Die weten niet eens dat ik nog nooit gezoend heb.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:38 schreef WammesWaggel het volgende:
Heb je anders geen vriendinnen om te oefenen?
Hoe bedoel je gaat op gevoel? Er zit toch wel iets van een beetje techniek achter? Je kan toch moeilijk maar wat doen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:37 schreef NightH4wk het volgende:
Zegt weinig, je kan het of je kan het niet. Gaat op gevoel.
Hoe moet je zoenen. Genoeg uitleg op googlequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:46 schreef SocialButterfly het volgende:
[..]
Hoe bedoel je gaat op gevoel? Er zit toch wel iets van een beetje techniek achter? Je kan toch moeilijk maar wat doen?
Ja maar daar word ik ook niet bepaald wijzer van. In de praktijk is het toch vaak anders en durf ik nooit, hoe graag ik ook wil.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:48 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Hoe moet je zoenen. Genoeg uitleg op google
het stelt niks voor.gewoon je gevoel volgenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:57 schreef SocialButterfly het volgende:
[..]
Ja maar daar word ik ook niet bepaald wijzer van. In de praktijk is het toch vaak anders en durf ik nooit, hoe graag ik ook wil.
Gestopt met lezen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:31 schreef SocialButterfly het volgende:
..maar na de pubertijd ben ik opgebloeid en knap geworden.
Als iemand zichzelf knap noemt, heeft diegene geen egoboost nodig, die heeft ze al.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:03 schreef tailfox het volgende:
[..]
ben je niet nieuwschierig naar fotos?
Weet je wat het probleem eigenlijk is? Je denkt te veel na.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:57 schreef SocialButterfly het volgende:
[..]
Ja maar daar word ik ook niet bepaald wijzer van. In de praktijk is het toch vaak anders en durf ik nooit, hoe graag ik ook wil.
Ja maar ik ben er gewoon bang voor dat t dan niet goed gaat lopen. Wie weet zien andere mensen wel dat ik er niks van bak, of zegt ie dat tegen me of lacht ie me uit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weet je wat het probleem eigenlijk is? Je denkt te veel na.
En dan vooral over hoe het verkeerd kan aflopen en hoe de ander gaat reageren en zo, en zo. Soms moet je niet veel nadenken in het leven en gewoon doen. Als een jongen een move maakt om je te zoenen, niet wegduiken, maar gewoon even aankijken hoe dat gaat lopen. Loopt het niet goed, dan is dat jammer, maar dan weet je voor de volgende keer wat er beter kan.
Ik vermelde dat alleen om te verklaren waarom ik nog nooit had gezoend. Maar ik mag toch best van mezelf zeggen dat ik knap ben geworden?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:05 schreef Kaashapje het volgende:
[..]
Als iemand zichzelf knap noemt, heeft diegene geen egoboost nodig, die heeft ze al.
Dat is echt een woord dat je op je 20e niet gebruikt inderdaad.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Welke 20-jarige gebruikt het woord 'wekelijks' als ze 'elke week' bedoelt.
Wel of niet...?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:21 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat is echt een woord dat je op je 20e niet gebruikt inderdaad.
Ja, en dan loopt het niet goed en loopt die gozer weg.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:10 schreef SocialButterfly het volgende:
[..]
Ja maar ik ben er gewoon bang voor dat t dan niet goed gaat lopen.
Ja, en dat is dan ook meteen een mooie filter... Wat moet je nou met een gozer die er zo op reageert?quote:Wie weet zien andere mensen wel dat ik er niks van bak, of zegt ie dat tegen me of lacht ie me uit.
Ik vind het echt een volkomen normaal woord, wat ik (in ieder geval in mijn beleving) ook gewoon op mijn 20e gebruikte.quote:
Meisjes op fok, geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:25 schreef tailfox het volgende:
[..]
Vroeger was ik best een lelijk meisje. TS is een meisje
Oke.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:25 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik vind het echt een volkomen normaal woord, wat ik (in ieder geval in mijn beleving) ook gewoon op mijn 20e gebruikte.
nee daarom wil ik een foto zienquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:27 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Meisjes op fok, geloof je het zelf?
Want iedereen die 20 is typt/schrijft/spreekt als een debiel?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Weer een topic waarvan ik denk dat het verzonnen is. Welke 20-jarige gebruikt het woord 'wekelijks' als ze 'elke week' bedoelt. En er zit ook helemaal geen jongerentaal in...
in de club kan sws niemand zoenenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:34 schreef Mortaxx het volgende:
Zijn maar weinig vrouwen die goed zoenen. Gaat echt niet opvallen. Hij is waarschijnlijk al blij dat ie actie heeft
Ik snap niet wat er mis is met wekelijks? En waarom zou er jongerentaal in moeten staan? Alsof iemand van 20 niet gewoon normaal kan praten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Weer een topic waarvan ik denk dat het verzonnen is. Welke 20-jarige gebruikt het woord 'wekelijks' als ze 'elke week' bedoelt. En er zit ook helemaal geen jongerentaal in...
Ik vind het opvallend aan de tekst.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:35 schreef SocialButterfly het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er mis is met wekelijks? En waarom zou er jongerentaal in moeten staan? Alsof iemand van 20 niet gewoon normaal kan praten.
Maar wat word dan verstaan onder goed zoenen? Mij lijkt dat als je er ervaring mee hebt het steeds beter gaat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:34 schreef Mortaxx het volgende:
Zijn maar weinig vrouwen die goed zoenen. Gaat echt niet opvallen. Hij is waarschijnlijk al blij dat ie actie heeft
nope. sommige zijn net een wasmachinequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:37 schreef SocialButterfly het volgende:
[..]
Maar wat word dan verstaan onder goed zoenen? Mij lijkt dat als je er ervaring mee hebt het steeds beter gaat.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:18 schreef Boca_Raton het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is geen universele manier van 'goed zoenen'. Het is maar net wat de ander en jij fijn vindt. Succes met oefenen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:37 schreef SocialButterfly het volgende:
[..]
Maar wat word dan verstaan onder goed zoenen? Mij lijkt dat als je er ervaring mee hebt het steeds beter gaat.
Gewoon iemand die intellectueel en wellicht een beetje autistisch is, net als de gemiddelde (ervaringsloze) jongens die hier de topics volschrijven.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:18 schreef Boca_Raton het volgende:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:23 schreef vera166 het volgende:
Mannen zoenen (ook) niet goed. Dus no big deal. Het is niet zo dat een vent in een club je gaat uitlachen als het helemaal mis gaat (en zoveel is er niet wat mis kan gaan).
Gewoon doenneem een extra drankje als je het echt eng vindt en go for it.
Ja dat uitlachen ben ik juist bang voor. Dat hij dan gelijk helemaal op me afknapt en dat zou ik super naar vinden als ik hem ook daadwerkelijk leuk vind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien zou hij niet klagen of uitlachen maar hij zou waarschijnlijk wel op me afknappen. Hij gaat natuurlijk niet vaker afspreken met iemand die niet kan zoenen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:54 schreef fokexpert het volgende:
Serieus. Als je echt lekker bent zal geen jongen klagen of je uitlachen.
Maar ansich een keer afspreken? Leer ik je wel het een en ander.
Nee, eigenlijk komt het neer op op het gevoel maar wat doen. Volgens mij gaat het juist fout als mensen technieken gaan proberen. Het heet tongzoenen? Nou dan moet ik die tong achterin d'r keel steken en flink roeren. Als je het op gevoel doet komt die tong er vanzelf wel bij, en als je het op gevoel doet dan gebruik je je lippen ook veel. Over het algemeen mag je er wel vanuit gaan dat als het voor jouw lekker voelt het voor de ander ook lekker voelt, dat is inherent aan de handeling in kwestie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:46 schreef SocialButterfly het volgende:
[..]
Hoe bedoel je gaat op gevoel? Er zit toch wel iets van een beetje techniek achter? Je kan toch moeilijk maar wat doen?
Vind je al een jongen leuk? Indien niet, ga naar een club zoals elk weekend en zoek er gewoon een uit. Maakt niet uit of ie leuk is. Dan is de spanning van een eerste keer er gewoon vanaf en dan kan je daarna je beter over jezelf voelen als je zoent met een jongen die je wel leuk vindtquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:24 schreef SocialButterfly het volgende:
[..]
Ja dat uitlachen ben ik juist bang voor. Dat hij dan gelijk helemaal op me afknapt en dat zou ik super naar vinden als ik hem ook daadwerkelijk leuk vind.
Herkenbaar. Hoewel ik een paar jaar jonger ben, en geen meisje ben. Ik heb ook vaak leuke meisjes om me heen, maar de stap durf ik ook nooit te zetten...quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 16:31 schreef SocialButterfly het volgende:
Vroeger was ik best een lelijk meisje, maar na de pubertijd ben ik opgebloeid en knap geworden. Ik kreeg nooit aandacht van jongens en dat is de laatste twee jaar behoorlijk veranderd. Ik ben nu al een tijdje 20 maar ik heb nog nooit een jongen gezoend omdat ik onzeker ben.
Ik ga wekelijks uit en ontmoet dan vaak leuke jongens die wel interesse in me tonen. Ik durf ze echter nooit te zoenen omdat ik denk dat ze kunnen merken dat ik dat nog nooit gedaan heb. Als ze dit merken heb ik het idee dat ze op me afknappen, maar als ik ze niet zoen knappen ze ook op me af.
Nu is mijn vraag: Kan je het merken als iemand nog nooit gezoend heeft? Zoja, zou jij hier op afknappen? Ik heb namelijk geen flauw idee hoe het moet.
zullen wij een keer zoenenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:52 schreef vera166 het volgende:
[..]
Vind je al een jongen leuk? Indien niet, ga naar een club zoals elk weekend en zoek er gewoon een uit. Maakt niet uit of ie leuk is. Dan is de spanning van een eerste keer er gewoon vanaf en dan kan je daarna je beter over jezelf voelen als je zoent met een jongen die je wel leuk vindt
Daarbij denk ik eigenlijk oprecht dat niemand echt weet wat ie aan het doen is als je met iemand zoent? Misschien ligt dat aan mij dus ik ben er ook maar gewoon helemaal mee opgehoudenMaar echt, ik denk dat niemand weet wat ie aan het doen is. Iedereen doet maar wat en sommigen vinden het leuk en sommigen niet. Denk dat zoenen echt iets is wat gewoon over het algemeen hetzelfde voelt (los van dat het leuker is met mensen die jij leuk vindt en mensen die hun tong bij je huig proberen te krijgen).
Het valt allemaal wel mee. En je hoeft geen 5 minuten lang te gaan zoenen in een club, als je het maar kort doet dan heb je de spanning eraf gehaald en that's it![]()
Jaa er is dus wel iemand die ik leuk vind, maar daarom durf ik het juist niet. Als hij op me afknapt sta ik voor schut maar heb ik ook gelijk liefdesverdriet..quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:52 schreef vera166 het volgende:
[..]
Vind je al een jongen leuk? Indien niet, ga naar een club zoals elk weekend en zoek er gewoon een uit. Maakt niet uit of ie leuk is. Dan is de spanning van een eerste keer er gewoon vanaf en dan kan je daarna je beter over jezelf voelen als je zoent met een jongen die je wel leuk vindt
Daarbij denk ik eigenlijk oprecht dat niemand echt weet wat ie aan het doen is als je met iemand zoent? Misschien ligt dat aan mij dus ik ben er ook maar gewoon helemaal mee opgehoudenMaar echt, ik denk dat niemand weet wat ie aan het doen is. Iedereen doet maar wat en sommigen vinden het leuk en sommigen niet. Denk dat zoenen echt iets is wat gewoon over het algemeen hetzelfde voelt (los van dat het leuker is met mensen die jij leuk vindt en mensen die hun tong bij je huig proberen te krijgen).
Het valt allemaal wel mee. En je hoeft geen 5 minuten lang te gaan zoenen in een club, als je het maar kort doet dan heb je de spanning eraf gehaald en that's it![]()
Sorry heb crush op Veraquote:Op woensdag 26 oktober 2016 01:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm vraag je zoiets nooit aan mij
Ach ja dan weet ik 't ook niet. Valt allemaal wel mee.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 14:09 schreef SocialButterfly het volgende:
[..]
Jaa er is dus wel iemand die ik leuk vind, maar daarom durf ik het juist niet. Als hij op me afknapt sta ik voor schut maar heb ik ook gelijk liefdesverdriet..
Geloof me... Afknappen? Kans is klein. Ik zou het zelfs tof vinden. Kan ik diegene zelf de kneepjes bijleren (wat ik lekker vind).quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:09 schreef SocialButterfly het volgende:
[..]
Misschien zou hij niet klagen of uitlachen maar hij zou waarschijnlijk wel op me afknappen. Hij gaat natuurlijk niet vaker afspreken met iemand die niet kan zoenen.
maar jij bent een viespeuk dus dat telt nietquote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:08 schreef fokexpert het volgende:
[..]
Geloof me... Afknappen? Kans is klein. Ik zou het zelfs tof vinden. Kan ik diegene zelf de kneepjes bijleren (wat ik lekker vind).
Zo´n raar woord is wekelijks anders niet. Gebruik het bijna wekelijks.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:18 schreef Boca_Raton het volgende:
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:43 schreef Zith het volgende:
Mannen die afknappen als mooie meisjes niet goed kunnen zoenen
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:40 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Zo´n raar woord is wekelijks anders niet. Gebruik het bijna wekelijks.
Wekelijks een raar woord? Neen, ik gebruik het zelfs dagelijks!quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:40 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Zo´n raar woord is wekelijks anders niet. Gebruik het bijna wekelijks.
Een keer quoten was niet voldoende?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:51 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
[..]
Wekelijks een raar woord? Neen, ik gebruik het zelfs dagelijks!
Dom meisje, als ie je leuk vindt vindt ie het fijn als je hem kust, ook al ben je niet een femme fatale in het kussen. En als ie je niet leuk vindt, wat maakt het dan uit, als het niet zo "goed" zou zijn. Denk je nou echt dat wij mannen het leuk vinden van een vrouw be-oordelen op hoe ze kan kussen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 14:09 schreef SocialButterfly het volgende:
[..]
Jaa er is dus wel iemand die ik leuk vind, maar daarom durf ik het juist niet. Als hij op me afknapt sta ik voor schut maar heb ik ook gelijk liefdesverdriet..
Dankje, dat stelt me wel gerust hahaquote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:50 schreef Swlabr het volgende:
Lieverd, ik zoen al tig jaar en kan het nog nietTenminste, nooit klachten, maar geen fucking idee wat ik aan het doen ben.
Gewoon meedoen, beetje man neemt wel de leiding.
Dan ben je er al drie verder toch?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en na 5 minuten ben je het weer vergeten
Jij bent echt een weirdo.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 20:02 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Dom meisje, als ie je leuk vindt vindt ie het fijn als je hem kust, ook al ben je niet een femme fatale in het kussen. En als ie je niet leuk vindt, wat maakt het dan uit, als het niet zo "goed" zou zijn. Denk je nou echt dat wij mannen het leuk vinden van een vrouw be-oordelen op hoe ze kan kussen.
Neen, wij gaan voor .... een (glim) lachend en open, sprekend gezicht. Oogkontakt, iemand die ons aankijkt. Aardig en aanraken, bedoel niet direkt seksueel maar ook niet bang en terughoudend zijn voor een aanraking (arm, schouder, hand).
Weet je wat een jongen, man ook graag doet: een meisje of vrouw helpen. Zeker als ie haar ook nog leuk vindt! Dus denk je nou echt of die boos wordt als ie merkt dat ie jou een beetje moet helpen hoe te kussen. En verder, misschien kan ie zelf ook niet veel van kussen, misschien zelfs is ie ook verlegen bij / om te kussen.
Anders kom ik wel even naar je, om met je te oefenen. Moet je alleen even zeggen of ik mijn prothese gebit in moet houden bij het kussen of dat ik het thuis kan laten!
Zeg het maar, kan in uiterlijk 4 uur bij je zijn hehe!
![]()
![]()
En bedankt hè, daar gaat m'n zelfvertrouwen.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 08:41 schreef zovty het volgende:
Gewoon doen, de eerste kerel loopt dat gillend, brakend en huilend bij je weg, maar dan heb je iig wel een keertje gezoend en zul je je de tweede keer minder opgelaten voelen, en daarna gaat het vanzelf.
Dat had je toch al niet kiendje, niet jokken.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:04 schreef SocialButterfly het volgende:
[..]
En bedankt hè, daar gaat m'n zelfvertrouwen.
Vind ik best normaal als je wat onzeker bent over de eerste keer zoenen, maar kan aan mij liggen.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:04 schreef HulkHeld het volgende:
Ik vraag me echt af of dit soort topics serieus zijn.. de vraag hoe je moet zoenen, really ja..
Had ik wel anders had ik mezelf niet knap genoemd.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:05 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat had je toch al niet kiendje, niet jokken.
Maar goed, zoenen is makkelijk, het gaat echt vanzelf, binnen 3 tellen heb je de bedoeling door.
En met je eerste zoen gaat vrijwel niemand trouwen. Dus dat zal bij jou ook niet het geval zijn.
Waar maak je je druk om zeg? Ik begrijp echt heel de vraag niet.. Oefen lekker op een appel, je doet alsof zoenen een hele studie is waarvoor je geleerd moet hebben.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:11 schreef SocialButterfly het volgende:
[..]
Had ik wel anders had ik mezelf niet knap genoemd.
Ja maar ookal ga ik misschien niet met degene trouwen, er is wel grote kans dat ik hem vaker tegenkom. Ik heb niet echt zin in ongemakkelijke momenten omdat ik een jongen zie waarbij ik het zoenen totaal verbruid heb.
Maak je niet druk, als je niet kan zoenen willen we nooit meer met je zoenen, tenzij we dronken zijn of geil zijn, dus zeg maar ongeveer 95% van onze wakkere tijd.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:11 schreef SocialButterfly het volgende:
[..]
Had ik wel anders had ik mezelf niet knap genoemd.
Ja maar ookal ga ik misschien niet met degene trouwen, er is wel grote kans dat ik hem vaker tegenkom. Ik heb niet echt zin in ongemakkelijke momenten omdat ik een jongen zie waarbij ik het zoenen totaal verbruid heb.
Ja misschien doe ik alsof het een hele studie is omdat ik überhaupt nog nooit gezoend heb? Hoe kan ik nou weten dat het makkelijk is als ik het nog nooit gedaan heb.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:13 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om zeg? Ik begrijp echt heel de vraag niet.. Oefen lekker op een appel, je doet alsof zoenen een hele studie is waarvoor je geleerd moet hebben.
Er is geen man die na uren lang meisjes overtuigen eindelijk een mooi meisje aan de haak slaagt en bij een slechte zoen maar gaat afhaken... Nee joh! Ze willen je bij de pussy grabben (cq vagineren / in de schede schenken), die blijven de uren erna nog aan je geplakt en als je ze afwijst dan wachten ze je op buiten en lopen ze mee.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:04 schreef SocialButterfly het volgende:
[..]
En bedankt hè, daar gaat m'n zelfvertrouwen.
Maak je nou gvd niet druk joh.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:32 schreef SocialButterfly het volgende:
[..]
Ja misschien doe ik alsof het een hele studie is omdat ik überhaupt nog nooit gezoend heb? Hoe kan ik nou weten dat het makkelijk is als ik het nog nooit gedaan heb.
Haha ja kalm aan ik maakte me al niet meer druk totdat die HulkHeld zonodig moest gaan janken.quote:
Ik heb leren zoenen van onze teckel. Was niet zo geplanned maar ik had net gegeten en toen op de bank gaan liggen. Hij kroop toen bij mij en likte, natuurlijk aangetrokken door de geur en smaak van de saus nog rond mijn lippen, in mijn baard en natuurlijk in mijn mond, als een wilde ... euh ... teckel.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:32 schreef SocialButterfly het volgende:
[..]
Ja misschien doe ik alsof het een hele studie is omdat ik überhaupt nog nooit gezoend heb? Hoe kan ik nou weten dat het makkelijk is als ik het nog nooit gedaan heb.
Leuk verhaalquote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:17 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Ik heb leren zoenen van onze teckel. Was niet zo geplanned maar ik had net gegeten en toen op de bank gaan liggen. Hij kroop toen bij mij en likte, natuurlijk aangetrokken door de geur en smaak van de saus nog rond mijn lippen, in mijn baard en natuurlijk in mijn mond, als een wilde ... euh ... teckel.
Eerst stribbelde ik nog tegen maar toen benam de lust mij de adem. Of was het onze "Japie" die veel te zwaar is en op mijn borst lag? Later hebben wij dat steeds vaker, met beider instemming en tot wederzijds genoegen, herhaald. Japie is in no time "in alle sferen" als ik dan vooraf een bakje jus uitlepel. HEERLIJK!
Dus meisje, stuur mij even een e-mail wanneer ik moet komen, en of ik Japie ook moet meenemen! Je mag hem geust een lang weekend lenen.
![]()
Ja hoor kom maar. Het is rij ik "aan" trouwens.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:34 schreef LeesFoknl het volgende:
Ja, laat nu even wat weten dan gooi ik Japie op de achterbank en rij ik "af".
Rij niet graag in het donker en wil nog voor de schemering met Japie en jou aan de slag.
![]()
![]()
ps. Heb je zelf nog een pannetje jus of zal ik daar zelf wat van meebrengen?
True, maar sommigen zullen dat schattig vinden of zelfs leuk en willen het je vast graag leren.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 15:32 schreef SocialButterfly het volgende:
[..]
Haha dat zou leuk zijn maar ik ben niet van plan de jongen die ik van plan ben te zoenen eerst te vertellen dat ik nog nooit gezoend heb. Ik denk zelfs dat ik erover zou liegen als het me gevraagd word aangezien ik het idee heb dat mensen dan gaan denken dat er iets mis met je is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 01:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
True, maar sommigen zullen dat schattig vinden of zelfs leuk en willen het je vast graag leren.
Iemand die jou leuk vindt zal dat altijd van je accepteren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 02:11 schreef SocialButterfly het volgende:
[..]
Haha dat zou leuk zijn maar ik ben niet van plan de jongen die ik van plan ben te zoenen eerst te vertellen dat ik nog nooit gezoend heb. Ik denk zelfs dat ik erover zou liegen als het me gevraagd word aangezien ik het idee heb dat mensen dan gaan denken dat er iets mis met je is.
Aw bedankt, maar ik denk net dat de meesten er ook zo over denken. Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die 20 was en nog nooit gezoend had, al mijn vriendinnen waren er ook al met hun 16e bij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 02:25 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Iemand die jou leuk vindt zal dat altijd van je accepteren.
Bovendien is 20 geen hele rare leeftijd hiervoor. Soms kom je gewoon de juiste niet tegen, sommige mensen bloeien wat later, er zijn tal van redenen te noemen en die zeggen lang niet altijd iets over jou.![]()
Maar het zou me inderdaad niets verbazen als je zoenpartner het niet eens opmerkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |