Flashbacks naar tijdperk de Boer.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:23 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Touché. Ajax was weer gênant slecht vandaag.
Sinds de dubbele bekerfinale geen dominante wedstrijd meer in de Kuip gespeeld. Triest.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Flashbacks naar tijdperk de Boer.
Meh, blijf erbij dat dit resultaat prima is, maar het spel was echt ondermaats.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pessimisme viert weer hoogtij hier. Als we woensdag Kozakken Boys met 0-10 wegspelen worden we fluitend kampioen volgens 90% hier
Hij zal nooit een "echte verdediger" worden. Hoe graag hij ook zijn best doet. En waarom zit Tete nog steeds op de bank? Ik snap Bosz echt nietquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:29 schreef superniger het volgende:
Sinkgraven speelde erg matig vandaag.
We zagen het, de één na de ander had kramp.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:14 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Krachten gespaard voor de midweekse bekerwedstrijd.
In het gros van de wedstrijden in de eredivisie heb je daar ook geen echte verdediger nodig gelukkig. Wat Tete precies misdaan heeft weet ik ook niet, maar die mag er toch echt wel staan in de wedstrijden waarin wat meer verdedigend vermogen wordt geëist.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij zal nooit een "echte verdediger" worden. Hoe graag hij ook zijn best doet. En waarom zit Tete nog steeds op de bank? Ik snap Bosz echt niet
had die guidetti toch gelijkquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:38 schreef Caland het volgende:
[..]
We zagen het, de één na de ander had kramp.
waarom maak je je zo druk over feyenoordquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Een voordeel, Feyenoord netwerk is wel weer comedy
Het is jammer dat Feyenoord nog gelijkmaakte. Niets lekkerder dan de zure reacties alom na dergelijke overwinningen voor Ajax.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Een voordeel, Feyenoord netwerk is wel weer comedy
Je bent in de war, ik lach om Feyenoord. Das anders. Zeker omdat morgen de boze collega's weer lekker gaan schuimbekken bij de automaat over zoveel onrecht.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
waarom maak je je zo druk over feyenoord
Maandagmorgen bij de automaatgenotquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is jammer dat Feyenoord nog gelijkmaakte. Niets lekkerder dan de zure reacties alom na dergelijke overwinningen voor Ajax.
eerder bazoer hoop ikquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
Overigens zijn we zonder Ziyech aardig de lul tijdens de Africa Cup, dan speelt Gudelj zeker weer.
Hopelijk gewoon Nouri.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
Overigens zijn we zonder Ziyech aardig de lul tijdens de Africa Cup, dan speelt Gudelj zeker weer.
Ga weg met je feyenoord mafkutquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
waarom maak je je zo druk over feyenoord
Waarom?quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Gudelj staat nu toch wel hopelijk beetje onderaan de ladder.
Klaassen kan er al niet veel van en als Schöne ook onzichtbaar is blijft er weinig over helaasquote:Op zondag 23 oktober 2016 21:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom?Middenveld was erg matig vandaag.
De Ligtgod.quote:Op zondag 23 oktober 2016 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe we woensdag gaan spelen
Boer
Tete-De Ligt-Westermann-Dijks
Bazoer-Riedewald-Gudelj
El Ghazi-Cassierra-Cerny
Zoiets zal het wel worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |