abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166324393
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 12:31 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

Ehm...Waar zeg ik dat ze dat verplicht zijn. Ik vind het verdienmodel gewoon niet zo fris en de manier waarop die opgeknapte games gehyped worden bij het leven.

Met de verkochte remasters betalen ze de hoofdontwikkelstudio om ze die tijd te geven een echte nieuwe game te maken. Kleine nietszeggende studio blij met relatief goedkope port-opdracht, grote studio blij want ze kunnen hun mensen blijven betalen zonder eigen inkomsten op dat moment :+ Mensen die de remaster niet willen hebben: gewoon niet kopen, dat werkt het best. In mijn 'gekocht' kast staat alleen FFX/X-2.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_166325964
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 11:15 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

En leg mij eens uit wat daar shallow aan is dan studentje
Iemand uitschelden omdat hij Skyrim de beste game ooit vindt. Wat maakt jou het uit?

Er zullen genoeg mensen zijn die Skyrim de beste game ooit vinden, het heeft niet voor niks iets van een 93 op metacritic.
pi_166325977
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 11:35 schreef NothingHappened het volgende:
Ik vind dat remastergelul maar een heel bedenkelijk verdienmodel. Ieder z'n meug hoor, maar ik had na vijf jaar uitmelken van het Skyrimconcept en daar valt naar mijn mening ook de Elder Scrolls online onder, toch wel iets nieuws verwacht. Ik zit eigenlijk niet meer te wachten op die opgelapte rotzooi, die continu gerefurbishte ouwe troep überhaupt, maar zo te lezen, en dat is verder prima, ben ik een van de weinige.
Ja maar wat is het probleem? Jij zit er niet op te wachten en dat is toch prima? Je hoeft het niet te kopen. Het is voor mensen die het niet gespeeld hebben.

Het is ook niet zo dat Bethesda door deze remaster geen nieuwe games maakt. 98% van hun focus is op nieuwe games.
pi_166326028
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 12:02 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

Ik maak me er ook niet echt druk om, anders dan dat ik (misschien onterecht) verwacht had dat er op zijn minst wel iets concreets bekend zou zijn van een nieuwe ES.
Gast, voor 2020 moet je sowieso geen nieuwe ES verwachten. Er zijn nog andere AAA games waar Bethesda aan werkt. TES 6 komt waarschijnlijk met een nieuwe engine op de PS5.
  maandag 31 oktober 2016 @ 14:31:29 #205
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_166326149
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 14:22 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Ja maar wat is het probleem? Jij zit er niet op te wachten en dat is toch prima? Je hoeft het niet te kopen. Het is voor mensen die het niet gespeeld hebben.

Het is ook niet zo dat Bethesda door deze remaster geen nieuwe games maakt. 98% van hun focus is op nieuwe games.
De meeste 'remasters' zijn slap. 30 fps Skyrim op een ps4 in 2016 alsjeblieft zeg. Daar moet je niet meer dan een paar tientjes voor neer willen leggen.

Metacritic zegt overigens niks, toen Skyrim uitkwam was het een toffe game maar anno 2016 met dit soort 'remasters' komen is super weak. 60 euro en geen grote verbeteringen. Wel goede mod support op de Xbox, maar dan val je wel terug op user created content.

Ze hadden het gewoon goed aan moeten pakken en zelf meer verbeteringen moeten doorvoeren.

Ik weet Skyrim op de ps3 nog wel:

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 31 oktober 2016 @ 14:36:02 #206
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_166326239
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 14:21 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Iemand uitschelden omdat hij Skyrim de beste game ooit vindt. Wat maakt jou het uit?

Er zullen genoeg mensen zijn die Skyrim de beste game ooit vinden, het heeft niet voor niks iets van een 93 op metacritic.
Het maakt mij niks uit :'). Ik scheld niemand uit? Ik vind het alleen zielig als je Skyrim serieus de beste game ooit vind. Dat mag toch ook? Net zoals iemand die Candy Crush of Farm Simulator het beste spel ooit zou vinden.
  maandag 31 oktober 2016 @ 14:37:42 #207
411226 Pinda555
Dit is niet mijn winkel vriend
pi_166326268
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 02:38 schreef Pheno het volgende:
Oh vertel, na 10 uur spelen weet ik nog maar te weinig van het verhaal om het 'goed' te noemen :P
FF heeft altijd al goeie story gehad dus dan mag ik het van deze ook verwachten.
pi_166326337
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 14:36 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Het maakt mij niks uit :'). Ik scheld niemand uit? Ik vind het alleen zielig als je Skyrim serieus de beste game ooit vind. Dat mag toch ook? Net zoals iemand die Candy Crush of Farm Simulator het beste spel ooit zou vinden.
Ja want Candycrush is net zo geliefd als Skyrim en staat een 92 op metacritic en is door velen bekroond tot game of the year... yeah right
pi_166326343
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 14:25 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Gast, voor 2020 moet je sowieso geen nieuwe ES verwachten. Er zijn nog andere AAA games waar Bethesda aan werkt. TES 6 komt waarschijnlijk met een nieuwe engine op de PS5.
Bethesda bestaat dan ook uit meerdere onderdelen. Natuurlijk ontkennen ze alles, dat deden ze met Fallout 4 ook. Maar ik kan me zo voorstellen dat ze al een tijdje met een nieuwe engine bezig zijn. Of eindelijk verstandig worden en Unreal pakken :+
pi_166326379
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 14:31 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

De meeste 'remasters' zijn slap. 30 fps Skyrim op een ps4 in 2016 alsjeblieft zeg. Daar moet je niet meer dan een paar tientjes voor neer willen leggen.

.

Ze hadden het gewoon goed aan moeten pakken en zelf meer verbeteringen moeten doorvoeren.

Nee want dan hadden ze er een groot deel van het team op moeten zetten en zou dat ten kostte gaan van nieuwe games.
pi_166326499
quote:
7s.gif Op maandag 31 oktober 2016 14:40 schreef Pheno het volgende:

[..]

Bethesda bestaat dan ook uit meerdere onderdelen. Natuurlijk ontkennen ze alles, dat deden ze met Fallout 4 ook. Maar ik kan me zo voorstellen dat ze al een tijdje met een nieuwe engine bezig zijn. Of eindelijk verstandig worden en Unreal pakken :+
Ik heb het over de studio achter Fallout 3, Onlivion, Skyrim enz. niet uitgever Bethesda.

Er is een interview met Todd Howard uit 2016 waarin die duidelijk zegt dat zijn studio eerst met 2 andere projecten bezig is voor TES. Ik zeg het maar want heb het idee dat veel mensen al binnen een paar een een nieuwe TeS verwachten en dan van een koude kermis thuiskomen. Er was ook een interview met Pete Hines waarin die zegt dat Bethesda geen studio is van 2 franchises en nu iets anders wil doen.:P
pi_166326669
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 14:47 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Ik heb het over de studio achter Fallout 3, Onlivion, Skyrim enz. niet uitgever Bethesda.

Er is een interview met Todd Howard uit 2016 waarin die duidelijk zegt dat zijn studio eerst met 2 andere projecten bezig is voor TES. Ik zeg het maar want heb het idee dat veel mensen al binnen een paar een een nieuwe TeS verwachten en dan van een koude kermis thuiskomen. Er was ook een interview met Pete Hines waarin die zegt dat Bethesda geen studio is van 2 franchises en nu iets anders wil doen.:P
Van mij mag het, ES Online is nog steeds wel leuk om te doen. Niet Skyrim-leuk, maar sfeervol genoeg om verder te spelen.
  maandag 31 oktober 2016 @ 15:15:34 #213
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_166327132
Ik ga deze maand verhuizen van een appartement naar een woning met 2 verdiepingen. En aangezien ik nu ook rekening moet houden met een vriendin kan het natuurlijk gebeuren dat ik even boven moet gamen i.p.v. de woonkamer. Nu lijkt mij dit een prima oplossing:
https://www.playstation.com/nl-nl/explore/playstation-tv/

Mensen ervaringen mee? Het enige wat het moet doen is het streamen van mij PS4 beneden naar mijn gameroom op de 1e verdieping.

EDIT: Hmm ik lees dat het een lag heeft en maar in 720p streamt. Jammer.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 31 oktober 2016 @ 15:27:47 #214
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_166327349
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 14:47 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Een van de twee moet TES Legends zijn. Doe daar al 2 maanden mee aan de beta. Is een soort hearthstone. Best vermakelijk maar niet echt TES imho.

Daggerfall moet ik toegeven was voor mijn tijd, dat ken ik niet helemaal. Morrowind was de instap en die heeft me overgehaald. Oblivion vond ik niet zo super maar Skyrim daarentegen.

Verder trek ik me ook weinig aan van matsumatsu hoor. De woordkeuze is niet geschikt. Het zielig vinden dat ik Skyrim de beste game ooit vind is gewoon zielig. Als hij nou gewoon had gezegd dat hij die keuze niet begreep was er niets aan het handje.

Maar goed ik vind het allemaal best, nog anderhalf uur en dan kan ik weer. :P
pi_166345686
15 nieuwe tracks voor driveclub *O*
http://www.gamespot.com/a(...)?ftag=GSS-05-10aaa0a
quote:
"Thanks for your support. Thanks for your commitment. Farewell."
Wie dit leest is hek.
pi_166345923
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 14:36 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Dus jou mening bepaald of iemand een game goed moet vinden of niet? De titel beste game ooit is sowieso behoorlijk subjectief, dus waarom zou je daar vraagtekens bij zetten? En het zelfs zielig noemen :')
pi_166345985
Om de zoveel topics krijgt mmarsu weer een aanval :')
Wie dit leest is hek.
pi_166349214
De plus games zijn te downloaden btw
Wie dit leest is hek.
pi_166349324
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 15:15 schreef satecl het volgende:
Ik ga deze maand verhuizen van een appartement naar een woning met 2 verdiepingen. En aangezien ik nu ook rekening moet houden met een vriendin kan het natuurlijk gebeuren dat ik even boven moet gamen i.p.v. de woonkamer. Nu lijkt mij dit een prima oplossing:

Mensen ervaringen mee? Het enige wat het moet doen is het streamen van mij PS4 beneden naar mijn gameroom op de 1e verdieping.

Gewoon je Playstation verplaatsen.
pi_166349377
quote:
4s.gif Op dinsdag 1 november 2016 16:52 schreef Jungle_Jim het volgende:
De plus games zijn te downloaden btw
Everybody's Gone To The Rapture geeftie een foutmelding als ik um aanclick :(.
  dinsdag 1 november 2016 @ 17:24:46 #221
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_166349767
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 13:58 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Dus jou mening bepaald of iemand een game goed moet vinden of niet? De titel beste game ooit is sowieso behoorlijk subjectief, dus waarom zou je daar vraagtekens bij zetten? En het zelfs zielig noemen :')
Natuurlijk is het subjectief, maar daar mag ik toch wel mijn vraagtekens bij zetten?

Zijn ook mensen die heilig geloven dat alles wat in de bijbel staat waar is, vind ik ook zielig.

Wat maakt jou het uit wat ik zielig vind of niet :').
  dinsdag 1 november 2016 @ 17:57:05 #222
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_166350309
De frustratie in het laatste stuk van de COD4 Remastered missie One Shot, One Kill op Veteran niveau heeft me er uiteindelijk toe gedreven om m'n PS4 te formatteren en te verkopen. Geen games meer voor mij.
#YOLO
pi_166350827
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 17:57 schreef maxburger het volgende:
De frustratie in het laatste stuk van de COD4 Remastered missie One Shot, One Kill op Veteran niveau heeft me er uiteindelijk toe gedreven om m'n PS4 te formatteren en te verkopen. Geen games meer voor mij.
Ja dat is DE oplossing natuurlijk _O-
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  dinsdag 1 november 2016 @ 18:27:13 #224
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166350907
quote:

En niet meer te koop.

Ik wou ook zo'n ding. Ps4 staat in de gameroom en hangt aan een Beamer. Zou t wel chill vinden om hem ook in de woonkamer te kunnen gebruiken
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 1 november 2016 @ 19:29:23 #225
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_166352341
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 18:27 schreef Catch22- het volgende:

[..]

En niet meer te koop.

Ik wou ook zo'n ding. Ps4 staat in de gameroom en hangt aan een Beamer. Zou t wel chill vinden om hem ook in de woonkamer te kunnen gebruiken
Reviews waren ook niet veelbelovend. Had waarschijnlijk weggegooid geld geweest.
pi_166354741
quote:

Een tijdje geleden zo'n ding gehaald bij de Intertoys. Ik heb er veel plezier van!

Mijn PS4 en PSTV zijn met een kabel aangesloten op het netwerk. Er is inderdaad wel wat lag, met name in FPS games (Destiny) is het merkbaar maar nog wel te spelen.

Ik gebruik hem ook om Vita games op een TV te spelen, of oude PS1 games :)
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_166362272
BF 1 gehaald voor 17 euro bij de Gamemania door 2 games weg te doen die ik toch al nooit meer speelde. Zal mij benieuwen.
pi_166363770
Wanneer zouden de eerste bundels met de Pro en games (en eventueel een extra controller) in de winkel verschijnen?
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_166364123
Wat ik graag wil weten is of de pro ook nog voordelen bied voor iemand zonder 4K tv. Daar hoor ik nog weinig over. Als de pro games op een steady 60 fps kan draaien ipv 50/60 met dips dan wil ik er ook wel over nadenken.

Ik heb nog steeds een van de beste 1080p game tv's dus ik hoef nog niet zo zeer naar 4k aangezien ik ook niet verwacht dat de pro native 4k kan draaien.
  woensdag 2 november 2016 @ 10:19:12 #230
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166364190
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 10:15 schreef Sjemmert het volgende:
Wat ik graag wil weten is of de pro ook nog voordelen bied voor iemand zonder 4K tv. Daar hoor ik nog weinig over. Als de pro games op een steady 60 fps kan draaien ipv 50/60 met dips dan wil ik er ook wel over nadenken.

Ik heb nog steeds een van de beste 1080p game tv's dus ik hoef nog niet zo zeer naar 4k aangezien ik ook niet verwacht dat de pro native 4k kan draaien.
Games gaan wel soepeler draaien gok ik
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_166364242
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 10:15 schreef Sjemmert het volgende:

Dan heb je de Pro niet nodig.
pi_166364327
quote:
14s.gif Op woensdag 2 november 2016 10:21 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dan heb je de Pro niet nodig.
Nou niet nodig, maar een hogere of steady fps is mij ook wel wat waard.
pi_166364364
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 10:28 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

In multiplayer sowieso niet. En bijvoorbeeld toekomstige games als Mass Effect Andromeda lijken ook gewoon op beide platformen steady 30 fps aan te houden.

Totaal nutteloze upgrade als je geen VR of 4k TV hebt.
pi_166364375
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 10:19 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Games gaan wel soepeler draaien gok ik
Dat zou je logischerwijs wel verwachten natuurlijk. Ik kijk regelmatig op digital foundry maar zie nog weinig langskomen helaas.
pi_166364392
quote:
14s.gif Op woensdag 2 november 2016 10:30 schreef Typisch het volgende:

[..]

In multiplayer sowieso niet.
Waarom niet ?
pi_166364409
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 10:32 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Waarom niet ?
Geeft een oneerlijk voordeel. Sony heeft gezegd dat niet te willen.
pi_166364444
quote:
14s.gif Op woensdag 2 november 2016 10:33 schreef Typisch het volgende:

[..]

Geeft een oneerlijk voordeel. Sony heeft gezegd dat niet te willen.
Tja op PC draait ook iedereen met verschillende hardware dus een beetje raar om dan die extra kracht niet te benutten vind ik. Maar als dat echt zo is dan hoef ik dus ook geen pro.
pi_166364459
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 10:35 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Tja op PC draait ook iedereen met verschillende hardware dus een beetje raar om dan die extra kracht niet te benutten vind ik. Maar als dat echt zo is dan hoef ik dus ook geen pro.
http://www.polygon.com/20(...)-an-online-advantage

quote:
"That is a big no, no," Gyrling said about giving the Pro version of a game a higher frame rate in multiplayer. "It’s part of the requirements for PS4 Pro, for multiplayer games in particular, you can not have an advantage. It has to be the same frame rate as on the standard PS4.
pi_166364531
quote:
Ja oke maar neem bijv bf1. Die draait op ps4 ook 60 fps maar heeft weleens dips. Als de pro hem steady 60 kan draaien waarom zouden ze dat dan niet doen ? Dat ze bijv niet de ps4 30fps vs pro 60fps doen kan ik wel begrijpen ivm voordeel maar steady 60 vs 60 met dips kan toch wel ? De pro heeft sowieso meer kracht dus dan zouden ze hem moeten knijpen om op de pro ook dips te hebben :? Lijkt me sterk dat ze dat doen dus ik wacht het nog even af tot er meer over bekend is.
pi_166364551
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 10:42 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Ja oke maar neem bijv bf1. Die draait op ps4 ook 60 fps maar heeft weleens dips. Als de pro hem steady 60 kan draaien waarom zouden ze dat dan niet doen ? Dat ze bijv niet de ps4 30fps vs pro 60fps doen kan ik wel begrijpen ivm voordeel maar steady 60 vs 60 met dips kan toch wel ? De pro heeft sowieso meer kracht dus dan zouden ze hem moeten knijpen om op de pro ook dips te hebben :? Lijkt me sterk dat ze dat doen dus ik wacht het nog even af tot er meer over bekend is.
Dat is altijd een goed idee natuurlijk.
pi_166365039
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 07:32 schreef Haushofer het volgende:
BF 1 gehaald voor 17 euro bij de Gamemania door 2 games weg te doen die ik toch al nooit meer speelde. Zal mij benieuwen.
Ik vind de multiplayer wel leuk, terwijl ik normaal niet zo van multiplayer ben. De story vind ik wel zeer matig, eerlijk gezegd.
That dude there. I need his prosthetic leg.
pi_166365931
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 11:21 schreef Broodjekipkorn het volgende:

[..]

Ik vind de multiplayer wel leuk, terwijl ik normaal niet zo van multiplayer ben. De story vind ik wel zeer matig, eerlijk gezegd.
Heb MP nog niet gedaan.. Zit nu ongeveer halverwege de SP. Speel op Hard en ben echt geen held in FPS games maar is nog relatief goed te doen.

Ik vind het vooral slim van ze dat ze een hele korte proloog hebben toegevoegd. Er komen geregeld vrienden over de vloer die even een game willen proberen. Die proloog weet in korte tijd de setting goed neer te zetten :)

Zodra ik klaar ben met de SP ga ik richting de MP.
  woensdag 2 november 2016 @ 12:42:55 #243
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_166366801
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 17:57 schreef maxburger het volgende:
Nice scheelt weer een amateur.
Irene is bae <3
  woensdag 2 november 2016 @ 12:47:13 #244
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_166366898
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 11:21 schreef Broodjekipkorn het volgende:

[..]

ik vind de story juist wel leuk gedaan, eens een op een andere manier en een goede intro in de mp
wissel zowel mp als sp met elkaar af
PSN: diTani
pi_166367837
Wayward Sky is uit en heel erg tof!
"Hij lijkt 100% op de gemiddelde bear-pornoster" - Cairon
  woensdag 2 november 2016 @ 13:34:20 #246
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_166367968
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 10:28 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

In mp games gaat dit niet gebeuren

Pro is een matige tussenstap tussen de ps4 en ps5
pi_166368303
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 13:34 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

In mp games gaat dit niet gebeuren

Pro is een matige tussenstap tussen de ps4 en ps5
Het lijkt mij onvermijdelijk dat dat wel gaat gebeuren ookal is het verschil minimaal zoals een steady 60 vs 60 met dips.
pi_166368404
Games die een target van 60fps hebben in de multiplayer kunnen beter draaien op de Pro. Hoewel een 30fps naar 60fps in multiplayer niet mag.

Dynamische resoluties zoals Battlefield 1 kunnen in ieder geval worden verholpen.
SOONY
pi_166368498
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 13:52 schreef DKUp het volgende:
Games die een target van 60fps hebben in de multiplayer kunnen beter draaien op de Pro. Hoewel een 30fps naar 60fps in multiplayer niet mag.

Dynamische resoluties zoals Battlefield 1 kunnen in ieder geval worden verholpen.
Precies ja. Dus dan is er wel verschil. Ookal is het minimaal.
  woensdag 2 november 2016 @ 14:16:31 #250
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_166369075
Ligt PSN eruit?
  woensdag 2 november 2016 @ 14:35:15 #251
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_166369504
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 13:55 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Precies ja. Dus dan is er wel verschil. Ookal is het minimaal.
minimaal verschil voor 400 euro :')
pi_166369821
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 14:35 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Als mensen geld te veel hebben....
pi_166369859
quote:

[..]

Ik denk dat het verschil niet zo minimaal gaat zijn als jij denkt als het aankomt op fps, en dan met name voor games die 60 als target hebben.

Ik wacht de vergelijkingen van digital foundry af. Als de fps op pro echt beter zijn dan ga ik erover nadenken.
pi_166370440
Iedereen die VR heeft, zal ik t kopen of nog ff wachten? Lees er vrijwel niks meer over in dit topic.
Wie dit leest is hek.
pi_166370461
Onze redactuer is op vakantie, maar dit zijn zijn bevindingen na anderhalve week:
http://fok.nl/749850
  woensdag 2 november 2016 @ 15:28:14 #256
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166370604
quote:
7s.gif Op woensdag 2 november 2016 15:20 schreef Pheno het volgende:
Onze redactuer is op vakantie, maar dit zijn zijn bevindingen na anderhalve week:
niet geklikt :)
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 2 november 2016 @ 15:34:41 #257
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_166370761
quote:

[..]

Tussen de 150 en 250 maar hoor of denk je dat iedereen 2 PS4's gaat gebruiken.

Ik ga ervoor in de hoop dat die stiller is.
Irene is bae <3
pi_166370767
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 15:28 schreef Catch22- het volgende:

[..]

waarom niet als ik vragen mag?
  woensdag 2 november 2016 @ 15:36:38 #259
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166370798
quote:
7s.gif Op woensdag 2 november 2016 15:34 schreef Pheno het volgende:

[..]

waarom niet als ik vragen mag?
Je moet spam niet belonen :)
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_166370825
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 15:36 schreef Catch22- het volgende:

[..]

wat is spam? Je zit op FOK, iemand vraagt ervaringen aan FOkkers, ik geef een linkje naar een gamer die over zijn ervaring schrijft op FOK. Ik zie spam toch als iets anders :')

Maar goed, het zal wel weer een haat jegens fok zijn die ik niet begrijp.
  woensdag 2 november 2016 @ 16:16:21 #261
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_166371647
quote:
10s.gif Op woensdag 2 november 2016 15:37 schreef Pheno het volgende:

[..]

wat is spam? Je zit op FOK, iemand vraagt ervaringen aan FOkkers, ik geef een linkje naar een gamer die over zijn ervaring schrijft op FOK. Ik zie spam toch als iets anders :')

Maar goed, het zal wel weer een haat jegens fok zijn die ik niet begrijp.
Ik heb expres 4 keer geklikt ^O^
pi_166371747
quote:
14s.gif Op woensdag 2 november 2016 15:34 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Tussen de 150 en 250 maar hoor of denk je dat iedereen 2 PS4's gaat gebruiken.

Ik ga ervoor in de hoop dat die stiller is.
Precies, mijn ps4 heb ik al sinds de launch en die maakt toch ook wel wat lawaai soms. En ik heb maar 500gb dus extra schijfruimte is ook een voordeel.
  woensdag 2 november 2016 @ 16:33:03 #263
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_166371980
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 16:21 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Precies, mijn ps4 heb ik al sinds de launch en die maakt toch ook wel wat lawaai soms. En ik heb maar 500gb dus extra schijfruimte is ook een voordeel.
Open maken en uitzuigen. Die van mij steeg bijna op. Met torx schroevendraaier open gemaakt, de main fan is het probleem. Die zat vol stof, die voorzichtig uitgezogen. Nu is hij weer heerlijk stil. ;)
You dont believe me ? Read this line again.
pi_166372227
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 16:16 schreef satecl het volgende:

[..]

Ik heb expres 4 keer geklikt ^O^
oh daar gaat het me niet om. Maar als iemand zelfs de moeite neemt om te melden dat ie linkjes op en van fok niet klikt, dan wil ik de moeite we nemen om te vragen wat er is :+

Oontopic maar weet: Volgende week mogen we hands-on met de pro. 4K, Full HD en met VR. Ik ben benieuwd of ze me van gedachte kunnen doen veranderen.

Nog iets wat jullie willen weten dat ik kan checken?
  woensdag 2 november 2016 @ 16:48:29 #265
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166372278
Heb je een TV met HDR?
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_166372344
quote:
11s.gif Op woensdag 2 november 2016 16:48 schreef Catch22- het volgende:
Heb je een TV met HDR?
die hebben ze er staan mag ik hopen. Het is een event waar we een paar uur mogen ervaren wat het nu eigenlijk is. Want ik ben er benieuwd of het echt zo uitmaakt. Zelf kijk ik naar een beamer, alleen is 4K daar nog veel te duur. Dus naar een pro upgraden is vrij zinloos.
  woensdag 2 november 2016 @ 17:02:47 #267
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166372520
quote:
7s.gif Op woensdag 2 november 2016 16:51 schreef Pheno het volgende:

[..]

die hebben ze er staan mag ik hopen. Het is een event waar we een paar uur mogen ervaren wat het nu eigenlijk is. Want ik ben er benieuwd of het echt zo uitmaakt. Zelf kijk ik naar een beamer, alleen is 4K daar nog veel te duur. Dus naar een pro upgraden is vrij zinloos.
ik game op een beamer en vind dat heel gaaf, maar 4000 euro ga ik niet uitgeven aan een nieuwe. Als mijne stuk gaat koop ik wel een leuke 1080p weer. moet wel leuk blijven
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_166372753
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 15:28 schreef Catch22- het volgende:

[..]

:') kansloze
pi_166373364
quote:
11s.gif Op woensdag 2 november 2016 17:02 schreef Catch22- het volgende:

[..]

ik game op een beamer en vind dat heel gaaf, maar 4000 euro ga ik niet uitgeven aan een nieuwe. Als mijne stuk gaat koop ik wel een leuke 1080p weer. moet wel leuk blijven
Ja, ik heb even voor de nieuwsgierigheid gekeken, maar 3 a 4 duizend euro is me wat te veel :+
pi_166373885
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 12:47 schreef RedemptioN het volgende:

[..]

ik vind de story juist wel leuk gedaan, eens een op een andere manier en een goede intro in de mp
wissel zowel mp als sp met elkaar af
Ik vind de SP ook wel echt origineel en het brengt de setting goed in beeld, maar het trekt me helaas toch niet zo.. :-(
That dude there. I need his prosthetic leg.
  woensdag 2 november 2016 @ 18:46:03 #271
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_166374162
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 15:36 schreef Catch22- het volgende:

[..]

:')_!
  woensdag 2 november 2016 @ 19:01:33 #272
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_166374404
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 12:18 schreef satecl het volgende:
Ik snap de woede niet van de remasters. Als het je niet bevalt, dan koop je het toch niet? Er komen in deze tijd genoeg nieuwe games uit.
Een beetje een dooddoener dit.

Net zoals dat ik zeg dat ik Discovery maar een kut zender vind; waar alleen maar krabbenvangers, vissers en air crash investigations op komen, en vervolgens mensen zeggen: "Jank niet zo! Genoeg andere docu zenders, kijk je daar toch op?"

Terwijl bijvoorbeeld nat geo ook een aids zender is geworden met alleen maar "moonshiners" "gold diggers" en "pawn shop" figuren.

Die hele tv is bezaaid met dikke piemelbrie :r

Net zoals mensen die zeggen: "koop je die day one DLC toch lekker niet?"

Allemaal van die retarded melk mongols.
  Eindredactie Games woensdag 2 november 2016 @ 19:03:24 #273
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_166374436
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 10:31 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Dat zou je logischerwijs wel verwachten natuurlijk. Ik kijk regelmatig op digital foundry maar zie nog weinig langskomen helaas.
dat ding is ook nog niet uit...
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  woensdag 2 november 2016 @ 19:16:39 #274
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_166374735
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 16:33 schreef 7nightwing7 het volgende:

[..]

Open maken en uitzuigen. Die van mij steeg bijna op. Met torx schroevendraaier open gemaakt, de main fan is het probleem. Die zat vol stof, die voorzichtig uitgezogen. Nu is hij weer heerlijk stil. ;)
Had bijna 50 eu betaald om het door iemand te laten doen in combinatie met nieuw koelpasta zetten. Kan dan net zo goed gewoon bijlappen voor de Pro waarbij ik zelfs 500 gb extra HDD krijg.
Irene is bae <3
pi_166375048
quote:
10s.gif Op woensdag 2 november 2016 19:16 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Had bijna 50 eu betaald om het door iemand te laten doen in combinatie met nieuw koelpasta zetten. Kan dan net zo goed gewoon bijlappen voor de Pro waarbij ik zelfs 500 gb extra HDD krijg.
Voor 50 euro een pro? Van welke vrachtwagen is die nu weer afgevallen?
pi_166375085
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 19:01 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Nee, common sense. Net zoals ik amper tv kijk en een abo Netflix heb om daar series en docu's op te kijken. Alles is een keuze, niets moet. Op ademen en poepen na.
  woensdag 2 november 2016 @ 19:43:54 #277
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_166375371
quote:
10s.gif Op woensdag 2 november 2016 19:31 schreef Pheno het volgende:

[..]

Voor 50 euro een pro? Van welke vrachtwagen is die nu weer afgevallen?
Nah 160.

Heb m'n 1st gen PS4 verkocht voor 240, maar wou eerst 50 eu betalen om iemand m'n ps4 te laten schoonmaken + koelpasta vervangen. Kan dan net zo goed 110 extra betalen voor een nieuwe sterkere PS4 die hopelijk wat stiller is en de bijkomende 500 GB extra geheugen.
Irene is bae <3
  woensdag 2 november 2016 @ 20:02:37 #278
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_166375884
quote:
10s.gif Op woensdag 2 november 2016 19:16 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

:')

moeilijk he

50 eu om te sprayen en koelpasta rofl.. goudmijntje
  woensdag 2 november 2016 @ 20:23:52 #279
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_166376549
quote:
7s.gif Op woensdag 2 november 2016 19:33 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nee, common sense. Net zoals ik amper tv kijk en een abo Netflix heb om daar series en docu's op te kijken. Alles is een keuze, niets moet. Op ademen en poepen na.
En plassen en klaarkomen. En kotsen als je ziek bent, en dan het liefst bij de buurman in het portiek. En dan het liefst red bull kots.
pi_166376617
Bijna afscheid van mijn helikopter nemen.
SOONY
pi_166380957
Geen PS VR? :P
  woensdag 2 november 2016 @ 23:10:03 #282
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166382023
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 20:02 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

:')

moeilijk he

50 eu om te sprayen en koelpasta rofl.. goudmijntje
En een half uur werk en materiaal en wat opzij leggen voor als het mis gaat. Dat is wit echt niet zo'n hele grote mijn hoor
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 2 november 2016 @ 23:52:47 #283
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_166383130
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 23:10 schreef Catch22- het volgende:

[..]

En een half uur werk en materiaal en wat opzij leggen voor als het mis gaat. Dat is wit echt niet zo'n hele grote mijn hoor
Mwah dat moet je ook niet wit willen doen, dan is er idd weinig aan te verdienen. Maargoed dat terzijde is het echt te makkelijk om dit zelf te doen. Zeker als er op youtube zelfs tutorials staan.
  donderdag 3 november 2016 @ 01:12:17 #284
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_166384053
De bevestigde games die een ps4 pro patch krijgen:

Battlezone
Call of Duty Infinite Warfare
Call of Duty Modern Warfare Remastered
Deus Ex Mankind Divided
Eagle Flight (VR)
Helldivers
Hustle Kings
Infamous Second Son
Infamous First Light
Knack
Playstation VR Worlds
Rise of the Tomb Raider
Robinson: The Journey (VR)
Shadow of Mordor
Skyrim Remastered
The Elder Scrolls Online
The Last of Us Remastered
The Witness
Titanfall 2

Ik word er niet warm van
pi_166385507
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 01:12 schreef MMaRsu het volgende:

Battlezone
Deus Ex Mankind Divided
Eagle Flight (VR)
Helldivers
Hustle Kings
Infamous Second Son
Infamous First Light
Knack
Playstation VR Worlds
Rise of the Tomb Raider
Shadow of Mordor
Skyrim Remastered
The Elder Scrolls Online
The Witness
Titanfall 2

Ik word er niet warm van
FFXV *O*
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  donderdag 3 november 2016 @ 09:08:41 #286
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_166385637
quote:

Battlezone
Deus Ex Mankind Divided
Eagle Flight (VR)
Helldivers
Hustle Kings
Infamous Second Son
Infamous First Light
Knack
Playstation VR Worlds
Rise of the Tomb Raider
Shadow of Mordor
Skyrim Remastered
The Elder Scrolls Online
The Witness
Titanfall 2

Ik word er niet warm van
Drie remasters die gere-remastered worden voor de Pro _O-
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_166387016
quote:
3s.gif Op donderdag 3 november 2016 09:08 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Drie remasters die gere-remastered worden voor de Pro _O-
Remaster-ception

[ Bericht 9% gewijzigd door magikmichael op 03-11-2016 10:59:21 ]
pi_166387653
quote:

Battlezone
Deus Ex Mankind Divided
Eagle Flight (VR)
Helldivers
Hustle Kings
Infamous Second Son
Infamous First Light
Knack
Playstation VR Worlds
Rise of the Tomb Raider
Shadow of Mordor
Skyrim Remastered
The Elder Scrolls Online
The Witness
Titanfall 2

Ik word er niet warm van
Last of Us is al uit.
Maar wat een onzin :')
pi_166387968
Gewoon een gratis patch, het is niet dat ze nog een remaster van een remaster gaan verkopen :P

[ Bericht 4% gewijzigd door Pheno op 03-11-2016 11:37:35 ]
pi_166388039
quote:
7s.gif Op woensdag 2 november 2016 15:20 schreef Pheno het volgende:
^O^
Heb besloten dat ik m volgend jaar koop en van de belasting aftrek *O*
Wie dit leest is hek.
  donderdag 3 november 2016 @ 11:57:40 #291
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_166388398
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 19:01 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Net zoals dat ik zeg dat ik Discovery maar een kut zender vind; waar alleen maar krabbenvangers, vissers en air crash investigations op komen, en vervolgens mensen zeggen: "Jank niet zo! Genoeg andere docu zenders, kijk je daar toch op?"

Terwijl bijvoorbeeld nat geo ook een aids zender is geworden met alleen maar "moonshiners" "gold diggers" en "pawn shop" figuren.

Die hele tv is bezaaid met dikke piemelbrie :r

Net zoals mensen die zeggen: "koop je die day one DLC toch lekker niet?"

Allemaal van die retarded melk mongols.
Nog nooit zoveel onzin gelezen. Ach, ik had het ook niet kunnen lezen. Genoeg meningen op Fok die wel boeiend zijn.
pi_166388709
quote:
PS4 Pro Launch Games:

Bound
Battlefield 1
Battlezone
Call Of Duty: Black Ops 3
Call of Duty: Infinite Warfare
Call of Duty: Modern Warfare Remastered
Deus Ex: Mankind Divided
Dishonored 2
DRIVECLUB VR
EA SPORTS FIFA 17
Firewatch
HELLDIVERS
HITMAN
Hustle Kings
inFAMOUS First Light
inFAMOUS Second Son
Knack
Mafia III
Mantis Burn Racing
Middle-earth: Shadow of Mordor
NBA 2K17
Paragon
PSVR Worlds
Ratchet & Clank
Rez Infinite
RIGS Mechanized Combat League
Rise Of The Tomb Raider
Robinson: The Journey
SMITE
Super Stardust Ultra
The Elders Scrolls Online: Tamriel Unlimited
The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition
The Last Of Us Remastered
The Last Of Us: Left Behind
THE PLAYROOM VR
Titanfall 2
Thumper
Tumble
Uncharted 4: A Thief’s End
Until Dawn: Rush of Blood
Viking Squad
Wheels Of Aurelia
World Of Tanks
XCOM 2

Bron: https://blog.eu.playstati(...)pl=tw&adbpr=36969785

[ Bericht 7% gewijzigd door DKUp op 03-11-2016 17:37:22 ]
SOONY
  donderdag 3 november 2016 @ 17:32:22 #293
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_166394284
XCOM 2? Wat een teringflikkers. Beter patchen ze eerst de normale PS4 versie dat die op locked 30fps loopt ofzo

Jezus -O-
  donderdag 3 november 2016 @ 17:33:40 #294
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_166394309
Nergens iets te vinden ook dat het een pro patch gaat krijgen :')

Firaxis en 2k :r
pi_166394827
quote:
Die 4k of 60fps modes kunnen me gestolen worden, waarom zou je dat willen als je een enriched visual mode hebt, met betere hair effects, lighting, drawn distance ect.

Ik zie liever die functie in alle games dan simpel weg een boostje naar 60fps of 4k.
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  donderdag 3 november 2016 @ 18:24:36 #296
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_166395166
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 18:06 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Die 4k of 60fps modes kunnen me gestolen worden, waarom zou je dat willen als je een enriched visual mode hebt, met betere hair effects, lighting, drawn distance ect.

Ik zie liever die functie in alle games dan simpel weg een boostje naar 60fps of 4k.
Dat is logisch, maar dat zal niet gebeuren met de ps4 pro. Daarvoor kost het simpelweg teveel geld/tijd/moeite voor een dev, terwijl dat waarschijnlijk niet terugverdiend word.

De reden dat het wel in Tombraider zit bv is omdat die game al een jaar in ontwikkeling is voor de ps4.
pi_166395407
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 18:24 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Dat is logisch, maar dat zal niet gebeuren met de ps4 pro. Daarvoor kost het simpelweg teveel geld/tijd/moeite voor een dev, terwijl dat waarschijnlijk niet terugverdiend word.

De reden dat het wel in Tombraider zit bv is omdat die game al een jaar in ontwikkeling is voor de ps4.
Snap ik, doelde meer op alle toekomstige games.
Had ik er beter bij kunnen zetten :@
  donderdag 3 november 2016 @ 18:39:54 #298
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_166395437
Maakt niet uit _DJ <3
  donderdag 3 november 2016 @ 19:58:09 #299
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_166397587
Gaat wel hard met Skyrim trouwens. 380 mods al inmiddels. Xbox wel 600 though.
  Moderator donderdag 3 november 2016 @ 22:24:39 #300
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_166402531
remasters blijven toch 'meh'

méht mods, en zonder.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')