Vind die rand van dezelfde categorie als dat witte spul in liga milkbreak hnngquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:13 schreef Crip het volgende:
[..]
ik eet die rand altijd als eerst zodat ik die zo snel mogelijk kan vergeten. als ik diepvries slagroom taart eet dn.
mokkataart van hema is
sorryquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jeetje, waar komt dit opeens vandaan
ben je gek hoe kun je dat met elkaar vergelijken. liga milkbreak (alleen het witte) die andere variaties met choco of aardbei zijn goor. dat is echt 24242x lekkerderquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind die rand van dezelfde categorie als dat witte spul in liga milkbreak hnng
Alleen de gewone idd en ik vind dat net zo lekker als die rand ja gvdquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:15 schreef Crip het volgende:
[..]
ben je gek hoe kun je dat met elkaar vergelijken. liga milkbreak (alleen het witte) die andere variaties met choco of aardbei zijn goor. dat is echt 24242x lekkerder
wowwquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekkerder dan KFC
Lekkerder dan warm chocoladetaartje
jij dipte je softijsjes zeker ook helemaal in die hazelnoot crunchiesquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alleen de gewone idd en ik vind dat net zo lekker als die rand ja gvd
Ze zouden een soort slagroomtaartrand gevuld met witte liga milkbreak spul moeten maken zou echt doodgaan van geluk
Hnnnngh hou opquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:18 schreef Crip het volgende:
[..]
jij dipte je softijsjes zeker ook helemaal in die hazelnoot crunchies
Nee discodip bbyquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:18 schreef Crip het volgende:
[..]
jij dipte je softijsjes zeker ook helemaal in die hazelnoot crunchies
wnr ben je weer terug ik wil zo graagquote:Op zondag 23 oktober 2016 21:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o oke.. Wou nog keer recepten uitwisselen onder het genot van een kopje thee
ik antwoord morgen op je dmquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:23 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Ja da's ook lekker.
maar choco nmr1
ja ik had mn moeder laten zien zegt ze zoquote:
Zin inquote:
ik ga met shadowroots doen dan groeit niet zo ugly uit.quote:
Ja spijt dat ik dat niet heb gedaan. Ik ga volgende week nr de kapper. Weer blonde plukjes. Insallah gaat mn haar niet dood.quote:
geen felle plukjes doen als je kleur wilt committ gurlquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:41 schreef Stimorol- het volgende:
Wil eigk felle kleuren in mn haar maar ben fucking 33.
laatst was je nog 28quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:41 schreef Stimorol- het volgende:
ja zilvershampoo is chill. wel oppassen als je blond hebt dat je niet te lang laat zitten dan word t purplequote:Op zondag 23 oktober 2016 23:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja spijt dat ik dat niet heb gedaan. Ik ga volgende week nr de kapper. Weer blonde plukjes. Insallah gaat mn haar niet dood.
Ik wil hett liefst wat die angel van mtv heeftquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:43 schreef Crip het volgende:
[..]
geen felle plukjes doen als je kleur wilt committ gurl
Dan ga je op zo'n dikke vieze huisvrouw lijkenquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:41 schreef Stimorol- het volgende:
Ben geen fucking Hollander gekquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:47 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Dan ga je op zo'n dikke vieze huisvrouw lijken
Wat doe je in het dagelijkse leven? (bedoel ermee, studeer of werk je, zo ja wat)quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:57 schreef Crip het volgende:
misschien ga ik wel een ijsmachine kopen en zelf ijs maken want geen leven
De moslima slet uithangen op fok.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:48 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Wat doe je in het dagelijkse leven? (bedoel ermee, studeer of werk je, zo ja wat)
ja das wel noicequote:Op zondag 23 oktober 2016 23:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil hett liefst wat die angel van mtv heeft
Kheb wajong.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:48 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Wat doe je in het dagelijkse leven? (bedoel ermee, studeer of werk je, zo ja wat)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |