dood op mijn naam omdat je nauwelijks kan kauwen
wtfquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:38 schreef Crip het volgende:
ik heb vorige maand in totaal 400 euro uitgegeven aan makeup
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jeetje zoveel besteed ik niet eens in een paar jaar tijd.
Truien vooral, wou eigenlijk een vest erbij maar dat is niet meer cool tegenwoordig kennelijkquote:
woon je in syrie?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:38 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
nog nooit gebeurd, maar ben dan ook nog nooit in mijn omgeving zo n rare moslim? tegengekomen
Zal ik het aflikken?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb ineens vlekken op mijn tieten. Hmm.
watwatwatquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Truien vooral, wou eigenlijk een vest erbij maar dat is niet meer cool tegenwoordig kennelijk
TR =/= liefde.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
Tijd om eens flink wat TR's te zetten...
Breng je Jackie Wilson, Diana Ross en Donna Summer daarvoor mee? die hadden in de 80's ook succesnummersquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat gaat zo maar niet, er zijn PROTOCOLLEN en STATUTEN...
Rebellie!@!
Ja hola... maar wel met allemaal synth meuk ertussen... en Jackie leefde al bijna niet meer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Breng je Jackie Wilson, Diana Ross en Donna Summer daarvoor mee? die hadden in de 80's ook succesnummers
Praat het maar goed jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:40 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
ja geschreven door een niet-moslim met een bevooroordeelde blik
godverdomme hou je bek gewoon eensquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:40 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
wut bedoel?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zaanstad trekt zich uit de Brabantse enclave
Ik heb hier geen woorden vanquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:40 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
neerkijken op mensenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:37 schreef Crip het volgende:
[..]
jou niet jij bent een mongool dadelijk heb ik een dood op mijn naam omdat je nauwelijks kan kauwen
Reet petite was postuum een hit geloof ik, maar 70's disco vind ik ook leukquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja hola... maar wel met allemaal synth meuk ertussen... en Jackie leefde al bijna niet meer.
Neuk jij wel eens met dieren?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:40 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ook, maar ook I Get the Sweetest Feeling, uit 1968.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Reet petite was postuum een hit geloof ik, maar 70's disco vind ik ook leuk
WOWOWOWOWOOWOWOWOOE REAAAAAAAAAALY!?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:42 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
nu ben je ook gewoon mongolisch aant doen ash
Dat je nog op haar reageert..quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:36 schreef Crip het volgende:
che die girly is iedereen kaffir aan het noemen dadelijk doet ze dat ook bi moslims in haar omgeving![]()
Motown classics kan ik sws waarderen op een goede avondquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ook, maar ook I Get the Sweetest Feeling, uit 1968.
Disco vind ik niet zo... eerder echte soul en funk.
Stax > Motownquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Motown classics kan ik sws waarderen op een goede avond
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
WOWOWOWOWOOWOWOWOOE REAAAAAAAAAALY!?
In Girly haar leven niet. Oh wacht. Islam en Walking Dead.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:45 schreef -supergirl- het volgende:
Gaat het nu WEER al over de Islamer is meer in het leven hoor....
o gossiequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:45 schreef -supergirl- het volgende:
Gaat het nu WEER al over de Islamer is meer in het leven hoor....
Hier vertrekken bussen pas als ze vol zitten en niet eerderquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Paramaribo.. dat red ik niet met het OV
Ik ben wel ooit in Chicago in een tent geweest met blues en soulmuziek, het dak ging er af.quote:
8 uur 40 minuten vliegen slechtsquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Paramaribo.. dat red ik niet met het OV
Ook naar Helmond?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hier vertrekken bussen pas als ze vol zitten en niet eerder
Oooh.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
8 uur 40 minuten vliegen slechts
Chicago... dat wil wel, home of the electric bluesquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben wel ooit in Chicago in een tent geweest met blues en soulmuziek, het dak ging er af.
Het was een memorabele avond
rofl ik zou ZO naar je toe komen als de omstandigheden... nja, jwzquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, die wacht al 25 jaar
en 1050¤ lichterquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
8 uur 40 minuten vliegen slechts
is goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sws toffe stad, de blues leeft daar wel ergquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Chicago... dat wil wel, home of the electric blues
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
is goedPoeh denk dat we dan niet verder komen dan A'dam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Freddie King... my manquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Sws toffe stad, de blues leeft daar wel erg
Mot ik weer spoileren?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In Girly haar leven niet. Oh wacht. Islam en Walking Dead.
Ik ben bang dat deze gonorroe een stuk groter is dan je denkt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:47 schreef Crip het volgende:
gelukkig is girly maar een klein percentage van de tyves
heb je nog een fijn slaapmuziekje voor mequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
WELL I GOT MAH BIG FEET IN DA WINDOW
AND MAAAH HEEEEEEEEEEEEAD IS ON DA GROUND
Maar je bent toch Amerika-kenner, ben je er ook geweest en waar?quote:
Hmm... soul en slapen gaat niet echt lekker samen...quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb je nog een fijn slaapmuziekje voor me
Nope... helaasquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar je bent toch Amerika-kenner, ben je er ook geweest en waar?
Wel op de bucketlist?quote:
Oh meer vliegen in 1 klapquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na daar heb je ook andere mensen mee.
Uiteraard... Civil Warquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wel op de bucketlist?
Gettysburg zou je mooi vinden
je bedoeld gelukkig dat jij een kleine minderheid bentquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:47 schreef Crip het volgende:
gelukkig is girly maar een klein percentage van de tyves
Wat ben jij vermoeiend zeg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:52 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
je bedoeld gelukkig dat jij een kleine minderheid bent
je kan je misschien hier een beetje 'gewonnen' voelen omdat je onderdeel uitmaakt van een meerderheid zonder fatsoen, het neemt niet weg dat de dingen die je zegt totaal niet kunnen en dit weet je zelf ook
De Waterloo van General Leequote:
Pardon, zonder fatsoen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:52 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
je kan je misschien hier een beetje 'gewonnen' voelen omdat je onderdeel uitmaakt van een meerderheid zonder fatsoen, het neemt niet weg dat de dingen die je zegt totaal niet kunnen en dit weet je zelf ook
Je bent nu wel erg bezig om jouw levenswijze te indoctrineren bij andere minder gelovige moslimsquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:52 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
je kan je misschien hier een beetje 'gewonnen' voelen omdat je onderdeel uitmaakt van een meerderheid zonder fatsoen, het neemt niet weg dat de dingen die je zegt totaal niet kunnen in combinatie met een hoofddoek en dit weet je zelf ook
Deze vind ik heerlijk voor het slapen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmm... soul en slapen gaat niet echt lekker samen...
Hey Bafqelonquote:
Oh wacht! Deze van John is super chill:quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Deze vind ik heerlijk voor het slapen.
als dit indoctrineren is, dan doen vrijwel alle fokleden dat bij mijquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent nu wel erg bezig om jouw levenswijze te indoctrineren bij andere minder gelovige moslims
Ik geloof ditquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:54 schreef BozeHaas het volgende:
Wedden dat WCH achter girlygirl zit
[ afbeelding ]
je loopt hier tegen iedereen te janken, fucking fanatic.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:53 schreef girlygirl8 het volgende:
als je geen hoofddoek droeg, dan hoorde je echt geen woord van mij
ik neem aanstoot aan je gedrag omdat het een rare associatie met de moslimvrouw opwekt
Dat gaat me te verquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
je loopt hier tegen iedereen te janken, fucking fanatic.Kan je niet gewoon naar IS gaan, gelijkgestemden, en met een beetje geluk ben je hetzelfde jaar nog dood.
Kleine stap voor de mensheid, enorme lach op onze gezichten.
jezusquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:53 schreef girlygirl8 het volgende:
als je geen hoofddoek droeg, dan hoorde je echt geen woord van mij
ik neem aanstoot aan je gedrag omdat het een rare associatie met de moslimvrouw opwekt
nu ga jij er geloof bijhalen hequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Pardon, zonder fatsoen?
Komt dit van dezelfde figuur die Joden wegzette als 'dat volkje' en christenen als niet echte gelovigen en afgodendienaars?
I mean, ferreal?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Psssst Murdera...
I'm your crawling king snake
ik ben niet minder gelovig, ik ben gewoon geen mongool.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent nu wel erg bezig om jouw levenswijze te indoctrineren bij andere minder gelovige moslims
Nogal ja...quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:56 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
nu ga jij er geloof bijhalen he
Let's get this shit started.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:56 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
nu ga jij er geloof bijhalen he
moet degene met ziekelijke gedachten zeggenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
je loopt hier tegen iedereen te janken, fucking fanatic.Kan je niet gewoon naar IS gaan, gelijkgestemden, en met een beetje geluk ben je hetzelfde jaar nog dood.
Kleine stap voor de mensheid, enorme lach op onze gezichten.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:56 schreef Crip het volgende:
[..]
ik ben niet minder gelovig, ik ben gewoon geen mongool.
tyf je eindelijk op?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:57 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
sorry, maar mensen met jouw ziekelijke gedachtegang (doel op het dansen op de graf), die aan de lopende band de Islam beledigen neem ik niets van aan
doei
Ja ik verwoorde het verkeerd, hoe moet ik dat zeggen...quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Wow wat een edit zat net te lezen jahquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:57 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
moet degene met ziekelijke gedachten zeggen
doei
gematigde islam bestaat nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja ik verwoorde het verkeerd, hoe moet ik dat zeggen...
Gematigd?
hoop toch wel dat jouw geloof zich anders manifesteert. Deze snol is binnen een jaar een IS cumbucket.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:56 schreef Crip het volgende:
[..]
AIVD zal haar al wel op hun lijst hebben staanquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoop toch wel dat jouw geloof zich anders manifesteert. Deze snol is binnen een jaar een IS cumbucket.
quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:59 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Wat was dan het gematigde islam? Beschrijf dat eens
girly kent de klappen van de zweep nog nietquote:
gewoon laten uitreizen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
AIVD zal haar al wel op hun lijst hebben staan
Moslims gebruiken ook een slipperquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
girly kent de klappen van de zweep nog niet
Yep ben moslimquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
ben je gelovig? zo nee, beschrijf god eens?
Begin daar maar meequote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:00 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Moslims gebruiken ook een slipper
och ettootje. Komt wel goed.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nou nou nou, dat soort termen hoeft niet he...
- is bevriendt met mensen die Islam openlijk bespottenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Aanrader: 2 CD 'The Cream'... alleen maar live JLH, uren achter elkaarquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
och ettootje. Komt wel goed.![]()
Laat het gaan. Termen zijn voor elk mens anders.
Heerlijk nummer trouwens. Maar nu heb ik zin om de hele avond door te luisteren.![]()
ja zo werkt het niet he.quote:
nee ben gwn ''volledig'' gelovig. alleen ben ik gwn geen mongool en ga ik er op fok niet heletijd over beginnen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gematigd?
moet om kwart over 6 opquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Aanrader: 2 CD 'The Cream'... alleen maar live JLH, uren achter elkaar
een gematigde moslim is dus iemand die zich uitspreekt als een slet? okeyquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gematigd?
Beste Girly,quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:01 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
- is bevriendt met mensen die Islam openlijk bespotten
- schuin taalgebruik aan de lopende band
- heeft afkeer voor het onderwerp religie
kijk jij ooit in de spiegel?
Ben zelf ook moslim en doe bovenstaande ook.. ben ik nu geen moslim volgens jou? Wie bepaald wie moslim is? je weet dat oordelen 1 van de grootste zondes is? afkeuren mag maar nu oordeel jijquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:01 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
- is bevriendt met mensen die Islam openlijk bespotten
- schuin taalgebruik aan de lopende band
- heeft afkeer voor het onderwerp religie
kijk jij ooit in de spiegel?
alleen de hoes al... wat een baasquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
moet om kwart over 6 op
Wel even opgezocht en gebookmarkt though.
gematigd bestaat niet, maar crip is geen fanatic. Dat is het verschil.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gematigd?
Wat is volgens jou gematigd dan? Dus volgens jou bestaat er alleen geen moslim - radicaal?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
gematigd bestaat niet, maar crip is geen fanatic. Dat is het verschil.
truste king snakequote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:04 schreef Murdera het volgende:
Bedtijd liefjes. Fijne avond nog![]()
En thnx etto. Gouden tip!
Bedankt voor het verbeteren, zo bedoelde ik het ook jaquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
gematigd bestaat niet, maar crip is geen fanatic. Dat is het verschil.
wat weet je van tawhid?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:02 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
een gematigde moslim is dus iemand die zich uitspreekt als een slet? okey
Hoe zie jij jezelf? Wat voor moslim ben jij?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:02 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
een gematigde moslim is dus iemand die zich uitspreekt als een slet? okey
ltrsquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:04 schreef Murdera het volgende:
Bedtijd liefjes. Fijne avond nog![]()
En thnx etto. Gouden tip!
Tot er een KLB ban komt.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:05 schreef Crip het volgende:
maarja ik voorspel de avond weer even, girly word weer helemaal mad en pullt dan braddie, kom nog paar keer terug voordat ze ECHT vertrekt en dan komt ze morgen weer terug en repeat.
#freejimmyquote:
oh is DAT het wat in mijn badkamer zit en me elke dag probeert op te zuigen?quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:05 schreef Crip het volgende:
maarja ik voorspel de avond weer even, girly word weer helemaal mad en pullt dan braddie, kom nog paar keer terug voordat ze ECHT vertrekt en dan komt ze morgen weer terug en repeat.
post nog xquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:06 schreef defokkingfoker het volgende:
antwoord iemand op mijn vragen gvd
Was meer voor girly jij bent baas en zeker van je zaak.. girly is onzeker als wat en wou dr brekenquote:
Gewoon slap ouwehoeren toch, we zitten hier niet in de moskeequote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
feitelijke onjuistheden betreur ik ten zeerste
Heb jij je schoenen uit gedaan?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gewoon slap ouwehoeren toch, we zitten hier niet in de moskee
Ja, en m'n stinksokkenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:08 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Heb jij je schoenen uit gedaan?
wel m'n broekjequote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:08 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Heb jij je schoenen uit gedaan?
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:08 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Was meer voor girly jij bent baas en zeker van je zaak.. girly is onzeker als wat en wou dr breken
Meid reageer op mijn vragenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:09 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
wanneer crip haar excuses aanbiedt
Ik heb geen bidet op de wcquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:09 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
ik ben een mens, dus verre van perfectquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:06 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Hoe zie jij jezelf? Wat voor moslim ben jij?
pls, dat gaat niet gebeurenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:09 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Wat heb jij niet meegemaakt? dat een meid met hoofddoek seksueel praat? waar woon jij? in de biblebelt?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:10 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
ik ben een mens, dus verre van perfect
maar dit heb ik allemaal nog nooit meegemaakt
lol, een moslim die een andere moslim wil breken en dan ben ik de extremistquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:08 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Was meer voor girly jij bent baas en zeker van je zaak.. girly is onzeker als wat en wou dr breken
ik ben geschapen naar Gods evenbeeld dus ben wel perfectquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:10 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
ik ben een mens, dus verre van perfect
maar dit heb ik allemaal nog nooit meegemaakt
Ja, zoals ik je hier en elders heb horen praten zou ik je inderdaad een extremist noemen...quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:11 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
lol, een moslim die een andere moslim wil breken en dan ben ik de extremist
wat voor figuren zitten hier joh
In de koranbeltquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:11 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Wat heb jij niet meegemaakt? dat een meid met hoofddoek seksueel praat? waar woon jij? in de biblebelt?
Ik join liever een jood die weet wat hij zegt dan dat ik een moslim join die onzin uitkraamt en shit zegt en daardoor ons geloof zwart maakt.. jah meid je maakt ons geloof zwartquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:11 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
lol, een moslim die een andere moslim wil breken
wat voor figuren zitten hier joh
nou kijk, ik zag haar eerder al reageren, heb er nooit wat van gezegdquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:11 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Wat heb jij niet meegemaakt? dat een meid met hoofddoek seksueel praat? waar woon jij? in de biblebelt?
Mensen maken fouten, ik maak er zo veel dat ik de perfecte mens menquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ben geschapen naar Gods evenbeeld dus ben wel perfect
Moet ik religieuze beledigingen accepteren als het van een niet-katholiek komt?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:12 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
nou kijk, ik zag haar eerder al reageren, heb er nooit wat van gezegd
probleem begon toen ze zo tegen mij begon te praten
moet ik seksuele intimidatie tolereren omdat het van een vrouw komt?
hahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:09 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
hoe maak ik mijn geloof zwart?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:12 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik join liever een jood die weet wat hij zegt dan dat ik een moslim join die onzin uitkraamt en shit zegt en daardoor ons geloof zwart maakt.. jah meid je maakt ons geloof zwart
Weet niet wat er was gezegd.. maar zo is crip.. wen dr aan of negeer dr.. en zo is crip niet alleen.. miloenen andere meiden die precies zoals haat zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:12 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
nou kijk, ik zag haar eerder al reageren, heb er nooit wat van gezegd
probleem begon toen ze zo tegen mij begon te praten
moet ik seksuele intimidatie tolereren omdat het van een vrouw komt?
Ik zou je beelden vernielen, gij vuile katholiek!quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Moet ik religieuze beledigingen accepteren als het van een niet-katholiek komt?
Je intolerantie en hypocrisie vooral.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:13 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
hoe maak ik mijn geloof zwart?
THEMS FIGHTING WORDS...quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zou je beelden vernielen, gij vuile katholiek!
Je doet alsof je veel weet over het geloof maar je kent alleen de grote lijnen. Graag eerst verdiepen in het geloof voordat je discussies aangaat of überhaupt mensen gaat oordelenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:13 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
hoe maak ik mijn geloof zwart?
ik gooi het op naïviteit en eigenwijsheidquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je intolerantie en hypocrisie vooral.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:15 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Je doet alsof je veel weet over het geloof maar je kent alleen de grote lijnen. Graag eerst verdiepen in het geloof voordat je discussies aangaat of überhaupt mensen gaat oordelen
als outsider kun je er niks over zeggen, sorryquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, zoals ik je hier en elders heb horen praten zou ik je inderdaad een extremist noemen...
Een telegram sturen, of een postkoetsquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oh wacht, het Vaticaan is nog niet aangesloten op de electriciteit...
Outsider... echt?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:15 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
als outsider kun je er niks over zeggen, sorry
Hoezo outsider?? ken veel niet moslims die meer weten over ons geloof dan moslims?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:15 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
als outsider kun je er niks over zeggen, sorry
Nee, ik wen er niet aan als mensen op die wijze tegen mij spreken.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:13 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Weet niet wat er was gezegd.. maar zo is crip.. wen dr aan of negeer dr.. en zo is crip niet alleen.. miloenen andere meiden die precies zoals haat zijn
heb je gevoelig klitje of nie?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:18 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nee, ik wen er niet aan als mensen op die wijze tegen mij praat.
Ga eens een paar pagina's/topics terug voor je conclusies trekt. Was je niet degene die veel waarde zou hechten aan mensen die weten wat ze zeggen?
postduif neergeschotenquote:
Wees concreet.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je intolerantie en hypocrisie vooral.
WCH op z'n bestquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:18 schreef Che_ het volgende:
Iedereen hapt op girly8. Dat wil hij juist.
Yep hecht daar veel waarde aan maar neem niet de moeite om terug te gaan omdat ik weet dat Crip niet slecht doet om zo ons geloof zwart te makenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:18 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Nee, ik wen er niet aan als mensen op die wijze tegen mij spreken.
Ga eens een paar pagina's/topics terug voor je conclusies trekt. Was je niet degene die veel waarde zou hechten aan mensen die weten wat ze zeggen?
Ik zal altijd voor mijn geloof op blijven komen, hoe weinig kennis ik in jouw ogen ook heb.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:15 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Je doet alsof je veel weet over het geloof maar je kent alleen de grote lijnen. Graag eerst verdiepen in het geloof voordat je discussies aangaat of überhaupt mensen gaat oordelen
Nou ja, geld genoeg daar in ieder geval volgens het boek Vaticaan BV.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oh wacht, het Vaticaan is nog niet aangesloten op de electriciteit...
Leef je ook nog ergens anders voor?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:22 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik zal altijd voor mijn geloof op blijven komen, hoe weinig kennis ik in jouw ogen ook heb.
Leef en laat leven.....quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:22 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik zal altijd voor mijn geloof op blijven komen, hoe weinig kennis ik in jouw ogen ook heb.
Lol, dit linken nadat ik mensen vraag concrete voorbeelden van mijn hypocrisie/intolerantie te geven.quote:
Toppie meid! verspreid maar slechte verhalen die net niet zijn zoals ze beschreven staan in de koran en waardoor mensen een vertekend beeld krijgen over de islam. Net Isis ben jij maar dan een westerse versiequote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:22 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |