Neem jij ook zo'n jingle aan het beginquote:Op zondag 23 oktober 2016 23:56 schreef Crip het volgende:
als ik binnenkort op youtube ben gaan jullie mij dan ook elke keer hier plaatsen en uitlachen
neequote:Op zondag 23 oktober 2016 23:58 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Neem jij ook zo'n jingle aan het begin
quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Er waren er toch echt 3, de 3e zat net iets buitenbeeld
Beetje zijn trouwe fans voor de gek houden, ben benieuwd naar wat ie te zeggen heeft.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:02 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik heb Braddie even om opheldering gevraagd.
Is het vies en heeft het 8 poten?quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik heb een nieuw huisdiertje
vertelquote:Op maandag 24 oktober 2016 00:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik niet. Nu is hij een stuk chiller.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:06 schreef Remqo het volgende:
Ik vind het jammer dat The Bradge hier niet meer komt
Denk ik wel beter voor zijn eigen humeur.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:06 schreef Remqo het volgende:
Ik vind het jammer dat The Bradge hier niet meer komt
quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:07 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Ik niet. Nu is hij een stuk chiller.
Terecht punt welquote:Op maandag 24 oktober 2016 00:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Denk ik wel beter voor zijn eigen humeur.
hou op ik word fucking triggeredquote:Op maandag 24 oktober 2016 00:10 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ga gwn steeds niew account maken en jouw daar mee stalke jij vieze booslim
Ik kijk al tijden niet meer, is steeds hetzelfdequote:Op maandag 24 oktober 2016 00:09 schreef Oberkullie het volgende:
Ik vind zijn kanaal wel echt saai de laatste tijd
Ik krijg steeds pushberichten op mijn telefoon en ik kijk ook lang niet allesquote:Op maandag 24 oktober 2016 00:09 schreef Oberkullie het volgende:
Ik vind zijn kanaal wel echt saai de laatste tijd
Is ok tong80.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o sorry verwarder je even met braddie ivm dik
Ok Braddiequote:Op maandag 24 oktober 2016 00:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zullen we samen zijn laatste afleveringen bingewatchenquote:Op maandag 24 oktober 2016 00:11 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik kijk al tijden niet meer, is steeds hetzelfde
nee is een gekkoquote:Op maandag 24 oktober 2016 00:05 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Is het vies en heeft het 8 poten?
quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
een gekko, hij heet sloesje
maak pic cutequote:Op maandag 24 oktober 2016 00:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
een gekko, hij heet sloesje
Wellicht vind je dan The Siege of Jadotville ook wel leukquote:Op maandag 24 oktober 2016 00:12 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind dit serieus wel boeiend. Een jochie van 7 die er voor zorgt dat zijn moeder vast zit.
Boeiendquote:Op maandag 24 oktober 2016 00:12 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind dit serieus wel boeiend. Een jochie van 7 die er voor zorgt dat zijn moeder vast zit.
Okquote:Op maandag 24 oktober 2016 00:14 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zullen we samen zijn laatste afleveringen bingewatchen
ja doequote:Op maandag 24 oktober 2016 00:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zit laptop niet mobiel kan later wel uploaden
wat zijn je hobbys?quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:59 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
idem
dat + jullie praten niet echt over dingen waar ik graag over praat
oke waar praat jij graag overquote:Op maandag 24 oktober 2016 00:59 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
idem
op wiequote:Op maandag 24 oktober 2016 01:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben verliefd
wat kijk je?
Doe niet zo onzedelijkquote:Op maandag 24 oktober 2016 00:59 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
idem
quote:Op maandag 24 oktober 2016 01:05 schreef Crip het volgende:
[..]
op wie
ben die netflix serie aan het checken van die youtuber mirandasings
films/series kijken, hardlopen, discussiëren over religie/politiek of daar debatten/lezingen over bekijken, online shoppen (maar daar ben ik op dit moment te blut voor)quote:
ja dan komt er weer zo'n kut sfeer maar zoals ik al zie is het niet je enige hobby. Over de rest hebben we het vaak.quote:Op maandag 24 oktober 2016 01:12 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
hahahah dat weet je denk ik wel, maar had beloofd om dat soort onderwerpen te vermijden
Crip wil je geen rematch? Je bent k.o. gegaan vorige keerquote:Op maandag 24 oktober 2016 01:14 schreef Crip het volgende:
[..]
ja dan komt er weer zo'n kut sfeer maar zoals ik al zie is het niet je enige hobby. Over de rest hebben we het vaak.
nee dnkjequote:Op maandag 24 oktober 2016 01:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Crip wil je geen rematch? Je bent k.o. gegaan vorige keer
ik loop ook graag harddquote:Op maandag 24 oktober 2016 01:11 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
films/series kijken, hardlopen, discussiëren over religie/politiek of daar debatten/lezingen over bekijken, online shoppen (maar daar ben ik op dit moment te blut voor)
Ok dan kroon ik hierbij girly8 als nieuwe undisputed champion. Categorie uiteraard heavyweight.quote:
Rustig aan jongedame, ik kon je pooier zijnquote:Op maandag 24 oktober 2016 01:28 schreef Neverknown het volgende:
Ochhhh de kinderen hier hebben ook herfstvakantie.
Een pooier zit nie op fok. Die zit nu vetstoereshit te doen xDquote:Op maandag 24 oktober 2016 01:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Rustig aan jongedame, ik kon je pooier zijn
tis herfstvakantie. Voor ZuidNL.quote:
diklipquote:Op maandag 24 oktober 2016 01:33 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Een pooier zit nie op fok. Die zit nu vetstoereshit te doen xD
samequote:Op maandag 24 oktober 2016 02:34 schreef girlygirl8 het volgende:
voel de drang om nog een aflevering van the walking dead te kijken, maar moet slapen
Aan één stuk geslapen tot 7uquote:Op zondag 23 oktober 2016 21:23 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Niels er worden geen dutjes meer gedaan he?
Gisteravond compleet gemaakt. Volgende stap is wat JavaScript ertegenaangooien om uit te filteren anders krijg ik een webpagina van 10 MB en dat is niet de bedoeling.quote:
Waarvoor is het eigenlijkquote:Op maandag 24 oktober 2016 08:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gisteravond compleet gemaakt. Volgende stap is wat JavaScript ertegenaangooien om uit te filteren anders krijg ik een webpagina van 10 MB en dat is niet de bedoeling.
Is dat je haatbaak?quote:Op maandag 24 oktober 2016 08:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gisteravond compleet gemaakt. Volgende stap is wat JavaScript ertegenaangooien om uit te filteren anders krijg ik een webpagina van 10 MB en dat is niet de bedoeling.
Collection management. Ik heb ook zo'n systeem voor m'n 2 euro munten verzameling. Het zijn er enkele honderden verschillende. Ik heb er iets meer dan 50. Die draag ik niet mee, dus met een bestandje is het gelijk te zien of ik 'm al of niet heb mocht ik er eentje tegenkomen.quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2016 08:29 schreef Rozevla het volgende:
In de winter in de koude ochtenden smaakt koffie toch altijd net ff lekkerder
Nou en, SC is saai.quote:Op maandag 24 oktober 2016 09:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja k weet niet hoor maar de sc is gvd verderop. beetje in andere topics gaan posten
fokken savonds heb je geen leven?quote:Op maandag 24 oktober 2016 09:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
tfoe. truedrm ben ik er ook minder. sws iets meer s avonds.
Helaas nu nog niksquote:Op maandag 24 oktober 2016 09:22 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heb je nog tips voor leuke topics?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |