Daar heb je een punt. Wat dat betreft is het gat tussen de top en overige teams wel weer groter geworden de laatste twee seizoenen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, ze strijden hard en daardoor kwam Ajax niet goed in het spel. Maar niet veel ploegen zullen dat tegen Ajax leveren dus we zullen dan nog wel genoeg gaan winnen.
Ik neem het hem ook niet kwalijk, maar tijd om het te leren is er niet echt en zeker vandaag niet. We hadden hierdoor kunnen verliezen en dan stonden we nu op 8 punten.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja maar dat zijn zaken die nog wel aan te leren zijn lijkt me. Hij speelt nu net anderhalve maand als linksback dus dan is het wel even wennen waar je moet staan. Met dat wegwerken is het te hopen dat hij hier van leert natuurlijk.
Zeker, maar Feyenoord zal zich ook nog wel eens gaan verlopen dus het zal wel weer dicht bij elkaar komen te staan. PSV komt er ook wel weer bij.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Wat dat betreft is het gat tussen de top en overige teams wel weer groter geworden de laatste twee seizoenen.
PSV is klaar denk ik . Te weinig scorend vermogen en ontevreden spelersquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker, maar Feyenoord zal zich ook nog wel eens gaan verlopen dus het zal wel weer dicht bij elkaar komen te staan. PSV komt er ook wel weer bij.
Ach ik zie liever een Sinkgraven die ervan kan leren en beter kan worden, dan een Dijks die daar ook fouten maakt en die sowieso blijft maken. Verder vind ik ook dat er in de transferperiode een echte linksback moet worden aangeschaft, kan Sinkgraven de backup worden van Ziyech.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:29 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Ik neem het hem ook niet kwalijk, maar tijd om het te leren is er niet echt en zeker vandaag niet. We hadden hierdoor kunnen verliezen en dan stonden we nu op 8 punten.
Muah een De Jong heeft de vorige seizoenen wel bewezen dat hij kon scoren dus dat kan ook opeens gaan lopen. Net als een Pereiro en Pröpper etc.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
PSV is klaar denk ik . Te weinig scorend vermogen en ontevreden spelers
Ze kunnen er alle 3 niks van mag je ook zeggen hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah een De Jong heeft de vorige seizoenen wel bewezen dat hij kon scoren dus dat kan ook opeens gaan lopen. Net als een Pereiro en Pröpper etc.
Alle drie de topclubs hebben wel hun duidelijke gebreken.
En zo geldt dat toch ook voor Ajax en PSV? Zie niet waarom dat zon zekerheid moet zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker, maar Feyenoord zal zich ook nog wel eens gaan verlopen dus het zal wel weer dicht bij elkaar komen te staan. PSV komt er ook wel weer bij.
Dat ligt er ook maar aan met wie je het vergelijkt natuurlijkquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze kunnen er alle 3 niks van mag je ook zeggen hoor.
Vind wel dat Ajax en PSV nog net iets meer individuele kwaliteit hebben, maar het zal spannend worden.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En zo geldt dat toch ook voor Ajax en PSV? Zie niet waarom dat zon zekerheid moet zijn.
De Jong is een verbeterde Jhon van Beukering nu , is niet meer vooruit te branden .quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah een De Jong heeft de vorige seizoenen wel bewezen dat hij kon scoren dus dat kan ook opeens gaan lopen. Net als een Pereiro en Pröpper etc.
Alle drie de topclubs hebben wel hun duidelijke gebreken.
Ze konden het vorig jaar wel, en alleen die Lestienne is daar weggegaan voorin. En die speelde zelden.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De Jong is een verbeterde Jhon van Beukering nu , is niet meer vooruit te branden .
Propper gaat er ook geen 10 maken en Pereiro is een mooi-weer-voetballer waar je niks aan hebt als het om de knikkers gaat
in een jaar kan veel veranderen als bijv Guardado pissig is en de honger weg isquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze konden het vorig jaar wel, en alleen die Lestienne is daar weggegaan voorin. En die speelde zelden.
Dat is waar, maar zo dramatisch als het nu is zal het wel verbeteren.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
in een jaar kan veel veranderen als bijv Guardado pissig is en de honger weg is
Eerder de nieuwe Sanogoquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:37 schreef Brammess het volgende:
Traoré zwaar en route om de nieuwe Bojan te worden.
Daar heb ik nog maar bar weinig van gezien dan.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:39 schreef Brammess het volgende:
[..]
Traoré kan voetballen, Sanogo niet/
50/50 tussen Ajax en Feyenoordquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar zo dramatisch als het nu is zal het wel verbeteren.
Op wie zet jij je geld nu als de kampioen?
Ajax heeft de meeste last van de Afrika Cupquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
50/50 tussen Ajax en Feyenoord
blessures gaan de doorslag geven
Ik heb Traoré enkele wereldclubs in het voorseizoen aan flarden zien voetballen, geloof me, die ken foebellequote:Op zondag 23 oktober 2016 18:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar heb ik nog maar bar weinig van gezien dan.
Feyenoord mist El Ahmadi dan. Ook niet erg lekker voor ze.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax heeft de meeste last van de Afrika Cup
Tenzij Nouri Ziyech mag vervangen
Als hij dat dan niet eens kan laten zien in een kwalitief zeer matige Klassieker, dan ben ik niet overtuigd.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:41 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik heb Traoré enkele wereldclubs in het voorseizoen aan flarden zien voetballen, geloof me, die ken foebelle
Met zichzelf. Ze worden elk jaar slechter. Younes, Traore, Sinkgraven, Viergever, schone. Dat is 2/3e Bundesliga niveau. Alleen Dolberg heeft een gigantische potentie en Tete wordt verkracht.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ligt er ook maar aan met wie je het vergelijkt natuurlijk
[..]
Vind wel dat Ajax en PSV nog net iets meer individuele kwaliteit hebben, maar het zal spannend worden.
Traore mis je niet veel aan zo . Domme jongen met alles voor de topquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien dat die Zweedse jongen bij hun dan weer mag meedoen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Feyenoord mist El Ahmadi dan. Ook niet erg lekker voor ze.
Zeker met hun beperkte bank.
ik hoop hetquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien dat die Zweedse jongen bij hun dan weer mag meedoen.
Ik vind Ajax wel beter geworden vergeleken met vorig jaar. Feyenoord ook wel. PSV dan weer net wat minder.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Met zichzelf. Ze worden elk jaar slechter. Younes, Traore, Sinkgraven, Viergever, schone. Dat is 2/3e Bundesliga niveau. Alleen Dolberg heeft een gigantische potentie en Tete wordt verkracht.
Klopt, die gaat ook nooit vaste basisspeler worden bij Chelsea zo.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Traore mis je niet veel aan zo . Domme jongen met alles voor de top
El Ahmadi weg bij ons. Ook een groot gemis hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord met zo'n kut elftal wint alles en speelt Ajax weg. Zegt genoeg over Ajax.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Ajax wel beter geworden vergeleken met vorig jaar. Feyenoord ook wel. PSV dan weer net wat minder.
Tja je kan moeilijk zijn hersens beter makenquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, die gaat ook nooit vaste basisspeler worden bij Chelsea zo.
Je zou na de laatste competitieronde in Doetinchem toch zweren dat onderschatting nooit meer voor zou komen onder de Ajacieden.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De Jong is een verbeterde Jhon van Beukering nu , is niet meer vooruit te branden .
Propper gaat er ook geen 10 maken en Pereiro is een mooi-weer-voetballer waar je niks aan hebt als het om de knikkers gaat
Dat komt omdat Ajax het nog steeds lastig heeft als ze onder druk worden gezet.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Feyenoord met zo'n kut elftal wint alles en speelt Ajax weg. Zegt genoeg over Ajax.
quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Feyenoord met zo'n kut elftal wint alles en speelt Ajax weg. Zegt genoeg over Ajax.
Het loopt idd geweldig , kloptquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je zou na de laatste competitieronde in Doetinchem toch zweren dat onderschatting nooit meer voor zou komen onder de Ajacieden.
Zo kun je gebrek aan kwaliteit ook omschrijven ja. En Feyenoord zette helemaal niet zoveel druk. Ajax blunderde zelf gigantisch. Met name Sink weerquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat komt omdat Ajax het nog steeds lastig heeft als ze onder druk worden gezet.
In de eerste helft zeker wel, en de keren dat Ajax toen de ruimte kreeg maakte ze de compleet verkeerde keuzes ja.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zo kun je gebrek aan kwaliteit ook omschrijven ja. En Feyenoord zette helemaal niet zoveel druk. Ajax blunderde zelf gigantisch. Met name Sink weer
ja we kennen je aversie inmiddels wel.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zo kun je gebrek aan kwaliteit ook omschrijven ja. En Feyenoord zette helemaal niet zoveel druk. Ajax blunderde zelf gigantisch. Met name Sink weer
Dit waren vorig seizoen nog spelers op de bank.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bilal. Toornstra en baco Jan. Poeh poeh geweldig hoor.
Nog 24 wedstrijden en een handvol punten achter. Uitzichtloos is een understatement.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het loopt idd geweldig , klopt
Ik zie dat met alle respect niet beter worden zoquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nog 24 wedstrijden en een handvol punten achter. Uitzichtloos is een understatement.
Tekenend voor de onmacht van Ajax dan dat ze geen moment de bovenliggende partij zijn geweest tegen deze subtop spelers.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bilal. Toornstra en baco Jan. Poeh poeh geweldig hoor.
Krachten gespaard voor de midweekse bekerwedstrijd.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tekenend voor de onmacht van Ajax dan dat ze geen moment de bovenliggende partij zijn geweest tegen deze subtop spelers.
dat zegt hij jaquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tekenend voor de onmacht van Ajax dan dat ze geen moment de bovenliggende partij zijn geweest tegen deze subtop spelers.
Ajax bakt er dan ook niks van. Na Celta leek het nog redelijk maar vandaag weer leve de middenmoot.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Touché. Ajax was weer gęnant slecht vandaag.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |