SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afgelopen winnaars:
2016: Feyenoord
2015: FC Groningen
2014: PEC Zwolle
2013: AZ
2012: PSV
2011: FC Twente
2010: Ajax
2009: SC Heerenveen
2008: Feyenoord
2007: Ajax
Beker is toch maar een troostprijsquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:44 schreef TehRocks het volgende:
Dus wanneer denkt Cocu fuck it ik probeer iets anders? Of lekker balletjes aan de Jong blijven geven en dat hij ze dan inlevert
Kan toch een zware Europese campagne voor het seizoen is begonnen schelen. Vraag maar aan Ajax.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:48 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Beker is toch maar een troostprijs/s
Je kan ook gewoon kampioen worden om dat te bewerkstelligen. Al gaat dat over een paar jaar al niet op, net als voor de bekerwinnaar.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan toch een zware Europese campagne voor het seizoen is begonnen schelen. Vraag maar aan Ajax.
Gaat er ook iets veranderen aan de Europa League dan? Zou wel grappig zijn als top 12 wel genoeg is voor de bekerwinnaar om zich rechtstreeks te plaatsen voor de EL, maar dat de kampioen dan voorrondes moet spelen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon kampioen worden om dat te bewerkstelligen. Al gaat dat over een paar jaar al niet op, net als voor de bekerwinnaar.
Volgens mij is alleen de bekerwinnaar uit een top-12 land geplaatst, maar verbeter me maar als dit niet zo is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gaat er ook iets veranderen aan de Europa League dan? Zou wel grappig zijn als top 12 wel genoeg is voor de bekerwinnaar om zich rechtstreeks te plaatsen voor de EL, maar dat de kampioen dan voorrondes moet spelen.
Oh je bedoelde dat we uit de top 12 gaan vallen, ik dacht dat je het had over die nieuwe CL opzet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij is alleen de bekerwinnaar uit een top-12 land geplaatst, maar verbeter me maar als dit niet zo is.
Die nieuwe CL-opzet is ook nog niet zeker toch?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh je bedoelde dat we uit de top 12 gaan vallen, ik dacht dat je het had over die nieuwe CL opzet.
Wat ben jij toch een bijzonder figuur.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Stond voor niets voor lul met je gejuich
Het is geen tennisquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:56 schreef Rabieluh het volgende:
Moreno met een dubbele fout. Sjoooooooooooonge.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Hehehequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik denk voor 99% wel, al heeft die Ceferin wel het één en ander beloofd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die nieuwe CL-opzet is ook nog niet zeker toch?
Al die kleinere landen gaan toch al protesteren, dan komt het er toch niet doorheen. Of die gaan zich afscheiden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk voor 99% wel, al heeft die Ceferin wel het één en ander beloofd.
Sjinkie Zenko erinquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV zou beter af zijn zonder Guardado momenteel in de startelf.
Die wil lekker naar de United States of America.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV zou beter af zijn zonder Guardado momenteel in de startelf.
Strik erom en oprottenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die wil lekker naar de United States of America.
Strik? Dat is jaren '70, is wel heel lang geleden he.quote:
IS hangt ook nog mensen op.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Strik? Dat is jaren '70, is wel heel lang geleden he.
Als controleur kan hij ook niet zo goed uit de voeten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:02 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Als je met tegenzin voor de club voetbalt, mag je wmb gewoon oprotten
Laten we er niet overheen lullen, sinds hij niet mee mocht naar de OS (zoals afgesproken) boeit het hem gewoon geen flikker meer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als controleur kan hij ook niet zo goed uit de voeten.
Was wel rare beslissing van PSV, aangezien ze geen voorrondes moesten spelen in die periode oid.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:04 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Laten we er niet overheen lullen, sinds hij niet mee mocht naar de OS (zoals afgesproken) boeit het hem gewoon geen flikker meer.
Barca liet zelfs Neymar gaan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was wel rare beslissing van PSV, aangezien ze geen voorrondes moesten spelen in die periode oid.
Afspraak was één toernooi, wat is daar zo moeilijk aan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was wel rare beslissing van PSV, aangezien ze geen voorrondes moesten spelen in die periode oid.
Dat je hem het ook best kon gunnen omdat er toch niet veel beslissende wedstrijden waren in die periode.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:05 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Afspraak was één toernooi, wat is daar zo moeilijk aan?
Dit. OS zijn een droom voor elke sporter. Dit was waarschijnlijk ook zijn laatste kans.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat je hem het ook best kon gunnen omdat er toch niet veel beslissende wedstrijden waren in die periode.
Hahaha, bedankt davy.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
gemoedelijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:05 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Afspraak was één toernooi, wat is daar zo moeilijk aan?
Als dat zo belangrijk wsa dan had hij maar voor de OS moeten kiezen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat je hem het ook best kon gunnen omdat er toch niet veel beslissende wedstrijden waren in die periode.
Ja dat is dan ook dom van hem, maar hij wilde zijn land zeker bij beide toernooien helpen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als dat zo belangrijk wsa dan had hij maar voor de OS moeten kiezen.
We betalen hem vast 1 miljoen+, dan zijn 3 grote toernooien + competitie + beker gerwoon teveel.
Blijkbaar was de droom om mee te doen aan de Copa americana groter, want anders had hij wel voor de OS gekozenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit. OS zijn een droom voor elke sporter. Dit was waarschijnlijk ook zijn laatste kans.
Had gewoon afgesproken dat hij dan de eerstvolgende interlandronde(s) niet mee zou doen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:10 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Blijkbaar was de droom om mee te doen aan de Copa americana groter, want anders had hij wel voor de OS gekozen
Jaquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:12 schreef Coco98 het volgende:
Ik kijk nu pas mee, is dit een stand die de wedstrijd goed weergeeft?
Hij is beter op een podium dan op het veld ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:14 schreef Bronson_ het volgende:
Isimat kan er ook echt geen flikker van hahahahaha.
Een vrouw live op televisie verkrachten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:14 schreef Zorro het volgende:
Propper eruit. Wat moet de Jong doen om gewisseld te worden?
Ik weet niet of Helene er is namens FOXquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een vrouw live op televisie verkrachten.
Ik vraag me af of dat voldoende is. Hij verkracht het voetbal al.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een vrouw live op televisie verkrachten.
Nee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet niet of Helene er is namens FOX
Hmm dit doet me ergens aan denken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:14 schreef Zorro het volgende:
Propper eruit. Wat moet de Jong doen om gewisseld te worden?
Die is echt obsessed he. Heeft ook wat tegen Feyenoord trouwensquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Benieuwd wat Henk Hoijtink weer te schrijven heeft over de fantastische Cocu.
bluray gebruikt geen rode laser xDquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:18 schreef Geo4kant het volgende:
Ik weet niet wat ze met die videoref software doen.. hebben ze een bluray aangezet? Dat is gewoon rood.
Henk Hoijtink is een fervent aanhanger van de Louis van Gaal en Bert van Marwijk-school. Elk protegé hangt hij tot in den dood aan zowat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die is echt obsessed he. Heeft ook wat tegen Feyenoord trouwens
Blijf het vooral hardop tegen jezelf zeggen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:19 schreef Shreyas het volgende:
Ach, we kunnen wel gaan lachen met z'n allen, maar PSV doet bewust niet zijn best en die hele beker kan ze geen donder schelen.
Thuiswedstrijden gelijkspelen is ook een plan om Ajax en Feyenoord in slaap te sussen, denken dat het een zwak prooi is maar dan zelf toeslaan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:19 schreef Shreyas het volgende:
Ach, we kunnen wel gaan lachen met z'n allen, maar PSV doet bewust niet zijn best en die hele beker kan ze geen donder schelen.
Sparta gaf zelfs spelers rust voor deze wedstrijdquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:19 schreef Shreyas het volgende:
Wat een onzin dat het 'lekker zou zijn om uit de beker te vliegen'.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:21 schreef Zorro het volgende:
Och, als je zo'n wedstrijd kijkt hoop je op een overwinning en een beetje herstel in het spel. Maar beredenerend zou uit de beker eigenlijk best lekker zijn. Het gaat alleen zo tegen je gevoel in.
Ik vind het nu echt een kwalijke zaakquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:21 schreef PSVCL het volgende:
Fuck de beker ,leuk prijsje voor clubs als AZ , Feyenoord enzo
PSV neemt dit weer niet serieus
In wat?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:22 schreef Zipportal het volgende:
Sparta is de terechte kampioen van Nederland.
Ja of PSV zit gewoon in een gigantische dip.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:21 schreef PSVCL het volgende:
Ze verliezen natuurlijk niet expres maar ze liggen er verder totaal niet wakker vanquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een onzin dat het 'lekker zou zijn om uit de beker te vliegen'.
Die zitten gewoon op netflix van de keer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:22 schreef H.FR het volgende:
Zeker weten dat er wel videoscheids is deze pot? Veel duidelijker worden rode kaarten niet.
Ik weet niet wat de spelers en de club vinden, maar de beker vind ik alleen leuk als het onderdeel is van de dubbel of zo, dan staat dat leuk. Verder kan dat ding me geen hol schelen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een onzin dat het 'lekker zou zijn om uit de beker te vliegen'.
Juist. Maar aan het eind van de rit is psv laatste geworden in de CL-poule, kansloos tegen Sparta uitgeschakeld in een vroeg stadium van de beker en in de competitie met het sterkste team moeten ze genoegen nemen met een 3e of 4e plek.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:21 schreef PSVCL het volgende:
4 december Feyenoord - Spartaquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:22 schreef Zipportal het volgende:
Sparta is de terechte kampioen van Nederland.
Dit werkt anders niet positief voor het zelfvertrouwen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze verliezen natuurlijk niet expres maar ze liggen er verder totaal niet wakker van
Zo ziet er verlopig wel naar uit..quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Juist. Maar aan het eind van de rit is psv laatste geworden in de CL-poule, kansloos tegen Sparta uitgeschakeld in een vroeg stadium van de beker en in de competitie met het sterkste team moeten ze genoegen nemen met een 3e of 4e plek.
Fuck de beker!!1!
Afgelopen 3 met dit 4 x op rij eruit gevlogen door kutclubjes.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja of PSV zit gewoon in een gigantische dip.
Hou alsjeblieft op met het systematische verspreiden van dit soort onzin. PSV zit in een forse dip, ze stellen al hun best mogelijke elftal op (naar de zin van Cocu), zoeken naar houvast en dan is het uiteraard een fijne bijkomstigheid dat je met 3-1 wordt gedold door een promovendus en net zo slecht speelt als de vorige keren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze verliezen natuurlijk niet expres maar ze liggen er verder totaal niet wakker van
of net als afgelopen 2 jaar kampioenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Juist. Maar aan het eind van de rit is psv laatste geworden in de CL-poule, kansloos tegen Sparta uitgeschakeld in een vroeg stadium van de beker en in de competitie met het sterkste team moeten ze genoegen nemen met een 3e of 4e plek.
Fuck de beker!!1!
Cocu is Nederland ontgroeid.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Henk Hoijtink is een fervent aanhanger van de Louis van Gaal en Bert van Marwijk-school. Elk protegé hangt hij tot in den dood aan zowat.
Ik zou daar als fan totaal niet blij mee zijn als ze uiteindelijk 3e worden. Dan heb je gewoon niets en moet je ook nog voorrondes EL spelen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kan niet missen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:23 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die zitten gewoon op netflix van de keer.
PSV wil die prijs gewoon winnen hoor. Anders hadden ze wel allemaal reservespelers opgesteld.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Afgelopen 3 met dit 4 x op rij eruit gevlogen door kutclubjes.
Kan geen toeval meer zijn.
Ik hoorde hem ooit zeggen dat hij het leuker vindt om naar een Louis van Gaal-elftal te kijken dat zoekende is dan dat hij geniet van een elftal van onze vriend Guardiola.quote:
Nee Syntix is juist heel erg anti-PSV waar Shreyas pro-PSV is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is syntix niet gewoon zijn kloon?
Ze spelen slecht, dat is belangrijker dan die beker. Als ze nu nog zouden winnen door een wonderlijke opleving blijft het kut omdat het nog steeds een kutwedstrijd is. Het resultaat boeit niks in zo'n beker, het spel echter wel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hou alsjeblieft op met het systematische verspreiden van dit soort onzin. PSV zit in een forse dip, ze stellen al hun best mogelijke elftal op (naar de zin van Cocu), zoeken naar houvast en dan is het uiteraard een fijne bijkomstigheid dat je met 3-1 wordt gedold door een promovendus en net zo slecht speelt als de vorige keren.
Ja hoorrrrrrrrrrr
Mensen hebben soms hele hele rare hobbies.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee Syntix is juist heel erg anti-PSV waar Shreyas pro-PSV is.
FOK! is inderdaad een rare hobbyquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:27 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Mensen hebben soms hele hele rare hobbies.
Huhquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Als PSV fan wil je toch ook dat Cocu oprot? Afgelopen 3 jaar alleen maar door falen van de tegenstander prijzen weten te pakken.
Met de zomer zie ik idd graag een nieuwe trainer komen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Als PSV fan wil je toch ook dat Cocu oprot? Afgelopen 3 jaar alleen maar door falen van de tegenstander prijzen weten te pakken.
Uiteraard, maar dan ook nog eens op FOK! expres rare dingen posten, dat...dat is gewoon voer voor psychologen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
FOK! is inderdaad een rare hobby
Euh, oké dan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ik denk dat een Syntix al genoeg psychologische zorg krijgt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:28 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dan ook nog eens op FOK! expres rare dingen posten, dat...dat is gewoon voer voor psychologen.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat een Syntix al genoeg psychologische zorg krijgt.
Gasten Pauw:quote:
Ik ken letterlijk niemand.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:29 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Gasten Pauw:
Bud Wichers
Hans Jaap Melissen
Jetta Klijnsma
Anton Dautzenberg
Eric Rugebregt
Saskia Noort
Dit is correct en tevens juist.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
Saskia noort schrijft boeken geloof ik
Anton Dautzenberg werd uit protest een keer lid van Pedofielenvereniging Martijn en werd door de hele samenleving uitgekotst.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
Saskia noort schrijft boeken geloof ik
Ja! Leuk! Lekker kijken naar een kwal die door iedereen heen praat zodra ze een onderbouwd verhaal neer kunnen leggen dat niet strookt met zijn denkwijzequote:
quote:
Genotquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
achterstand omgebuigd in de extra tijd door Steltenpoolgod
Geen Zin. Chenko.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:34 schreef Rabieluh het volgende:
Zinchenko z'n linkerbeen doet het niet meer ofzo.
Ho ho, ze hebben gescoord. In een uitwedstrijd. Das vooruitgang.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het ligt vooral niet aan het lachwekkende voetbal.
De TT van het PSV topic blijft dus toepasselijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ho ho, ze hebben gescoord. In een uitwedstrijd. Das vooruitgang.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ho ho, ze hebben gescoord. In een uitwedstrijd. Das vooruitgang.
LEKKER RELLEN JAAAAAAquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:37 schreef Rabieluh het volgende:
Allemaal naar het PSV topic!!!!!!!!!!!1111111111111111!!111appelgebak
TOETERTJES!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:37 schreef Rabieluh het volgende:
Allemaal naar het PSV topic!!!!!!!!!!!1111111111111111!!111appelgebak
Hier gaat iets mis.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
FEITEN OP ORDE HEBBEN AUB.
WIJF KWIJTquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:39 schreef Caland het volgende:
SCHAAM JE KAPOT
Ook al gejat van Feyenoord
Straks gaan ze nog de bus opwachten en werken voor je kankergeld zingen.
Nu Excelsior nogquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:39 schreef timmmmm het volgende:
Sparta stunt, jodan boys stunt, topronde
Dat filmpje is zo geniaal he.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
WIJF KWIJT
GELD KWIJT
ALLES KWIJT
EENDRACHT MAAKT MACHT
Sparta stunt?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:39 schreef timmmmm het volgende:
Sparta stunt, jodan boys stunt, topronde
Hahahaquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat filmpje is zo geniaal he.
Die bolle die met een camera in z'n neus vraagt: IS DIT VOOR TV?
Nee, voor de radio. Kankergek.
twitter:GracenoteNL twitterde op dinsdag 25-10-2016 om 22:39:32Sparta Rotterdam wint voor het eerst in bijna 15 jaar weer een officieel duel met PSV, dat sneuvelt in de 2e ronde van de #knvbbeker reageer retweet
Wel toepasselijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:41 schreef markvanrinsum het volgende:
ik kijk 5 minuten terug teletekst psv
Disgrace.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:GracenoteNL twitterde op dinsdag 25-10-2016 om 22:39:32Sparta Rotterdam wint voor het eerst in bijna 15 jaar weer een officieel duel met PSV, dat sneuvelt in de 2e ronde van de #knvbbeker reageer retweet
voor internetquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Terug kijken naar voorgaande jaren heeft geen zin. Psv in deze vorm heeft het lastig tegen elke eredivisieclub. Lachwekkend voetbal dat de kampioen elke week weer voorschoteld.quote:
volgens de gids duurt het maar tot 12 uurquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:20 schreef JanCees het volgende:
Nu alweer reclameVolendam komt zeker pas om 2 uur snachts op deze manier
PSV samenvatting 15 minuten en de rest een samenvatting van een minuut?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
volgens de gids duurt het maar tot 12 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |