abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166324393
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 12:31 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

Ehm...Waar zeg ik dat ze dat verplicht zijn. Ik vind het verdienmodel gewoon niet zo fris en de manier waarop die opgeknapte games gehyped worden bij het leven.

Met de verkochte remasters betalen ze de hoofdontwikkelstudio om ze die tijd te geven een echte nieuwe game te maken. Kleine nietszeggende studio blij met relatief goedkope port-opdracht, grote studio blij want ze kunnen hun mensen blijven betalen zonder eigen inkomsten op dat moment :+ Mensen die de remaster niet willen hebben: gewoon niet kopen, dat werkt het best. In mijn 'gekocht' kast staat alleen FFX/X-2.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_166325964
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 11:15 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

En leg mij eens uit wat daar shallow aan is dan studentje
Iemand uitschelden omdat hij Skyrim de beste game ooit vindt. Wat maakt jou het uit?

Er zullen genoeg mensen zijn die Skyrim de beste game ooit vinden, het heeft niet voor niks iets van een 93 op metacritic.
pi_166325977
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 11:35 schreef NothingHappened het volgende:
Ik vind dat remastergelul maar een heel bedenkelijk verdienmodel. Ieder z'n meug hoor, maar ik had na vijf jaar uitmelken van het Skyrimconcept en daar valt naar mijn mening ook de Elder Scrolls online onder, toch wel iets nieuws verwacht. Ik zit eigenlijk niet meer te wachten op die opgelapte rotzooi, die continu gerefurbishte ouwe troep überhaupt, maar zo te lezen, en dat is verder prima, ben ik een van de weinige.
Ja maar wat is het probleem? Jij zit er niet op te wachten en dat is toch prima? Je hoeft het niet te kopen. Het is voor mensen die het niet gespeeld hebben.

Het is ook niet zo dat Bethesda door deze remaster geen nieuwe games maakt. 98% van hun focus is op nieuwe games.
pi_166326028
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 12:02 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

Ik maak me er ook niet echt druk om, anders dan dat ik (misschien onterecht) verwacht had dat er op zijn minst wel iets concreets bekend zou zijn van een nieuwe ES.
Gast, voor 2020 moet je sowieso geen nieuwe ES verwachten. Er zijn nog andere AAA games waar Bethesda aan werkt. TES 6 komt waarschijnlijk met een nieuwe engine op de PS5.
  maandag 31 oktober 2016 @ 14:31:29 #205
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_166326149
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 14:22 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Ja maar wat is het probleem? Jij zit er niet op te wachten en dat is toch prima? Je hoeft het niet te kopen. Het is voor mensen die het niet gespeeld hebben.

Het is ook niet zo dat Bethesda door deze remaster geen nieuwe games maakt. 98% van hun focus is op nieuwe games.
De meeste 'remasters' zijn slap. 30 fps Skyrim op een ps4 in 2016 alsjeblieft zeg. Daar moet je niet meer dan een paar tientjes voor neer willen leggen.

Metacritic zegt overigens niks, toen Skyrim uitkwam was het een toffe game maar anno 2016 met dit soort 'remasters' komen is super weak. 60 euro en geen grote verbeteringen. Wel goede mod support op de Xbox, maar dan val je wel terug op user created content.

Ze hadden het gewoon goed aan moeten pakken en zelf meer verbeteringen moeten doorvoeren.

Ik weet Skyrim op de ps3 nog wel:

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 31 oktober 2016 @ 14:36:02 #206
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_166326239
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 14:21 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Iemand uitschelden omdat hij Skyrim de beste game ooit vindt. Wat maakt jou het uit?

Er zullen genoeg mensen zijn die Skyrim de beste game ooit vinden, het heeft niet voor niks iets van een 93 op metacritic.
Het maakt mij niks uit :'). Ik scheld niemand uit? Ik vind het alleen zielig als je Skyrim serieus de beste game ooit vind. Dat mag toch ook? Net zoals iemand die Candy Crush of Farm Simulator het beste spel ooit zou vinden.
  maandag 31 oktober 2016 @ 14:37:42 #207
411226 Pinda555
Dit is niet mijn winkel vriend
pi_166326268
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 02:38 schreef Pheno het volgende:
Oh vertel, na 10 uur spelen weet ik nog maar te weinig van het verhaal om het 'goed' te noemen :P
FF heeft altijd al goeie story gehad dus dan mag ik het van deze ook verwachten.
pi_166326337
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 14:36 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Het maakt mij niks uit :'). Ik scheld niemand uit? Ik vind het alleen zielig als je Skyrim serieus de beste game ooit vind. Dat mag toch ook? Net zoals iemand die Candy Crush of Farm Simulator het beste spel ooit zou vinden.
Ja want Candycrush is net zo geliefd als Skyrim en staat een 92 op metacritic en is door velen bekroond tot game of the year... yeah right
pi_166326343
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 14:25 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Gast, voor 2020 moet je sowieso geen nieuwe ES verwachten. Er zijn nog andere AAA games waar Bethesda aan werkt. TES 6 komt waarschijnlijk met een nieuwe engine op de PS5.
Bethesda bestaat dan ook uit meerdere onderdelen. Natuurlijk ontkennen ze alles, dat deden ze met Fallout 4 ook. Maar ik kan me zo voorstellen dat ze al een tijdje met een nieuwe engine bezig zijn. Of eindelijk verstandig worden en Unreal pakken :+
pi_166326379
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 14:31 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

De meeste 'remasters' zijn slap. 30 fps Skyrim op een ps4 in 2016 alsjeblieft zeg. Daar moet je niet meer dan een paar tientjes voor neer willen leggen.

.

Ze hadden het gewoon goed aan moeten pakken en zelf meer verbeteringen moeten doorvoeren.

Nee want dan hadden ze er een groot deel van het team op moeten zetten en zou dat ten kostte gaan van nieuwe games.
pi_166326499
quote:
7s.gif Op maandag 31 oktober 2016 14:40 schreef Pheno het volgende:

[..]

Bethesda bestaat dan ook uit meerdere onderdelen. Natuurlijk ontkennen ze alles, dat deden ze met Fallout 4 ook. Maar ik kan me zo voorstellen dat ze al een tijdje met een nieuwe engine bezig zijn. Of eindelijk verstandig worden en Unreal pakken :+
Ik heb het over de studio achter Fallout 3, Onlivion, Skyrim enz. niet uitgever Bethesda.

Er is een interview met Todd Howard uit 2016 waarin die duidelijk zegt dat zijn studio eerst met 2 andere projecten bezig is voor TES. Ik zeg het maar want heb het idee dat veel mensen al binnen een paar een een nieuwe TeS verwachten en dan van een koude kermis thuiskomen. Er was ook een interview met Pete Hines waarin die zegt dat Bethesda geen studio is van 2 franchises en nu iets anders wil doen.:P
pi_166326669
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 14:47 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Ik heb het over de studio achter Fallout 3, Onlivion, Skyrim enz. niet uitgever Bethesda.

Er is een interview met Todd Howard uit 2016 waarin die duidelijk zegt dat zijn studio eerst met 2 andere projecten bezig is voor TES. Ik zeg het maar want heb het idee dat veel mensen al binnen een paar een een nieuwe TeS verwachten en dan van een koude kermis thuiskomen. Er was ook een interview met Pete Hines waarin die zegt dat Bethesda geen studio is van 2 franchises en nu iets anders wil doen.:P
Van mij mag het, ES Online is nog steeds wel leuk om te doen. Niet Skyrim-leuk, maar sfeervol genoeg om verder te spelen.
  maandag 31 oktober 2016 @ 15:15:34 #213
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_166327132
Ik ga deze maand verhuizen van een appartement naar een woning met 2 verdiepingen. En aangezien ik nu ook rekening moet houden met een vriendin kan het natuurlijk gebeuren dat ik even boven moet gamen i.p.v. de woonkamer. Nu lijkt mij dit een prima oplossing:
https://www.playstation.com/nl-nl/explore/playstation-tv/

Mensen ervaringen mee? Het enige wat het moet doen is het streamen van mij PS4 beneden naar mijn gameroom op de 1e verdieping.

EDIT: Hmm ik lees dat het een lag heeft en maar in 720p streamt. Jammer.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 31 oktober 2016 @ 15:27:47 #214
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_166327349
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 14:47 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Een van de twee moet TES Legends zijn. Doe daar al 2 maanden mee aan de beta. Is een soort hearthstone. Best vermakelijk maar niet echt TES imho.

Daggerfall moet ik toegeven was voor mijn tijd, dat ken ik niet helemaal. Morrowind was de instap en die heeft me overgehaald. Oblivion vond ik niet zo super maar Skyrim daarentegen.

Verder trek ik me ook weinig aan van matsumatsu hoor. De woordkeuze is niet geschikt. Het zielig vinden dat ik Skyrim de beste game ooit vind is gewoon zielig. Als hij nou gewoon had gezegd dat hij die keuze niet begreep was er niets aan het handje.

Maar goed ik vind het allemaal best, nog anderhalf uur en dan kan ik weer. :P
pi_166345686
15 nieuwe tracks voor driveclub *O*
http://www.gamespot.com/a(...)?ftag=GSS-05-10aaa0a
quote:
"Thanks for your support. Thanks for your commitment. Farewell."
Wie dit leest is hek.
pi_166345923
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2016 14:36 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Dus jou mening bepaald of iemand een game goed moet vinden of niet? De titel beste game ooit is sowieso behoorlijk subjectief, dus waarom zou je daar vraagtekens bij zetten? En het zelfs zielig noemen :')
pi_166345985
Om de zoveel topics krijgt mmarsu weer een aanval :')
Wie dit leest is hek.
pi_166349214
De plus games zijn te downloaden btw
Wie dit leest is hek.
pi_166349324
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 15:15 schreef satecl het volgende:
Ik ga deze maand verhuizen van een appartement naar een woning met 2 verdiepingen. En aangezien ik nu ook rekening moet houden met een vriendin kan het natuurlijk gebeuren dat ik even boven moet gamen i.p.v. de woonkamer. Nu lijkt mij dit een prima oplossing:

Mensen ervaringen mee? Het enige wat het moet doen is het streamen van mij PS4 beneden naar mijn gameroom op de 1e verdieping.

Gewoon je Playstation verplaatsen.
pi_166349377
quote:
4s.gif Op dinsdag 1 november 2016 16:52 schreef Jungle_Jim het volgende:
De plus games zijn te downloaden btw
Everybody's Gone To The Rapture geeftie een foutmelding als ik um aanclick :(.
  dinsdag 1 november 2016 @ 17:24:46 #221
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_166349767
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 13:58 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Dus jou mening bepaald of iemand een game goed moet vinden of niet? De titel beste game ooit is sowieso behoorlijk subjectief, dus waarom zou je daar vraagtekens bij zetten? En het zelfs zielig noemen :')
Natuurlijk is het subjectief, maar daar mag ik toch wel mijn vraagtekens bij zetten?

Zijn ook mensen die heilig geloven dat alles wat in de bijbel staat waar is, vind ik ook zielig.

Wat maakt jou het uit wat ik zielig vind of niet :').
  dinsdag 1 november 2016 @ 17:57:05 #222
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_166350309
De frustratie in het laatste stuk van de COD4 Remastered missie One Shot, One Kill op Veteran niveau heeft me er uiteindelijk toe gedreven om m'n PS4 te formatteren en te verkopen. Geen games meer voor mij.
#YOLO
pi_166350827
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 17:57 schreef maxburger het volgende:
De frustratie in het laatste stuk van de COD4 Remastered missie One Shot, One Kill op Veteran niveau heeft me er uiteindelijk toe gedreven om m'n PS4 te formatteren en te verkopen. Geen games meer voor mij.
Ja dat is DE oplossing natuurlijk _O-
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  dinsdag 1 november 2016 @ 18:27:13 #224
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166350907
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 15:15 schreef satecl het volgende:

En niet meer te koop.

Ik wou ook zo'n ding. Ps4 staat in de gameroom en hangt aan een Beamer. Zou t wel chill vinden om hem ook in de woonkamer te kunnen gebruiken
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 1 november 2016 @ 19:29:23 #225
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_166352341
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2016 18:27 schreef Catch22- het volgende:

[..]

En niet meer te koop.

Ik wou ook zo'n ding. Ps4 staat in de gameroom en hangt aan een Beamer. Zou t wel chill vinden om hem ook in de woonkamer te kunnen gebruiken
Reviews waren ook niet veelbelovend. Had waarschijnlijk weggegooid geld geweest.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')