Vind dat lekker met cherrytomaatjes ookquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, dat doet het hem
Echt hele mond gevuld jeuj
Wat voor shit kijk jijquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:57 schreef Amarantha het volgende:
Docu verder kijken. Damn volgende verhaal begint ook heftig. Vrouw die is veroordeeld voor de moord op haar dochtertje door getuigenis van haar zoontje van 7.
zie de foto vanzelf wel verschijnenquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:57 schreef Crip het volgende:
[..]
ben al de hele week dingen aan het maken. morgen ga ik toffee pecan apple crumble maken met vanille ijs.
Zo van, je vindt me vies?quote:
dat schijnt toch fucking lastig te zijn, lekker ijs makenquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:57 schreef Crip het volgende:
misschien ga ik wel een ijsmachine kopen en zelf ijs maken want geen leven
Ohja, daarbij ook. Kloptquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind dat lekker met cherrytomaatjes ook
misschien, apple crumble ziet er nooit zo super geil uit.quote:Op zondag 23 oktober 2016 22:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zie de foto vanzelf wel verschijnen
ik kan allesquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat schijnt toch fucking lastig te zijn, lekker ijs maken
Ik ga bij je mama op bezoekquote:Op zondag 23 oktober 2016 22:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mijn mama maakt best zelf dit soort dingentjes
sukkellquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:00 schreef Chloroform het volgende:
Ik koop altijd bak vanille-ijs en meng daar koekjes door en dan heel trots vertellen zo van ja zelfgemaakt
Hjbquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |