lol, een moslim die een andere moslim wil breken en dan ben ik de extremistquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:08 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Was meer voor girly jij bent baas en zeker van je zaak.. girly is onzeker als wat en wou dr breken
ik ben geschapen naar Gods evenbeeld dus ben wel perfectquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:10 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
ik ben een mens, dus verre van perfect
maar dit heb ik allemaal nog nooit meegemaakt
Ja, zoals ik je hier en elders heb horen praten zou ik je inderdaad een extremist noemen...quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:11 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
lol, een moslim die een andere moslim wil breken en dan ben ik de extremist
wat voor figuren zitten hier joh
In de koranbeltquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:11 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Wat heb jij niet meegemaakt? dat een meid met hoofddoek seksueel praat? waar woon jij? in de biblebelt?
Ik join liever een jood die weet wat hij zegt dan dat ik een moslim join die onzin uitkraamt en shit zegt en daardoor ons geloof zwart maakt.. jah meid je maakt ons geloof zwartquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:11 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
lol, een moslim die een andere moslim wil breken
wat voor figuren zitten hier joh
nou kijk, ik zag haar eerder al reageren, heb er nooit wat van gezegdquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:11 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Wat heb jij niet meegemaakt? dat een meid met hoofddoek seksueel praat? waar woon jij? in de biblebelt?
Mensen maken fouten, ik maak er zo veel dat ik de perfecte mens menquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ben geschapen naar Gods evenbeeld dus ben wel perfect
Moet ik religieuze beledigingen accepteren als het van een niet-katholiek komt?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:12 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
nou kijk, ik zag haar eerder al reageren, heb er nooit wat van gezegd
probleem begon toen ze zo tegen mij begon te praten
moet ik seksuele intimidatie tolereren omdat het van een vrouw komt?
hahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:09 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
wanneer crip haar excuses aanbiedt
hoe maak ik mijn geloof zwart?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:12 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ik join liever een jood die weet wat hij zegt dan dat ik een moslim join die onzin uitkraamt en shit zegt en daardoor ons geloof zwart maakt.. jah meid je maakt ons geloof zwart
Weet niet wat er was gezegd.. maar zo is crip.. wen dr aan of negeer dr.. en zo is crip niet alleen.. miloenen andere meiden die precies zoals haat zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:12 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
nou kijk, ik zag haar eerder al reageren, heb er nooit wat van gezegd
probleem begon toen ze zo tegen mij begon te praten
moet ik seksuele intimidatie tolereren omdat het van een vrouw komt?
Ik zou je beelden vernielen, gij vuile katholiek!quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Moet ik religieuze beledigingen accepteren als het van een niet-katholiek komt?
Je intolerantie en hypocrisie vooral.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:13 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
hoe maak ik mijn geloof zwart?
THEMS FIGHTING WORDS...quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zou je beelden vernielen, gij vuile katholiek!
Je doet alsof je veel weet over het geloof maar je kent alleen de grote lijnen. Graag eerst verdiepen in het geloof voordat je discussies aangaat of überhaupt mensen gaat oordelenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:13 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
hoe maak ik mijn geloof zwart?
ik gooi het op naïviteit en eigenwijsheidquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je intolerantie en hypocrisie vooral.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:15 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Je doet alsof je veel weet over het geloof maar je kent alleen de grote lijnen. Graag eerst verdiepen in het geloof voordat je discussies aangaat of überhaupt mensen gaat oordelen
als outsider kun je er niks over zeggen, sorryquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, zoals ik je hier en elders heb horen praten zou ik je inderdaad een extremist noemen...
Een telegram sturen, of een postkoetsquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oh wacht, het Vaticaan is nog niet aangesloten op de electriciteit...
Outsider... echt?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:15 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
als outsider kun je er niks over zeggen, sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |