haha alleen hij krijgt zn lul door zn eigen oog omdat ze allebei zo smal en klein zijn loloquote:Op maandag 24 oktober 2016 12:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Allemaal door de spleetoog
Vind het niet acceptabel hoor
ik heb altijd je rug broederquote:Op maandag 24 oktober 2016 12:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goed zo, wist dat ik op je kon vertrouwen
ik kom ookquote:Op maandag 24 oktober 2016 12:34 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Nomnom ik ga dit straks kopen, als ze het niet meer hebben word ik boos
Je sarcasme is aan verfijning toe.quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo! de elite heeft gesproken zeg jeetje!!
Heb je een link naar een online spreekwoordenboek voor mij?
Oke, maar denk wel dat ze hebben. En dan ga ik dat van het weekend lekker opeten yesquote:
Oh, ja niks eigenlijk he. Ben daar blij meequote:
uhhh ja nee precies jaquote:Op maandag 24 oktober 2016 12:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, maar denk wel dat ze hebben. En dan ga ik dat van het weekend lekker opeten yes
[..]
Oh, ja niks eigenlijk he. Ben daar blij mee
ooh ja idd. sorry cracksterquote:Op maandag 24 oktober 2016 12:45 schreef Crack_ het volgende:
[..].. ja ik heb die muziek van jou toch lul.
Was het lekker?quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:34 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Nomnom ik ga dit straks kopen, als ze het niet meer hebben word ik boos
Ha. De ironie.quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je sarcasme is aan verfijning toe.
Gaat niet lukken, alleen met pilotenbril er bij lukt dat.quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:47 schreef Dimachaerus het volgende:
kheb echt strakke opskeer laten zette net
alsi k volgende week bij tentamen geen chick kan fixen op school gebeurt het nooit meer
hoi, waarom godverdomme?quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:50 schreef NoelGallagher het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE GODVERDOMME
jaa, luister het echt zó veel he. Echt mega goeie ontdekkingquote:Op maandag 24 oktober 2016 12:49 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd lekkere chillmuziek is dat he
wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |