welke zijn de gay versie dan kan ik daar op lettenquote:Op maandag 24 oktober 2016 13:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, maar dan niet de gay versie zeg maar.
Mn eierstokkenquote:Op maandag 24 oktober 2016 13:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, maar dan niet de gay versie zeg maar.
Nu nog juist toepassen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
Ha. De ironie.
Kijk nu gebruik ik die term ook
ja, kan niet goed uitleggen. Mannetjes die iets te veel hun best doen en te mooi willen zijn, moet wel beetje nonchalant blijven.quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
welke zijn de gay versie dan kan ik daar op letten
quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, kan niet goed uitleggen. Mannetjes die iets te veel hun best doen en te mooi willen zijn, moet wel beetje nonchalant blijven.
Ga zo met kennis dr kind naar de kapper en daar heb je allemaal zulke types lopenquote:Op maandag 24 oktober 2016 13:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, kan niet goed uitleggen. Mannetjes die iets te veel hun best doen en te mooi willen zijn, moet wel beetje nonchalant blijven.
oh ik dacht een specifieke dr martens schoenquote:Op maandag 24 oktober 2016 13:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
neequote:Op maandag 24 oktober 2016 13:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
deze outfit is kei-hard toch ofniet
ook zo met die schoenen
Zou t niet aan kunnenquote:Op maandag 24 oktober 2016 13:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Ga zo met kennis dr kind naar de kapper en daar heb je allemaal zulke types lopen
Oh, nee hoorquote:Op maandag 24 oktober 2016 13:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
oh ik dacht een specifieke dr martens schoen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.loooool
kijk hoe mooi zij is
en die gast...wtffff
quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]Ik zou zeggen, leer ervan. Begrijp waarom zij voor hem kiest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.loooool
kijk hoe mooi zij is
en die gast...wtffff
[..]Dima, dit soort dingen moet je niet delen. Voor je het weet heeft Yiha je naam achterhaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.loooool
kijk hoe mooi zij is
en die gast...wtffff
Opportunist. Door dik en dun steunen!quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:18 schreef TARDIS. het volgende:
Snel even de 'Pietitie' unliken van Facebook.
[..]Waarom deel je ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.loooool
kijk hoe mooi zij is
en die gast...wtffff
Maar dat was vier jaar geleden en ik sta er niet meer achter.quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Opportunist. Door dik en dun steunen!
Zijn dat die in de OP? Zo ja; mooi.quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat vind jij van Dr. martens schoenen?
quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zijn dat die in de OP? Zo ja; mooi.
quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
gvdquote:Op maandag 24 oktober 2016 13:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ok, dat vind ik er dan weer best dom uitzien. Lijkt wel of ze veel te grote voeten heeft.quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:39 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
maar moet wel even kijken of niet lijkt alsof ik kei grote voeten heb
quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ok, dat vind ik er dan weer best dom uitzien. Lijkt wel of ze veel te grote voeten heeft.
Meer sandalen?quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sowieso geen schoenenman verder.
koop dan gwn timbalandsquote:Op maandag 24 oktober 2016 13:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat vind jij van Dr. martens schoenen?
Mn schoenmaat is 37 dus hoe dan ook optisch bedrog als t groot lijkt, dat scheeltquote:
Ziet er gewoon niet uitquote:Op maandag 24 oktober 2016 13:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mn schoenmaat is 37 dus hoe dan ook optisch bedrog als t groot lijkt, dat scheelt
Was juist hoor. Maar ik snap je opmerking gezien het bord voor je kop.quote:
Ik ook hoor bby, laat ze maar kletsen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind haar er heel leuk uit zien zo
Als jij je daar beter door voeltquote:Op maandag 24 oktober 2016 13:10 schreef Dimachaerus het volgende:
>tfw je chick plaatsvervangende schaamte voelt en je uitlacht op cam omdat je kleine penis hebt
zn pik was kleiner dan zn vuist en zo dun ook damn
Horrorclowns.quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ok, dat vind ik er dan weer best dom uitzien. Lijkt wel of ze veel te grote voeten heeft.
ik vind t wel okquote:Op maandag 24 oktober 2016 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind haar er heel leuk uit zien zo
Gelukkigquote:Op maandag 24 oktober 2016 13:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ook hoor bby, laat ze maar kletsen.
ja magquote:Op maandag 24 oktober 2016 13:53 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Wat is deze mess?
Past allemaal totaal niet bij elkaar lol
quote:
Is je nofap al beeindigd?quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:56 schreef TARDIS. het volgende:
Dat witte haar en die lippenstift goddomme ik kom klaar
dit iddquote:Op maandag 24 oktober 2016 13:56 schreef TARDIS. het volgende:
Dat witte haar en die lippenstift goddomme ik kom klaar
Even gekeken maar volgens mij nietquote:Op maandag 24 oktober 2016 13:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Freddy Krueger had ook zulke schoenen.
Die is ook wel het meest gaye volgens mij.quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:58 schreef TARDIS. het volgende:
De meest recente Doctor heeft Dr. Martens.
Hij neukt je in je oorquote:Op maandag 24 oktober 2016 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die is ook wel het meest gaye volgens mij.
Nope. Was dit je gedachte toen je de nofap verloor?quote:Op maandag 24 oktober 2016 14:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij neukt je in je oor
[ afbeelding ]
Picsquote:Op maandag 24 oktober 2016 14:12 schreef Amarantha het volgende:
Pfff er stroomt liters snot uit mijn neus.
Jij hebt tenminste nog snot, ik had gewoon zout water wat er uit bleef stromenquote:Op maandag 24 oktober 2016 14:12 schreef Amarantha het volgende:
Nee ik weet niet meer wat ik dacht, ik kon niet slapen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nope. Was dit je gedachte toen je de nofap verloor?
quote:Op maandag 24 oktober 2016 14:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee ik weet niet meer wat ik dacht, ik kon niet slapen.
Dit klinkt als het begin van het einde.quote:Op maandag 24 oktober 2016 14:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee ik weet niet meer wat ik dacht, ik kon niet slapen.
quote:Op maandag 24 oktober 2016 14:12 schreef Amarantha het volgende:
Zou me, als ik jou was, toch meer met mijzelf en mijn eigen issues bezig houden.quote:
nja kheb gelukkig niet zo een kleintje, heb nu weer zelfvertrouwenquote:Op maandag 24 oktober 2016 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou me, als ik jou was, toch meer met mijzelf en mijn eigen issues bezig houden.
ja lolquote:Wil wel nog even kwijt dat die kerel wel tering lelijk is, ja. Zeker weer Rusland ofzo?
Alleen zijn Jacket is Nice die heb ik ook soort vanquote:Op maandag 24 oktober 2016 14:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat vind je van deze jeans
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind zo'n te kort spijkerjack echt niksquote:Op maandag 24 oktober 2016 14:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja vind die jack ook kenserlelijk maar gaat om de broekquote:Op maandag 24 oktober 2016 14:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vind zo'n te kort spijkerjack echt niks![]()
fit van de broek vind ik wel nice
Thanks, wel fijn om te weten. Voor jouw info, die van mij is gelukkig ook groter dan een vuist.quote:Op maandag 24 oktober 2016 14:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nja kheb gelukkig niet zo een kleintje, heb nu weer zelfvertrouwen
zijn pik komt niet eens boven zijn vuist uit..
[..]
ja lol
Ja, prima toch. Vind zelf de tepphar modellen van diesel fijnste zitten, ik hou van zulke fitsquote:Op maandag 24 oktober 2016 14:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja vind die jack ook kenserlelijk maar gaat om de broek
quote:Op maandag 24 oktober 2016 14:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk dat mijn berichtje duidelijker is.
jaquote:Op maandag 24 oktober 2016 14:30 schreef jamesdeen het volgende:
Zo een strakke broek zit dat lekker ja?
quote:Op maandag 24 oktober 2016 14:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk dat mijn berichtje duidelijker is.
hahah kging ff googlen en precies die broeken verwachte ik ook bij iemand zoals jij, zo'n typequote:Op maandag 24 oktober 2016 14:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, prima toch. Vind zelf de tepphar modellen van diesel fijnste zitten, ik hou van zulke fits
jaquote:Op maandag 24 oktober 2016 14:30 schreef jamesdeen het volgende:
Zo een strakke broek zit dat lekker ja?
is goeie stretchquote:Materiaal buitenlaag: 72% katoen, 27% polyester, 1% elastaan
quote:Dit is een spray-on jeans en zit dus zeer strak. Dat ervaar je niet zo door de goede stretch maar je ziet het wel. De voor- en achterkant is iets gebleekt wat het een stoerdere uitstraling heeft. De pijpjes onderaan zijn zeer smal maar de broek gaat probleemloos aan. Als je zeer slank bent staat het je goddelijk maar ik heb maat 33 tot 34 en ben voor 34-36 gegaan - normaal iets te groot. Zit echter perfect dus ook als je wat minder slank bent staat het goed. Nogmaals: mooi strak maar zit lekker en een aanrader als je een strakke jeans zoekt.
vast welquote:Op maandag 24 oktober 2016 14:32 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ook als je er stappen mee zet? En fietst?
quote:Op maandag 24 oktober 2016 14:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hahah kging ff googlen en precies die broeken verwachte ik ook bij iemand zoals jij, zo'n type
Echtquote:De voor- en achterkant is iets gebleekt wat het een stoerdere uitstraling heeft.
Ach kan gebeuren. Ik heb ook wel eens gerookt na al lang gestopt te zijn en daarna ineens definitief gestopt. Pieken en en dalen zweinoets.quote:Op maandag 24 oktober 2016 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit klinkt als het begin van het einde.
damn, stoere jongenquote:Op maandag 24 oktober 2016 14:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een stoere uitstraling ook echt. Dat is wel heel stoere taal ook.quote:
Ja, ligt ook aan de persoon idd. Je lijkt me niet iemand (op basis van FOK!, ja) die zich verliest in bepaalde zaken of verslavingen ofzo.quote:Op maandag 24 oktober 2016 14:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ach kan gebeuren. Ik heb ook wel eens gerookt na al lang gestopt te zijn en daarna ineens definitief gestopt. Pieken en en dalen zweinoets.
ja nou preciesquote:Op maandag 24 oktober 2016 14:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een stoere uitstraling ook echt. Dat is wel heel stoere taal ook.
Ik liep laatst zo op straat zag ik ineens een jongen lopen met een iets gebleekte voor- en achterkant op z'n jeans en ik dacht dayum dat is wel één kk stoere boy ik zeg je eerlijke.
Fucking gay manquote:
Welkom in de vicieuze cirkel van ironie.quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
Was juist hoor. Maar ik snap je opmerking gezien het bord voor je kop.
quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
Maar ik snap je opmerking gezien het bord voor je kop.
Het lijkt een beetje of je heel erg je best hebt moeten doen op deze post.quote:Op maandag 24 oktober 2016 14:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Welkom in de vicieuze cirkel van ironie.
Je enige houvast in welke confrontatie dan ook is het constant kaatsen van opmerkingen. Dit, samen met je voorkeur verhaspelde idiomen, Jan Modaal meningen en boerenverstand stellingen demonstreren je complete onvermogen om ook maar één eigenzinnige gedachte erop na te houden.
Steeds scherm je maar weer met je 'huispsycholoog' als men je eigenschappen probeert toe te schrijven alsof je een enorm complex binnenleven hebt dat niet valt af te leiden uit je afgezaagde, slappe aftreksels van uitspraken die je hier herhaald.
Het sneuste is dat je dit zelf weigert in te zien, maar om het wormgat verder in te duiken:
[..]
Damnquote:Op maandag 24 oktober 2016 14:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je enige houvast in welke confrontatie dan ook is het constant kaatsen van opmerkingen. Dit, samen met je voorkeur verhaspelde idiomen, Jan Modaal meningen en boerenverstand stellingen demonstreren je complete onvermogen om ook maar één eigenzinnige gedachte erop na te houden.
Steeds scherm je maar weer met je 'huispsycholoog' als men je eigenschappen probeert toe te schrijven alsof je een enorm complex binnenleven hebt dat niet valt af te leiden uit je afgezaagde, slappe aftreksels van uitspraken die je hier herhaald.
Het sneuste is dat je dit zelf weigert in te zien, maar om het wormgat verder in te duiken:
[..]
haha ik heb lkkr vakantiequote:Op maandag 24 oktober 2016 14:43 schreef xcachet het volgende:
Wat een leven. Voor 1,5 uur wiskunde naar school geweest. Wel de trein gemistEn geen mobiel. Rip ik.
Oh de ironie.quote:Op maandag 24 oktober 2016 14:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Als je geen doorgesnoven magazijnmedewerker bent valt dat reuze mee.quote:Op maandag 24 oktober 2016 14:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Het lijkt een beetje of je heel erg je best hebt moeten doen op deze post.
Ik zal het zo eens vragen aan m'n collega's in het magazijn.quote:Op maandag 24 oktober 2016 14:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je geen doorgesnoven magazijnmedewerker bent valt dat reuze mee.
Zoals 90% hier waardoor ze telkens in de schoolvakanties vrij hebben.quote:
Nee hij vraagt mij altijd voor dat soort teksten.quote:Op maandag 24 oktober 2016 14:47 schreef xcachet het volgende:
Hoink, heb je die post zelf geschreven?_!
De mond vol tanden, dwars door de mand. Het is nu tijd om te proberen of je het laatste woord met iets pietluttigs eruit weet te trekken en dan is de maandag weer voorbij op de ICT afdeling van Schubbekutteveen.quote:
Je kunt fluiten naar je geld, mislukte Epke.quote:Op maandag 24 oktober 2016 14:50 schreef TARDIS. het volgende:
Nee hij vraagt mij altijd voor dat soort teksten.
wiskundequote:Op maandag 24 oktober 2016 14:43 schreef xcachet het volgende:
Wat een leven. Voor 1,5 uur wiskunde naar school geweest. Wel de trein gemistEn geen mobiel. Rip ik.
Discussie vorig jaar al gewonnenquote:Op maandag 24 oktober 2016 14:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De mond vol tanden, dwars door de mand. Het is nu tijd om te proberen of je het laatste woord met iets pietluttigs eruit weet te trekken en dan is de maandag weer voorbij op de ICT afdeling van Schubbekutteveen.
ik ben mbo'erquote:Op maandag 24 oktober 2016 14:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Zoals 90% hier waardoor ze telkens in de schoolvakanties vrij hebben.
quote:
Blijf het bewijs maar leveren voor deze uitspraak. Je kunt het 2Nutz.quote:Op maandag 24 oktober 2016 14:50 schreef hoink581 het volgende:
Het is nu tijd om te proberen of je het laatste woord met iets pietluttigs eruit weet te trekken en dan is de maandag weer voorbij op de ICT afdeling van Schubbekutteveen.
whehequote:Op maandag 24 oktober 2016 14:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je kunt fluiten naar je geld, mislukte Epke.
Ja, was een mooie les. Docent is ook altijd enthousiast en heeft een goed gevoel voor humor. Helaas de komende 13 maanden maar 3 keer wiskundequote:
quote:Op maandag 24 oktober 2016 14:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 oktober 2016 14:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 oktober 2016 14:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Werk er nog niet lang genoeg om een hekel te hebben aan de maandag.
Oké, dan is het goed.quote:Op maandag 24 oktober 2016 14:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Is goed, hier nog een:quote:Op maandag 24 oktober 2016 14:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Blijf het bewijs maar leveren voor deze uitspraak. Je kunt het 2Nutz.
quote:Op maandag 24 oktober 2016 14:53 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 oktober 2016 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
Is goed, hier nog een:
Jij bent de knul met lange uit de lucht gegrepen onderbuik gevoel teksten en ik de man die er om moet lachen.
Dat zal altijd zo blijven.
Accepteer dit en je leven zal een stuk minder vervelend zijn.
Nog 2 uurtjes.quote:Op maandag 24 oktober 2016 14:50 schreef hoink581 het volgende:
De mond vol tanden, dwars door de mand. Het is nu tijd om te proberen of je het laatste woord met iets pietluttigs eruit weet te trekken en dan is de maandag weer voorbij op de ICT afdeling van Schubbekutteveen.
quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2016 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is goed, hier nog een:
Jij bent de knul met lange uit de lucht gegrepen onderbuik gevoel teksten en ik de man die er om moet lachen.
Dat zal altijd zo blijven.
Accepteer dit en je leven zal een stuk minder vervelend zijn.
quote:Op maandag 24 oktober 2016 14:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Nee ben 2nutz en gebruik dit om aan te geven dat de discussie al lang en breed gewonnen is. Was je dat al vergeten?quote:Op maandag 24 oktober 2016 14:57 schreef Chai het volgende:
[..]
De zwaaismiley.Ben je Fylax of Montelly of zo
Het sneue is nog dat je gelijkenis met vogeltjesdans op geen enkele manier opzet is.quote:
Deze mag erbij als bewijs voor de stelling.quote:Op maandag 24 oktober 2016 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
Nee ben 2nutz en gebruik dit om aan te geven dat de discussie al lang en breed gewonnen is. Was je dat al vergeten?
Oh de ironie.quote:Op maandag 24 oktober 2016 14:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het sneue is nog dat je gelijkenis met vogeltjesdans op geen enkele manier opzet is.
Altijd voor de underdog tochquote:
Dus je wordt overheerst? Jammer van je woordkeuze. Het ging 'net zo lekker'.quote:
Jazeker, door jou toch? komt dat voor jou als verrassing? wat is dit nou?quote:
1,1quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:00 schreef Kurovski het volgende:
* Kurovski checkt lokale zuurtegraad.
Is dit een eufemisme voor 'de buuf beffen'?quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:00 schreef Kurovski het volgende:
* Kurovski checkt lokale zuurtegraad.
Je hebt het misschien niet door, maar je spreekt jezelf tegen. Al is het niet de eerste keer.quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
Jazeker, door jou toch? komt dat voor jou als verrassing? wat is dit nou?
Oh de ironie.quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je hebt het misschien niet door, maar je spreekt jezelf tegen. Al is het niet de eerste keer.
Heb jij zeker nog nooit gedaan.quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je hebt het misschien niet door, maar je spreekt jezelf tegen. Al is het niet de eerste keer.
Zou het?quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:03 schreef Crack_ het volgende:
Jullie doen volgens mij gewoon beetje t zelfde hoor
Dat bedoel ik met vicieuze cirkel. Dat begrijp je toch wel of niet.quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:03 schreef Crack_ het volgende:
Jullie doen volgens mij gewoon beetje t zelfde hoor
Begrijp geen eufemisme.quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Is dit een eufemisme voor 'de buuf beffen'?
Dus je hebt bevestiging nodig?quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En je blijft mijn stellingen gewoon bevestigen.
Godverdomme 2Nutz.
wutquote:Op maandag 24 oktober 2016 14:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, was een mooie les. Docent is ook altijd enthousiast en heeft een goed gevoel voor humor. Helaas de komende 13 maanden maar 3 keer wiskunde
is wel heel snelquote:
neequote:Op maandag 24 oktober 2016 15:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met vicieuze cirkel. Dat begrijp je toch wel of niet.
Oh jij bent dus wel spokesman voor hoink, ok.quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hij stoort zich juist aan die bevestiging.
Ja snap hem, bedankt voor uitlegquote:Op maandag 24 oktober 2016 15:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ze is hoogbegaafd, dan heb je niet zo veel lesjes nodig snapje
neequote:Op maandag 24 oktober 2016 15:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja dan google je dat maar godverdomme.
Dus jij deed je best?quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Non sequitur. Maar blijf vooral je best doen.
quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh jij bent dus wel spokesman voor hoink, ok.
Dan logt ie toch gewoon uit?
Pls stop, het wordt te ingewikkeld met al die moeilijke woorden.quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Non sequitur. Maar blijf vooral je best doen.
Chai probeert je voornamelijk met je gebrekkige leesvaardigheid te helpen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
Oh jij bent dus wel spokesman voor hoink, ok.
Dan logt ie toch gewoon uit?
Nee. Momenteel niet.quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:08 schreef Crack_ het volgende:
Maar lezen jullie die posts echt van 2nutz en hoink? Ik lees meer overheen hoor!
ik ookquote:Op maandag 24 oktober 2016 15:08 schreef Crack_ het volgende:
Maar lezen jullie die posts echt van 2nutz en hoink? Ik lees meer overheen hoor!
Natuurlijk, ik word er zelfs een beetje geil van.quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:08 schreef Crack_ het volgende:
Chai kan beter haar zelf helpen. Leesvaardigheid is niet de wereld, dat leer je nog wel eens.quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Chai probeert je voornamelijk met je gebrekkige leesvaardigheid te helpen.
Het is verassing hoor.quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jazeker, door jou toch? komt dat voor jou als verrassing? wat is dit nou?
Je mag mijn quote nogmaals lezen. Het geldt ook weer voor deze uitspraak.quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
Dus jij deed je best?
Prachtig woord btwhulde.
wow shotsquote:
Samequote:Op maandag 24 oktober 2016 15:08 schreef Crack_ het volgende:
Vriendelijk bedankt maar sla ik even over.quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je mag mijn quote nogmaals lezen. Het geldt ook weer voor deze uitspraak.
Gaat ons beide om het laatste woordquote:Op maandag 24 oktober 2016 15:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vanmorgen heb ik het wel gelezen maar nu haak ik wel af ja
quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
doe eens niet zo angstig wees blij dat er iemand van je houdt
Nou voor jou danquote:Op maandag 24 oktober 2016 15:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik word er zelfs een beetje geil van.
Ik zou niet begrijpen wat je leert in een doorsnee kantoor met laffe TL-verlichting. En dat onbegrip vergroten jou uitspraken keer op keer.quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Chai kan beter haar zelf helpen. Leesvaardigheid is niet de wereld, dat leer je nog wel eens.
haahah ben je kkdom ofzoquote:Op maandag 24 oktober 2016 15:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou niet begrijpen wat je leert in een doorsnee kantoor met laffe TL-verlichting. En dat onbegrip vergroten jou uitspraken keer op keer.
inb4 Modusquote:Op maandag 24 oktober 2016 15:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou niet begrijpen wat je leert in een doorsnee kantoor met laffe TL-verlichting. En dat onbegrip vergroten jou uitspraken keer op keer.
Nee, het was vooral een spelletje om te zien hoe lang je het volhield om door te drammen. Je mag het hebben hoor.quote:
Yesquote:Op maandag 24 oktober 2016 15:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Que? Zijn dat die schoenen in de OP?
sow dit is echt keihard man, jeetjequote:Op maandag 24 oktober 2016 15:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Bedanktquote:Op maandag 24 oktober 2016 15:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, het was vooral een spelletje om te zien hoe lang je het volhield om door te drammen. Je mag het hebben hoor.
Plaats het hieronder:
Ik vond ze ook echt tering kut lopen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou er nog niet dood mee gevonden willen worden. sorry.
Vind dr martens beetje schoenen voor als je van die zwakke enkeltjes hebt mjaquote:Op maandag 24 oktober 2016 15:13 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Enige Dr. Martens die ik nog heb.
En wie van hoink en ik is de verstandige?quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een verstandig mens weet wanneer te stoppen
Of gothic of emo bentquote:Op maandag 24 oktober 2016 15:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vind dr martens beetje schoenen voor als je van die zwakke enkeltjes hebt mja
uhuquote:Op maandag 24 oktober 2016 15:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Que? Zijn dat die schoenen in de OP?
ja, het was dan ook een grapsje want is helemaal niks voor jou neequote:Op maandag 24 oktober 2016 15:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou er nog niet dood mee gevonden willen worden. sorry.
*Nootmans dan, als je die term wil gebruiken. Met een s.quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:16 schreef Oberkullie het volgende:
Nootman heeft weer een sensationele dag op kantoor.
Ik heb nepperds om als pantoffels te gebruiken.quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga weer uggs kopen dit jaar hoor
Zou het uitmaken en even kijken wat er verder te koop is. Op het internet bijvoorbeeld.quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Nou, mn relatiedingens zegt nu al ik hou van je en daar ben ik heul niet blij mee eigenlijk. Zo snel wtf doe normaal![]()
![]()
ghehe flikkertje ben je kkdom ofzoquote:Op maandag 24 oktober 2016 15:17 schreef NoelGallagher het volgende:
lol fagquote:Op maandag 24 oktober 2016 15:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Ha, doe niet aan kopen. Gratisquote:Op maandag 24 oktober 2016 15:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou het uitmaken en even kijken wat er verder te koop is. Op het internet bijvoorbeeld.
komt wel goed schatjequote:Op maandag 24 oktober 2016 15:19 schreef Oberkullie het volgende:
Godsjezus sluit ik een nieuw abonnement af voor de iPhone, krijg ik na bevestiging pas een mail dat die niet op voorraad is.
Tele2![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:19 schreef Oberkullie het volgende:
Godsjezus sluit ik een nieuw abonnement af voor de iPhone, krijg ik na bevestiging pas een mail dat die niet op voorraad is.
Tele2![]()
![]()
![]()
moest je maar geen dure iphone kopenquote:Op maandag 24 oktober 2016 15:19 schreef Oberkullie het volgende:
Tele2![]()
![]()
![]()
Zeg ik ook al snel om mijn affectiviteit uit te drukken. Alleen de betekenis verschilt wel in de loop der tijd. Tegen de hond is het op een huisdiermanier bedoeld als ik hem de liefde verklaar.quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Nou, mn relatiedingens zegt nu al ik hou van je en daar ben ik heul niet blij mee eigenlijk. Zo snel wtf doe normaal![]()
![]()
Koop jij hem dan voor mequote:Op maandag 24 oktober 2016 15:19 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
moest je maar geen dure iphone kopen
Ik hou van jequote:Op maandag 24 oktober 2016 15:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Zeg ik ook al snel om mijn affectiviteit uit te drukken. Alleen de betekenis verschilt wel in de loop der tijd. Tegen de hond is het op een huisdiermanier bedoeld als ik hem de liefde verklaar.
Zou dat in een beginnende relatie wsl ook al te snel zeggen.Terwijl ik het dan niet per se zwaar bedoel.
Ik zou zelf best uggs dragen in huis... lijken me best warm... wel fucking lelijk.quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:19 schreef Amarantha het volgende:
Nep Uggs zijn wel chille pantoffels.
Ik heb deze:quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:16 schreef Amarantha het volgende:
Als ik ooit weer zoiets soort gelijk wil dan koop ik wel echte kisten:
[ afbeelding ]
Ja, maar ik heb bescheiden dr.martens waar niet aan af te zien is dat het uberhaupt dr.martens zijnquote:
quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
staan wel mooi bij een touwtjesbril deze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |