sow dit is echt keihard man, jeetjequote:Op maandag 24 oktober 2016 15:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zou niet begrijpen wat je leert in een doorsnee kantoor met laffe TL-verlichting. En dat onbegrip vergroten jou uitspraken keer op keer.
Bedanktquote:Op maandag 24 oktober 2016 15:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, het was vooral een spelletje om te zien hoe lang je het volhield om door te drammen. Je mag het hebben hoor.
Plaats het hieronder:
Ik vond ze ook echt tering kut lopen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou er nog niet dood mee gevonden willen worden. sorry.
Vind dr martens beetje schoenen voor als je van die zwakke enkeltjes hebt mjaquote:Op maandag 24 oktober 2016 15:13 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Enige Dr. Martens die ik nog heb.
En wie van hoink en ik is de verstandige?quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een verstandig mens weet wanneer te stoppen
Of gothic of emo bentquote:Op maandag 24 oktober 2016 15:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vind dr martens beetje schoenen voor als je van die zwakke enkeltjes hebt mja
uhuquote:Op maandag 24 oktober 2016 15:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Que? Zijn dat die schoenen in de OP?
ja, het was dan ook een grapsje want is helemaal niks voor jou neequote:Op maandag 24 oktober 2016 15:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou er nog niet dood mee gevonden willen worden. sorry.
*Nootmans dan, als je die term wil gebruiken. Met een s.quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:16 schreef Oberkullie het volgende:
Nootman heeft weer een sensationele dag op kantoor.
Ik heb nepperds om als pantoffels te gebruiken.quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga weer uggs kopen dit jaar hoor
Zou het uitmaken en even kijken wat er verder te koop is. Op het internet bijvoorbeeld.quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Nou, mn relatiedingens zegt nu al ik hou van je en daar ben ik heul niet blij mee eigenlijk. Zo snel wtf doe normaal![]()
![]()
ghehe flikkertje ben je kkdom ofzoquote:Op maandag 24 oktober 2016 15:17 schreef NoelGallagher het volgende:
lol fagquote:Op maandag 24 oktober 2016 15:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |