quote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:56 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
https://twitter.com/bart_sanders/status/790616337693507584
Stuur een huilbrief naar Zeist zou ik zeggen. Piep piepquote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:37 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Niet echt, ik verbaas mij er alleen over dat sommige mensen denken dat Kramer dit niet expres doet. Koek koek.
Sowieso lijkt me de kans op hersenbeschadiging bij Onana bijzonder klein.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Die keeper heeft niets gevoeld anders. Er is gewoon niets aan de hand.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso lijkt me de kans op hersenbeschadiging bij Onana bijzonder klein.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso lijkt me de kans op hersenbeschadiging bij Onana bijzonder klein.
Ziet er prima uit.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:19 schreef Luni het volgende:
Het nieuwe trainingscomplex van Feyenoord 1
http://www.ad.nl/rotterda(...)xe-complex~a22f7d77/
Dit is dan weer een onzinnige uitspraak, in Nederland zit je dan al in Den Haag of Breda.quote:,,De meeste Europese topclubs hebben hun trainingscomplex tientallen kilometers buiten de stad. Feyenoord blijft vlakbij het stadion. Ook uniek.''
Thuis? Mulder staat op goal he. Als je dit niet wint verdien je niet kampioen te worden. Dan blameer je jezelf gewoon.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:22 schreef Elan het volgende:
Ben echt een beetje bang voor Heerenveen. Zou zomaar weer 2 punten kunnen kosten.
Het kan ook 3-4 wordenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Thuis? Mulder staat op goal he. Als je dit niet wint verdien je niet kampioen te worden. Dan blameer je jezelf gewoon.
Bezopen regel, dat een gele kaart je vrijpleit van verdere sancties. "Ik kwam veel te laat" zei Klaassen. Uhuh. Zo zo je het ook kunnen noemen, wannneer je de beste man van Feyenoord niet alleen uit deze wedstrijd wil schoppen maar meteen ook nog een aantal daarna. Albino mafkees.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 14:50 schreef Pascalus het volgende:
Jullie zijn wel heel erg aan het zoeken met dat Kramer gevalletje hoor. Daar gebeurt echt helemaal niks. Als er iemand een schorsing verdiende n.a.v. Feyenoord - Ajax dan is dat natuurlijk Klaassen en niet Kramer, maar ja die kwam weg met een gele kaart.
Ja, toen hoorde ik Gert niet klagen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:54 schreef Elan het volgende:
El Ahmadi had vorig seizoen ook minimaal 3 rode kaarten extra moeten hebben als je de beelden terug zou kijken
Of zelfs 3.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:22 schreef Elan het volgende:
Ben echt een beetje bang voor Heerenveen. Zou zomaar weer 2 punten kunnen kosten.
Over die mogelijkheid had ik niet eens nagedacht, maar inderdaad!quote:
Dat was toch die linksback die niet tegen rechtsbuitens kon spelen?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:42 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Philippe Leonard![]()
![]()
Toen we zo wanhopig waren dat wij een werkloze Belg namen "omdat hij ervaring had bij de Rode Duivels".
[ afbeelding ]
Ja, klopt er loopt er nu ook zo een bij Ajax.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat was toch die linksback die niet tegen rechtsbuitens kon spelen?
Ben toch wel erg blij dat die Dijks niet naar ons is gekomen. Nu staat die jongen van Heerenveen op linksback. Bosz vond het wel goed gaan zondag. Nou prima, lekker blijven opstellen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, klopt er loopt er nu ook zo een bij Ajax.
Ze doen het momenteel inderdaad goed, maar echt bijzonder is het allemaal niet. Maar je moet ze inderdaad niet onderschatten.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het kan ook 3-4 worden
Op dit moment is Heerenveen minstens van het niveau PSV, dus de twijfel is wel terecht, vooral omdat we zelf ook niet meer zo overtuigend spelen. Aan de andere kant moet je dit soort wedstrijden wel gewoon winnen om kampioen te worden, maar dat geldt voor alle (resterende) thuiswedstrijden.
Vorig jaar wonnen ze ook met Mulder in de Kuip. Volgens mij zat die wedstrijd toen in de recordreeks.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ze doen het momenteel inderdaad goed, maar echt bijzonder is het allemaal niet. Maar je moet ze inderdaad niet onderschatten.
Ja, had het over Sinkgraven inderdaad. Volgens mij 1 vd oorzaken van ons grote overwicht de 1e helft.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ben toch wel erg blij dat die Dijks niet naar ons is gekomen. Nu staat die jongen van Heerenveen op linksback. Bosz vond het wel goed gaan zondag. Nou prima, lekker blijven opstellen.
Hij ging meerdere keren enorm de fout in en bleef maar buitenspel opheffen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, had het over Sinkgraven inderdaad. Volgens mij 1 vd oorzaken van ons grote overwicht de 1e helft.
Het grote overwicht kwam volgens mij door 2 zaken:quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, had het over Sinkgraven inderdaad. Volgens mij 1 vd oorzaken van ons grote overwicht de 1e helft.
Het mooie is dat je dit allebei van tevoren kon zien aankomen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 17:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het grote overwicht kwam volgens mij door 2 zaken:
- middenveld was van ons, dus ook alle afvallende ballen
- fout van Sinkgraven t.o.v. Bilal zorgde ervoor dat ze bij Ajax niet ver van de goal durfden te verdedigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |