Wel als je spelers wat oververmoeid raken, al hebben we daar geen zicht op maar dat zullen er best wat zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2016 01:31 schreef Brammess het volgende:
[..]
Niet geheel mee eens, ik wil ook heel graag wat andere spelers aan het werk zien, maar als iets draait verander je het niet.
Enige realistische wijzigingen die ik zou voeren zijn Tete voor Veltman en misschien Krul voor Onana, wie weet.
Niks mis met een beetje ambitie, natuurlijk ligt het aan de loting maar veel ploegen kan je gewoon pakken als Ajax zich ook gewoon net zo motiveert als voor de CL.quote:Op maandag 24 oktober 2016 01:32 schreef Brammess het volgende:
[..]
Weer niet helemaal mee eens, de EL is echt ijzersterk dit jaar en er komen echt een paar hele goede nummer 3 teams uit de CL bij.
De kwartfinale hadden ze al in 2015 moeten halen.
Moet zeggen dat ik wel positief verrast ben, 7 uit 9 is wel eens anders geweest de afgelopen jaren.quote:Op maandag 24 oktober 2016 01:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, die Europa League-poule. Panathinaikos en Standard. Heksenketel bla bla. Wie ziet ze ooit spelen behalve tegen Ajax. Dan ben je wel erg levensmoe.
De poule vorig jaar was net zo zwak.quote:Op maandag 24 oktober 2016 01:35 schreef Brammess het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik wel positief verrast ben, 7 uit 9 is wel eens anders geweest de afgelopen jaren.
Moldegoden speelden wel erg boven hun kunnenquote:Op maandag 24 oktober 2016 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De poule vorig jaar was net zo zwak.
Bij winst toch sowieso al door?quote:Op maandag 24 oktober 2016 01:38 schreef Brammess het volgende:
Bij een gelijkspel tussen Standard en Pana en een winstpartij van Ajax zijn we al volgende week gekwalificeerd, zie ik net
[ afbeelding ]
Officieus ja, puntje tegen Pana thuis of Standard.quote:
Ja dat we daar uit niet wonnen was heel vreemd. En thuis van Celtic niet kunnen winnen man man manquote:Op maandag 24 oktober 2016 01:38 schreef Brammess het volgende:
[..]
Moldegoden speelden wel erg boven hun kunnen
Bizar dat ze daar niet uitgekomen zijn.
Kunnen we de laatste wedstrijden met Jong Ajax spelenquote:Op maandag 24 oktober 2016 01:41 schreef Brammess het volgende:
[..]
Officieus ja, puntje tegen Pana thuis of Standard.
Dat puntje is dan ook genoeg voor groepswinst.
Als Ajax wint staan we op 10 punten, Celta en Standard op 5. Die moeten nog tegen elkaar dus ze kunnen niet allebei de 10 halenquote:Op maandag 24 oktober 2016 01:41 schreef Brammess het volgende:
[..]
Officieus ja, puntje tegen Pana thuis of Standard.
Dat puntje is dan ook genoeg voor groepswinst.
Ik hoop op Lyonquote:Op maandag 24 oktober 2016 01:43 schreef Brammess het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet komen uit de CL:
Basel of Ludogorets
Benfica of Besiktas
Borussia MGB
PSV onlootbaar
Bayer 04 of CSKA
Sporting
Copenhagen
Lyon
Dat zijn echt geen misselijke clubs.
Oh ik zie het, dat klopt wel ja.quote:Op maandag 24 oktober 2016 01:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als Ajax wint staan we op 10 punten, Celta en Standard op 5. Die moeten nog tegen elkaar dus ze kunnen niet allebei de 10 halen
Lyon zou wel echt heel erg ruim van Ajax winnen.quote:
Napoli kon zich in MD3 al kwalificeren als ze afgelopen week van Besiktas hadden gewonnenquote:Op maandag 24 oktober 2016 01:44 schreef Brammess het volgende:
[..]
Oh ik zie het, dat klopt wel ja.
Ik hield we een beetje vast aan het feit dat je je (volgens mij) niet kan kwalificeren in MD4 zonder 12 punten.
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op maandag 24 oktober 2016 01:45 schreef Brammess het volgende:
[..]
Lyon zou wel echt heel erg ruim van Ajax winnen.
Maar in de 1e KO zal je ze waarschijnlijk niet tegenkomen omdat ze waarschijnlijk ook beschermd worden.
Leuk feitje; RB Salzburg staat na 3 wedstrijden met 0 puntenquote:Op maandag 24 oktober 2016 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja.
Maar gewoon 1e eindigen en dan een kutclub uit een andere EL poule loten. RB Salzburg of Rapid Wien oid, die moeten we makkelijk kunnen hebben.
Hoezo? We hebben Dolberg al.quote:Op maandag 24 oktober 2016 01:51 schreef Brammess het volgende:
[..]
Leuk feitje; RB Salzburg staat na 3 wedstrijden met 0 punten
Soriano wegkapen
Geen Oostblok aids aubquote:Op maandag 24 oktober 2016 01:50 schreef Brammess het volgende:
Trouwens even op een rijtje, vooruitdenkend![]()
![]()
![]()
(Gebasseerd op de quotes van Unibet)
Feyenoord
APOEL
Mainz/Anderlecht
Dundalk/Maccabi
Austria Wien
Genk/Sassuolo
Celta
AA Gent
FK Krasnodar
PAOK Zit daar niet zo'n regel achter dat we die niet kunnen loten ivm vCL?
Sparta Praag / Southampton
FC Zurich
+De 4 slechtste afvallers van de CL
Zit nou niet echt een tegenstander in waarvan je zegt nou, dat wordt echt kut op Southampton en Sparta Praag na.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |