quote:
Op maandag 24 oktober 2016 13:21 schreef tong80 het volgende:[..]
Hij mag mijn schoenveters niet vastmaken. Heerlijk weer dat persoonlijk worden tegen een user. En als ik me verdedig me van ijdelheid beschuldigen.

Ik weet niet zo goed wat ik hierop moet zeggen.
Jij geeft aan dat je hem niet kent. Ik "ken" hem wel, volgens mij van een soap maar vooral van So you Think you can dance (en dergelijke shows). Ik vond hem daar altijd het deskundigste en sympathiekste jurylid. Hij is balletdanser en weet dus echt waar hij over praat als het om dansen en bewegen gaat. Ook als hij mensen wegstemde deed hij dat altijd kordaat en respectvol en vaak zelfs sympathiek.
Ook in andere interviews/optredens die ik wel eens heb gezien komt hij op mij altijd als oprecht, sympathiek, openminded en ontwikkeld over. Ik zeg niet dat het een slimme jongen is, maar hij is ook niet achterlijk. En ik vind het een een enorm knappe man, leuke kop, fijne stem en geweldig lichaam.
Dus misschien ben ik bevooroordeeld.
In het stukje wat ik de OP heb gelezen vind ik wel dat hij een goed punt maakt; zo'n lijstje is niet stijlvol. Dus ik kan me voorstellen dat hij niet op die manier met die prijs of blad geassocieerd wil worden.
Verder heeft hij 2 (twee) twitterberichtjes gewijd aan dit hele onderwerp, dus je kunt hem ook niet echt betichten van aandachttrekkerij, eigenlijk.
Tenzij jij hier verder nog wat tegenin te brengen hebt zou ik dit toch als onterechte klacht willen bestempelen.
[ Bericht 0% gewijzigd door zovty op 24-10-2016 14:14:52 ]