hebben ze daar uberhaupt thuisbezorgdquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mauriciusstraat paramaribo
één heel gefrituurd zwijn svpquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:34 schreef Crip het volgende:
[..]
pls
ik vind mensen feeden srs leuk
er is wat mis met mi
stuur adressquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
één heel gefrituurd zwijn svp
Deze man is laatst heen gegaanquote:
ik gooi mezelf liever op een xxl tarzan vibratorquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:35 schreef girlygirl8 het volgende:
Wie nu nog gelooft dat crip een daadwerkelijke moslima is, mag zichzelf van een hoge berg afgooien
Wat een walgelijke opmerking. Volgens mij hang je nogal de sharia aanquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:35 schreef girlygirl8 het volgende:
Wie nu nog gelooft dat crip een daadwerkelijke moslima is, mag zichzelf van een hoge berg afgooien
clinton "half of trumps voters are deplorables" volgens de ratings 25% van amerika dus.quote:
zou jou van een toren gooien, om samen met de homos onderaan te sterven. kan je zien wat jouw medestanders in geloof doen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:35 schreef girlygirl8 het volgende:
Wat ben je toch gefixeerd op Crip zeg, laat haar lekker zeg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:35 schreef girlygirl8 het volgende:
sharia aanhangenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een walgelijke opmerking. Volgens mij hang je nogal de sharia aan
denk 't nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:35 schreef Crip het volgende:
[..]
hebben ze daar uberhaupt thuisbezorgd
wil wel serieus schapenkop halen als je het brein met mij wil bereiden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:34 schreef Crip het volgende:
[..]
pls
ik vind mensen feeden srs leuk
er is wat mis met mi
wut?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:33 schreef Crip het volgende:
ik trakteer jullie waar jullie zin in hebben via thuisbezorgd.
ben srs tho
yaaaassssquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb vandaag 350 euro uitgegeven aan kleding
Crip is trots op me
Zaanstad trekt zich uit de Brabantse enclavequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |