https://www.fr12.nl/nieuw(...)rters-te-praten.htmlquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 08:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
Watvoor presentatie is dit, en wanneer?
Is weer typisch Guddequote:'Dat weet ik niet'
Aan de hand van stellingen mochten supporters maandag op verschillende zaken reageren, waarbij de emoties hoog opliepen. Veel kritiek was bestemd voor Feyenoord's algemeen directeur Eric Gudde, die eveneens aanwezig was. Op de vraag of de oproep van Aboutaleb te negeren is, antwoordde Gudde met de woorden: "Nou, dat weet ik niet." Zijn commentaar schoot bij de honderden aanwezige supporters in het verkeerde keelgat.
OH, SORRY UWE GENADE. IK MAG DAT DAN BLIJKBAAR NIET NOGMAALS BENADRUKKEN.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zeg ik gister avond al knuppel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
OH, SORRY UWE GENADE. IK MAG DAT DAN BLIJKBAAR NIET NOGMAALS BENADRUKKEN.
:S:S:S:S:S
Stom van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goede stelling.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.fr12.nl/nieuw(...)rters-te-praten.html
Nee. Grotere landen nemen de Eredivisie niet meer serieus en bij Aston Villa heeft ie laten zien dat hij een dertien in een dozijn speler is voor dat niveau. Net als Luuk de Jong(al is hij wat jonger). Daar komt bij dat de geruchten zijn gegaan dat KEA heimwee had in Engeland. Die sluit lekker af bij Feyenoord in 2020quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:06 schreef Henrys het volgende:
Zal El Ahmadi nog een transfer maken? Ligt tot de zomer van 2018 vast en vind hem momenteel de beste middenvelder van de eredivsie
Of gaat nog een keer poen scheppen in de zandbak.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:35 schreef satecl het volgende:
[..]
Nee. Grotere landen nemen de Eredivisie niet meer serieus en bij Aston Villa heeft ie laten zien dat hij een dertien in een dozijn speler is voor dat niveau. Net als Luuk de Jong(al is hij wat jonger). Daar komt bij dat de geruchten zijn gegaan dat KEA heimwee had in Engeland. Die sluit lekker af bij Feyenoord in 2020
En gelukkig maar.
Dat was hem eerder al niet zo goed bevallen, dacht ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Of gaat nog een keer poen scheppen in de zandbak.
quote:Feyenoord wil deze zomer graag afscheid nemen van Karim El Ahmadi, maar zolang er geen nieuwe club komt, blijft de middenvelder in Rotterdam. El Ahmadi speelde in het afgelopen seizoen een halfjaar in Dubai bij Al Ahli en kon daar ook blijven, maar koos voor een terugkeer naar De Kuip.
quote:Ik ben perfect opgevangen, maar het niveau was daar niet meer dan oké, niet top. Dan merk je dat je beter wil, dat je snakt naar een hoger level.
Dat is 5 jaar geleden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:45 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat was hem eerder al niet zo goed bevallen, dacht ik.
2011:
[..]
[..]
Wou hij niet samen met Chery afsluiten bij FC Twente?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:35 schreef satecl het volgende:
[..]
Nee. Grotere landen nemen de Eredivisie niet meer serieus en bij Aston Villa heeft ie laten zien dat hij een dertien in een dozijn speler is voor dat niveau. Net als Luuk de Jong(al is hij wat jonger). Daar komt bij dat de geruchten zijn gegaan dat KEA heimwee had in Engeland. Die sluit lekker af bij Feyenoord in 2020
En gelukkig maar.
Waarschijnlijk naar de zandbak.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:06 schreef Henrys het volgende:
Zal El Ahmadi nog een transfer maken? Ligt tot de zomer van 2018 vast en vind hem momenteel de beste middenvelder van de eredivsie
In de zandbak is hij toch al eens geweest? Is dat hem bevallen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk naar de zandbak.
Eredivisie is wel zijn plafond gebleken.
Die geven zich al gewonnen nog voor de ze brug over zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:42 schreef Luni het volgende:
Excelsior treedt niet op volle oorlogssterkte aan tegen Feyenoord
Excelsior zal woensdagavond in de bekerwedstrijd tegen Feyenoord niet op volle oorlogssterkte aantreden. Trainer Mitchell van der Gaag wil sommige reservespelers, die nog weinig in actie zijn gekomen, een kans geven.
''Net als in de vorige ronde tegen Barendrecht zullen we met wat andere jongens voor de dag komen. We hebben wel wat jongens die weinig gespeeld hebben. Dit zijn wel de wedstrijden waar je je minuten moet gaan maken. Dat is op zich geen probleem. We zullen kijken hoe we het beste voor de dag kunnen komen en ook als team iets kunnen laten zien'', zegt de trainer van Excelsior.
De kans is aanwezig dat Jeffrey Fortes zijn debuut in de Kuip zal maken voor Excelsior. De Rotterdammer kwam deze zomer over van FC Dordrecht, maar kwam door een vervelende voetblessure nog niet in actie voor Excelsior. Fortes, die bij FC Dordrecht voornamelijk als rechtsback werd gebruikt is bij Excelsior gehaald voor het middenveld.
Van der Gaag kan door blessures geen beroep doen op Arghus, Luigi Bruins en Terell Ondaan.
Toen was hij 28 toch?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:56 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
In de zandbak is hij toch al eens geweest? Is dat hem bevallen?
Gemis voor FOK! dit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
klaasweetalles
RIP AAN DE NABESTAANDEN.
En terecht. Zo'n vooronderzoek met schorsing is bedoeld voor spelers die buitensporige overtredingen maken. Spelers die (bewust) een andere speler slaat of iets dergelijks. Niet voor de situatie Kramer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:48 schreef Caland het volgende:
Zoals verwacht:
Geen onderzoek naar Kramer. #Feyenoord
Snap dat je nu tevreden bent over KEA, maar tot 2020 moet je hem echt niet willen bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 10:35 schreef satecl het volgende:
Die sluit lekker af bij Feyenoord in 2020
En gelukkig maar.
De voetbalsupporter in een notendop.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:20 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/MikeVerweij/status/790879485176516608
Die reacties zijn echt goud
Hij is juist beter geworden nu hij ouder is. Hij is iemand die van zijn spelinzicht moet hebben en niet van snelheid of explosiviteit. Pirlo kende ook zijn beste tijd bij Juventus en toen hij er kwam was hij al 32quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Snap dat je nu tevreden bent over KEA, maar tot 2020 moet je hem echt niet willen bij Feyenoord.
Hetzelfde zie ik nu bij PSV met Guardado. Twee seizoen een absolute topper geweest, maar mist nu het echte vuur wat hij de eerste twee seizoenen wel had. Ik geloof niet dat KEA nog vier seizoenen dit niveau kan vasthouden.
Buiten het feit dat Pirlo 10 klasses beter was, is het ook gewoon een heel andere speler. El Ahmadi is overal op het veld en moet het van onderscheppingen, balafpakken en druk zetten hebben, dat vereist toch een stuk meer fitheid dan het strooien met passjes wat Pirlo deed. Ik denk dat El Ahmadi in 2018 niet nog een 2-jarige verlenging waard is, tenzij hij z'n salaris wil halveren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:32 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hij is juist beter geworden nu hij ouder is. Hij is iemand die van zijn spelinzicht moet hebben en niet van snelheid of explosiviteit. Pirlo kende ook zijn beste tijd bij Juventus en toen hij er kwam was hij al 32
Agree. Je ziet ook dat El Ahmadi vrijwel alleen knalt tijdens topwedstrijden waar hij zich vastbijt in een andere topspeler en net dat stapje extra zet. Tegen de mindere goden is El Ahmadi vaak onzichtbaar. De beste wedstrijd was (by far) tegen Man United waar hij zowat de beste man op het veld was terwijl ik hem tegen NEC vrijwel niets heb zien doen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Buiten het feit dat Pirlo 10 klasses beter was, is het ook gewoon een heel andere speler. El Ahmadi is overal op het veld en moet het van onderscheppingen, balafpakken en druk zetten hebben, dat vereist toch een stuk meer fitheid dan het strooien met passjes wat Pirlo deed. Ik denk dat El Ahmadi in 2018 niet nog een 2-jarige verlenging waard is, tenzij hij z'n salaris wil halveren.
Met alle respect, maar KEA is geen Pirlo.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:32 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hij is juist beter geworden nu hij ouder is. Hij is iemand die van zijn spelinzicht moet hebben en niet van snelheid of explosiviteit. Pirlo kende ook zijn beste tijd bij Juventus en toen hij er kwam was hij al 32
Op TV zie je ook nauwelijks hoe verschrikkelijk belangrijk El Ahmadi is als je de bal niet hebt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:43 schreef Keyos het volgende:
[..]
Agree. Je ziet ook dat El Ahmadi vrijwel alleen knalt tijdens topwedstrijden waar hij zich vastbijt in een andere topspeler en net dat stapje extra zet. Tegen de mindere goden is El Ahmadi vaak onzichtbaar. De beste wedstrijd was (by far) tegen Man United waar hij zowat de beste man op het veld was terwijl ik hem tegen NEC vrijwel niets heb zien doen.
Ik ben het wel met je eens. Ik bedoelde alleen aan te geven dat ik KEA niet meer weg zie gaan omdat hij zo goed speelt. Na dit seizoen hopelijk nog 1 seizoen genieten van hem, wie weet daarna een prima 12e man.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met alle respect, maar KEA is geen Pirlo.
Echt hoor, op een gegeven moment verdwijnt toch een bepaald vuur in zijn spel. Ik had nooit verwacht dat ik dit zou zeggen, maar het was voor PSV het beste geweest als Guardado al in augustus dit jaar naar de MLS was vertrokken.
En KEA kan dan nu jullie beste speler zijn, over twee jaar is er vast iemand opgestaan met een zelfde soort kwaliteiten. KEA is echt geen wereldtopper, hij past alleen precies in het huidige systeem. Soort van puzzelstukje. Dat kan met 5 andere spelers om hem heen ineens heel anders zijn.
Sparta supporters doen nu het "komen we uit Rotterdam, ken je dat niet horen dan"quote:
Al een tijdje.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:27 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Sparta supporters doen nu het "komen we uit Rotterdam, ken je dat niet horen dan"
quote:
#Guddegodquote:Op woensdag 26 oktober 2016 00:04 schreef BoxeurDesRues het volgende:
5¤ van Feyenoord terugkrijgen? Op je muil, gauw!
Het was gewoon juichen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:51 schreef patrickt37 het volgende:
Nieuwe beelden gevalletje Kramer ook al gezien? Is toch niet zo onschuldig dan iedereen beweert.
https://twitter.com/bart_sanders/status/790616337693507584quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was gewoon juichen.
KNVB vindt het ook niet eens een vooronderzoek waard
Wie is Bart Sanders? Hij komt op mij een beetje gekleurd overquote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:57 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
https://twitter.com/bart_sanders/status/790616337693507584
Je gaat nog steeds voorbij aan het feit dat die mongool wel degelijk bewust het hoofd van Onana raakt.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie is Bart Sanders? Hij komt op mij een beetje gekleurd over
Oh wacht...
[ afbeelding ]
Verrassend.
Nee hoor, dat doet hij namelijk helemaal niet. Als je het filmpje ziet dan is het overduidelijk dat hij gewoon juicht.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:05 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Je gaat nog steeds voorbij aan het feit dat die mongool wel degelijk bewust het hoofd van Onana raakt.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 14:20 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/MikeVerweij/status/790879485176516608
Die reacties zijn echt goud
Zo overduidelijk is dat helemaal niet anders was hij wel veroordeeld door de openbaar aanklager van de KNVB.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:05 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Je gaat nog steeds voorbij aan het feit dat die mongool wel degelijk bewust het hoofd van Onana raakt.
Die domme neger moet gewoon aan de kant gaan voor Kramerinho. Dan is er niks aan de hand. De KNVB is het hier mee eens.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:05 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
1. Zelfs de KNVB vindt het niksquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:50 schreef Bronson_ het volgende:
1. Kramer is een debiel
2. Hij veranderd van looprichting
3. Hij laat zijn been hangen
4. Hij doet het sowieso bewust
5. Kramel is een debiel
6. Lekker boeiend wel of geen schorsing
7. Kan er toch niks van
Niks mis met een beetje kopschoppen. Had best harder mogen zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:05 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je 14e verjaardag!quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje kopschoppen. Had best harder mogen zijn
2. verandertquote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:50 schreef Bronson_ het volgende:
1. Kramer is een debiel
5. Kramel is een debiel
7. Kan er toch niks van
Ik zou juist heel blij zijn met een schorsing.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:50 schreef Bronson_ het volgende:
1. Kramer is een debiel
5. Kramel is een debiel
7. Kan er toch niks van
Het is een straf voor Feyenoord wanneer ze 'm 5 wedstrijden verplicht in de basis moeten zettenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 11:54 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik zou juist heel blij zijn met een schorsing.
Jij snapt het.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 11:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is een straf voor Feyenoord wanneer ze 'm 5 wedstrijden verplicht in de basis moeten zetten
PelleGod.quote:Spijt heeft Armenteros dan ook niet. 'Ik ben door alles wat ik heb meegemaakt juist een betere speler geworden, dat weet ik zeker. Denk jij dat je een mindere voetballer wordt als je elke dag met Graziano traint? Man, dat was puur genieten. Mensen vergissen zich altijd in hem. Hij wordt nog weleens weggezet als simpele spits, die alleen maar een neusje voor de goal heeft. Maar geloof me: die man heeft écht voetbal-intelligentie. Dan begon hij in de kleedkamer: "Als hun linksback de bal heeft, dan beweegt hun centrale verdediger zo en zo, dus dan komt er daar en daar ruimte voor ons". Daar stond ik van te kijken. Bovendien is Pellè gewoon een monster van een vent.'
De tijd van Armenteros en die ene routinier verdediger die er geen kut van kon.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:24 schreef MPC60 het volgende:
Armenteros and Pelle sitting in a tree...
Philippe Leonardquote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:31 schreef Vasion het volgende:
[..]
De tijd van Armenteros en die ene routinier verdediger die er geen kut van kon.
hallon,quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:42 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Philippe Leonard![]()
![]()
Toen we zo wanhopig waren dat wij een werkloze Belg namen "omdat hij ervaring had bij de Rode Duivels".
[ afbeelding ]
Die Gudde, wat een bos uien is het toch ook!quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:08 schreef MPC60 het volgende:
http://www.lunaticnews.nl/nieuws/verslag-stuurgroep-op-de-stip/
Niet echt, ik verbaas mij er alleen over dat sommige mensen denken dat Kramer dit niet expres doet. Koek koek.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
1. Zelfs de KNVB vindt het niks
2. Mad
Die keeper heeft niets gevoeld anders. Er is gewoon niets aan de hand.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:37 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Niet echt, ik verbaas mij er alleen over dat sommige mensen denken dat Kramer dit niet expres doet. Koek koek.
Hahah tering jij bent echt zo dom dat je denkt dat mensen dat echt denkenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:37 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Niet echt, ik verbaas mij er alleen over dat sommige mensen denken dat Kramer dit niet expres doet. Koek koek.
Apart dat ze niet alles bij elkaar gooien.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:19 schreef Luni het volgende:
Het nieuwe trainingscomplex van Feyenoord 1
http://www.ad.nl/rotterda(...)xe-complex~a22f7d77/
https://twitter.com/bart_sanders/status/790616337693507584quote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:39 schreef GGMM het volgende:
Ik heb dat fragment van Kramer nu 10 keer gezien, maar ik snap oprecht niet wat Kramer mis zou moeten doen.
Zo apart is dat niet hoor, gebeurd bij veel clubs.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Apart dat ze niet alles bij elkaar gooien.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:56 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
https://twitter.com/bart_sanders/status/790616337693507584
Stuur een huilbrief naar Zeist zou ik zeggen. Piep piepquote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:37 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Sowieso lijkt me de kans op hersenbeschadiging bij Onana bijzonder klein.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Die keeper heeft niets gevoeld anders. Er is gewoon niets aan de hand.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso lijkt me de kans op hersenbeschadiging bij Onana bijzonder klein.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso lijkt me de kans op hersenbeschadiging bij Onana bijzonder klein.
Ziet er prima uit.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:19 schreef Luni het volgende:
Het nieuwe trainingscomplex van Feyenoord 1
http://www.ad.nl/rotterda(...)xe-complex~a22f7d77/
Dit is dan weer een onzinnige uitspraak, in Nederland zit je dan al in Den Haag of Breda.quote:,,De meeste Europese topclubs hebben hun trainingscomplex tientallen kilometers buiten de stad. Feyenoord blijft vlakbij het stadion. Ook uniek.''
Thuis? Mulder staat op goal he. Als je dit niet wint verdien je niet kampioen te worden. Dan blameer je jezelf gewoon.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:22 schreef Elan het volgende:
Ben echt een beetje bang voor Heerenveen. Zou zomaar weer 2 punten kunnen kosten.
Het kan ook 3-4 wordenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Thuis? Mulder staat op goal he. Als je dit niet wint verdien je niet kampioen te worden. Dan blameer je jezelf gewoon.
Bezopen regel, dat een gele kaart je vrijpleit van verdere sancties. "Ik kwam veel te laat" zei Klaassen. Uhuh. Zo zo je het ook kunnen noemen, wannneer je de beste man van Feyenoord niet alleen uit deze wedstrijd wil schoppen maar meteen ook nog een aantal daarna. Albino mafkees.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 14:50 schreef Pascalus het volgende:
Jullie zijn wel heel erg aan het zoeken met dat Kramer gevalletje hoor. Daar gebeurt echt helemaal niks. Als er iemand een schorsing verdiende n.a.v. Feyenoord - Ajax dan is dat natuurlijk Klaassen en niet Kramer, maar ja die kwam weg met een gele kaart.
Ja, toen hoorde ik Gert niet klagen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:54 schreef Elan het volgende:
El Ahmadi had vorig seizoen ook minimaal 3 rode kaarten extra moeten hebben als je de beelden terug zou kijken
Of zelfs 3.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:22 schreef Elan het volgende:
Ben echt een beetje bang voor Heerenveen. Zou zomaar weer 2 punten kunnen kosten.
Over die mogelijkheid had ik niet eens nagedacht, maar inderdaad!quote:
Dat was toch die linksback die niet tegen rechtsbuitens kon spelen?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:42 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Philippe Leonard![]()
![]()
Toen we zo wanhopig waren dat wij een werkloze Belg namen "omdat hij ervaring had bij de Rode Duivels".
[ afbeelding ]
Ja, klopt er loopt er nu ook zo een bij Ajax.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat was toch die linksback die niet tegen rechtsbuitens kon spelen?
Ben toch wel erg blij dat die Dijks niet naar ons is gekomen. Nu staat die jongen van Heerenveen op linksback. Bosz vond het wel goed gaan zondag. Nou prima, lekker blijven opstellen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, klopt er loopt er nu ook zo een bij Ajax.
Ze doen het momenteel inderdaad goed, maar echt bijzonder is het allemaal niet. Maar je moet ze inderdaad niet onderschatten.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het kan ook 3-4 worden
Op dit moment is Heerenveen minstens van het niveau PSV, dus de twijfel is wel terecht, vooral omdat we zelf ook niet meer zo overtuigend spelen. Aan de andere kant moet je dit soort wedstrijden wel gewoon winnen om kampioen te worden, maar dat geldt voor alle (resterende) thuiswedstrijden.
Vorig jaar wonnen ze ook met Mulder in de Kuip. Volgens mij zat die wedstrijd toen in de recordreeks.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ze doen het momenteel inderdaad goed, maar echt bijzonder is het allemaal niet. Maar je moet ze inderdaad niet onderschatten.
Ja, had het over Sinkgraven inderdaad. Volgens mij 1 vd oorzaken van ons grote overwicht de 1e helft.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ben toch wel erg blij dat die Dijks niet naar ons is gekomen. Nu staat die jongen van Heerenveen op linksback. Bosz vond het wel goed gaan zondag. Nou prima, lekker blijven opstellen.
Hij ging meerdere keren enorm de fout in en bleef maar buitenspel opheffen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, had het over Sinkgraven inderdaad. Volgens mij 1 vd oorzaken van ons grote overwicht de 1e helft.
Het grote overwicht kwam volgens mij door 2 zaken:quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, had het over Sinkgraven inderdaad. Volgens mij 1 vd oorzaken van ons grote overwicht de 1e helft.
Het mooie is dat je dit allebei van tevoren kon zien aankomen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het grote overwicht kwam volgens mij door 2 zaken:
- middenveld was van ons, dus ook alle afvallende ballen
- fout van Sinkgraven t.o.v. Bilal zorgde ervoor dat ze bij Ajax niet ver van de goal durfden te verdedigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |