Hij is beter op een podium dan op het veld ja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:14 schreef Bronson_ het volgende:
Isimat kan er ook echt geen flikker van hahahahaha.

Een vrouw live op televisie verkrachten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:14 schreef Zorro het volgende:
Propper eruit. Wat moet de Jong doen om gewisseld te worden?

Ik weet niet of Helene er is namens FOXquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een vrouw live op televisie verkrachten.

Ik vraag me af of dat voldoende is. Hij verkracht het voetbal al.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een vrouw live op televisie verkrachten.

Nee.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet niet of Helene er is namens FOX

Hmm dit doet me ergens aan denken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:14 schreef Zorro het volgende:
Propper eruit. Wat moet de Jong doen om gewisseld te worden?

Die is echt obsessed he. Heeft ook wat tegen Feyenoord trouwensquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Benieuwd wat Henk Hoijtink weer te schrijven heeft over de fantastische Cocu.

bluray gebruikt geen rode laser xDquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:18 schreef Geo4kant het volgende:
Ik weet niet wat ze met die videoref software doen.. hebben ze een bluray aangezet? Dat is gewoon rood.

Henk Hoijtink is een fervent aanhanger van de Louis van Gaal en Bert van Marwijk-school. Elk protegé hangt hij tot in den dood aan zowat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die is echt obsessed he. Heeft ook wat tegen Feyenoord trouwens

Blijf het vooral hardop tegen jezelf zeggen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:19 schreef Shreyas het volgende:
Ach, we kunnen wel gaan lachen met z'n allen, maar PSV doet bewust niet zijn best en die hele beker kan ze geen donder schelen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |