Fucking gay manquote:
Welkom in de vicieuze cirkel van ironie.quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
Was juist hoor. Maar ik snap je opmerking gezien het bord voor je kop.
quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
Maar ik snap je opmerking gezien het bord voor je kop.
Het lijkt een beetje of je heel erg je best hebt moeten doen op deze post.quote:Op maandag 24 oktober 2016 14:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Welkom in de vicieuze cirkel van ironie.
Je enige houvast in welke confrontatie dan ook is het constant kaatsen van opmerkingen. Dit, samen met je voorkeur verhaspelde idiomen, Jan Modaal meningen en boerenverstand stellingen demonstreren je complete onvermogen om ook maar één eigenzinnige gedachte erop na te houden.
Steeds scherm je maar weer met je 'huispsycholoog' als men je eigenschappen probeert toe te schrijven alsof je een enorm complex binnenleven hebt dat niet valt af te leiden uit je afgezaagde, slappe aftreksels van uitspraken die je hier herhaald.
Het sneuste is dat je dit zelf weigert in te zien, maar om het wormgat verder in te duiken:
[..]
Damnquote:Op maandag 24 oktober 2016 14:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je enige houvast in welke confrontatie dan ook is het constant kaatsen van opmerkingen. Dit, samen met je voorkeur verhaspelde idiomen, Jan Modaal meningen en boerenverstand stellingen demonstreren je complete onvermogen om ook maar één eigenzinnige gedachte erop na te houden.
Steeds scherm je maar weer met je 'huispsycholoog' als men je eigenschappen probeert toe te schrijven alsof je een enorm complex binnenleven hebt dat niet valt af te leiden uit je afgezaagde, slappe aftreksels van uitspraken die je hier herhaald.
Het sneuste is dat je dit zelf weigert in te zien, maar om het wormgat verder in te duiken:
[..]
haha ik heb lkkr vakantiequote:Op maandag 24 oktober 2016 14:43 schreef xcachet het volgende:
Wat een leven. Voor 1,5 uur wiskunde naar school geweest. Wel de trein gemistEn geen mobiel. Rip ik.
Oh de ironie.quote:Op maandag 24 oktober 2016 14:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Als je geen doorgesnoven magazijnmedewerker bent valt dat reuze mee.quote:Op maandag 24 oktober 2016 14:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Het lijkt een beetje of je heel erg je best hebt moeten doen op deze post.
Ik zal het zo eens vragen aan m'n collega's in het magazijn.quote:Op maandag 24 oktober 2016 14:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je geen doorgesnoven magazijnmedewerker bent valt dat reuze mee.
Zoals 90% hier waardoor ze telkens in de schoolvakanties vrij hebben.quote:
Nee hij vraagt mij altijd voor dat soort teksten.quote:Op maandag 24 oktober 2016 14:47 schreef xcachet het volgende:
Hoink, heb je die post zelf geschreven?_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |