Gelukkig neemt toch helemaal niemand Sunri5e serieus.quote:Op maandag 24 oktober 2016 02:03 schreef Brammess het volgende:
Weetje, ik wil Dolberg nog niet absolute supertalent ter wereld ooit noemen want dan geven we sunri5e weer voer voor als hij weer in een dipje zit.
Niet sunri5e per se.quote:Op maandag 24 oktober 2016 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig neemt toch helemaal niemand Sunri5e serieus.
Ach Zlatan heeft ook wel eens moeten banken bij Ajax ten faveure van Mido, dus daarna kan je nog prima terecht komen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 02:10 schreef Brammess het volgende:
[..]
Niet sunri5e per se.
Vorig jaar dacht ik dat er echt niks tussen Riedewald, Bazoer, Tete en de wereldtop stond maar kijk eens hoe ze er nu voor staan.
Ze hebben alle 3 voetballend wel genoeg kwaliteit voor de topcompetities in potentie maar bij Bazoer en Tete zit het in de hoofdjes een beetje verkeerd.quote:Op maandag 24 oktober 2016 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach Zlatan heeft ook wel eens moeten banken bij Ajax ten faveure van Mido, dus daarna kan je nog prima terecht komen.
Al denk ik niet dat ze perse allemaal bepalende spelers worden bij Barca/Real/Bayern. Dat is toch nog wel een niveautje te hoog denk ik.
Bazoer moet veel meer energie in een wedstrijd leggen, en Tete moet zich ook wel aanvallend ontwikkelen. De grote ploegen willen ook een back die aanvallend sterk is.quote:Op maandag 24 oktober 2016 02:15 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ze hebben alle 3 voetballend wel genoeg kwaliteit voor de topcompetities in potentie maar bij Bazoer en Tete zit het in de hoofdjes een beetje verkeerd.
Riedewald is echt geweldig aan het seizoen begonnen en moet nu opeens banken, beetje apart.
Het is wel jammer, want hoe Bazoer die 2 wedstrijden tegen Feyenoord vorig jaar speelde was echt van wereldniveauquote:Op maandag 24 oktober 2016 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bazoer moet veel meer energie in een wedstrijd leggen, en Tete moet zich ook wel aanvallend ontwikkelen. De grote ploegen willen ook een back die aanvallend sterk is.
Riedewald is helaas slachtoffer geworden van zijn eigen multifunctionaliteit.
Ik kan me niet voorstellen dat riedewald slechter had gespeeld dan sink op lbquote:Op maandag 24 oktober 2016 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bazoer moet veel meer energie in een wedstrijd leggen, en Tete moet zich ook wel aanvallend ontwikkelen. De grote ploegen willen ook een back die aanvallend sterk is.
Riedewald is helaas slachtoffer geworden van zijn eigen multifunctionaliteit.
Bazoer werd toen door Vilhenna uit de wedstrijd geschopt en sinds die blessure zit hij in een dip.quote:Op maandag 24 oktober 2016 02:22 schreef Brammess het volgende:
[..]
Het is wel jammer, want hoe Bazoer die 2 wedstrijden tegen Feyenoord vorig jaar speelde was echt van wereldniveau
kijk het filmpje even terug van Bosz (na Celta dacht ik )... prijst Gudelj om zijn fantastische spel.....quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Gudelj staat nu toch wel hopelijk beetje onderaan de ladder.
onvermogen van Bosz. Dijks is ook niet goed. Zet dan viergever of riedewald LB. Tete rechts en dan wellicht veltman weer centraal wanneer riedewald LB is. Dan heb je een goede verdediging, imo.quote:Op maandag 24 oktober 2016 02:15 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ze hebben alle 3 voetballend wel genoeg kwaliteit voor de topcompetities in potentie maar bij Bazoer en Tete zit het in de hoofdjes een beetje verkeerd.
Riedewald is echt geweldig aan het seizoen begonnen en moet nu opeens banken, beetje apart.
Ik denk nog steeds dat zijn taakstraf een rol speeltquote:Op maandag 24 oktober 2016 01:24 schreef Brammess het volgende:
Ik ben ook meer Tete fan hoor maar er zal vast wel een achterliggende gedachte zijn dat Tete geen eens een kans krijgt.
ik zou heel graag willen dat dat de enige reden is.quote:Op maandag 24 oktober 2016 10:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat zijn taakstraf een rol speelt
linksbuiten en linksback.quote:Op maandag 24 oktober 2016 10:44 schreef StarGazer het volgende:
FF linksbuiten regelen in de winterstop
Riedewald op linksback zetten.quote:
Dan ben je sowieso niet helemaal goed bij je hoofd natuurlijk.quote:Op maandag 24 oktober 2016 02:10 schreef Brammess het volgende:
Vorig jaar dacht ik dat er echt niks tussen Riedewald, Bazoer, Tete en de wereldtop stond maar kijk eens hoe ze er nu voor staan.
Zolang ze maar geen middenvelders gaan halen vind ik het prima.quote:Op maandag 24 oktober 2016 09:52 schreef mokkiemok het volgende:
'PSV aast op Ajax-doelwit na bod van 2 miljoen uit Amsterdam: veel concurrentie'
'Ajax stuurt scouts en ziet 'nieuwe' Suarez meteen drie doelpunten maken'
hoop op wederom wat aankopen deze winter.
Gelukkig, er is nog hoop na 4giver en Velt.quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:54 schreef Brammess het volgende:
De Ligt definitief bij de A selectie, maar dat zit Nouri ook.
oud berichtje, maarquote:Op basis van talent moet Ajax De Klassieker van zondagmiddag 'met gemak' winnen, stelt Spaan. Kasper Dolberg en Hakim Ziyech moeten volgens hem het verschil maken. 'Feyenoord beschikt gewoon niet over dit soort voetballers. Daar staat tegenover dat bij Ajax misschien Gudelj weer moet meedoen. Tegen Celta nam hij in de 40ste minuut een vrije trap, uiteraard te hoog.'
'In de 44ste minuut moest hij zo nodig schieten van twintig meter en in de 48ste minuut ging er weer een vrije trap mis. Het allerergste is dat hij naast Ziyech gaat staan als die een vrije trap mag nemen. Je kunt gewoon zien dat het Hakim op de zenuwen werkt.'
Henk Spaan is dan ook een klapmongool van de eerste rij.quote:
klopt, maar hij ziet het wel goed wat betreft Gudelj in dezequote:Op maandag 24 oktober 2016 13:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Henk Spaan is dan ook een klapmongool van de eerste rij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |