minimaal verschil voor 400 euroquote:Op woensdag 2 november 2016 13:55 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Precies ja. Dus dan is er wel verschil. Ookal is het minimaal.
Als mensen geld te veel hebben....quote:
Ik denk dat het verschil niet zo minimaal gaat zijn als jij denkt als het aankomt op fps, en dan met name voor games die 60 als target hebben.quote:
niet gekliktquote:Op woensdag 2 november 2016 15:20 schreef Pheno het volgende:
Onze redactuer is op vakantie, maar dit zijn zijn bevindingen na anderhalve week:
http://fok.nl/749850
Tussen de 150 en 250 maar hoor of denk je dat iedereen 2 PS4's gaat gebruiken.quote:
waarom niet als ik vragen mag?quote:
Je moet spam niet belonenquote:
wat is spam? Je zit op FOK, iemand vraagt ervaringen aan FOkkers, ik geef een linkje naar een gamer die over zijn ervaring schrijft op FOK. Ik zie spam toch als iets andersquote:
Ik heb expres 4 keer gekliktquote:Op woensdag 2 november 2016 15:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
wat is spam? Je zit op FOK, iemand vraagt ervaringen aan FOkkers, ik geef een linkje naar een gamer die over zijn ervaring schrijft op FOK. Ik zie spam toch als iets anders
Maar goed, het zal wel weer een haat jegens fok zijn die ik niet begrijp.
Precies, mijn ps4 heb ik al sinds de launch en die maakt toch ook wel wat lawaai soms. En ik heb maar 500gb dus extra schijfruimte is ook een voordeel.quote:Op woensdag 2 november 2016 15:34 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Tussen de 150 en 250 maar hoor of denk je dat iedereen 2 PS4's gaat gebruiken.
Ik ga ervoor in de hoop dat die stiller is.
Open maken en uitzuigen. Die van mij steeg bijna op. Met torx schroevendraaier open gemaakt, de main fan is het probleem. Die zat vol stof, die voorzichtig uitgezogen. Nu is hij weer heerlijk stil.quote:Op woensdag 2 november 2016 16:21 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Precies, mijn ps4 heb ik al sinds de launch en die maakt toch ook wel wat lawaai soms. En ik heb maar 500gb dus extra schijfruimte is ook een voordeel.
oh daar gaat het me niet om. Maar als iemand zelfs de moeite neemt om te melden dat ie linkjes op en van fok niet klikt, dan wil ik de moeite we nemen om te vragen wat er isquote:
die hebben ze er staan mag ik hopen. Het is een event waar we een paar uur mogen ervaren wat het nu eigenlijk is. Want ik ben er benieuwd of het echt zo uitmaakt. Zelf kijk ik naar een beamer, alleen is 4K daar nog veel te duur. Dus naar een pro upgraden is vrij zinloos.quote:
ik game op een beamer en vind dat heel gaaf, maar 4000 euro ga ik niet uitgeven aan een nieuwe. Als mijne stuk gaat koop ik wel een leuke 1080p weer. moet wel leuk blijvenquote:Op woensdag 2 november 2016 16:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
die hebben ze er staan mag ik hopen. Het is een event waar we een paar uur mogen ervaren wat het nu eigenlijk is. Want ik ben er benieuwd of het echt zo uitmaakt. Zelf kijk ik naar een beamer, alleen is 4K daar nog veel te duur. Dus naar een pro upgraden is vrij zinloos.
Ja, ik heb even voor de nieuwsgierigheid gekeken, maar 3 a 4 duizend euro is me wat te veelquote:Op woensdag 2 november 2016 17:02 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik game op een beamer en vind dat heel gaaf, maar 4000 euro ga ik niet uitgeven aan een nieuwe. Als mijne stuk gaat koop ik wel een leuke 1080p weer. moet wel leuk blijven
Ik vind de SP ook wel echt origineel en het brengt de setting goed in beeld, maar het trekt me helaas toch niet zo.. :-(quote:Op woensdag 2 november 2016 12:47 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ik vind de story juist wel leuk gedaan, eens een op een andere manier en een goede intro in de mp
wissel zowel mp als sp met elkaar af
Een beetje een dooddoener dit.quote:Op maandag 31 oktober 2016 12:18 schreef satecl het volgende:
Ik snap de woede niet van de remasters. Als het je niet bevalt, dan koop je het toch niet? Er komen in deze tijd genoeg nieuwe games uit.
dat ding is ook nog niet uit...quote:Op woensdag 2 november 2016 10:31 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat zou je logischerwijs wel verwachten natuurlijk. Ik kijk regelmatig op digital foundry maar zie nog weinig langskomen helaas.
Had bijna 50 eu betaald om het door iemand te laten doen in combinatie met nieuw koelpasta zetten. Kan dan net zo goed gewoon bijlappen voor de Pro waarbij ik zelfs 500 gb extra HDD krijg.quote:Op woensdag 2 november 2016 16:33 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Open maken en uitzuigen. Die van mij steeg bijna op. Met torx schroevendraaier open gemaakt, de main fan is het probleem. Die zat vol stof, die voorzichtig uitgezogen. Nu is hij weer heerlijk stil.
Voor 50 euro een pro? Van welke vrachtwagen is die nu weer afgevallen?quote:Op woensdag 2 november 2016 19:16 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Had bijna 50 eu betaald om het door iemand te laten doen in combinatie met nieuw koelpasta zetten. Kan dan net zo goed gewoon bijlappen voor de Pro waarbij ik zelfs 500 gb extra HDD krijg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |