Nee Syntix is juist heel erg anti-PSV waar Shreyas pro-PSV is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is syntix niet gewoon zijn kloon?

Ze spelen slecht, dat is belangrijker dan die beker. Als ze nu nog zouden winnen door een wonderlijke opleving blijft het kut omdat het nog steeds een kutwedstrijd is. Het resultaat boeit niks in zo'n beker, het spel echter wel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hou alsjeblieft op met het systematische verspreiden van dit soort onzin. PSV zit in een forse dip, ze stellen al hun best mogelijke elftal op (naar de zin van Cocu), zoeken naar houvast en dan is het uiteraard een fijne bijkomstigheid dat je met 3-1 wordt gedold door een promovendus en net zo slecht speelt als de vorige keren.
Ja hoorrrrrrrrrrr

Mensen hebben soms hele hele rare hobbies.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee Syntix is juist heel erg anti-PSV waar Shreyas pro-PSV is.

FOK! is inderdaad een rare hobbyquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:27 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Mensen hebben soms hele hele rare hobbies.

Huhquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Als PSV fan wil je toch ook dat Cocu oprot? Afgelopen 3 jaar alleen maar door falen van de tegenstander prijzen weten te pakken.
 .
.

Met de zomer zie ik idd graag een nieuwe trainer komen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Als PSV fan wil je toch ook dat Cocu oprot? Afgelopen 3 jaar alleen maar door falen van de tegenstander prijzen weten te pakken.

Uiteraard, maar dan ook nog eens op FOK! expres rare dingen posten, dat...dat is gewoon voer voor psychologen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
FOK! is inderdaad een rare hobby

Euh, oké dan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:

Ik denk dat een Syntix al genoeg psychologische zorg krijgt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:28 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dan ook nog eens op FOK! expres rare dingen posten, dat...dat is gewoon voer voor psychologen.

quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat een Syntix al genoeg psychologische zorg krijgt.
 .
.

Gasten Pauw:quote:

Ik ken letterlijk niemand.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:29 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Gasten Pauw:
Bud Wichers
Hans Jaap Melissen
Jetta Klijnsma
Anton Dautzenberg
Eric Rugebregt
Saskia Noort

Dit is correct en tevens juist.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
Saskia noort schrijft boeken geloof ik

Anton Dautzenberg werd uit protest een keer lid van Pedofielenvereniging Martijn en werd door de hele samenleving uitgekotst.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
Saskia noort schrijft boeken geloof ik

Ja! Leuk! Lekker kijken naar een kwal die door iedereen heen praat zodra ze een onderbouwd verhaal neer kunnen leggen dat niet strookt met zijn denkwijzequote:

quote:

Genotquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
achterstand omgebuigd in de extra tijd door Steltenpoolgod

Geen Zin. Chenko.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:34 schreef Rabieluh het volgende:
Zinchenko z'n linkerbeen doet het niet meer ofzo.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |