ik ga met shadowroots doen dan groeit niet zo ugly uit.quote:
Ja spijt dat ik dat niet heb gedaan. Ik ga volgende week nr de kapper. Weer blonde plukjes. Insallah gaat mn haar niet dood.quote:
geen felle plukjes doen als je kleur wilt committ gurlquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:41 schreef Stimorol- het volgende:
Wil eigk felle kleuren in mn haar maar ben fucking 33.
laatst was je nog 28quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:41 schreef Stimorol- het volgende:
ja zilvershampoo is chill. wel oppassen als je blond hebt dat je niet te lang laat zitten dan word t purplequote:Op zondag 23 oktober 2016 23:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja spijt dat ik dat niet heb gedaan. Ik ga volgende week nr de kapper. Weer blonde plukjes. Insallah gaat mn haar niet dood.
Ik wil hett liefst wat die angel van mtv heeftquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:43 schreef Crip het volgende:
[..]
geen felle plukjes doen als je kleur wilt committ gurl
Dan ga je op zo'n dikke vieze huisvrouw lijkenquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:41 schreef Stimorol- het volgende:
Ben geen fucking Hollander gekquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:47 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Dan ga je op zo'n dikke vieze huisvrouw lijken
Wat doe je in het dagelijkse leven? (bedoel ermee, studeer of werk je, zo ja wat)quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:57 schreef Crip het volgende:
misschien ga ik wel een ijsmachine kopen en zelf ijs maken want geen leven
De moslima slet uithangen op fok.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:48 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Wat doe je in het dagelijkse leven? (bedoel ermee, studeer of werk je, zo ja wat)
ja das wel noicequote:Op zondag 23 oktober 2016 23:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil hett liefst wat die angel van mtv heeft
Kheb wajong.quote:Op zondag 23 oktober 2016 23:48 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Wat doe je in het dagelijkse leven? (bedoel ermee, studeer of werk je, zo ja wat)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |