haha alleen hij krijgt zn lul door zn eigen oog omdat ze allebei zo smal en klein zijn loloquote:Op maandag 24 oktober 2016 12:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Allemaal door de spleetoog
Vind het niet acceptabel hoor
ik heb altijd je rug broederquote:Op maandag 24 oktober 2016 12:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goed zo, wist dat ik op je kon vertrouwen
ik kom ookquote:Op maandag 24 oktober 2016 12:34 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Nomnom ik ga dit straks kopen, als ze het niet meer hebben word ik boos
Je sarcasme is aan verfijning toe.quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo! de elite heeft gesproken zeg jeetje!!
Heb je een link naar een online spreekwoordenboek voor mij?
Oke, maar denk wel dat ze hebben. En dan ga ik dat van het weekend lekker opeten yesquote:
Oh, ja niks eigenlijk he. Ben daar blij meequote:
uhhh ja nee precies jaquote:Op maandag 24 oktober 2016 12:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, maar denk wel dat ze hebben. En dan ga ik dat van het weekend lekker opeten yes
[..]
Oh, ja niks eigenlijk he. Ben daar blij mee
ooh ja idd. sorry cracksterquote:Op maandag 24 oktober 2016 12:45 schreef Crack_ het volgende:
[..].. ja ik heb die muziek van jou toch lul.
Was het lekker?quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:34 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Nomnom ik ga dit straks kopen, als ze het niet meer hebben word ik boos
Ha. De ironie.quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je sarcasme is aan verfijning toe.
Gaat niet lukken, alleen met pilotenbril er bij lukt dat.quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:47 schreef Dimachaerus het volgende:
kheb echt strakke opskeer laten zette net
alsi k volgende week bij tentamen geen chick kan fixen op school gebeurt het nooit meer
hoi, waarom godverdomme?quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:50 schreef NoelGallagher het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE GODVERDOMME
jaa, luister het echt zó veel he. Echt mega goeie ontdekkingquote:Op maandag 24 oktober 2016 12:49 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd lekkere chillmuziek is dat he
wat?quote:
Oh zo'n snackbox want ze zien er wel nice uit. Alleen is dat wel vaker zo op de verpakking.quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaa, luister het echt zó veel he. Echt mega goeie ontdekking
[..]
wat?
Hahaquote:Op maandag 24 oktober 2016 12:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je ontzettend gefixeerd bent op het krijgen van een meisje gaat het je vast lukken Dima!!
Oh, ja weet niet want moet dus nog kopen he. Zal wel laten weten..quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh zo'n snackbox want ze zien er wel nice uit. Alleen is dat wel vaker zo op de verpakking.
[..]
Haha![]()
Glassie Animalsquote:
Top.quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja weet niet want moet dus nog kopen he. Zal wel laten weten..
[..]
Glassie Animals
o jaquote:Op maandag 24 oktober 2016 12:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja weet niet want moet dus nog kopen he. Zal wel laten weten..
[..]
Glassie Animals
met opskeer fix je geen chicks meerquote:Op maandag 24 oktober 2016 12:47 schreef Dimachaerus het volgende:
alsi k volgende week bij tentamen geen chick kan fixen op school gebeurt het nooit meer
Je moet tegenwoordig vloggen man, chicks diggen dat.quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:47 schreef Dimachaerus het volgende:
Nouja, zijn wel schoenen waar je dat makkelijk van af kan spoelen maar verder nee liever nietquote:Op maandag 24 oktober 2016 13:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Loooolzou daar keihard overheen kotsen
Ja ik kom het met je eten bedoel ik.quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:40 schreef Crack_ het volgende:
Oke, maar denk wel dat ze hebben. En dan ga ik dat van het weekend lekker opeten yes
Beter geef jij geen tips meerquote:Op maandag 24 oktober 2016 13:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je moet tegenwoordig vloggen man, chicks diggen dat.
Je kiest de verkeerde momenten uit zie ik al.quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:47 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:01 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je moet tegenwoordig vloggen man, chicks diggen dat.
Ik heb blackasquote:Op maandag 24 oktober 2016 13:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga ze volgende week halenvan die 1460 for life
Oh oke, waar precies kom je dan naar toe als ik vragen mag?quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja ik kom het met je eten bedoel ik.
Bij mannen is echt mega sexyquote:Op maandag 24 oktober 2016 13:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ja, maar dan niet de gay versie zeg maar.quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja als je zo mannen ziet met docs en baardje misschien nog tats
ja ik heb alleen dan docs geen baardje geen tatsquote:Op maandag 24 oktober 2016 13:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja als je zo mannen ziet met docs en baardje misschien nog tats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |