Wel overdreven. Younes en traore scoorden beiden deze week nog. Cassiera is helemaal niets op links en Cerny komt er deze winter bij.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Onana
Tete-Sanchez-Riedewald-Sinkgraven
Klaassen-Schone-Ziyech
Cerny-Dolberg-Cassierra
Kan prima dit. Ben wel klaar met Traoré en Younes
Maar dit gaat natuurlijk niet gebeuren.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Onana
Tete-Sanchez-Riedewald-Sinkgraven
Klaassen-Schone-Ziyech
Cerny-Dolberg-Cassierra
Kan prima dit. Ben wel klaar met Traoré en Younes
Omdat ik hem op dit moment de beste optie vind daar, hij kan af en toe prima verdedigen en hij is voetballend van meerwaarde. In de Eredivisie ben je toch vaak de betere en aan het aanvallen dus is dat wel essentieel.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:15 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat zie jij toch in Sinkgraven op LB ? Ben het vaak met je eens maar in dit geval totaal niet.
Heeft alles om niet te slagen op die positie, zet dan Riedewald op er neer. Dan ga je er sowieso op vooruit.
Tegen clubs lager dan plek 8 ofzo kan je met Sinkgraven spelen. Alles met wat meer weerstand verliest Sinkgraven alle duels.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:15 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat zie jij toch in Sinkgraven op LB ? Ben het vaak met je eens maar in dit geval totaal niet.
Heeft alles om niet te slagen op die positie, zet dan Riedewald op er neer. Dan ga je er sowieso op vooruit.
Ik betwijfel het. Ik zie Ajax ook niet winnen van PSV eigenlijk.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ach jawel, die dip komt wel. Vorig jaar waren het 10 wedstrijden op rij, lol.
Ja dat is waar, maar de selectie is niet in balans dus we hebben helaas geen backup linksbuiten.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wel overdreven. Younes en traore scoorden beiden deze week nog. Cassiera is helemaal niets op links en Cerny komt er deze winter bij.
Dat laatste klopt. Maar verdedigen kan hij juist niet bleek vandaag: Bilal en Botteghin's kansen waren beide zijn fout.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ik hem op dit moment de beste optie vind daar, hij kan af en toe prima verdedigen en hij is voetballend van meerwaarde. In de Eredivisie ben je toch vaak de betere en aan het aanvallen dus is dat wel essentieel.
Sinkgraven wint vaak genoeg duels,quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Tegen clubs lager dan plek 8 ofzo kan je met Sinkgraven spelen. Alles met wat meer weerstand verliest Sinkgraven alle duels.
Resultaten uit het verleden enzo, maar toch zie ik ze daar echt niet die 5 puntern vast houden.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Ik zie Ajax ook niet winnen van PSV eigenlijk.
Bij die kans van Bilal was het meer dat hij slecht wegwerkte, maarja dan moet je hem ook niet als laatste man daar neerzetten dat is ook wat te overdreven.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:18 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Dat laatste klopt. Maar verdedigen kan hij juist niet bleek vandaag: Bilal en Botteghin's kansen waren beide zijn fout.
Zou wel apart zijn als Feyenoord ineens de 100 punten gaat halen na jarenlange wanprestaties.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Resultaten uit het verleden enzo, maar toch zie ik ze daar echt niet die 5 puntern vast houden.
Je bent wel erg met Feyenoord bezig. Zou me eerder druk maken om de wanvertoning van vandaag van je eigen team. Heb zelden een Ajax gezien waar zo weinig van uit gaat. Dan heb je met die Dolberg nog een heerlijke spits en hoop je op een ingeving van Ziyech. De rest is louter opvulling lijkt het wel.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ach jawel, die dip komt wel. Vorig jaar waren het 10 wedstrijden op rij, lol.
Jij moet jezelf niet zo belachelijk maken want Feyenoord kan nog niet eens winnen van dit Ajax.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent wel erg met Feyenoord bezig. Zou me eerder druk maken om de wanvertoning van vandaag van je eigen team. Heb zelden een Ajax gezien waar zo weinig van uit gaat. Dan heb je met die Dolberg nog een heerlijke spits en hoop je op een ingeving van Ziyech. De rest is louter opvulling lijkt het wel.
Het is niet alsof Feyenoord nu bol staat van de individuele klasse natuurlijk, dat is ook maar pover.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent wel erg met Feyenoord bezig. Zou me eerder druk maken om de wanvertoning van vandaag van je eigen team. Heb zelden een Ajax gezien waar zo weinig van uit gaat. Dan heb je met die Dolberg nog een heerlijke spits en hoop je op een ingeving van Ziyech. De rest is louter opvulling lijkt het wel.
En nog kan dit geweldige Feyenoord er niet van winnen in eigen huisquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zijn ook rotballen maar een echte verdediger die pakt 'm voor de stuit of gebruikt zijn lichaam om de bal af te schermen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij die kans van Bilal was het meer dat hij slecht wegwerkte, maarja dan moet je hem ook niet als laatste man daar neerzetten dat is ook wat te overdreven.
Die kans van Botteghin kan ik niet helemaal meer voor me halen, maar zal er zo op letten bij de samenvatting.
Ben ik helemaal met je eens, zie mijn post in het Feyenoord topic. Maar Feyenoord heeft wel power en walst gewoon net zo lang tot de tegenstander breekt. Het is niet hoogstaand, maar iig niet futloos. Daarbij zie ik ze wekelijks leuker opbouwen, nooit gedacht dat ik ooit een tweetjes met de CV en CVM onder druk zou zien.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is niet alsof Feyenoord nu bol staat van de individuele klasse natuurlijk, dat is ook maar pover.
Ohja maar dat zijn zaken die nog wel aan te leren zijn lijkt me. Hij speelt nu net anderhalve maand als linksback dus dan is het wel even wennen waar je moet staan. Met dat wegwerken is het te hopen dat hij hier van leert natuurlijk.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:24 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Zijn ook rotballen maar een echte verdediger die pakt 'm voor de stuit of gebruikt zijn lichaam om de bal af te schermen.
Bij die kans van Botteghin hief hij buitenspel op. Een beetje een typisch gevalletje van een aanvaller in je achterhoede.
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
En nog kan dit geweldige Feyenoord er niet van winnen in eigen huis![]()
Ik zou me zorgen maken als ik jou was.
Dat is allemaal wat overdreven omdat ze nu in een "flow" zitten. Straks nog meer puntverlies en ze walsen ineens niet zo lang meer.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens, zie mijn post in het Feyenoord topic. Maar Feyenoord heeft wel power en walst gewoon net zo lang tot de tegenstander breekt. Het is niet hoogstaand, maar iig niet futloos. Daarbij zie ik ze wekelijks leuker opbouwen, nooit gedacht dat ik ooit een tweetjes met de CV en CVM onder druk zou zien.
Het was allebei bar weinig.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit.
Bedankt Nostradamusquote:Op zondag 23 oktober 2016 18:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat is allemaal wat overdreven omdat ze nu in een "flow" zitten. Straks nog meer puntverlies en ze walsen ineens niet zo lang meer.
Klopt, ze strijden hard en daardoor kwam Ajax niet goed in het spel. Maar niet veel ploegen zullen dat tegen Ajax leveren dus we zullen dan nog wel genoeg gaan winnen.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens, zie mijn post in het Feyenoord topic. Maar Feyenoord heeft wel power en walst gewoon net zo lang tot de tegenstander breekt. Het is niet hoogstaand, maar iig niet futloos. Daarbij zie ik ze wekelijks leuker opbouwen, nooit gedacht dat ik ooit een tweetjes met de CV en CVM onder druk zou zien.
Het is vooral opportunistisch. Zoals bij NEC.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |